Jump to content

Мнение за две обяви А4 В7 2.0 TFSI quattro


Recommended Posts

Ясна раЛтата......'нАчи без да е каран отпадъка вече са 4К лв., смЕтай ако се и тества.

Аз ги виждам нещата така: 3000 ремонт на кутията, 5000 ремонт на мотора и джанти с гуми още 1000......

Ми те вече станаха 9000 лв. Май-май сделката отива на подарък.

Според мен......карай си АВК-то и не се занимавай с тез отпадъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако не си отваряш очите при покупката ще оправяш проблемите на предишния собственик и ще сърбаш чорбица с хляб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.03.2021 г. at 13:03, CVT написа:

Първата е форумна на колегата @Jordan Atanasov

нищо не ти убягва колега :)) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е не , не е от клапана и капака щот са нови и оригинални, просто си го гори мотора ... 

за да спре сменяш бутала и сегменти ъпдейтнатите и си ти....ама цифрата еее 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти...не трябаше да го споделяш т'ва. Ей нА, мераклии не е кат да няма. Ама сега трябва да сваляш от цената. 

Каквито са тенденициЙте в тази тема...тръгваш от минус 4К лева. Т'ва по картинка налИ....след оглед вече шЕ стане страшно. Може да има и да даваш :hilezh:

Успех с продажбата иначе :zustimm:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jordan Atanasov На мен не ми стана ясно, дали маслото го гори през турбото или през сегментите? Ако не си разбрал, говорихме по телефона, изпрати ми едни снимки, и при теб нещата са ми малко подозрителни, но все още автомобилът ти ми е на дневен ред. Ако беше с ръчни скорости да бях отскочил до Русе.

 

@kurty За твое сведение @Jordan Atanasov свали доволно само по телефона (както обичаш да казваш - само по картинка).

Вече не е интересно. Мислех да ти полея още на обяд, ама си викам, инфектирал се е младежът, ще си го излее и ще му мине. Повтаряш се. Дай сега да си поговорим за математика.

 

На перфектния Сливенски авант му казах, че му давам 8 000 при положение, че безценните гуми и джанти (това според младежа и теб, защото за мен те струват нула) си остават негови. Та моята сметка показва, че все едно съм му дал 10 500 (според  него струват 2 500) и забележи без да съм я карал колата. Ако някой прави разказ по картинка - не съм аз. Сега искам да ми калкулираш следните неща и пак ми обясни, как ги видях бързите 4К без да съм карал колата:

- колкото и да е банално - 4 гуми с 4 джанти (нали се сещаш, че му ги върнах на момчето). Сега джантите може и втора употреба, ама гуми слагам само нови и критерият не е най-ниска цена.

- всички ремъци и ролки и там каквото се полага  за обслужването на мотора - сега не ме питай защо - защото никой не знае кога са сменяни последно, и този километраж, който ходи надолу-нагоре - няма кой да каже.

- верига и обтегачи - а бе един майстор я слушал и казал, че имало още да се кара. Без коментар.

- обслужване на автомата - ама защо - виж по-горе

- 4 диска и накладките, които им се полагат - питай защо - защото имат поне 2 мм. ръб на страна и отдавна някой е трябвало да ги смени. Ама те може да карат още. Може, то и аз може да се пребия с новата лъскачка ....

 

Да ти кажа и за АБК_то, което намеси по-горе. Сигурно си видял, че се продава?  Дали можеш да се сетиш, защо цената е двойна? Разбира се, коментира се повече от на Б7_ците. Ами карам си го да ти кажа и съм доволен. И там имаше игра. Колега от форума (и аз бях по-наивен)... Поиграх си, вкарах малко лев. Последните 4-5 години освен консумативи друго не съм вкарал в него, пък не е да не му раздавам всеки ден. И да ти кажа, за конете си върви доволно. Ама те вървят най-много 2К. Да де, ама аз не съм останал за 2К. Та ще си го карам, както спомена по-горе и ще се оглеждам за някое Б7, ама ако може да е подарък и някой лев да взема (за да му сложим нови гуми)   ....

 

Ако трябва да ти го кажа с една дума - "Смешко"

 

Лека вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и да има... Всеки си е прав за себе си.

Не разбирам само @kurty  какъв го играе - обиден младеж или обиден търговец. Все ми е тая. Проблемът не е мой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що на мен ми се обясняваш за твоЙте дертове, не схавах. Даже  и акъл ти давам да не се занимаваш с тези отпадъци.

К'во и що 'шЕ сменяш си е лично твой проблем и излишен мой дерт.

Кажи си, че имаш събрани 7-8К и търсиш кусури на отпадъците, гледайки по картинка. 

А за АБК-то....дали ме интересува кой какви отпадъци за какви пари продава ?

А това да се пита дали тфси гори маслО от духалката или от сегментите - е т'ва е вече смешното.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иронията ти я схванах отдавна. Хайде още малко математика (не ти е сила, ама опитай) - давам 8к за отпадъка и съм приготвил още 4 да налея... Можеш ли да познаеш колко съм събрал под дюшека? .... не ми отговаряй!

 

Колегата казва, че му пълни маркучите на турбото с масло. Тука ми споменава да взема да сменя буталата и сегментите. Последно откъде го гори маслото. Иначе по обява няма забележки с мотора. И после аз ги правя разказите по картинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, kurty написа:

Що на мен ми се обясняваш за твоЙте дертове, не схавах.

 

@kurty Не се занимавай с лицето Неделчо Илиев.

От вчера се сдържам, но сега му припомням как необосновано ме обвини за некачествени дискове и накладки преди години.  Благодаря на Пепи (buzzy), който му обясни, че не дисковете и накладките са проблемът, а неграмотната му смяна без раздвижване на спирачните апарати.

За отмъщение ми изигра една постановка с поръчка на амортисьори и после ме подигра с офертата на един декласиран тип, за който не искам да споменавам.      Бил му дал по-добра цена. :hilezh:

МЪКААААА...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами как да ти кажа ...

За този декласиран тип - нито теб познавам, нито него.

Та откакто спрях да вземам части от теб си ги поръчвам от него. Имахме едно несъответствие с него за едни кормили накрайници, но се оказа, че проблемът е при мен.  Някой сменил щангите на А6 с такива от А 100 и резбата е друга. Колкото и да го плюете, човека е коректен и не ме е подвел. Сега трябва ли да ти обясня, че дискове и накладки АТЕ нямат нищо общо с твоите Паджид и Цимерман. Апаратите са същите и пак аз си ги сменям. Ако искаш ще ти ги снимам да видиш как работят - няма забележки.

Честно да ти кажа @buzzi не се сещам какво ми е обяснил, но мога да ти покажа какво ми и писал @levis - и той е имал проблем, ама там си му уважил рекламацията май?

 

Свещите (забрави), които бяха менте, защото са по-евтини от твоите - ами карат по 50 000 км. и ги сменям, не защото има проблем, ами защото така пише по книжките.

 

Амортисьорите му още съм с тях и си работят, ама дай инфо как те изиграх. Поръчах ги и не ги взех или те попитах за оферта и ти казах, че имам по-изгодна оферта? Аз мога да кача printscreen на комуникацията - искаш ли?

 

За сведение на аудиторията, декласирания тип е @gsb, ама това според @KOKO 100 C4.

За мен пичът е коректен - нямам забележки, не го познавам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nedelcho_iliev Постъпваш страшно некоректно! Никого и под никакъв предлог не обвинявам и не ме набеждавй, че обвинявам някого! Явно си се объркал съвсем и не намесвай имена и никове.

Спри защото ме клеветиш! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти какво направи с мен? Как изобщо се включи в темата?

 

Картинките фалшиви ли са?

 

Обясни как те изиграх с амортисьорите, как некадърно си смених дисковете и накладките и кой е този декласиран тип според теб, защото аз освен от теб и от Жоро части не съм поръчвал, и винаги съм търсил качествените такива.

 

Сега се сещам и за един качествен маслен филтър, заради който се разтропаха повдигачите и се чудех какво се случва, ама като ще го играем хард, така да е. Ако трябва да вадя и картинка от там? Спи ми се вече.

 

Ако грешката е при мен веднага се извинявам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, nedelcho_iliev написа:

@Jordan Atanasov На мен не ми стана ясно, дали маслото го гори през турбото или през сегментите? Ако не си разбрал, говорихме по телефона, изпрати ми едни снимки, и при теб нещата са ми малко подозрителни, но все още автомобилът ти ми е на дневен ред. Ако беше с ръчни скорости да бях отскочил до Русе.

 

@kurty За твое сведение @Jordan Atanasov свали доволно само по телефона (както обичаш да казваш - само по картинка).

Вече не е интересно. Мислех да ти полея още на обяд, ама си викам, инфектирал се е младежът, ще си го излее и ще му мине. Повтаряш се. Дай сега да си поговорим за математика.

 

На перфектния Сливенски авант му казах, че му давам 8 000 при положение, че безценните гуми и джанти (това според младежа и теб, защото за мен те струват нула) си остават негови. Та моята сметка показва, че все едно съм му дал 10 500 (според  него струват 2 500) и забележи без да съм я карал колата. Ако някой прави разказ по картинка - не съм аз. Сега искам да ми калкулираш следните неща и пак ми обясни, как ги видях бързите 4К без да съм карал колата:

- колкото и да е банално - 4 гуми с 4 джанти (нали се сещаш, че му ги върнах на момчето). Сега джантите може и втора употреба, ама гуми слагам само нови и критерият не е най-ниска цена.

- всички ремъци и ролки и там каквото се полага  за обслужването на мотора - сега не ме питай защо - защото никой не знае кога са сменяни последно, и този километраж, който ходи надолу-нагоре - няма кой да каже.

- верига и обтегачи - а бе един майстор я слушал и казал, че имало още да се кара. Без коментар.

- обслужване на автомата - ама защо - виж по-горе

- 4 диска и накладките, които им се полагат - питай защо - защото имат поне 2 мм. ръб на страна и отдавна някой е трябвало да ги смени. Ама те може да карат още. Може, то и аз може да се пребия с новата лъскачка ....

 

Да ти кажа и за АБК_то, което намеси по-горе. Сигурно си видял, че се продава?  Дали можеш да се сетиш, защо цената е двойна? Разбира се, коментира се повече от на Б7_ците. Ами карам си го да ти кажа и съм доволен. И там имаше игра. Колега от форума (и аз бях по-наивен)... Поиграх си, вкарах малко лев. Последните 4-5 години освен консумативи друго не съм вкарал в него, пък не е да не му раздавам всеки ден. И да ти кажа, за конете си върви доволно. Ама те вървят най-много 2К. Да де, ама аз не съм останал за 2К. Та ще си го карам, както спомена по-горе и ще се оглеждам за някое Б7, ама ако може да е подарък и някой лев да взема (за да му сложим нови гуми)   ....

 

Ако трябва да ти го кажа с една дума - "Смешко"

 

Лека вечер!

да сега се сетих като видях ,че си от сливен :) 

Иначе за маслото , имам масло в тръбите , в най-ниската точка се събира на втория интеркулер но не е много. Щом след смяна на капака и клапана преминава още това означава по-високи изпарение в следствие проблемите на тоя мотор а именно сигментите и вече самата амортизация за мотора. 

За подозрителността ти .... не съм престъпник :)) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой, четейки коментарите ми, е останал с впечатление, че си престъпник.
Ако съм те засегнал по някакъв начин - извинявай!
Благодаря за разясненията за маслото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма такова нещо , не съм засегнат изобщо :)  

ако има нещо знаеш ми телефона обади се , успех с търсенето! 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jordan Atanasov Не се занимавай с този индивид. Това, което той направи снощи е пълно безобразие. Няма никакво право да публикува лична кореспонденция без моето съгласие. След като не съм споменал имена и никове не може да определя за кого става въпрос.

Посочих случката с дисковете Цимерман и накладките Паджид за да предупредя, че той обича да обвинява други за своите грешки и продължава да го прави. Затова Ви съветвам да не му давате акъл в тази тема.

Повече няма какво да кажа и моля модераторите да изтрият личната кореспонденция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, KOKO 100 C4 написа:

@Jordan Atanasov Не се занимавай с този индивид. Това, което той направи снощи е пълно безобразие. Няма никакво право да публикува лична кореспонденция без моето съгласие. След като не съм споменал имена и никове не може да определя за кого става въпрос.

Посочих случката с дисковете Цимерман и накладките Паджид за да предупредя, че той обича да обвинява други за своите грешки и продължава да го прави. Затова Ви съветвам да не му давате акъл в тази тема.

Повече няма какво да кажа и моля модераторите да изтрият личната кореспонденция.

Не ви следя спора братле , далече съм от тия неща нито искам да влизам в такива. 

Коментирам единствено нещата свързани с моята кола и това какво съм правил по нея без да ме интересува кой вярва и кой не ! Каквото е трябвало съм му казал на "индивида" и показал вече крайната преценка и решение си е негово.Все пак всеки сам решава какво да прави и какво да избере и мнение на налагам на никого за нищо. :) Спорен ден на всички 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите с 2.0Т май те замислят. 1.8Т отпада ли като вариант и автомата задължителен ли е?

Аз минах от АБК като теб, към 1.8Т. Сравнително евтин за подръжка и разхода му (на газ, че и на бензин) ще ти е същият като при АБКто.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е отпаднало 1,8 Т и ръчната кутия е за предпочитане.

Тази два месеца беше на 9300, пратих мои хора да я видят и цената до вечерта се вдигна с 400 лв.

Гледах и две Б6_ци и двете се оказаха поизгнили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...