Recommended Posts

@Cornu©opia Това на каква кола си го налял ?

 

@Бако Мецан Има писано колкото искаш в oil-club.de за маслата на Ravenol заедно с анализи и т.н. като цяло доста добре издържан форум или поне това ми е впечатлението след превод с гугъл транслейт ;)

 

Kонкретно ето към това масло може да се насочиш.

Това при условие, че държиш на качествено масло което е правено с мисъл за мотора, а не с еко насоченост и т.н. За VW маслото няма да коментирам писъл съм и е писано много, че е скъп чорбалин и т.н.

Вече ако много държиш маслото да покрива VW нормите отваряш селектора за масла на Равенол и си избираш от там.

 

Други качествени масла разбира се, че има обаче освен Redline за много от останалите фирми трябва да се рови за всяко масло дали е истинска синтетика или е скъпоструващ чорбалин.

Давам пример с Amsoil вярно имат истинска синтетика ама и много масла които са скъпоструващ чорбалин в шарена опаковка.

 

Ако ти се чете повече ето тук съм писал малко за RCS заедно с линкове и бонус джокери ;)

 

Edited by P_PETKOV

Share this post


Link to post
Share on other sites

хммм това някаква наточена ли е, че чак 5w50 и сипваш ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E...

Запита на каква "кола" се сипва маслото, не на какъв "мотор"... 😄 

Налични са някои "принудителни" модификации. 🤪

Share this post


Link to post
Share on other sites

Напълно вярно :bia:

 

Та разкажи малко за мотора за 2.2 ли иде реч ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не.

Другата "легенда"... :hilezh:

Все пак, през 2007-2008 май не се намираха толкоз лесно и изгодно котви-петаци... А и идеята е била друга...

 

Както и да е,

темата е за маслата рИванол.

За първи път потребявам този 5W-50, налят е миналия август.

Преди това беше с Motul 300V Competition 15W-50, но май и той стана "скъп чорбалин", а и колата не се кара "редовно" (на писта), та сега се тества рИванол-а след пълна ревизия на глава.

 

На друга кола паралелно тествам пак рИванол, но този път 10W-30.

Ще видим как ще приключи авантюрата...🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, P_PETKOV said:

Kонкретно ето към това масло може да се насочиш.

Аз съм с такова от @Ц Е Ц О, засега не го бара, към 2000 км съм минал някъде. Да видим вбъдеще.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря на всички за отговорите!

Като задам на селектора моята кола излизат тия двете масла 1 и 2

Някой с преки наблюдения към тях? @P_PETKOV какво ще кажеш за тия двете?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Емии VMP-то е екстра като за масло покриващо 504/507 нормите. Разбира се било добре да имаше по-висок TBN ама кво да се прави.

Другите му параметри са доста добри изпаряемост 7,2% HTHS 3.7

SMP-то предимно хидрокрекинг (полусинтетично) т.е. нищо специално.

 

RCS 5w40 няма да ти излезе в селектора може би за нито една кола понеже е без никакви одобрения поради факта, че е формулирано за перформънс и няма как да влезе в еко булшит нормите т.е. брутално кораво масло :respekt:

 

Нямам идея как си караш колата ама ако обичаш да я настъпваш RCS с две ръце. Тъкмо оня ден поръчах няколко туби за мен и мой познат с 3.0TFSI :)

 

От мен толкова от теб остава да си избереш маслото.

 

п.с. Незнам какво си гледал ама в селектора излизат доста повече от две масла цък само две тия двете ги дават за лонг лайф което мисля няма нужда от обяснения ;)

 

 

Edited by P_PETKOV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aз карам с Ravenol VMP 5W30 вече 30к и съм доволен. :)
Поръчвам го от колегата @Ц Е Ц О

Edited by JusttRelaxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, Бако Мецан написа:

Само тия двете излизат за лонг-лайф интервала. 

Мерси много за информацията! 

 

 

За чий гледаш лонг лайф интервала ? Вече ако сменяш на 30хил ... :nixweiss:

 

Също така можеш да вземеш това има го в листата за нормална смяна. Има по-добри параметри от VMP-то ;)

Edited by P_PETKOV

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, P_PETKOV said:

Също така можеш да вземеш това има го в листата за нормална смяна. Има по-добри параметри от VMP-то ;)

За спецификация 507 00 излиза май VMP като най-добро за коли с DPF?

Това RCS 5w40 вероятно не отговаря или е дори по-добро? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, OvivO said:

Това RCS 5w40 вероятно не отговаря или е дори по-добро? :)

 

Отговорът е някъде тук, само да го изчете някой:

4 hours ago, P_PETKOV said:

RCS 5w40 няма да ти излезе в селектора може би за нито една кола понеже е без никакви одобрения поради факта, че е формулирано за перформънс и няма как да влезе в еко булшит нормите т.е. брутално кораво масло :respekt:

 

Нямам идея как си караш колата ама ако обичаш да я настъпваш RCS с две ръце. Тъкмо оня ден поръчах няколко туби за мен и мой познат с 3.0TFSI :)

 

🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

да, и аз така го разбирам, но все пак колегата кара бензин и визира бензинови двигатели без DPF. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Писах ясно кое как и защо излиза в селектора от там нататък всеки сам да си решава.

Селекторите за масла са вързани с безумните VW норми, казвам безумни понеже имат допуск от 13% изпаряемост (може и да греша малко но е някъде там).

А нормите на VW маслата са с цел защита на еко шитните, не толкова на мотора защо това е така мисля я пределно ясно.

 

Аз лично съм решил да си пазя мотора вместо катализаторите и те така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Минал съм почти 10 хил.км. с маслото Ravenol 5W30 ( кола Audi A2 1.4 i )и съм много доволен.Не е мръднало и 1 мм.Преди това ползвах Castrol EDGE и около 8-9 хил. изминати км ,имаше намаление на маслото.Така,че вече само Ravenol .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, Бако Мецан написа:

 

.
 

Edited by Ц Е Ц О

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Бако Мецан said:

Е и аз такова мисля да си поръчам.

Поръчай си RCS 5-w40, а не маслата за лонг лайф. Освен ако не мислиш да караш еС-ката само докато е в гаранция?

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, dafil said:

@P_PETKOV ,да съм спокоен ли,при положение,че наливам VST SAE 5W-40  на 1.8Т(АЕВ)?  https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-vst-sae-5w-40/

Човека, който продава маслата отговаря в темата, ти питаш Петков? :flehan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mustaka ,нещо съм разсеян след работа бе,мен:hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, dafil написа:

@P_PETKOV ,да съм спокоен ли,при положение,че наливам VST SAE 5W-40  на 1.8Т(АЕВ)?  https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-vst-sae-5w-40/

 

Не съм ровил много много за 1.8T ама по параметри маслото е ок. Малко нисък ми се струва само HTHS индекса ама ако не е засилен брутално ще си караш ок.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member