Jump to content

Разход на масло B7 2.0 TFSI


martin76

Recommended Posts

Колеги моля по-запознатите с мотора TFSI нa B7 200к.с. да споделят задължително ли разхода на масло при старите TFSI e голям?!! Понеже съм се насочил към такава кола и днес разговарях с приятел имащ "някакво наблюдение", който ме уверяваше, че този мотор на 100% "при всички втора ръка"",  гори големи количества масло, спомена нещо от рода на 1 л на 1000 км. Викам му, "...е, задължително при всяка ли е така", отговаря ,"да"  И ме насочи към 3.0 ТДИ, но то не ми е по джоба, относно разходи по обслужване, по-висок данък и т.н.. и най-вече карам малко, под 5000 км годишно, просто за кеф уйкенда или като излизам да пазарувам, но не съм постоянно с колата. Дизела си е дизел със свойте допълнителни скъпи компоненти, а и досега съм бил все с бензинови Турбо. Знам че има и по малки дизелови мотори но аз си търся коне при колите,почти винаги, та сега целта ми е 200 к.с не по-малко. Затова съм се спрял на 2.0 T. Също моля за съвет при евентуален оглед на TFSI, kакво специфично да наблюдавам и да се пазя.

 

Edited by martin76
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Този мотор по принцип казват, че не е като следващото поколение масларник. Бивш колега пък на точно такъв доливаше здраво масло, та истината е някъде по средата.

Link to comment
Share on other sites

Демек следващите след 2007ма са с по- голям разход. Нямам в предвид заводския разход на Турбо моторите, а този разход кайто идва като дефет с годините експолатация...питам задължително ли е всеки такъв да гори като "експолоатационна болежка" или си е до поддръжката и има двигатели без такъв дефект, защото обяснението на моя познат,  ме накара да мисля, че няма да немря читава такава. Знам за разхода на масло на турбо бензин, карал съм,на по старите модели-Б5, но чак пък такъв, който той ми даде ме стресна!

 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Лошото е, че няма как да разбереш на каква кола си попаднал, докато не я покараш няколко стотин километра поне

Link to comment
Share on other sites

Демек следващите след 2007ма са с по- голям разход. Нямам в предвид заводския разход на Турбо моторите, а този разход кайто идва като дефет с годините експолатация...питам задължително ли е всеки такъв да гори като "експолоатационна болежка" или си е до поддръжката и има двигатели без такъв дефект, защото обяснението на моя познат,  ме накара да мисля, че няма да немря читава такава. Знам за разхода на масло на турбо бензин, карал съм,на по старите модели-Б5, но чак пък такъв, който той ми даде ме стресна!
 
Ами колегата ми доливаше по едни 500-600мл на 1000км. В началото и повече, но имаше течове, които отстрани. Гледай конкретната кола на какви км е обслужван мотора. Ако е обслужвана на всеки 30к по Long life, по мое мнение, не рискувай.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Мотора в б7 няма подобен проблем. Мотора в б8 в първите години е възможно да има проблем с харча на масло но шанса да е сменен или оправен е доста голям.

Купувай си смело б7-ца с 2.0т.

Link to comment
Share on other sites

преди 2 минути, soult@ker написа:

Мотора в б7 няма подобен проблем. Мотора в б8 в първите години е възможно да има проблем с харча на масло но шанса да е сменен или оправен е доста голям.

Купувай си смело б7-ца с 2.0т.

Възможно е и да е имал в предвид него 

 

преди 18 минути, Mustaka написа:

Ами колегата ми доливаше по едни 500-600мл на 1000км. В началото и повече, но имаше течове, които отстрани. Гледай конкретната кола на какви км е обслужван мотора. Ако е обслужвана на всеки 30к по Long life, по мое мнение, не рискувай.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 

ще го имам в предвид

преди 28 минути, tod_vn написа:

Лошото е, че няма как да разбереш на каква кола си попаднал, докато не я покараш няколко стотин километра поне

така си е, особено за маслото ако искаш да разбереш разхода няма как да се разбере при покупката му

Link to comment
Share on other sites

По принцип го правя! Но, нали знаеш че има и продавачи, които клинчат и т.н...В Плевен има добър специалист на Ауди,но въпроса е дали ще го купя в моя град😉

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Здравей!

Аз съм с такъв мотор на 250000км реални.

Най много 400гр съм доливал на 10000 км.

И то зависи от карането.

Тези мотори не са проблемни,като при б8.

Много зависи как е поддържан.

Всичко е на късмет.

Вземай смело!

Link to comment
Share on other sites

Такъв отговор ми трябваше, на собственик. Ами наистина нормален разход. Колата ще се кара на бензин.Какъв литраж масло се налива в мотора?!При Б5 беше около 3,5-7.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Мотора побира 4.5л масло и е съвсем нормално да харчи до литър и малко на 10к км.Много зависи качеството на маслото,техническо състояние и стила на шофиране.След покупка е горещо препоръчително да се свали картера и огледа цедката за запушване.Мотора е доста приятен и с приличен разход на гориво.

Edited by Raziell
Link to comment
Share on other sites

Ще го имам в предвид! Скъпа процедура ли е свалянето на картера? Да известно ми е  че дава по-ниска консумацияна гориво, при нормално шофиране от 1.8Т, поне по заводски данни де!

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Преди 14 часа, martin76 написа:

Колеги моля по-запознатите с мотора TFSI нa B7 200к.с. да споделят...

 

Колега, виж и тази тема относно проблема с тракането на веригата която е специфична за този мотор. Ремонта на този проблем е евтин (в порядъка на няколко-стотин лева), но е добре да са има предвид:

 

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Този мотор е "котка в чувал". Както работи перфектно и изведнъж светва ламБата и 10 секунди по късно, вече нямаш двигател или поне горната му карантия.

И никой не може да го диагностицира без да го пръсне на съставните му части.... няма първични белези и харча на масло също не е един от тях.
Това разбира се си е лично мое мнение.

Edited by Prokopi90
Link to comment
Share on other sites

Личното ти мнение идва от това че ти е светнала червената лампа на Аладин за ниско налягане на маслото.  Обаче вместо да спреш при първата възможност, ти си продължил да караш, вследствие на което си блокирал двигателя. Само че това се случва с всеки двигател който няма налягане, не само TFSI 2.0 на Б7-ца. И затова по форумите я наричат лейката на смъртта.

 

Но това вече го дъвкахме в тази тема:

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Свободни сте да вярвате в Дядо Мраз по всяко време на годината.....

Със здраве да си ги карате

И после се почва: Търся глава за 2.0Т 

Преди 23 часа, CVT написа:

ти е светнала червената лампа

Ти луд ли си да дам пари за тоя кенеф! Никога не може да се случи това
Колата стана перфектен донор като за под 4К лева на 90К км докарана до бг цяла 

Просто си купих 1.8Т турбо и си карам безгрижно на за 9 лева на 100 км градско

Продавам двигател на части 🤣 въпрос на време. Здрава глава и валове както и маслена помпа 😂

Edited by Prokopi90
Link to comment
Share on other sites

не се препирайте, разбрах каквото ме интересуваше...ако се вклюват и др в темата, човек може да добие представа толкова ли е дефектен или са единични случаи. Едва ли този мотор го карат само 3-4 човека. От  до тук прочетеното,  разбрах , че има и само Турбо, т,е. двигател който не обозначен с ТФСИ или не съм схванал пак...бях попадал на мотор при Б7 190 кс или греша?!! Досега съм бил с бензинови турбо и съм се насочил към този мотор,ако има алтернатива около  тези коне , ме освелете...имаше 1.8Т май 163 к.с, но ми се искат повечко....Б7 е целта ми понеже по-новите немога да си позволя.

Link to comment
Share on other sites

При Б7-ците има и 1.8Т който не е TFSI, 163 коня е, само че се среща по-рядко. Също той е идеален ако искаш да слагаш газ.

Link to comment
Share on other sites

преди 47 минути, CVT написа:

При Б7-ците има и 1.8Т който не е TFSI, 163 коня е, само че се среща по-рядко. Също той е идеален ако искаш да слагаш газ.

не, не се интересувам от газ

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 часа, svetliopp написа:

Prokopi 90 явно си уцелил късата клечка.

Колега, аз съм я взел счупена, не се е счупила при мен. Въпроса е, как така на под 90К км мотора е счупен? 

Link to comment
Share on other sites

Ами много просто, как - карал я 90 годишен старец с патерици, и един ден като се качва на колата с патерицата я счупил :-Д

Още има хора, които вярват на километри. Скапани са просто тея аудита, на около 100К километра вече заминават, заеби.

Link to comment
Share on other sites

Преди 8 часа, Prokopi90 написа:

Колега, аз съм я взел счупена, не се е счупила при мен. Въпроса е, как така на под 90К км мотора е счупен? 

 

Ако се занимаваш с покупка на коли с блокирали двигатели с цел да ги разпродаваш на части, ще намериш такива на всякакви коли и на всякакви километри.  Обаче да твърдиш че след като си купил една такава, значи повечето от този модел са такива е пълен абсурд. Това е все едно един психиатър да твърди че повечето хора са луди, защото само с такива се разправя цял ден. 😆

 

Моята например никога не е имала сериозен проблем вече 14 години, но не си мисля че е вечна. Така че когато някой ме пита за този двигател се опитвам да им давам обективно мнение и споменавам доказаните проблеми. Между тях обаче не е нито горенето на масло, нито загубата на налягане.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...