Excessive Публикувано 2 Май 2020 Доклад Share Публикувано 2 Май 2020 (Редактирано) След доста инвестигиране, проверяване, гледане и гадаене опирам пак до форума От месец насам ми се появи адски напрягащо почукване, или по-скоро глухо тропане някъде отпред от шофьорската страна. Чува се при стъпване на легнали полицаи с малко по-висока скорост, при минимални неравности в движение и особено на стари и скапани ЖП прелези. Естествено, веднага реших че е окачването (и по-специално биалетката) и същото беше проверено от до. Носачи (тампони, шарнирни болтове), накрайници - всичко е все още здраво. Даже смених левият вътрешен накрайник, че така и така имам купени два. Гледах и спирачният апарат с накладките - всичко е наред. Свалих подкалниците за да огледам, изчистих и там всичката гняс, дето се беше събрала, но нищо очевидно не ми направи впечатление. Почвам да си мисля, че някой си е направил гаден ташак с мен и е подхвърлил нещо в коша на мотора. Или във въздуховодите за парното танцува нещо строшено. Някой ако има още предложения съм готов да ги приема. Редактирано 2 Май 2020 от Excessive Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 2 Май 2020 Доклад Share Публикувано 2 Май 2020 Стабилизиращата щанга може би Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Май 2020 Доклад Share Публикувано 2 Май 2020 Амортисьор/и, или както е правилното - амортЕсОр/и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 3 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Силно се надявам да не е амортисьора на възглавницата. Доколкото знам са газови. Не трябва ли дори малко да се види някакъв флуид ако изпусне? Днес направих експеримент. Само на много ниска скорост се чува тропането и само когато лявата гума минава през неравности. Тропането е "бързо" с доста висока честота. Бие ми на метал в метал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 (Редактирано) Мии, не, не е задължително да омаслява, вътре си пръцва и толкоз. Пази тайната един вид. Точно така "високочестотно" си тропка прьйцнал амуртесор, изгубил вече амортизиращата си способност. Но нищо не пречи, да се смени цялото окачване, забавно е. Редактирано 3 Май 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Точно тоя ефек го имах на старото ми ауди в4,и се оказа амортисьор.Пробвай да го свалиш:D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkeci Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 На мен пък ми звучи точно като стабилизираща щанга.Когато взимах д3-ката ми тропаше някакво такова желязо в желязо. След прегледа се оказа щангата.На бащата като купувахме пасата б6 беше същата работа и там тропаше и там си беше за щанга. То самите тампони се прецакват и започва това чукане, а иначе самата щанга си е здрава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 On 5/2/2020 at 4:17 PM, Excessive said: След доста инвестигиране, проверяване, гледане и гадаене опирам пак до форума От месец насам ми се появи адски напрягащо почукване, или по-скоро глухо тропане някъде отпред от шофьорската страна. Чува се при стъпване на легнали полицаи с малко по-висока скорост, при минимални неравности в движение и особено на стари и скапани ЖП прелези. Естествено, веднага реших че е окачването (и по-специално биалетката) и същото беше проверено от до. Носачи (тампони, шарнирни болтове), накрайници - всичко е все още здраво. Даже смених левият вътрешен накрайник, че така и така имам купени два. Гледах и спирачният апарат с накладките - всичко е наред. Свалих подкалниците за да огледам, изчистих и там всичката гняс, дето се беше събрала, но нищо очевидно не ми направи впечатление. Почвам да си мисля, че някой си е направил гаден ташак с мен и е подхвърлил нещо в коша на мотора. Или във въздуховодите за парното танцува нещо строшено. Някой ако има още предложения съм готов да ги приема. Минавам по този път, само че при мен е от лявата страна. Чакам амортисьор за проба и като го сменя ще ти кажа дали е от него. Смених тампоните на щангата, окачването е проверявано 2 пъти и няма никакви луфтове. Луда работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 4 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 19 hours ago, lubolalev said: Точно тоя ефек го имах на старото ми ауди в4,и се оказа амортисьор.Пробвай да го свалиш:D Те тези амортисьори изобщо нямам идея дали се продават отделно от възглавницата. Замислям се да си купя комплект нови предни възглавници направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Проверете си и рейките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 1 hour ago, Excessive said: Те тези амортисьори изобщо нямам идея дали се продават отделно от възглавницата. Замислям се да си купя комплект нови предни възглавници направо. Няма отделно да се продават. Партидния номер е за целия амортисьор с възглавницата. Не че няма афтърмаркет варианти де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 4 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 След малко търсене установих че "пълнителите" са SACHS. Тоест произвеждат се отделно, но не се продават свободно като резервна част. Китайците предлагат техен модел по 200 долара парчето. У нас говорих с фирми, ремонтиращи въздушно окачване и ми казаха че при тях се рециклира амортисьора. Сменят му разни карантии и вероятно го пълнят наново, като крайният резултат бил 1:1 със заводските спецификации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Чак 1:1 едва ли по-скоро се доближават ... всъщност за чий ти е да експериментираш след като има алтернативи на доста прилични пари: https://aerosus.de/audi/a8-d3/audi-a8-federbein-vorne-links-normal-suspension.html ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Преди 8 часа, darkeci написа: На мен пък ми звучи точно като стабилизираща щанга.Когато взимах д3-ката ми тропаше някакво такова желязо в желязо. След прегледа се оказа щангата.На бащата като купувахме пасата б6 беше същата работа и там тропаше и там си беше за щанга. То самите тампони се прецакват и започва това чукане, а иначе самата щанга си е здрава. Да всичко може да е дори и рейката,но тъй както си го описал клоня към амортисьор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 (Редактирано) Преди 4 часа, Mustaka написа: Няма отделно да се продават. Партидния номер е за целия амортисьор с възглавницата. Не че няма афтърмаркет варианти де. Лошо при мен бяха пълнители,заложи си на sachs,но пъво провери пак всичко! Редактирано 4 Май 2020 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimo160 Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 (Редактирано) Към колегата пуснал темата. Да си въртял гуми или гуми с джанти.Защото мой близък познат го яде такъв, само че със задна гума ,и се оказа камъче вътре в гумата.Явно при въртенето на зимни и летни гуми ,гумаджията не е видял ,че е имало попаднало камъче, и беше готино ,докато се открие проблема,за малко здравото окачване на една Е класа ,да се смени с друго здраво и пак щеше да е без резултат Редактирано 4 Май 2020 от mimo160 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssxnetwork Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Пробвай да вдигнеш колата на лифт и покарай да видиш дали тропа, ако е по-малко или изчезне най-вероятно амортисьор. Аз рециклирах този от шофьорската страна 350лв с една година гаранция. Бих предпочел тази опция пред 200$ за китайска част Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 5 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Най-вероятно така ще направя. Надявам се рециклираните да държат, понеже не смятам да разкарвам колата близките 1-2 години. @mimo160 Мина през главата но за жалост не е това. Проверихме гумата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Няма как да е от камъче това глухо тропкане. Днес ми дойде амортисьора за проба, надявам се до няколко дни да стигне до смяна и ще кажа какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 31 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2020 С малко закъснение: проблема явно беше изпуснал амортисьор. В последствие и възглавницата се спука както колата си беше паркирана. Смених целия елемент и чукането/тропането изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssxnetwork Публикувано 31 Август 2020 Доклад Share Публикувано 31 Август 2020 (Редактирано) Ако на някой отново му се появи такова леко притропване, вдигате колата на лифт и ако изчезне значи е амортисьор пс. Сега видях че вече съм го казал, ама нищо: повторението е майка на знанието Редактирано 31 Август 2020 от ssxnetwork Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 31 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2020 И на лифт тропаше. За мене и амортисьора и възглавницата си бяха тоталка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 1 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2020 Нови амортисьори ли взехте или рециклаж на старите? Дайте някакви суми, моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssxnetwork Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 Рециклирането е по между 300-350лв на амортисьор и толкова за възглавница. Повечето дават 1 година гаранция и обикновенно си я зикарват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване