Jump to content

Мнение за Audi A6 4F C6


Recommended Posts

Здравейте, мой бъдещи колеги (надявам се скоро)! 

Искам да попитам вашите мнения за Audi A6 4F C6 3.0 TDI Комби. От 2 години съм горд собственик на S класа 2004 година, до сега съм карал само и единствено мерцедеси. Искам да чуя какви са минусите на въпросната кола, като това с веригите го знам, но нещо друго. Разход и поддръжка не ме интересуват, освен какви минуси има.

 

Какво да гледам при покупка на тази кола.

Благодаря предварително!

Редактирано от BBRemapping
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел има Е клас 2006та. След разходки с мерцедеса като се кача в А6цата започвам да правя планове как си купувам Е класа като неговата. Возиите на мерцедес и ауди са коренно различни. Маневреността също е в полза на мечките. Автоматика на мерца също е доста по-мазен и не го усещам, докато аудито ще го усещаш като превключва, кой каквото и да ти разправя. Седалките на А6 4Ф могат да бъдат ултра неудобни. Търси да е поне S-line за да е по-удобен салона. Иначе от комбито съм доволен. Като взех колата и жената вика......уеуееее в катафалка ли ще се возим. Виж я сега, показвам разни седани, не иска и да погледне друго освен комбито :D Ама щото като тръгнем на екскурзия и си взема цялата къща с нас. Минус на А6-цата ще бъде, ако я вземеш с малко екстри. Като ще поддържаш 3.0тди поне да е бъкано с екстри. Иначе попаднеш ли на читав екземпляр с екстри е идеално. Успех!

Ааа пропуснах да кажа, че продавам мойта :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4F е много кола за парите си, но ти идваш от S Class, защо не се огледаш в А8?

А6 вози добре, но не и като мерцедес, както отбеляза колегата. 

Казваш, че разход и поддръжка не те интересуват, предполагам откъм пари, но все пак си вземи от топ колите на пазара, защото освен пари, престоят в сервиз коства време, понякога нерви и си без кола :)

И защо 3.0TDI, не е лошо, но 3.0TFSI ще е по-добре, особено ако не те бърка разход. 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 4 години карам такава. 500лв на месец ми се връзва грубо. 

Според мен е по-хубава от Мерцедеса, но това е въпрос на вкус. Успех!

П.С. моята е на въздух и вози не по лошо от Бенца. С лайн окачване не бих си взел.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията ^^ 

От към возия може би сте прави, едва ли ще е като S класата. Иначе ми предстой детенце скоро и ще ми трябва нещо подобно. S класата не е практична за такъв тип неща, имаме още две коли, но те са градски, ще я взимам главно за дълъг път.

От към двигатели съм се насочил конкретно към 233к.с. дизел, не съм фен на бензина, въпреки че по ирония на съдбата двете градски коли са точно бензинови, но те са по избор на жената :D

Конкретната бройка която съм я гледал е на приятелче и има бая екстри, поне така мисля, с S-Line салон, шибидах, подгрев и памет на седалките, ел седалки, перата на волана, парктроник и на джанти 18. Много ми харесва и я дава на 8500. Не знам много ли са, малко ли са, идея си нямам честно казано. 

Ако трябва да сравнявам който и да е модел Е класа от съответните години на конкретните A6-ци, Е класата не може да стъпи на малкия пръст на А6цата от към визия и интериор, за другите неща не знам. Карах Е класа 3 години и бях доста доволен, докато не почна глава, дюзи, бутала и накрая турбина и ми писна. 

Радвам се, че все пак има във форума хора които помагат, най-вече хора които имат такива автомобили и могат да дадат обективно мнение, повечето са драскачи из форумите. Евала момчета :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8500, ако ги даваш на автокъща или неизвестен агент из България, може да ги удвоиш в първите 2 месеца с колата. Но щом я вземаш от познат и не би те излъгал......мятай се.

Иначе си е така за интериора на Е-тата и А6цата. Просто за да е всичко наред, трябва да е с s-line интериор, дори да е с нормално окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sline окачването е 3 см по-ниско и вози прекалено твърдо. На въздух е за предпочитане, иначе спортно или стандартно окачване.

 

8500лв за читава А6 4F си е добра сделка, зависи от състояние и коя година е. 

Този твой приятел няма ли регистрация във форума :) Може да я знаем колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е във форума човека, питал съм го и аз :D

2007 година е колата, биксенон с диодни стопове, читава е определено, няма никъде ръжда, разглеждал съм я, но не знам по двигателя какво да очаквам. на 257 хил. е. Това не ме притеснява след като S класата е на 700 000 реални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътни и малко часовниците и бързо ще я продадеш. Премиумите на малко км (особенно мечоци) са винаги апетитна хапка за Ганьо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той часовника ѝ е врътнат преди да я взема. Взех я на 220 или 215 не помня точно, но от моята диагностика няма да избяга :D още тогава видях на колко е, ама майната му. Нека да вярват някои хора, че коли на 20 години са на по 200к километра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная дали е на реални и не ме интересува честно казано. Не съм от този тип хора които ги интересуват километрите.

А иначе, не съм я обявил на толкова то е ясно :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стар дизел, независимо Бенц, БМВ или Ауди, ще има непрекъснато нещо за правене, въпроса е да си късметлия и ремонтите за година да не надвишават стойността на колата. За мен си е рулетка това със стария премиум, нищо че има плюсове, накрая в повечето случаи винаги ти писва да губиш време и ресурси в опита си да разбереш "от какво ли го прави това".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...