AderMax Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Здравейте, предстои ми покупка на първа кола, като изключим че покарах семейната 2-3 месеца, та насочил съм се към Audi A4 B8 седан, 2.0TDI, автомат. Дотук добре, обаче следа като се поразтърсих в форума попаднах на определиния като "мултитрошляк", и така и неможах да разбера точно за коя автоматична кутия става въпрос. Бюджета ми е около 13.000лв, като ако си заслужава може да се увеличи още една идея. Ще ви бъда безкрайно благодарен ако ме насочите към някоя добра обява, или просто ми разсясните как стоят нещата със двигателя,скоростната кутия,обслужване,разход и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 В А4 Б8 колите на предно са с вариаторна скоростна кутия мултитроник (известен още като мултитрошляк)... 2.0 ТДИ мисля, че е само с този автомат. При 4х4 и по-големите мотори има и от другите 2 вида автомати - 6 степенен хидротрансформатор и 7 степенно надлъжно ДСГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AderMax Публикувано 14 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Благодаря ти много за бързия и адекватен отговор ! Сега тъй като виждам че си доста по-навътре в нещата от мен, какво ще ме посъветваш, да търся по-голям мотор със 7 степенно надлъжно ДСГ, или ? Исках да се придържам към 2.0ТДИ, най-вече заради разхода тъй като вмомента ще навъртя доста километри докато ми мине мерака както се казва, обаче ако е толкова голям трошляк този автомат и си заслужава по-големия мотор бих си променил мнението, виждам че не караш дизел, но все пак дали имаш идея колко горят 2.7/3.0,автомат ? За да имам някаква база за сравнение Благодаря отново ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 12-15 градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AderMax Публикувано 14 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Благодаря за бързия отговори За жалост ми е доста извън възможностите и ще се придържам към малкия мотор, макар и да бъде с мултитрошляка 😕 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Мултитроникът не обича резки и раздаващи бинокли потегляния, затова и има ограничения на какви мотори се монтира или до 400 НМ, за да няма Мяу... Ако е поддържан навреме и не е цеден е много приятна трансмисия за управление. За дизел нищо не коментирам, не са моите мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AderMax Публикувано 14 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Благодаря за мнението адаш, значи ако кутията е пазена и поддържана навреме не би трябвало да има чести ремонти ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 В крайна сметка ако се счупи автомат не е задължително колата да иде в кофата. Какви пари би излязла реставрация на мултитроник някой знае ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Все пак нещата опират и до пробег, който при покупка 2ра ръка не е много известен. Да не забравяме, че във форуми от този тип рядко някой влиза да се хвали, обикновено се търси помощ и съвети, тоест нещата вече са се сбозили... Това по повод "мултитрошляка" Предполагам стотици и хиляди Аудита се движат от собственици, които не са и чували за този отблъскващ прякор на трансмисията, която е вече 3та генерация в настоящия модел... Това са мои, лични разсъждения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Зависи какво точно е счупено.... от 1000 лв. до търсене на друга втора ръка (или конверсия към ръчка). Ако автора се плаши от автомата може да обмисли варианта ръчка, там даже има версия 2.0 ТДИ куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 14 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 (Редактирано) 30тина години съм "ръчкал" ръчка и си мисля, че не бих заменил читав мултитрошляк за читава ръчка вече... При загрята кутия/респективно масло трябва да има плавност в работата на агрегата. Това мисля би дало добра представа за състоянието му. Съвет за тест... Редактирано 14 Юли 2020 от Aleks67 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AderMax Публикувано 14 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2020 Вдъхнахте ми малко кураж, значи ако си намеря запазен доколкото е възможно за кола на тези години екземпляр да не се замислям а да действам ? И друг въпрос ако евентуално в бъдеще мощността ми умалее и искам да направя ремап, значи ли че кутията няма да издържа на нютунметрите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 15 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2020 Потеглянето е деликатния момент, като си опознаеш техниката сам ще се усещаш как да се отнасяш с нея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2020 Ремап на кола с дизелов мотор на предно и мултитроник .. нещата се развиват добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AderMax Публикувано 15 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2020 Благодаря ви безкрайно много за мненията колеги, в крайна сметка ще търся запазен автомобил и вече каквото излезе такова А това за ремата беше просто питанка, не че ще го правя, ами просто да знам как стоят нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 15 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2020 Нещата ще вървят към ремонт на кутията след ремапа. Те по принцип си вървят в тази посока, но ти ще засилиш темповете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 15 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2020 То принципно няма кола, която да не върви към ремонтите. Но мулти с ремап е като да се омотаеш с пържоли да скочиш при акули. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AderMax Публикувано 15 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2020 Ясно, отказах се тотално от мултитрошляка, или ще мисля за двигател с по-голям обем и съответно по-хубава кутия от сорта на DSG, или към ръчка Благодаря ви отново за мненията, пак казвам ако някой продава запазена кола да свирка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 15 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2020 Увеличи си бюджета една идея и ше те заимам с фейсова ръчка 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 15 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2020 +1 твойта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AderMax Публикувано 15 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2020 Може ли снимки и ориентировъчна цена ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 16 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване