Jump to content

Мнения за А4 Б6 1.8Т


Recommended Posts

( Знам, че има точно такива теми, но са стари и не мисля, че са актуални)
Здравейте, продадох сегашната си кола, А3 1.9 131кс, имах проблеми с колата, но не се отказах от марката и сега съм се насочил към А4 Б6 1.8Т, годишния ми пробег не е малък, пътувам по 1500км месечно, 70-80% от които са извънградско, затова и се насочих към бензин задължително с газ, въпросът ми към вас е какви ремонти евентуално да очаквам защото имам предимно опит с дизелови коли, какво да гледам при покупка и с какво да внимавам, благодаря предварително, поствам и линкове на някой бройки, които съм харесал

 

https://mobile.bg/11696417497847799

https://www.cars.bg/offer/6429616dcfae988723046582

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, с този голям извънградски пробег си само за дизел, защо не видиш за същия мотор на А4 B6? Един от най-надеждните дизели при А4 е , карам такъв вече 3-та година. Ако решиш да последваш моя съвет, гледай коли само 03-04 година, имат известни подобрения по двигателя спрямо тези до 02г. Може би важи и за бензините.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто и просто за икономията съм избрал бензиновия с газ, ако беше дизел директно щях да взема B7 1.9 116

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кола на 20 години каква релевантна информация да търсиш ? 1.8Т е доста здрав, но и далече не е икономичен по модерните стандарти за бензинов мотор ... реално погледнато харчи колкото 3.0 ТФСИ.

 

Иначе всичко зависи от това на каква кола ще попаднеш - колко е поддържана от предишни собственици и дали не я е захапала ръждата.

 

Общо взето националната лотария - може да ти се падне гледана кола и да нямаш проблеми, а може и да се превърнеш в експерт реставратор 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се сравнява с 3.0 тфси като съм написал, че ще се кара с газ за икономия?

Не питам каква ще ми се падне, а питам колегите с опит с такава кола какво са сменяли, за да съм наясно и подготвен за евентуални ремонти точно защото е 20г кола и без ремонти трудно ще се мине, а не да си играя на “лотария”.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средният ми разход с около 50/50 градско/вън е около 11газ
Сложи и литър на 100 бензин.

 

Окачване от 400лв нагоре комплект.
Амортисьори около 100-140лв.
Свещи около 15лв броя.
Ако се наложи ремонт на турбина към 400лв

Масло и филтри около 150лв 
Датчици разни 30-40-50-60 и т.н лева.
Ремонт на хидравлична рейка около 250лв

Съединител 250лв 

Без труд са тези цени.

Това се сещам на прима виста.

Карам такава към 7г. Ако имаш други въпроси питай. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че има 3.0Т да гори 10 газ. За 10 бензин при каране междуселско с 90 км/ч е ясно. И добре, че 3.0Т гори колкото 1.8Т, че ако и вървеше толкова :hilezh:

Тарикатите от алди се усетИха и спряха да произвеждат такива мотори, като 1.8Т и 1.9ТДИ. Че щяха да са фалирали вече. За сметка на това произвеждат всякакви други негорящи маслО бензинови отпадъци. Трябваха им 10 години да оправят простотиите, които измислиха с първото недоразумение 2.0Т. 

В6-ца на предно с газ магисРално трябва да гори макс 10/100 газ. Т'ва са 11.5 лв. / 100 км. Може и да има В6-ца сажда, която при 2.80 лв. нафталин и 140-150 магисРално да гори 4.1 л/100 км. Не знам. Това, че 1.8т на газ, ще гори колкото, че и повече от съвременен дизел са приказки за пред другите тарикати на мАсата в къщата за гости, петък вечер. Последната сажда беше пасат 2.0 ТДИ, 2015-та 150 к.с. Като дойде от дойчландия за 10К км със средна скорост 70+ км/ч разход на цветния телевизор - 4.7л/100 км. Ама с немския нафталин. С нашенския междуселско стана 5.5 л./100 км.

