Jump to content

Recommended Posts

А Ферари, Мерцедес и БМВ също ли. :respekt::hilezh:

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно!

КАСТРОЛ купуват от тях и сменят етикета.

От САЙТА на производителя (правен от 6токласник) си личи. Дори адрес няма. И на въпроси отговарят само на уше. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на въпроси отговарят само на уше. :hilezh:

:hilezh::hilezh::bia: Дааа, понякога Слав здравата се шегува. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Изкопавам темата, понеже е една от вечните :hilezh:

Но най вече защото бях леко потресен от рекламния банер във форума, който казва че:

С нормално масло колата ви може да измине 10 000 км
- това ОК
С маслата Polytron 10/40 може да изминете 25 000 км, а с 5/40 може да изминете 50 000 км
:)

Това за мен си е било демагогия винаги, но все пак технологията върви напред.

Вие какво мислите. Дали не зависи и от колата, пробег и т.н. все пак 50 000 км е 4-5 пъти повече и дори е пробег който някой хора не успяват да натрупат за 10 години ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз ползвам добавката за масло .Когато смених маслото на около 2500 км, изведнъж нивото намаля с около 400гр. По лични наблюдения това е проблем на евтините масла 10/40 КРООН ОИЛ . Имах и протекла гарнитура на капака на клапаните но загубите от там да са 30 %. Сипах от добавката ,вече 3000 км имам съвсем малко загуба, имам френд който ползва добавката за гориво , БМВ 3.0 ДИЗЕЛ супер е доволен. И на предишната си кола съм слагал ,мисля че температурата на маслото пада малко по стрелка на таблото.

Негативи засега нямам.

Мисля следващото масло да е Политрон.

По мое мнение представителя е търсил просто нов бизнес и не е набивал много пари в реклама и правене на сайтове.

Все пак България е малък пазар.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

използвам темата да питам някой имали вече преки наблюдения към това масло? Някой който е ползвал въпросното масло нека изкаже мнение! много се замислям дали да не го пробвам при следващата смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная, ама виждам, че е много скьпо. За сметка на това имало повече от 2 пьти повече живот от стандартните масла, но аз не мисля да си правя експерименти.

Сипи си нормално масьлце и не се занимавай с ПОЛИТРОН-а. Той няма да направи двигателя чисто нов :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нямам проблеми с мотора (да чукна на дърво) колкото масло сипя толкова източвам...карам само с кастрол, чета за политрона и го дават с доста добри качества...задържа се по метала - няма го това "изцеждане" на цялото масло в картера, което е мн добри при "студен" старт. И не на последно място - цената му вече нее космическа! за тва исках да чуя мнения на някои който го ползва..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много гаражна ми идва цялата чудесия в началото бях позитивно настроен,ама нещо ме издразниха и така и не сипах от маслата им.Майната им след като не си ценят клиентите,марки много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам вече 2 коли с това масло и сам много доволен колата работи много по добре и според мен си заслужават парите карам с полусинтетика и наистина минавам 25000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкопавам темата, понеже е една от вечните hilezh.gif

Но най вече защото бях леко потресен от рекламния банер във форума, който казва че:

QUOTE С нормално масло колата ви може да измине 10 000 км - това ОК

QUOTE С маслата Polytron 10/40 може да изминете 25 000 км, а с 5/40 може да изминете 50 000 км blink.gif

Това за мен си е било демагогия винаги, но все пак технологията върви напред.

Вие какво мислите. Дали не зависи и от колата, пробег и т.н. все пак 50 000 км е 4-5 пъти повече и дори е пробег който някой хора не успяват да натрупат за 10 години ....

Service.tiff

Това е извадка от инструкцията за Б8. Сам виждаш, че в България е почти невъзможно да покриваш изискванията за Long Life Service.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така аз преди 3 седмици сипах за втори път масло политрон 15w40.

смених си го пак на 10 000 км, понеже за пръв път си бях сложил такова масло. Докато се източваше, момчето което го сменяше (човека ми е личен приятел и си разбира доста от работата) ми каза че на маслото не му е заминал вискозитета и може да се използва още.

Още първият път като го сипах като запалихме двигателя, той започна да работи една идея по тихо.

Сутрин като паля колата се появява едно по-силно тракане докато маслената помпа вдигне маслото или така наречения студен старт. Като сложих политрон времето в което се чува по силното тракане е по-малко и не се чува всеки път.

Намислил съм като ми останат пари да отворя и двигателя защото така или инъче си мисля че имам сегменти за смяна и да видим дали ще е толкова чист както го дават.

за сега съм видял само положителни неща от това масло и смятам като си сменям маслото на мотора да сложа от добавката, и на следващата смяна като сменям маслата на скоростната кутия и на хидравликата и на тях да сложа от добавката.

Смятам също да им пробвам спрея който го дават 20 пъти по ефективен от WD40 и добавката за горива която е, но за тях ще коментирам след като ги изпробвам.

Искам само да отбележа че не правя реклама на маслото просто си изказвам мнението от личен опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...