Jump to content

Труден топъл старт 3.0 tfsi


Milen02

Recommended Posts

Здравейте, от няколко седмици имах проблем, при който на 1 от 10 паления колата все едно пали и момента, в който оборотите почват да падат гасне, при повторно палене няма никакви проблеми. От няколко дни вече положението е меко казано зле, при студен старт сутрин няма никакви проблеми, ако колата е карана и се спре за някакво време примерно 30 Мин. при палене има едно гадно тресене или пак при падане на оборотите гасне, също се случва при повторното палене оборотите да седят на 200-300 и след секунда бавно да се качат до нормалните 700-800. При пълна диагностика не излизат никакви грешки. Някакви идеи към какво да се насоча? Колата е А6 2012 034Motorsport Stage 2+

 

Видео

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.05.2023 г. at 21:45, zhelyazA6 написа:

Ми, извади свещите и ги виж. Мирише ми на теч на антифриз от топлообмениците на чарджъра.

Ще ги погледна, като се прибера. 

 

Преди 1 час, Бако Мецан написа:

Признаците са на помпа. 

Има ли как да се провери с VDCS, в audizine ми казаха, че има начин, но при мен не излиза възможността да гледам стойностите на IDE00186 low fuel pressure, actual value ; IDE00188 high fuel pressure, actual value ; IDE06212 fuel pressure high-pressure accumulator 2 . Също да проверя капачката на маслото дали мирише на бензин, но не усещам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси, имаш ли ОЕМ номерата на частите направо да ги сменям и аз тогава. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата за високо налягане има един пул който се износва ... въпреки, че това са много малко км.

 

Кой ти е кода на мотора, да ти извадя номер на пула и на самата помпа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

07L109311 е пула за помпата

WHT005184 - О-ring

06E906149B - О-ring

 

07L127026AL помпата за високо налягане, цената няма да ти хареса обаче, ОЕМ без остъпки отива към 2 бона ... 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен са други помпи, питай Райно за цена, смяната при мен става за 15 мин, при 3.0 не знам къде е и как се сменя. Въобще питай някой майстор дали е помпа, за да не смениш здрава част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Бако Мецан написа:

При мен са други помпи, питай Райно за цена, смяната при мен става за 15 мин, при 3.0 не знам къде е и как се сменя. Въобще питай някой майстор дали е помпа, за да не смениш здрава част.

Днес говорих с майстора ми и първо ще я прегледа да е сигурен, че е тя и ще го действаме. 

Преди 7 часа, P_PETKOV написа:

07L109311 е пула за помпата

WHT005184 - О-ring

06E906149B - О-ring

 

07L127026AL помпата за високо налягане, цената няма да ти хареса обаче, ОЕМ без остъпки отива към 2 бона ... 

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Бако Мецан написа:

При мен са други помпи, питай Райно за цена, смяната при мен става за 15 мин, при 3.0 не знам къде е и как се сменя.

Смяната пак е лесна, помпата е отпред в дясно (или ляво според зависи кой как го разбира).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Пробвах пак сутрин преди да се кара и капачката миришеше на бензин, смених помпата и маслото, и за изненада проблема остана.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, kpematop написа:

Какви смеси дава? Да не пикаят пиезо дюзите?

Как мога да проверя?

Преди 2 часа, Бако Мецан написа:

Нова помпа ли взе?

Нова 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 24.05.2023 г. at 0:26, Бако Мецан написа:

 

Като оставях колата и той беше на мнението, че е помпа, като я свали каза, че е тя, и ще сложи нова.
 

Реално има промяна вече по-рядко се случва, но маслото пак мирише леко на бензин..

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако продължва да не пали когато е загряла, закачете я и гледайте високото налягане, когато е загряла, ако пада - пикае дюза. 

Редактирано от Бако Мецан
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Бако Мецан написа:

Ако продължва да не пали когато е загряла, закачете я и гледайте високото налягане, когато е загряла, ако пада - пикае дюза. 


Вече го гледах, почва от около 37 бара и за първите 30 минути се качва до 100 и постепенно почва да пада. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...