SpaceBuddha Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 След вкарване на колата А6 3.0Т за регулярно обслужване-помпа,ремъци,ПЦВ клапан,масла и т.н,колата продължаваше да дава грешка в PCV-то.Почти 1л масло за 1000км.Чека не светеше и ми се казваше,че часта е поръчана по рама и така си харчела колата.Благодарности на Желяз,че ме насочи и се отзова адекватно към проблема и съвет...НЕ си карайте колите в квартални сервизи.Втори благодарности на момчетата от Д-брос,които смениха с точната ревизия и цялата периферия около него,проблема се реши!За тези които се чудят кой двигател,бензин или дизел,с две ръце за коНпресора!Колата като цяло очаквах да не е икономична,но за Варна-Луковит,където повечето от пътя не е и път,дава 8.9 с 130-140 максимална скорост.Живот и здраве другия месец Рево-ремап и почва да бега бате Весели празници ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 За да е някак си по-информативна темата може да споделиш парт номера, коя година е колата и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 27 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2021 06E103547AK е последната ревизия на клапана от 2021. Предимно за А6, А7... 2014 му е колата. Има и ремонтни комплекти - 06E103772H. Става за всички версии завършващи със AE, AB, AA, AD, AH. Аз си взех такъв за всеки случай... 😂😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpaceBuddha Публикувано 28 Декември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2021 (Редактирано) Преди 15 часа, zhelyazA6 написа: 06E103547AK е последната ревизия на клапана от 2021. Предимно за А6,... Да това е ревизията и да добавя че ми бяха сложили масло 5w30 Eurol,малко изгледаха странно в Дброса,сега е Ravenol 5w40. P.S Някои има ли наблюдения от INJEN CAI със стоковата въздушна кутия ?? Редактирано 28 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vakkov Публикувано 24 Март 2023 Доклад Share Публикувано 24 Март 2023 Момчета, с афтърмаркет PCV-та ли сменяте или с OEM? Някакви наблюдения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Март 2023 Доклад Share Публикувано 24 Март 2023 Цитираните по-горе номера са на сервизната версия на ОЕМ ПЦВ-то на компресорния 3.0ТФСИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vakkov Публикувано 24 Март 2023 Доклад Share Публикувано 24 Март 2023 Втори въпрос - насоки с какъв софтуер (ревизия/ код) да се сдобия след преминаване на 150мбар PCV от 30мбар? Код на ECU-то - 4G0 907 551 A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 24 Март 2023 Доклад Share Публикувано 24 Март 2023 (Редактирано) 10-та версия е за теб. С коя си в момента? Редактирано 24 Март 2023 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vakkov Публикувано 25 Март 2023 Доклад Share Публикувано 25 Март 2023 14 hours ago, zhelyazA6 said: 10-та версия е за теб. С коя си в момента? Колата в момента не е при мен, гледам си стар лог от VCDS... Quote Address 01: Engine (J623-CGXB) Labels:. 06E-907-551-CGW.clb Part No SW: 4G0 907 551 A HW: 4G0 907 551 A Component: 3.0l V6 TFSIH07 0010 Revision: --H07--- CVN: 2E2B6B59 Coding: 1A2A0034056600060000 Shop #: WSC 02311 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM30TFS0214G0907551A 003011 ROD: EV_ECM30TFS0214G0907551A_003.rod VCID: 2757A65E5EED1DB120-8072 VINID: 9D19425D15931537802441C41C308E3C2D така ми се струва или това казва, че е на десета версия вече?! Т.е. може би вече ѝ е сменено PCV-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 25 Март 2023 Доклад Share Публикувано 25 Март 2023 Да, 10-та версия е софта. За PCV-то - ако е разглобена колата, виж коя ревизия е клапана и ще стане ясно дали е сменян Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 25 Март 2023 Доклад Share Публикувано 25 Март 2023 Аз не бих сменял с афтърмарк, а то май и няма. При мен дори и след смяна на PCV пак ми пляска грешка за Valve Performance. Маслото си го гори както преди около кило и половина за 10к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeek3 Публикувано 15 Април 2023 Доклад Share Публикувано 15 Април 2023 От къде всъщност се губи маслото при проблем с PCV клапана? И на мен ми предстои смяна тъй като колата записва грешки за него, но наблюдавам и лек теч след продължително градско каране. Колата е щатска, 2013г, код на мотора CTUA. Порше ми предлагат ревизията 06E 103 207 AP. Чудя се дали след подмяната на клапана въпросният теч ще изчезне или да търся причината в някое уплътнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Април 2023 Доклад Share Публикувано 15 Април 2023 Преди 7 часа, zeek3 написа: От къде всъщност се губи маслото при проблем с PCV клапана? Реално теч няма драмата идва от дизайна на клапана и правилното му функциониране. Отделно ако сипваш масло от масовката или ОЕМ също може да има завишен разход (що това е така има писано из форума). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nomakbg Публикувано 15 Април 2023 Доклад Share Публикувано 15 Април 2023 Колеги, този клапан каква роля точно изпълнява? И само на бензиновите ли седи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Април 2023 Доклад Share Публикувано 15 Април 2023 (Редактирано) SSP 437 и 411 Редактирано 15 Април 2023 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeek3 Публикувано 15 Април 2023 Доклад Share Публикувано 15 Април 2023 2 hours ago, P_PETKOV said: Реално теч няма драмата идва от дизайна на клапана и правилното му функциониране. Отделно ако сипваш масло от масовката или ОЕМ също може да има завишен разход (що това е така има писано из форума). Кара се с VST 5w40 така че не е това проблемът. Ще търся проблема другаде значи, мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Април 2023 Доклад Share Публикувано 15 Април 2023 За маслото супер. За какъв разход на масло иде реч, колата засилвана ли е, на какви км е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeek3 Публикувано 16 Април 2023 Доклад Share Публикувано 16 Април 2023 172 хиляди км, в България дойде на 170. Стокова е към момента. След смяна на маслото, за около 1500 км нивото е спаднало с 300-400 мл спрямо MMI. Не съм си взел щека все още, но съм склонен да вярвам, че датчикът не ме лъже като се има предвид теча, който се наблюдава. В Порше ми казаха, че най-вероятно някое от уплътненията е за смяна, но тъй като колата си е омаслена отдолу ми предложиха първо да измия двигателя, за да си проличи къде е точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Април 2023 Доклад Share Публикувано 16 Април 2023 Щом има теч едва ли тече от PCV клапана ще е страшен мазаляк зад мотора в горната част. За какво уплътнение имат съмнение тия тигри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeek3 Публикувано 16 Април 2023 Доклад Share Публикувано 16 Април 2023 Не се наемат да предположат преди да се измие мотора.. Иначе мястото, на което се образуват капчиците под колата според мен съвпада донякъде с корпуса на масления филтър, което изглежда като сравнително честа причина при 4G. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 17 Април 2023 Доклад Share Публикувано 17 Април 2023 Най вероятно е изпечена гарнитурата на масления филтър към блока поне при мен беше така , ама чак пък да немогат да локализират теча , ако ще ти мият мотора много внимавай да не бият с яко с водоструйката че да няма драми след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване