samo_pechka Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 (Редактирано) Не, не . Не си позволявам да се заяждам с никого. Сериозен съм. Може да видиш мои мнения в съседен форум ( ФВклуб ) и да попиташ който и да е мод/член и дали съм си позволявал заяждания. За пореден път повтарям: никога не се заяждам ! Никога не търся конфронтация! И съм коректен! Но съм понякога прям малко-да Ако това е начина да избегнеш дискусия-ок , няма проблем. Редактирано 12 Юни 2020 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 Преди 5 часа, Ц Е Ц О написа: Due to the special mixture of synthetic, highly polar Group V base oils with a high proportion of high and low viscosity PAO, it could be formulated without the use of viscosity index improvers.Due to its high viscosity index, its high HTHS value, extreme shear stability and a highly effective special novel additivation with molybdenum and tungsten, RAVENOL RUP Racing Ultra Performance SAE 5W-40 is also suitable for an extremely sporty driving style. Това съм го чел, ама те и Равенол са малко за бой понеже така го пишат, че да е леко неясно дали маслата са базирани на Group IV или V. До колкото съм ровил все още нямат естерно базирани масла. Eто какво пишат за RUP и RCS вече ако нещо са объркали в описанията и реално това са естерно базирана масла би било добре да си коригират информацията. RAVENOL RUP Racing Ultra Performance SAE 5W-40 is a modern PAO (poly-alpha-olefin) based fully synthetic multigrade engine oil with special USVO® Technology. RAVENOL RCS Racing Competition Synto SAE 5W-40 is a modern, PAO (poly-alpha-olefin) based fully synthetic multi-range engine oil with USVO® Technology. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 On 6/12/2020 at 6:56 PM, samo_pechka said: Не се заяждам, просто в спора се ражда истината Не се заяждаш, само скачаш като козле на мост. Аз пак ще те питам - как избра RUP за стоков дизел? Двигателят е студен до степен, че хората се оплакват от това. Т.е. маслото никога няма да достигне температурата и съответно вискозитета, за който е проектирана помпата. Картерът не е 3 литра (като на някои стари бензини), филтърът е предвиден за w30 масло.... Аз съм разглеждал лагери на двулитров дизел на 300к км, каран с 5/30 и те нямаха следа от употреба. При наличие на кат и дпф едва ли по колата има някакви тунинги. Споменаваш изпаряемост - но виж какви са стандартите на ВАГ за изпаряемост и ще видиш, че всяко синтетично 5/30 е далече от тях. За разлика от бензините, тук няма вериги, банани, вариатори. Няма ПД вал, който да заобля гърбици..... VMP е с HTHS 3.7, кажи по дяволите една причина да сипеш рейсинг масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 23 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2020 Вчера налях на моята VMO 5W40,старото 5в40 Тотал не беше мръднало,даже не беше черно като за дизел за 10 000км,сега с новото никаква разлика в шума,ще го видим нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 (Редактирано) VMO 5w40 e с хидрокрекинг база т.е. далеко е от истинската синтетика ... то и за това е на такива пари де Редактирано 25 Юни 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 25 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 Интересно ми е, защо на едното си пише хидрокрек, а на другото синтетика? 🤔 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 За да е пълно щастието Равенол имат още две класификации: Ся как класифицират всичко което не е истинска синтетика (Fully synthetic) малко не ми е на 100% ясно ... а и да си призная нямам желание да ровя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 25 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 В крайна сметка,след като го хвърлям на 10к км,не мисля,че си заслужава чак пък толкова треперене над тая барака,още повече ако е сток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 (Редактирано) Щом го сменяш на 10хил и е сток кораба е добре. Предполагаш имаш предимно извънградско ако градското и студените стартове преобладават сменяй на 8-9хил макс или поне това е моето лично мнение. За истински издържано мнение си трябва анализ на маслото Редактирано 25 Юни 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 25 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 Всъщност поръчах това масло,а дойде в тубата по-горе.А сега де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 Преди 1 час, МИТАКА1654 написа: А сега де Mи, чети бре Митьо RAVENOL спряха едно мнооого добро масло за дизел VPD SAE 5/40, което беше насочено основно към Бомба-Дюза моторите. Това, което си поръчал е старата визия и масло на VMO, сега го преработиха да е специално за Бомба - Дюза и да е по-читаво. Съответно си получил новата визия и масло. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 Последно това за помпа дюза моторите пълна синтетика ли е или хидрокрекинг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 От SDS шийта (имащ Revision date: Dec 3, 2013) който съм гледал VMO-то е с хидрокрекинг база. Ся дали текущата формулировка е такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 Преди 3 часа, Schnura написа: Последно това за помпа дюза моторите пълна синтетика ли е Новото го водят РАО........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 (Редактирано) преди 46 минути, Ц Е Ц О написа: РАО........... Това РАО пълна синтетика ли е? И да задам въпроса така. Какво масло е подходящо (пълна синтетика) за 131 кс помпа дюза? Редактирано 25 Юни 2020 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2020 Преди 1 час, Ц Е Ц О написа: Новото го водят РАО........... Да ги ева нещо не са си ъпдейтнали сайта и съответно няма и помен от PAO мао Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Един въпрос към батките разбирачи. На душегуба-ево е сипано масло Елф. Как е като качество и да го сменям ли или да си карам докато стане на 10к? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 (Редактирано) Нищо особенно, нормален чорбалин ... съгласно тоя SDS шийт: http://www.peakoil.com.au/wp-content/uploads/ELFMSDS/Elf Solaris LLX 5W-30.pdf Ся дали и за Европа е същото идея си нямам, а и нямам желание да ровя понеже Тотал искат някаква регистрация за да им достъпеш SDS шийтовете. Карай го макс 7-8хил и след това мини на нещо доказано читаво. Примерно VMO и го сменяй на към 10-12 хил. според зависи дали имашмного градско или пробегът е предимно извънградски. Тоя елф на 3.0BiTDI ли са го сипали ? Редактирано 9 Юли 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Да. Като им чета сайта можело да се кара 50 000 км на дизелови двигатели. Луда работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Това за 50хил км го заеви ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Минал съм 5000. Ще карам още 2 и го сменям. Даже съм купил Равенола и си стои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 2 hours ago, Schnura said: Минал съм 5000. Ще карам още 2 и го сменям. Даже съм купил Равенола и си стои. Бе и още 4 да го караш му няма нищо. Малко се преиграва с тия масла. Карам нормалното VW/Audi на интервали 8-9.5к и няма разлика в работата на мотора като налея новото, което значи, че е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 Това USA ако е вярно едва ли това което сипват там има нещо общо с това което се сипва в европа или поне кастрол е една от марките които е трудно да им хванеш края къде какво продават бъркат. Другото е, че на база километри е леко грешно да се сменя масло ... понеже едно са 10хил с 50% градско и средна скорост 20км/ч и съвсем друго 90% извънградско със средна скоросто над 100км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2020 При БМВ от 20 години кутиите пишат моточасовете. При ВАГ от по-отскоро....но пак има 10+ години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 12 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2020 (Редактирано) МинАх 4000 км с RCS-то, от малко над средата е на средата маслото, повече от добре, по-стара традиция пътувах с тубата по гръцко ама се оказа излишно. Ако добута 10 000км ще е повече от идеално. На 3.0т. Редактирано 12 Юли 2020 от soult@ker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване