Georgi5541 Публикувано 28 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2023 ( Знам, че има точно такива теми, но са стари и не мисля, че са актуални) Здравейте, продадох сегашната си кола, А3 1.9 131кс, имах проблеми с колата, но не се отказах от марката и сега съм се насочил към А4 Б6 1.8Т, годишния ми пробег не е малък, пътувам по 1500км месечно, 70-80% от които са извънградско, затова и се насочих към бензин задължително с газ, въпросът ми към вас е какви ремонти евентуално да очаквам защото имам предимно опит с дизелови коли, какво да гледам при покупка и с какво да внимавам, благодаря предварително, поствам и линкове на някой бройки, които съм харесал https://mobile.bg/11696417497847799 https://www.cars.bg/offer/6429616dcfae988723046582 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 29 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2023 (Редактирано) Здравей, с този голям извънградски пробег си само за дизел, защо не видиш за същия мотор на А4 B6? Един от най-надеждните дизели при А4 е , карам такъв вече 3-та година. Ако решиш да последваш моя съвет, гледай коли само 03-04 година, имат известни подобрения по двигателя спрямо тези до 02г. Може би важи и за бензините. Редактирано 29 Октомври 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 29 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2023 Чисто и просто за икономията съм избрал бензиновия с газ, ако беше дизел директно щях да взема B7 1.9 116 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 30 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2023 Търся информация за дадения автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2023 За кола на 20 години каква релевантна информация да търсиш ? 1.8Т е доста здрав, но и далече не е икономичен по модерните стандарти за бензинов мотор ... реално погледнато харчи колкото 3.0 ТФСИ. Иначе всичко зависи от това на каква кола ще попаднеш - колко е поддържана от предишни собственици и дали не я е захапала ръждата. Общо взето националната лотария - може да ти се падне гледана кола и да нямаш проблеми, а може и да се превърнеш в експерт реставратор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 30 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2023 Защо се сравнява с 3.0 тфси като съм написал, че ще се кара с газ за икономия? Не питам каква ще ми се падне, а питам колегите с опит с такава кола какво са сменяли, за да съм наясно и подготвен за евентуални ремонти точно защото е 20г кола и без ремонти трудно ще се мине, а не да си играя на “лотария”. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 30 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2023 Средният ми разход с около 50/50 градско/вън е около 11газ Сложи и литър на 100 бензин. Окачване от 400лв нагоре комплект. Амортисьори около 100-140лв. Свещи около 15лв броя. Ако се наложи ремонт на турбина към 400лв Масло и филтри около 150лв Датчици разни 30-40-50-60 и т.н лева. Ремонт на хидравлична рейка около 250лв Съединител 250лв Без труд са тези цени. Това се сещам на прима виста. Карам такава към 7г. Ако имаш други въпроси питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 30 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2023 Доста поносими ми изглеждат тези цени, сравнение с дизела, който карах си е супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 30 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2023 Не знаех, че има 3.0Т да гори 10 газ. За 10 бензин при каране междуселско с 90 км/ч е ясно. И добре, че 3.0Т гори колкото 1.8Т, че ако и вървеше толкова Тарикатите от алди се усетИха и спряха да произвеждат такива мотори, като 1.8Т и 1.9ТДИ. Че щяха да са фалирали вече. За сметка на това произвеждат всякакви други негорящи маслО бензинови отпадъци. Трябваха им 10 години да оправят простотиите, които измислиха с първото недоразумение 2.0Т. В6-ца на предно с газ магисРално трябва да гори макс 10/100 газ. Т'ва са 11.5 лв. / 100 км. Може и да има В6-ца сажда, която при 2.80 лв. нафталин и 140-150 магисРално да гори 4.1 л/100 км. Не знам. Това, че 1.8т на газ, ще гори колкото, че и повече от съвременен дизел са приказки за пред другите тарикати на мАсата в къщата за гости, петък вечер. Последната сажда беше пасат 2.0 ТДИ, 2015-та 150 к.с. Като дойде от дойчландия за 10К км със средна скорост 70+ км/ч разход на цветния телевизор - 4.7л/100 км. Ама с немския нафталин. С нашенския междуселско стана 5.5 л./100 км. Та според мен, вземай 1.8Т, чип, газ и си карай. Остави съвременните малолитражни сажди на тарикатите и негорящите маслО вЕ шестАци и осмАци на батките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 31 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2023 (Редактирано) По същия начин си мисля и аз, затова и съм се насочил към 1.8Т Б6 Редактирано 31 Октомври 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 31 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2023 Ако случиш на читава бройка няма да съжаляваш. Да, на 20 години станаха вече, но са сполучливи и ако не са изтормозени няма да ти късат нервите. Това не значи, че периодично няма да правиш нещо, но идеята е да не виси постоянно в сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 4 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 Здравейте отново, след като ходих на огледи по коли разбрах, че повечето А4 Б6 1.8Т до 8000лв са голя леш, единствено намерих една що-годе читава за 9000лв, което честно казано ми се вижда много затова отидох и на оглед на A4 B7 2007 за 9000 обаче с 1.9 TDI 116 кс и изглеждаще що-годе читаво, та сега много се раздвоих, да чакам ли да изпадне някоя А4 Б6ца прилична или да вземам дизел и да почвам да го съживявам ( пък може и да улуча, но се съмнявам ) Въпросът ми към вас колеги е имате ли наблюдения от посочения дизелов мотор и как са разходите спрямо 1.8Т, Мисля, че е помпа-дюза ( не съм сигурен ) как вървят дюзите и има ли проблеми с тях? Турбото как върви като цени и подлежи ли на рециклиране или се взема ново, и като цяло мотора какво да гледам, предполагам на това купе 116кс ще са му малко? но това са само предположения ще се радвам ако някой колега сподели мнение, също от към разход ще се радвам да споделите груби числа ( знам, че всичко е много относително ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 4 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 (Редактирано) 1.9 TDI 116 кс е с малкия и гаден съединител. Като цяло да вземеш PD е някаква лудост. Времето им отмина, ремонта на самия елемент също. Аз като минимум бих гледал А3 8P след 2008г.(facelift). 2.0TDI. Редактирано 4 Ноември 2023 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 4 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 Чувал съм, че 2.0 tdi имат проблем с глава и някакви шестограми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 4 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 При напречните двигатели"шестограми" няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 4 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 Напречени само в А3 ли се слагат? Инъче за 1.9 tdi 116к.с. мога да дам мнение понеже от почти 7 години карам такъв двигател но в пасат б5. Двигателя е помпа дюза. Разход на гориво извънградско 5.8 - 6 това при каране 100-120, на магистралата със 140 ми гори 6.5 а градско сигурно ще скочи към 9. За дюзите досеа съм нямал проблем но си ползвам добавка за нафтата тази на бардал която е BDC (дано админите не сметнат това за реклама). Като търсих колата се оглеждах за 110 к.с. двигателя понеже не е помпа дюза и се притеснявах и аз малко от тези дюзи но тука пък плюса е, че нямаш ГНП. Дюзите пък вече си мисля, че по моргите са на приемливи цени а мисля че на места ги рециклират даже. Турбото при 116 коня двигателя поне при мен е garrett gt1749v. При мен преди 4-5 години си замина турбото и взех от един приятел турбина от 131 коня която е gt1749va за 300 лева. Турбините по принцип и тях на много места ги рециклират вече. При мен тази ако замине смятам да я рециклирам и да я направя на хибрид gt1752va в смисъл да и сложат малко по-голяма студена част. За динамиката инъче си е ок автомобила. Турбото започва да надува от към 1500 оборота като на 2000 вече си е на пълен надув и горе долу до към 4000 оборота е ок нагоре нещо сякаш не му харесват оборотите на двигателя. На 5-та скорост с 2000 оборота си вървя на 100 км/ч и със всеки 200 оборота скоростта се качва с 10 километра или при 3000 оборота съм на 150 км/ч. Ще споделя и още нещо дето не знам само при мен ли става ама 2019 година началото колата издуха гарнитура и съответно свалихме главата занесохме я да я видят дали е крива, беше си ок но за всеки случай я минаха на машината леко. Блока си беше ок. Сложихме нова гарнитура и си я карах без проблеми до лятото тази година когато пак издуха гарнитурата и пак същата процедура. Двата ремонта ми стъпаха на по 1000 лева всеки. То тези коли пасат б5 вече са по 2500-3000 лева ама хубава работа ми върши и затова си я поддържам. Инъче в тези 1000 лева да спомена, че влизат и всички ремъци + водна помпа, масла и филтри. За сега не се сещам за друго но както е казал колегата 2.0 tdi 140 к.с. сякаш е добър двигател също. Имам една позната дето кара а3 с такъв двигател вече 3 години и няма ядове. Аз съм я карал 2-3 пъти и в сравнение с моя пасат е направо самолет а3-ката, хем е по-лека хем и двигателя е по-мощен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 Шестостен на маслената помпа имат всички 2.0TDI CR мотори от ВАГ групата.И напречни,и надлъжни.След 11.2009 г. е удължен от 77 мм. на 100 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 4 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 Дори и А3 8П да гледам пак бих се насочил към 1.9 tdi 105 и задължително facelift Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 4 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 Влюбен си в помпа дюзата. 😎 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 4 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 Aми не, аз дори не ги знам кои са и кой не, насочвам се само от това, което съм чувал, а съм чувал самоче 1.9 е по-безпроблемен от 2.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 Читав автомобил с 1.8T 20v мотор държи цена на пазара.Не се и учудвам какво си видял при огледите,на които си ходил. Наскоро продадох ФВ Поло ГТИ 2006 г. с 1.8T 20v,та знам за какво става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi5541 Публикувано 4 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 да, като цяло проблема не е цена, винаги ще дам повече пари за читав бройка, но в случая хем бяха с високи цени, хем не бяха много добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2023 Така ие, печката руулз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване