VBI Публикувано 5 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 @lavatrice И на двата фара са отстрани отдолу (по спомен), не от страна на механизма за регулиране за да не пречат. Моите фарове са без завиване, местят се само нагоре/надолу. Иначе за една бройка щях да махна оригиналните запалки и просто да вкарам кабела им директно в модула за управление на LED-овете, но успях да ги събера във фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 @VBIТези крушки които сложих, модула предполагам е интегриран в крушката(не вярвам да няма,ама знае ли човек 🙂),защото от нея излиза само кабел и накрайника D2S и въпреки това няма място,предполагам заради механизма за завиване. Без запалката дали ще светят ЛЕД крушките? Вярно, че на тях не им трябва ама...Защото имам и като твоите крушки един комплект,но избрах да сложа тези, защото светеха като че ли една идея по-добре . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 (Редактирано) @lavatrice Запалката е пасивно у-во - т.е. само куплунг за ксеноновата крушка. Така, че може и без нея, просто трябва да се свърже към кабела на LED крушката. На моите крушки от баласта на LED крушката през куплунг излиза въпросния кабел с цокъла към запалката. Така че оригиналния кабел от запалката на ксенона може да се включи директно в баласта на LED крушката, но трябва да се пренаредят пиновете на оригиналния кабел от запалката на колата (по спомен). Това е на моите LED крушки, на твоите, които са друг модел не знам къде е вграден баласта - в самата крушка или в цокъла за запалката, трябва да ги огледаш за да не изгориш крушките или оригиналния баласт на фара. Редактирано 5 Октомври 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 5 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2021 @VBIИмам и като твоите,ама те и модул отделно имат и за него трябва да търся място 🙂. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 @lavatrice На моите десния кабел, който отива към запалката на колата е на куплунг и може да се свали и там директно да се включи кабела от баласта на колата (може да се махне запалката на колата изцяло), но успях да събера всичко във фара. Мисля, че още някой беше поръчал същите крушки и то на завиващи фарове, ако ги е сложил може да даде инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 От гледна точка на охлаждането е по-добре да не са във фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2021 Е, то греят радиаторите на крушките, не баластите им - лично проверено при монтажа на моите. Така, че няма проблем да са във фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinand Публикувано 24 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2022 (Редактирано) Здравейте, първо искам да се изяви, че използвам темата на колегата. От известно време се зглеждам в Bi LED лазерни прожектори /лупи за вграждане (3 инча). В момента съм с D2S крушки, запалка и баласт. Понеже не съм много на ти с Ел инсталации, нещо което ме мъчи е как би се свързали новите прожектори на старата инсталация? Може би нещо трябва да се преправя, но предполагам че има доста компетентни колеги във форума, които за тях би било детска игра. Ако има значение колата е 2006 година 3ка дизел, фаровете не са завиващи. Прилагам снимки на прожекторите, които съм харесал и до болката познатата ви инсталация на фара а6 ц6. Поздрави! Редактирано 24 Февруари 2022 от dinand Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 16 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2022 При мен се получава една аномалия, но немога да разбера нормално ли е или поведението на баластите е такова. Колата не е ауди, а S-MAX 2013-та. Та отскоро инвестирах в този модел D1S, който се включва директо към баласта: BGN 96.40 40%СКИДКА | Светодиодные лампы для автомобильных фар roadsun D3S светодиодный D1S D2S D4S D1R D2R D3R D4R, 90 Вт, турбо светодиодный лампы, 6000 лм, K Plug & Playhttps://a.aliexpress.com/_mOGOrKU Заработи всичко точно, но след около полувин минута работа, яркостта намалява с около 10....15%. и на двете. При вас така ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2022 Не, свети си еднакво силно през цялото време. Линка не отваря модела на крушките, може би са различни от тези в темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 17 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2022 Странно, при мен се отварят. Да крушките са по-различни от коментираните в темата - D1S, но директно се включват към баласта. Въпреки това предполагам, че принципа и диодите са подобни. Просто ме интересуваше дали яркостта при вас леко отслабва след известно време от включването, явно при мен нещо баластите намаляват мощността. Ще опитам да направя някое измерване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 19 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2022 Възможно е да прегряват... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 19 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2022 Т.е. ще трябва да проверя термопастата по стержена на който са закрепени светодиодите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2022 По-скоро си вземи други крушки, няма как за 1-2 минути да прегреят и да не изгорят впоследствие според мен. Може баластите/драйверите на LED крушките да са калпави, може самите светодиоди да са калпави - не е ясно . Мой съвет е да ги върнеш и да купиш други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 20 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2022 Прегряват и намалява силата...лично изпитано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eng.Ivanov Публикувано 22 Януари Доклад Share Публикувано 22 Януари Здравейте, над година ползвам лед крушки на моето 4ф, без рециклаж на фаровете. първия комплект който купих са D2s carshark, след слагането фаровете светнаха много добре и веднага отидох на реглаж, късите се настроиха перфектно, а дългите някак бяха с разпръсната светлина и светеха нагоре… човека ми обясни, как работят нашите фарове - къси дълги и, че явно е от крушките…. Преглътнах това, тъй като фаровете светеха много добре и си карах така. един ден обаче десния спря да пали и набързо поръчах нов комплект този пък бранд S&D, уж по-силни…. Докато дойдат, отворих фара и видях, че крушката не пали, защото вентилаторчето е забило, изчистих и тръгна…. Сега тръгнах да ги сменям с новия комплект и забелязах посоката…..новите са вертикални, а старите с наклон към 30-40градуса, а мисля че не съм ги въртял аз….. та питането ми е стигна ли се до някакъв извод, как трябва да се завъртят диодите ? И евентуално препоръки за бранд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Януари Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари Просто като сложиш новите крушки, ги завърташ докато на къси светлини не стане идеална линията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 21 Март Доклад Share Публикувано 21 Март (Редактирано) @VBI След 3 години служба, как са крушките, някакви проблеми с тях има ли? Аз от скоро съм D1S LED и H7 LED на едни би-ксенонови фарове на А4 Б6 и ми е интересно, дали издържат тези крушки във времето. Ксеноновите крушките могат да изкарат и 10 години... Редактирано 21 Март от Diido0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Март Автор Доклад Share Публикувано 22 Март (Редактирано) @Diido0 Светят перфектно, не дават грешки, никакви проблеми нямам с тях от както са монтирани. Ако си взел "читава" марка - няма да имаш проблеми . Редактирано 22 Март от VBI 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване