Milen02 Публикувано 8 Май 2023 Доклад Share Публикувано 8 Май 2023 Здравейте, от няколко седмици имах проблем, при който на 1 от 10 паления колата все едно пали и момента, в който оборотите почват да падат гасне, при повторно палене няма никакви проблеми. От няколко дни вече положението е меко казано зле, при студен старт сутрин няма никакви проблеми, ако колата е карана и се спре за някакво време примерно 30 Мин. при палене има едно гадно тресене или пак при падане на оборотите гасне, също се случва при повторното палене оборотите да седят на 200-300 и след секунда бавно да се качат до нормалните 700-800. При пълна диагностика не излизат никакви грешки. Някакви идеи към какво да се насоча? Колата е А6 2012 034Motorsport Stage 2+ Видео Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 8 Май 2023 Доклад Share Публикувано 8 Май 2023 Ми, извади свещите и ги виж. Мирише ми на теч на антифриз от топлообмениците на чарджъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 10 Май 2023 Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 Признаците са на помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 10 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 На 8.05.2023 г. at 21:45, zhelyazA6 написа: Ми, извади свещите и ги виж. Мирише ми на теч на антифриз от топлообмениците на чарджъра. Ще ги погледна, като се прибера. Преди 1 час, Бако Мецан написа: Признаците са на помпа. Има ли как да се провери с VDCS, в audizine ми казаха, че има начин, но при мен не излиза възможността да гледам стойностите на IDE00186 low fuel pressure, actual value ; IDE00188 high fuel pressure, actual value ; IDE06212 fuel pressure high-pressure accumulator 2 . Също да проверя капачката на маслото дали мирише на бензин, но не усещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 10 Май 2023 Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 При мен имаше същите признаци и смених помпите, оправи се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 10 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 (Редактирано) Мерси, имаш ли ОЕМ номерата на частите направо да ги сменям и аз тогава. Редактирано 11 Май 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Май 2023 Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 Няма да ти помогнат неговитв номера (иде реч за 4.0TFSI ) На какви км е колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 10 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 216,000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Май 2023 Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 Помпата за високо налягане има един пул който се износва ... въпреки, че това са много малко км. Кой ти е кода на мотора, да ти извадя номер на пула и на самата помпа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Май 2023 Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 (Редактирано) 07L109311 е пула за помпата WHT005184 - О-ring 06E906149B - О-ring 07L127026AL помпата за високо налягане, цената няма да ти хареса обаче, ОЕМ без остъпки отива към 2 бона ... Редактирано 10 Май 2023 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 10 Май 2023 Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 При мен са други помпи, питай Райно за цена, смяната при мен става за 15 мин, при 3.0 не знам къде е и как се сменя. Въобще питай някой майстор дали е помпа, за да не смениш здрава част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 10 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 Преди 4 часа, Бако Мецан написа: При мен са други помпи, питай Райно за цена, смяната при мен става за 15 мин, при 3.0 не знам къде е и как се сменя. Въобще питай някой майстор дали е помпа, за да не смениш здрава част. Днес говорих с майстора ми и първо ще я прегледа да е сигурен, че е тя и ще го действаме. Преди 7 часа, P_PETKOV написа: 07L109311 е пула за помпата WHT005184 - О-ring 06E906149B - О-ring 07L127026AL помпата за високо налягане, цената няма да ти хареса обаче, ОЕМ без остъпки отива към 2 бона ... Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Май 2023 Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 Преди 6 часа, Бако Мецан написа: При мен са други помпи, питай Райно за цена, смяната при мен става за 15 мин, при 3.0 не знам къде е и как се сменя. Смяната пак е лесна, помпата е отпред в дясно (или ляво според зависи кой как го разбира). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 22 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2023 Пробвах пак сутрин преди да се кара и капачката миришеше на бензин, смених помпата и маслото, и за изненада проблема остана.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Май 2023 Доклад Share Публикувано 23 Май 2023 Какви смеси дава? Да не пикаят пиезо дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 23 Май 2023 Доклад Share Публикувано 23 Май 2023 Нова помпа ли взе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 23 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2023 Преди 3 часа, kpematop написа: Какви смеси дава? Да не пикаят пиезо дюзите? Как мога да проверя? Преди 2 часа, Бако Мецан написа: Нова помпа ли взе? Нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 23 Май 2023 Доклад Share Публикувано 23 Май 2023 Много странно, майстора какво казва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 26 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2023 (Редактирано) На 24.05.2023 г. at 0:26, Бако Мецан написа: Като оставях колата и той беше на мнението, че е помпа, като я свали каза, че е тя, и ще сложи нова. Реално има промяна вече по-рядко се случва, но маслото пак мирише леко на бензин.. Редактирано 2 Юни 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 26 Май 2023 Доклад Share Публикувано 26 Май 2023 А ти на какво искаш да мирише маслото на бензинова кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 26 Май 2023 Доклад Share Публикувано 26 Май 2023 (Редактирано) Ако продължва да не пали когато е загряла, закачете я и гледайте високото налягане, когато е загряла, ако пада - пикае дюза. Редактирано 26 Май 2023 от Бако Мецан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 26 Май 2023 Доклад Share Публикувано 26 Май 2023 Маслото на тази кола си мирише на Бензин, защото е с Директно впръскване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 26 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2023 Преди 5 часа, Бако Мецан написа: Ако продължва да не пали когато е загряла, закачете я и гледайте високото налягане, когато е загряла, ако пада - пикае дюза. Вече го гледах, почва от около 37 бара и за първите 30 минути се качва до 100 и постепенно почва да пада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen02 Публикувано 2 Юни 2023 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2023 Вторник за всеки случай ще пробваме 6те дюзи на стенд и каквото стане 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 3 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2023 Кажи после кво е станало, че ми е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване