CaptainNemo Posted February 19, 2021 Report Share Posted February 19, 2021 (edited) Здравейте, нов съм във форума наскоро си закупих A4 1.9 TDI 130 коня 2001г. , Така на кратко извън градско ако я настъпя и парното намаля и вдига автоматично 110 градуса и като отпусна газта или я пусна по инерция си отива на 90... Изключа примерно парното пусна го след 2-3 минути и пак си духа топло, след малко пак почне да духа студено..., след като вдигна 10-тина пъти 110, тъй като трябваше да се прибера... накрая имаше липса от 1.5 литра антифриз. В градско не загрява обаче пак прави същия номер с топло/студено обаче по-рядко. До 90 градуса вдига сравнително бързо. Смених днеска термостата с такъв на Behr обаче проблема си остана. Смених също и антифриза беше със син, сложих червен. Ще се радвам да дадете идея какво да гледам. Радиаторче ? Обаче пък като духа топло си духа добре. Също и един проблем само веднъж се случи, когато беше студена я запалих и тръгнах без да я чакам много да загрее и на втора като я настъпих до долу и заби спря да върви почти и започна да тресе. Изключих я изчаках половин минута и като я запалих си се оправи. Казаха ми че просто може да не е разбила още хубаво маслото. Благодаря ви ! Edit: Да добавя колата е с двузонов климатроник, Edited February 19, 2021 by CaptainNemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexander alexandrov Posted February 19, 2021 Report Share Posted February 19, 2021 За гарнитура на глава си. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukata_a4 Posted February 19, 2021 Report Share Posted February 19, 2021 Гарнитура зверски е издухана Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted February 19, 2021 Report Share Posted February 19, 2021 Освен гарнитурата на главата по вторият проблем със забиването вероятно си имаме и блокирала геометрия на турбото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainNemo Posted February 19, 2021 Author Report Share Posted February 19, 2021 (edited) Така сега я покарах повечко в градско нямаше никакви проблеми изобщо. Извън градско като я настъпих и почва да духа студено и тръгва да загрява. Като я карам до 2-2500 оборота няма проблем. Последно гарнитура си остава? Скъпичак ли е ремонта? Аз ще я карам другата седмица за масло и обслужване направо с маслото и гарнитурата да сменят. А за турбото какво трябва да се правя? Edited February 19, 2021 by CaptainNemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
janoar Posted February 20, 2021 Report Share Posted February 20, 2021 Преди 5 часа, CaptainNemo написа: Аз ще я карам другата седмица за масло и обслужване направо с маслото и гарнитурата да сменят. направо им кажи, докато чакат да се източи маслото да свършат и тая работа, да не губят време. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainNemo Posted February 20, 2021 Author Report Share Posted February 20, 2021 Добре благодаря ви много за отговорите и помоща Последен въпрос, тъй като нямам друга кола да ходя на работа, а сутрин още е студено нали няма опасност да и стане нещо докато я вземе майстора ? Че трабва да изчакам седмица горе долу, все пак в това положение ме е страх да я карам към София примерно да я обслужат, да не я прецакам и се налага да чакам. Гледах маркучите са мекички. Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted February 20, 2021 Report Share Posted February 20, 2021 Преди 8 часа, CaptainNemo написа: . А за турбото какво трябва да се правя? Турбото се разглобява и се почиства геометрията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skorvod Posted February 20, 2021 Report Share Posted February 20, 2021 С турбината не се занимавай сега.Оправи загряването и докато е свалена главата раздвижете геометрията на ръка. След това, като покараш извънградско на високи обороти има голяма вероятност да нямаш ядове с турбината. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainNemo Posted February 20, 2021 Author Report Share Posted February 20, 2021 Ясно разбрах. Не искам аз да пипам така, че другата седмица като я карам ще кажа на майстора. Ще пиша да кажа как е. Благодаря ви много ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Da Nail Posted February 20, 2021 Report Share Posted February 20, 2021 Проверете и водната помпа. Ей така за всеки случай. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainNemo Posted February 20, 2021 Author Report Share Posted February 20, 2021 Нея направо ще я сменя с ремъците и ролките. Аз съм на това мнение, че като се прави да се прави като хората. