vladibest Posted November 3, 2023 Report Share Posted November 3, 2023 Здравейте. Днес с колата на градско шофиране ми светна лампата с аспухчето за регенерация но тъй като бързах и нямах възможност да изляза на околовръстното да я изпържа , скоро след това изгасна но светна лампата за подгрева заедно с чека. Прочетох , че сега вече ми трябва сервиз най вероятно няма да стане да я изпържа на околовръстното защото и ограничи мощността и оборотите. Така било запушено на 75% , ако светнели и трите лампи ,чека , подгрева и лампата с филтърчето тогава било на 90% и само смяна на ДОФ. Някакви съвети и за сервиз в София? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted November 8, 2023 Report Share Posted November 8, 2023 Можеш да си купиш кабел и да пробваш да направиш принудителна регенерация - не е трудно. https://sklad66.com/cms/vag-vw-audi-seat-skoda.html Аз след 5 години борба го ампутирах. Мисля че това е най-добрия вариант, освен ако не ти се дават 4500лв за нов. Успех! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreibikee Posted November 15, 2023 Report Share Posted November 15, 2023 Мога да го премахна софтуерно и да забравиш за проблема. Пиши ми на лично. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted November 16, 2023 Report Share Posted November 16, 2023 След всяка принудителна регенерация трябва да мениш маслото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladibest Posted November 20, 2023 Author Report Share Posted November 20, 2023 Бях командировка и нямах време да се занимавам с него до вчера. Имам аутоком , пробвах и направих регенерация и трих след това грешката но пак си свети подгрева и чека и спъва мощността. Разбрах че в Ем комплект имат машина и ги перат чудя се дали си заслужава ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreibikee Posted November 20, 2023 Report Share Posted November 20, 2023 Най-добре е да се изключи софтуерно и да забравиш за проблема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladibest Posted November 20, 2023 Author Report Share Posted November 20, 2023 (edited) Само софтуерно ли се изключва или трябва да се избуши ДПФ, защото чернилката после зад мен нещо не ме кефи. А и аз често пътувам извън България което може да е проблем. Edited November 20, 2023 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted November 21, 2023 Report Share Posted November 21, 2023 Моя като го "изпрах" пушеше като кебапчийница докато регенерира. За това го свалих. Продават се специални тръби от неръждавейка (доунпайп) в ОЛХ например и се монтират на мястото но ДПФ-а. Алтернативните ДПФ и не стават. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreibikee Posted November 21, 2023 Report Share Posted November 21, 2023 @vladibest може и само софтуерно без да се маха Link to comment Share on other sites More sharing options...
kgg.becks Posted November 24, 2023 Report Share Posted November 24, 2023 (edited) На 21.11.2023 г. at 17:04, Andreibikee написа: @vladibest Може ли да се обосновеш защо може без да се маха, защото аз логика не виждам. Той софтуера само ще каже на колата, че няма нищо запушено и няма да влиза в авариен режим, но филтъра ще си събира газовете и в един момент толко ще се напълни, че колата няма да е същата. Да не говорим, че обратното налягане направо ще я счупи. Аз ли съм в грешка? Да не подвеждаме хората тук! Edited November 30, 2023 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted November 24, 2023 Report Share Posted November 24, 2023 трябва да се махне, след 2000км колата няма да запали дори Link to comment Share on other sites More sharing options...
pufa Posted November 25, 2023 Report Share Posted November 25, 2023 Ако се спре само софтуерно без да се махне ще стане голям проблем гарантирано. Виждал съм издънен ДПФ, точно заради спряна регенерация, който имаше дупка и беше буквално гръмнал. Турбината на тази кола също беше пред разпадане с огромен луфт заради обратното налягане на което е била подложена. Задължително се маха ако се спре софтуерно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranov73 Posted November 30, 2023 Report Share Posted November 30, 2023 На 21.11.2023 г. at 17:04, Andreibikee написа: @vladibest може и само софтуерно без да се маха Не знам защо във всяка поредна тема със светнал ДПФ, адблу или ЕГР винаги с енамира по един "Бизнесмен" който се занимава с осакатяване автомобилна периферия да дава препоръки за премахване? Как може да даваш грешни съвети само и само за да си събираш клиенти? Видимо, че хал хабер си нямаш от материята за да ти мине през акъла да изключиш ДПФ и той да си остане на колата. Това е място за взаимопомощ и споделяне на решения, а не за подлъгване на хората в името на лесните пари! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted November 30, 2023 Report Share Posted November 30, 2023 от ДПФи се трошат колите и си е истина Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranov73 Posted November 30, 2023 Report Share Posted November 30, 2023 (edited) Преди 4 часа, kpematop написа: Трошат се защото има нужда от почистване, профилактика или има друг проблем, който запушва дпф. Аз минах през този ад преди години и всички ме съветваха да го махам. Намерих си читав сервиз, където ми откриха и решиха проблема. Научиха ме какво да съобразявам и как да експлоатирам колата и вече почти 100к км нямам и помен от драма. Edited November 30, 2023 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted November 30, 2023 Report Share Posted November 30, 2023 Ако караш CLA, CDU или CRT там си на бедни смеси и може да изкара повече. БМК или АСБ живота е 250-300 хиляди макс, ако не е карана на къси разстояния. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted November 30, 2023 Report Share Posted November 30, 2023 На моя туарег още е там дпф - на 310 000 е. А туарега харчи повече нафта от аудитата и съответно го пълни по-бързо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted November 30, 2023 Report Share Posted November 30, 2023 но нямаш ЕГР на Туарега… Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranov73 Posted December 1, 2023 Report Share Posted December 1, 2023 На баща ми служебната кола беше А6 точно със 233 кс. Мисля, че беше 2008г и за 10г и навъртяха над 580 000 км без да има никакви проблеми купена нова от България. Караха я само с гориво на шел и се обслужваше на 15к. Не са сменяли нито дюзи нито вериги нито пък нещо е осакатявано само скоростите се счупиха на около 350 000 км и се оказа, че не са били обслучжвани никога по препоръка на ауди. Така, че тия ластици дето се разтягат са колкото да се излъже човек да му изкормят колата и някой да си прибере едни бързи парички без данък в гаражчето! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted December 1, 2023 Report Share Posted December 1, 2023 ima EGR, нищо не е махано. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 1, 2023 Report Share Posted December 1, 2023 dury cycle ти стои на 96% Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted December 2, 2023 Report Share Posted December 2, 2023 Това не съм го гледал на колко показва. Но мисля, че работи, защото преди 4-5 години имаше грешка за ония малките дупчици в тръбата след голямата клапа за въздуха, та я чистих(голяма мъка беше - като заварени бяха тия налепи) и оттогава я няма тая грешка. Ще го видя като закачам компютъра, че ми е интересно. Обаче са ми правени дюзите. Може би като са наред по-малко пълни дпф-а. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 21, 2023 Report Share Posted December 21, 2023 като са на ред не пуши като Чавдарка, виж дюти сайкъла на 3ти канал и ще разберем дали ти работи или не. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 13 Report Share Posted January 13 НЕ е спрян ЕГР. На място е около 20%, като се вдигнат оборотите се вдига над 90% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Envo Posted June 28 Report Share Posted June 28 За да не отварям нова тема: Колеги, при регенерация трябва ли да светят някакви индикации по таблото? Става въпрос за автомобила от подписа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now