Та според мен, вземай 1.8Т, чип, газ и си карай. Остави съвременните малолитражни сажди на тарикатите и негорящите маслО вЕ шестАци и осмАци на батките. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По същия начин си мисля и аз, затова и съм се насочил към 1.8Т Б6

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако случиш на читава бройка няма да съжаляваш. Да, на 20 години станаха вече, но са сполучливи и ако не са изтормозени няма да ти късат нервите.  Това не значи, че периодично няма да правиш нещо, но идеята е да не виси постоянно в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, след като ходих на огледи по коли разбрах, че повечето А4 Б6 1.8Т до 8000лв са голя леш, единствено намерих една що-годе читава за 9000лв, което честно казано ми се вижда много затова отидох и на оглед на A4 B7 2007  за 9000 обаче с 1.9 TDI 116 кс и изглеждаще що-годе читаво, та сега много се раздвоих, да чакам ли да изпадне някоя А4 Б6ца прилична или да вземам дизел и да почвам да го съживявам ( пък може и да улуча, но се съмнявам ) Въпросът ми към вас колеги е имате ли наблюдения от посочения дизелов мотор и как са разходите спрямо 1.8Т, Мисля, че е помпа-дюза ( не съм сигурен ) как вървят дюзите и има ли проблеми с тях? Турбото как върви като цени и подлежи ли на рециклиране или се взема ново, и като цяло мотора какво да гледам, предполагам на това купе 116кс ще са му малко? но това са само предположения ще се радвам ако някой колега сподели мнение, също от към разход ще се радвам да споделите груби числа ( знам, че всичко е много относително )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 TDI 116 кс е с малкия и гаден съединител. Като цяло да вземеш PD е някаква лудост. Времето им отмина, ремонта на самия елемент също.

Аз като минимум бих гледал А3 8P след 2008г.(facelift). 2.0TDI.

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напречени само в А3 ли се слагат?

Инъче за 1.9 tdi   116к.с. мога да дам мнение понеже от почти 7 години карам такъв двигател но в пасат б5. Двигателя е помпа дюза. Разход на гориво извънградско 5.8 - 6 това при каране 100-120, на магистралата със 140 ми гори 6.5 а градско сигурно ще скочи към 9. За дюзите досеа съм нямал проблем но си ползвам добавка за нафтата тази на бардал която е BDC (дано админите не сметнат това за реклама). Като търсих колата се оглеждах за 110 к.с. двигателя понеже не е помпа дюза и се притеснявах и аз малко от тези дюзи но тука пък плюса е, че нямаш ГНП. Дюзите пък вече си мисля, че по моргите са на приемливи цени а мисля че на места ги рециклират даже. Турбото при 116 коня двигателя поне при мен е garrett gt1749v. При мен преди 4-5 години си замина турбото и взех от един приятел турбина от 131 коня която е gt1749va за 300 лева. Турбините по принцип и тях на много места ги рециклират вече. При мен тази ако замине смятам да я рециклирам и да я направя на хибрид gt1752va в смисъл да и сложат малко по-голяма студена част. За динамиката инъче си е ок автомобила. Турбото започва да надува от към 1500 оборота като на 2000 вече си е на пълен надув и горе долу до към 4000 оборота е ок нагоре нещо сякаш не му харесват оборотите на двигателя. На 5-та скорост с 2000 оборота си вървя на 100 км/ч и със всеки 200 оборота скоростта се качва с 10 километра или при 3000 оборота съм на 150 км/ч.

Ще споделя и още нещо дето не знам само при мен ли става ама 2019 година началото колата издуха гарнитура и съответно свалихме главата занесохме я да я видят дали е крива, беше си ок но за всеки случай я минаха на машината леко. Блока си беше ок. Сложихме нова гарнитура и си я карах без проблеми до лятото тази година когато пак издуха гарнитурата и пак същата процедура. Двата ремонта ми стъпаха на по 1000 лева всеки. То тези коли пасат б5 вече са по 2500-3000 лева ама хубава работа ми върши и затова си я поддържам.

Инъче в тези 1000 лева да спомена, че влизат и всички ремъци + водна помпа, масла и филтри. За сега не се сещам за друго но както е казал колегата 2.0 tdi 140 к.с. сякаш е добър двигател също. Имам една позната дето кара а3 с такъв двигател вече 3 години и няма ядове. Аз съм я карал 2-3 пъти и в сравнение с моя пасат е направо самолет а3-ката, хем е по-лека хем и двигателя е по-мощен.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шестостен на маслената помпа имат всички 2.0TDI CR мотори от ВАГ групата.И напречни,и надлъжни.След 11.2009 г. е удължен от 77 мм. на 100 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми не, аз дори не ги знам кои са и кой не, насочвам се само от това, което съм чувал, а съм чувал самоче 1.9 е по-безпроблемен от 2.0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читав автомобил с 1.8T 20v мотор държи цена на пазара.Не се и учудвам какво си видял при огледите,на които си ходил.

Наскоро продадох ФВ Поло ГТИ 2006 г. с 1.8T 20v,та знам за какво става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, като цяло проблема не е цена, винаги ще дам повече пари за читав бройка, но в случая хем бяха с високи цени, хем не бяха много добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...