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainNemo Posted February 22, 2021 Author Report Share Posted February 22, 2021 (edited) Малко развитие по темата, единствения читав майстор в околията ме отразя тъй като цяла зима е претрупан с работа и не се захваща с по сериозни ремонти до лятото... Каза ми че като свали главата и ще трябва да я прати на проверка да се види дали не е спукана и колата трябва да седи 1 седмица при него а няма как... Така най-близко ми е Благоевград ( 60 км ще издържи, по нагорнище са ми 1-2 км, другото е спускане ) евентуално чух за някакъв си сервиз в ,който се занимават главно с ауди та някой ако може да ми препоръча някой? Ще съм ви много благодарен. Edit: Какво ще кажете за сервиз ИПС ? Edited February 22, 2021 by CaptainNemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
skorvod Posted February 22, 2021 Report Share Posted February 22, 2021 За тоя ремонт една седмица си е нормално. Пращат главата за проверка на спукване и шлайф. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainNemo Posted February 22, 2021 Author Report Share Posted February 22, 2021 Да стана ми ясно вече , говорих с един приятел и за 1-ви март си записах час за един сервиз. Дано да не се налага смяна на главата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skorvod Posted February 22, 2021 Report Share Posted February 22, 2021 Дано да минеш тънко. Пиши как се е решил проблема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukata_a4 Posted February 22, 2021 Report Share Posted February 22, 2021 (edited) Можеш да караш с издухана гарнитура но по леко без много газ и напрежение дано се разминеш само с гарнитура,брал съм твойте ядове тази гарнитура не е издухана от вчера за днес.Аз карах близо година с издухана гарнитура докато я сменя първо малко съскаше като безалкохолно сутрин на студена мотор после започна да губи малко антифриз,никога не е загрявала повече от 90 градуса.Накрая започна да губи парно за секунди и после пак да се появява с пълна сила и тогава разбрах че времето за смяна е дошло. Edited February 22, 2021 by Kukata_a4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikrga Posted February 23, 2021 Report Share Posted February 23, 2021 За едно и също време е невъзможно автомобил с ДВГ да прегрява на извънградско, а на градско - не. Това е една от причините тази тема да е подвеждаща, при това още със заглавието си. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainNemo Posted February 23, 2021 Author Report Share Posted February 23, 2021 (edited) В какъв смисъл подвеждаща ? Няколко дни си ходя на работа с нея няма проблеми, няма и загуба на антифриз все едно е перфектна обаче не вдигам повече от 2000 оборота 😂 Настъпя ли я до долу за 10 секунди и после няколко минути духа студено. Топло започва да духа от 60 градуса сутринта след макс 5 минути работа. 90 градуса си ги вдига за 10-тина минути. Даже и не пуши еми има малко като пара. Абе като цяло работи уникално... Тънко да мина.. отделил съм си 1000 лв пък ще видиме. Да се надявам да стигнат. Edited February 23, 2021 by CaptainNemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Da Nail Posted February 24, 2021 Report Share Posted February 24, 2021 Пак казвам. Преди да отворите, хвърлете едно око на водната помпа. Да не се окаже там ключа за бараката. Имал съм подобен проблем. На дълъг път прегряваше..съответно после ремонт. В града си седеше на 90. Оказа се, че турбината се въртеше около оста. При високи обороти не успяваше да завърти водата и да охлажда. В града по кратки отсечки и светофари, няма грижи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted February 24, 2021 Report Share Posted February 24, 2021 И аз това щях да напиша първо,но колегата е написал,че губи антифриз. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted February 24, 2021 Report Share Posted February 24, 2021 Провери втора степен на виско съединителя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted February 24, 2021 Report Share Posted February 24, 2021 А дали им високо колата? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaptainNemo Posted February 25, 2021 Author Report Share Posted February 25, 2021 Вчера сутринта я карах, майстора ми каза, че ще огледа първо добре преди да се пипа гарнитурата, че може да е и от някакво охладително тяло.. Дано да е нещо друго пък ще видиме. Ще пиша като има развитие. Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted February 25, 2021 Report Share Posted February 25, 2021 Сигурно е имал в предвид масления охладител. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now