Jump to content

спиране на перката на б3 при загасен двигател


Recommended Posts

тези дни забелиазах 4е като ми вклиу4и перката на радиатора на моето б3 като изгася колата перката спира! като дам контакт тя пак трагва докато охлади! при др.коли сам виждал 4е дори след угасване на двигатела тя продалжава да работи! как е при б3??????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми това е с цел да се намали стареенето на кабелите и маркучите от топлината. Пожелание е според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi и VW/ след 97г. мисля че не се практикува, поради опасност от пожар/ имат система за охлаждане на двигателя след изключването му. Служи за охлаждане на инжекторите, за да подобри горещия старт на двигателя. Принципа на работа е следния- след изключване на двигателя, при повишаване на температурата над 110 градуса , датчик монтиран в близост до инжекторите подава маса на реле за време, което от своя страна включва перката за охлаждане. Процеса се повтаря неколкократно,докато не се охлади двигателя под 103 градуса. Релето за време задържа около 10 мин.

Проверката на системата се проверява по следния начин-гаси се двигателя буксата на по горе посочения датчик се дава на маса и перката на охлаждането се завърта.

Редактирано от bojo06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Включването на перката е както каза колегата за охлаждане на инжекторите, кабели и т.н... Но с тази разлика, че не само за модели след 97 година. И моята е така, когато темп. мине 103 градуса се вкл. перката за охлаждане. Случва се да ме предупреждават хора, че колата работи <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па на приятелката Голфа е 94 и на нея се включва така...та не е от 97..а и голфчето е моно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, А4 никога не съм го виждал с температура над 90. Та не мога да кажа, трябва или не. Още повече, че при А4 основното охлаждане е с перка, с вискосъединител, което изключва възможността за принудително охлаждане. Има обаче още една перка, на електродвигател, която чувам да работи, само когато е включен климатроникът.

Б3 обаче спира да върти след изгасване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi и VW/ след 97г. мисля че не се практикува, поради опасност от пожар/ имат система за охлаждане на двигателя след изключването му.

Моята е 1988г. производство и след изключване на двигателя вентилаторът продължава да работи но на първа степен.По-горе колегата правилно е обяснил,че близо до инжекторите отпред има датчик,който следи температурата им и не позволява тяхното прегряване.Проверката става когато автомобила не е на контакт се замасява въпросният датчик и ако всичко е наред трябва да завъртят перките на първа степен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е!

Истина, истина ви казва.

И мойта Б3 има такъв датчик за "последухане". Вързан е с таймер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б4 работят със сигурност на малка скорост. Т.е ако не работят или ти е прецакано терморелето, или ти е прецакана ниската скорост на вентилаторите.

Редактирано от AUDIST
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VW са така перките - не спират на изгасена кола докате не охладят. Май и на Рено са така ама не съм сигурен. На Ауди доколкото знам не са така. Човек от сервиз ми го каза(поне за моето Ауди - Б3). И аз се бях зачудил, защото имах Голф преди :hilezh:

Редактирано от supervlao
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен не е така. Щом спра "шалтера" и всичко спира.

И четох как се проверява тази гад дали сработва(отделно от датчика на радиатора е). Бях забравил за това, ще взема да го проверя. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б4 1993 категорично перките се включват на изгасен двигател, както посочихте по-горе на 110 оС. Някои сервизи за аларми обаче изключват този датчик, който на въпросния модел се намира под тръбите за бензина, (на резба е навит в една ламаринка и е с две клеми), тъй като токовия датчик, който следи консумацията на автомобила се задейства със сработването на датчика за перките. Това е глупаво да се прави според мен, тъй като след като е измислено има цел. Още повече, че малкото фабрични аларми, които съм виждал на ауди, не се бъгват при въпросната ситуация. Някъде във форума имаше подробно и многостранно дискутиране каква точно е функцията на тоя датчик но нейсе... Проблем съм имал обаче с датчика на радиатора за перките, който за разлика от руските автомобили, блокира в затворено положение и перките постоянно въртят, когато автомобила е на контакт. Факт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...