nikolai_an Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 тези дни забелиазах 4е като ми вклиу4и перката на радиатора на моето б3 като изгася колата перката спира! като дам контакт тя пак трагва докато охлади! при др.коли сам виждал 4е дори след угасване на двигатела тя продалжава да работи! как е при б3?????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 Пък и при Б4 е така...спира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 и при мен е тъй спира,цъкъм на контакт и тръгва пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fibrom Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 Да питам и аз - трябва ли да се държи на контакт докато перката извърти(охлади) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 Ми това е с цел да се намали стареенето на кабелите и маркучите от топлината. Пожелание е според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 (Редактирано) Audi и VW/ след 97г. мисля че не се практикува, поради опасност от пожар/ имат система за охлаждане на двигателя след изключването му. Служи за охлаждане на инжекторите, за да подобри горещия старт на двигателя. Принципа на работа е следния- след изключване на двигателя, при повишаване на температурата над 110 градуса , датчик монтиран в близост до инжекторите подава маса на реле за време, което от своя страна включва перката за охлаждане. Процеса се повтаря неколкократно,докато не се охлади двигателя под 103 градуса. Релето за време задържа около 10 мин. Проверката на системата се проверява по следния начин-гаси се двигателя буксата на по горе посочения датчик се дава на маса и перката на охлаждането се завърта. Редактирано 18 Май 2007 от bojo06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizard 90 Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 ЗдравейтеВключването на перката е както каза колегата за охлаждане на инжекторите, кабели и т.н... Но с тази разлика, че не само за модели след 97 година. И моята е така, когато темп. мине 103 градуса се вкл. перката за охлаждане. Случва се да ме предупреждават хора, че колата работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 Па на приятелката Голфа е 94 и на нея се включва така...та не е от 97..а и голфчето е моно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 18 Май 2007 Доклад Share Публикувано 18 Май 2007 И мойта колиба има случай след зверски ръчки, като я изгася да продължи да върти перка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 Баси, А4 никога не съм го виждал с температура над 90. Та не мога да кажа, трябва или не. Още повече, че при А4 основното охлаждане е с перка, с вискосъединител, което изключва възможността за принудително охлаждане. Има обаче още една перка, на електродвигател, която чувам да работи, само когато е включен климатроникът. Б3 обаче спира да върти след изгасване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 Audi и VW/ след 97г. мисля че не се практикува, поради опасност от пожар/ имат система за охлаждане на двигателя след изключването му.Моята е 1988г. производство и след изключване на двигателя вентилаторът продължава да работи но на първа степен.По-горе колегата правилно е обяснил,че близо до инжекторите отпред има датчик,който следи температурата им и не позволява тяхното прегряване.Проверката става когато автомобила не е на контакт се замасява въпросният датчик и ако всичко е наред трябва да завъртят перките на първа степен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 Така е!Истина, истина ви казва.И мойта Б3 има такъв датчик за "последухане". Вързан е с таймер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Май 2007 Доклад Share Публикувано 22 Май 2007 МОйта Б3 също си върти при извадени ключове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 22 Май 2007 Доклад Share Публикувано 22 Май 2007 (Редактирано) За Б4 работят със сигурност на малка скорост. Т.е ако не работят или ти е прецакано терморелето, или ти е прецакана ниската скорост на вентилаторите. Редактирано 22 Май 2007 от AUDIST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс Публикувано 22 Май 2007 Доклад Share Публикувано 22 Май 2007 Понякога алармаджиите махат бушона или релето,за да не се включва алармата когато работи вентилатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 22 Май 2007 Доклад Share Публикувано 22 Май 2007 При мен направиха обратното изключиха токовия датчик на алармата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 22 Май 2007 Доклад Share Публикувано 22 Май 2007 (Редактирано) На VW са така перките - не спират на изгасена кола докате не охладят. Май и на Рено са така ама не съм сигурен. На Ауди доколкото знам не са така. Човек от сервиз ми го каза(поне за моето Ауди - Б3). И аз се бях зачудил, защото имах Голф преди Редактирано 22 Май 2007 от supervlao Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Май 2007 Доклад Share Публикувано 22 Май 2007 А при мен не е така. Щом спра "шалтера" и всичко спира.И четох как се проверява тази гад дали сработва(отделно от датчика на радиатора е). Бях забравил за това, ще взема да го проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Май 2007 Доклад Share Публикувано 22 Май 2007 За Б4 1993 категорично перките се включват на изгасен двигател, както посочихте по-горе на 110 оС. Някои сервизи за аларми обаче изключват този датчик, който на въпросния модел се намира под тръбите за бензина, (на резба е навит в една ламаринка и е с две клеми), тъй като токовия датчик, който следи консумацията на автомобила се задейства със сработването на датчика за перките. Това е глупаво да се прави според мен, тъй като след като е измислено има цел. Още повече, че малкото фабрични аларми, които съм виждал на ауди, не се бъгват при въпросната ситуация. Някъде във форума имаше подробно и многостранно дискутиране каква точно е функцията на тоя датчик но нейсе... Проблем съм имал обаче с датчика на радиатора за перките, който за разлика от руските автомобили, блокира в затворено положение и перките постоянно въртят, когато автомобила е на контакт. Факт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts