Jump to content

Загрява извън градско


CaptainNemo

Recommended Posts

Здравейте, нов съм във форума наскоро си закупих A4 1.9 TDI 130 коня 2001г. , 

Така на кратко извън градско ако я настъпя и парното намаля и вдига автоматично 110 градуса и като отпусна газта или я пусна по инерция си отива на 90...

Изключа примерно парното пусна го след 2-3 минути и пак си духа топло, след малко пак почне да духа студено..., след като вдигна 10-тина пъти 110, тъй като трябваше да се прибера... накрая имаше липса от 1.5 литра антифриз.

 

В градско не загрява обаче пак прави същия номер с топло/студено обаче по-рядко. 
 

До 90 градуса вдига сравнително бързо.

Смених днеска термостата с такъв на Behr обаче проблема си остана. Смених също и антифриза беше със син, сложих  червен. 
 

Ще се радвам да дадете идея какво да гледам. Радиаторче ? Обаче пък като духа топло си духа добре. 
 

Също и един проблем само веднъж се случи, когато беше студена я запалих и тръгнах без да я чакам много да загрее и на втора като я настъпих до долу и заби спря да върви почти и започна да тресе. Изключих я изчаках половин минута и като я запалих си се оправи. Казаха ми че просто може да не е разбила още хубаво маслото. 
 

Благодаря ви ! :)

 

Edit: Да добавя колата е с двузонов климатроник, 

Edited by CaptainNemo
Link to comment
Share on other sites

Така сега я покарах повечко в градско нямаше никакви проблеми изобщо. Извън градско като я настъпих и почва да духа студено и тръгва да загрява. Като я карам до 2-2500 оборота няма проблем. 

Последно гарнитура си остава? Скъпичак ли е ремонта? Аз ще я карам другата седмица за масло и обслужване направо с маслото и гарнитурата да сменят.

А за турбото какво трябва да се правя?

Edited by CaptainNemo
Link to comment
Share on other sites

Преди 5 часа, CaptainNemo написа:

Аз ще я карам другата седмица за масло и обслужване направо с маслото и гарнитурата да сменят.

 направо им кажи, докато чакат да се източи маслото да свършат и тая работа, да не губят време.

Link to comment
Share on other sites

Добре благодаря ви много за отговорите и помоща :) 

 

Последен въпрос, тъй като нямам друга кола да ходя на работа, а сутрин още е студено нали няма опасност да и стане нещо докато я вземе майстора ? Че трабва да изчакам седмица горе долу, все пак в това положение ме е страх да я карам към София примерно да я обслужат, да не я прецакам и се налага да чакам. 
 

Гледах маркучите са мекички.

Link to comment
Share on other sites

С турбината не се занимавай сега.Оправи загряването и докато е свалена главата  раздвижете геометрията на ръка. След това, като покараш извънградско на високи обороти има голяма вероятност да нямаш ядове с турбината.

Link to comment
Share on other sites

Ясно разбрах. 
Не искам аз да пипам така, че другата седмица като я карам ще кажа на майстора. Ще пиша да кажа как е. 

Благодаря ви много !

Link to comment
Share on other sites

Малко развитие по темата, единствения читав майстор в околията ме отразя тъй като цяла зима е претрупан с работа и не се захваща с по сериозни ремонти до лятото... 

 

Каза ми че като свали главата и ще трябва да я прати на проверка да се види дали не е спукана и колата трябва да седи 1 седмица при него а няма как... 

 

Така най-близко ми е Благоевград ( 60 км ще издържи, по нагорнище са ми 1-2 км, другото е спускане )  евентуално чух за някакъв си сервиз в ,който се занимават главно с ауди та някой ако може да ми препоръча някой?  
 

Ще съм ви много благодарен. 

Edit: Какво ще кажете за сервиз ИПС ? 

Edited by CaptainNemo
Link to comment
Share on other sites

Да стана ми ясно вече , говорих с един приятел и за 1-ви март си записах час за един сервиз. Дано да не се налага смяна на главата. 

Link to comment
Share on other sites

Можеш да караш с издухана гарнитура но по леко без много газ и напрежение дано се разминеш само с гарнитура,брал съм твойте ядове тази гарнитура не е издухана от вчера за днес.Аз карах близо година с издухана гарнитура докато я сменя първо малко съскаше като безалкохолно сутрин на студена мотор после започна да губи малко антифриз,никога не е загрявала повече от 90 градуса.Накрая започна да губи парно за секунди и после пак да се появява с пълна сила и тогава разбрах че времето за смяна е дошло.

Edited by Kukata_a4
Link to comment
Share on other sites

За едно и също време е невъзможно автомобил с ДВГ да прегрява на извънградско, а на градско - не.

Това е една от причините тази тема да е подвеждаща, при това още със заглавието си.

Link to comment
Share on other sites

В какъв смисъл подвеждаща ?

 

Няколко дни си ходя на работа с нея няма проблеми, няма и загуба на антифриз все едно е перфектна обаче не вдигам повече от 2000 оборота 😂

 

Настъпя ли я до долу за 10 секунди и после няколко минути духа студено.

 

Топло започва да духа от 60 градуса сутринта след макс 5 минути работа. 
 90 градуса си ги вдига за 10-тина минути. 
 

Даже и не пуши еми има малко като пара. Абе като цяло работи уникално...

 

Тънко да мина.. отделил съм си 1000 лв пък ще видиме. Да се надявам да стигнат.

Edited by CaptainNemo
Link to comment
Share on other sites

Пак казвам. Преди да отворите, хвърлете едно око на водната помпа. Да не се окаже там ключа за бараката. Имал съм подобен проблем. На дълъг път прегряваше..съответно после ремонт. В града си седеше на 90. Оказа се, че турбината се въртеше около оста. При високи обороти не успяваше да завърти водата и да охлажда. В града по кратки отсечки и светофари, няма грижи.

Link to comment
Share on other sites

Вчера сутринта я карах, майстора ми каза, че ще огледа първо добре преди да се пипа гарнитурата, че може да е и от някакво охладително тяло.. 
 

Дано да е нещо друго пък ще видиме. 
 

Ще пиша като има развитие. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...