Jump to content

Загрява извън градско


CaptainNemo

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

 

Малко развитие по темата. Така колата почти всичко е долу. В двигатела е имало сажди... Почистен е изцяло също и колекторите. Гарнитурата се гледа хубава така че, чакаме обаждане за главата дали може да се ремонтира. Ако не майстора е намерил друга от Golf 4 130 коня.  Блока има малко криво и ще трабва да се шлайфа. 

 

Ремъците са в окаяно състояние и двата комплекта ще се сменят, също и някаква по-скъпа ролка и обтегач.

 

Турбото е забило заради вакумите. Видях ги.. ми то все едно някой първи клас ги е слагал. 😂 

 

Също и има малък луфт, обаче според майстора те всички си имат луфт така, че ще се закачи за един тест да видиме в какво състояние е.
 

Бих го оправил и сега обаче от към финансова гледна точка сега е малко сложно.  Като гледам ремонта ще е малко над хилядарка. Но все пак я купих евтино. :) 

 

Като цяло не са зле нещата ще пиша пак да кажа как е минало. 
 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не само той си седеше. Но може и него да е свалял... щом каза, че е изчистил колекторите. 
 

Иначе ще му кажа да махне ЕГР-а, че може той да е запушил всичко.

Редактирано от CaptainNemo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте еми утре ще го попитам и ще  допълня към сегашният ми пост.

 

Така по темата. 
 

Майстора е започнал да я наглабя утре ще я взема живи и здрави, че има бая работа.

 

За щастие главата не е спукана , шлайфаха я и нова гарнитура. ( От това е било. ) Може би всичко е тръгнало от ЕГР-а, майстора каза задължително махане. 

 

Друго: нови гарнитури на 2-та колектора и на капака, нови гумички на дюзите, нови болтове, ремъци, ромки, водна помпа, обтегач ( той е по скъпичак) . 


Нови вакумчета и рециклация на турбо, тъй като го закачиха на стенд и тече масло. 
 

Равносметка 2000 всичко.
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, CaptainNemo написа:

 Може би всичко е тръгнало от ЕГР-а, майстора каза задължително махане. 
 

 

ЕГР-а освен механично затапване трябва да се изключи и софтуерно,защото компютъра ще го търси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Турбото е с гаранция 12 месеца.

Егр-а има и софтуер ще го направиме, гледам по бързо да я взема, че с тия транзитни. 
 

Въпросът на колегата защо загрява, майсторът каза, че е оправял много такива аудита и проблема си е или гарнитура или спукана глава. А защо го прави извън градско.. еми каза компресията... Не ми се разпитваше по подробно за нещо от , което не разбирам.

 

В Италия колите явно се карат само с вода... нормално да са такива кашони като ги вкарат. Прикачван една снимка на водната помпа за доказателство.

 

Цялата система сега я промиват заради вода...

 

 

85AFA47F-7D1E-471F-9B12-876A378D36E9.jpeg

Редактирано от CaptainNemo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два бона за гарнитура и шлайф с смяна на водна помпа,човек този ти е откъснал главата през кръста.Аз ако съм му давам празен лист и химикалка и да ми ги докара до 2000лв с труд част абе с каквото си иска.Стига бе за подобна операция на Пасат б5 дизел ми излезе 450 лв айде без водна помпа ама стига бе,има някои монтьори които са изроди и взимат повече от сервизите в Англия и Германия.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти първо вземи чети и почни да разбираш прочетеното, тогава давай листове и химикалки.

Немо, какво ѝ "промиват заради вода" на "системата"?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си 1000 лв части-400 лв отстъпка царска за майстора и 1000 лв труд пак за майстора сметка си я направи 1400 кинта в джоба добре ли е.Вие си ги защитавайте пък те нека да ви.....

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.03.2021 г. at 15:42, CaptainNemo написа:

и рециклация на турбо

, това е безплатно сигурно....

Никой никого не защитава, лично аз бих си го направил сам тоя "свръх ремонт", сичуейшъна е следния - имаш брада, имаш и гребен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Kukata_a4 написа:

Да прав си 1000 

Както каза Нико никой никого не защитава.Аз също сам си направих ремонта на колата.Олекнах с 5 бона.Глава,комплект съединител,вал,кулер, турбина, гарнитури, болтове и т.н.Всичко това купено ново от магазина с отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже Нико реши че не разбирам какво чета и едва ли не не знам на кои хора съм без да ме познава и знае уменията ми реших да си отнема от скъпоценното време и да направя една справка на частите в аутодок (груба справка)

Комплект ремък с обтяжна ролка,паразитна,водна помпа и ремък всичко на ИНА 220лв грубо 

Гарнитури на всмукателна изпускателна система, гарнитура на глава на капак на клапани гумички на клапаните всичко на Ерлинг+ болтове на глава Виктор рейнц 150лв

Шлайф на главата максимум 50 лв без надуване или до 70 с надуване в нашия край цените са 30-50 лв.

Рециклиране на турбото 400-500 лв и още 50 лв ей така ако съм забравил антифриз и някоя друга дреболия нещо или за бира на майстора.Общо 870лв айде 900 а останалите до 2000 нека Нико Фико да ги сметне нали е най активния в коментарите ама ако е нещо да помогне никакъв го няма.Приятна вечер и повече не искам да ви коментирам.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пистовия ремък с ролките го няма в калкулацията ти. Той подчертава ремъците с ролките. Да не забравяме,че след такъв ремонт задължително се сменя масло и филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като купувах разпределителния вал имаше от 220лв.някакъв испански,имаше и Колбеншмид на 450лв.Купих по-скъпия и не съжалявам.Много зависи дали колата се прави колкото да я продадеш или ще си я караш.От там и частите,които се влагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, извинявайте, че късно пиша. Не се карайте ще поясна. 
 

Системата не знам с какво я е промил, но каза, че преди да се сложи антифриза си е добре. Имало е много боклуци. 
 

Така частите са 1033лв. В това се включва:

 

Гарнитура глава(74),болтове глава(42),гарнитура изспускателен колектор(10), гарнитура всмукателен колектор(4), гарнитура капак.(17)

Ремонтен к-т дюзи. (73)

Комплект пистов ремък с ролки.(100)

Комплект ангренаж с ролки.(232)

Обтегач ( 177лв)

Водна помпа.(100)

Монтажен к-т турбо.(25)

Всички филтри + масло. (173)
 

Частите са Ina, Contitech, Elring, Bosh(филтри).

 

Рециклация турбо 590 с гаранция 1 година. ( Рециклацията не е от него!)

Глава шлайфане (Не от него) в София + еконт (190лв.) 


Отделно: Нови вакумчета, О пръстени, Семеринг разпределителен вал,гарн. тандем помпа, антифриз.

 

Труд 200..

 

Смятам, че е добре колата найстина е като нова... Дюзите ги е проверил хубави са и им е направил една настройка. 
Колата върви много повече от преди... по-икономична стана. Парно си има от 50-55 градуса. 
 

И аз бих си го направил сам, но човек като няма нужните знания няма как. 

Редактирано от CaptainNemo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...