Jump to content

HOW TO: Монтаж на подлакътник


Recommended Posts

KОЛЕГА КАКВА е разликара между моя и твоя..... гледам начина на захващането е различен... карам А4 фейса няма ли дастане моя .... за МОЙТА кола??? :zustimm::hilezh:

14897810195941505081319275015NEkV5F3UJ5QxpGljNbOR_m.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги има ли разлика в средната конзола,ако оригинално е без подлакътник.Нещо не мога да съм сигорен от снимките дали и моята конзола е като тази на колегата :zustimm: С а4 B5 съм без подлакътник :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Абе колеги тея подлакътници не ви ли пречат като опъвате бастуна? Заводските са сметнати, ама тея не пречат ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги тея подлакътници не ви ли пречат като опъвате бастуна? Заводските са сметнати, ама тея не пречат ли?

Тц. Освен ако не го сложиш така, че да ти запречва хода на ръчката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го сложиш по-назад, така че да не ти пречи на ръчната, не идва ли далече за скоростния лост? Тъй де, той пак ще се стига, обаче си мисля, че ще стане неудобно :? Ако не е толкова далече ще взема и аз да шибна един на реното, че ми се откача ръката..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го сложиш по-назад, така че да не ти пречи на ръчната, не идва ли далече за скоростния лост? Тъй де, той пак ще се стига, обаче си мисля, че ще стане неудобно :? Ако не е толкова далече ще взема и аз да шибна един на реното, че ми се откача ръката..

Аз имам предвид толкова близо, че да пречи на ръчката да стигне до крайно положение. :gruebel:

Най-добре е да е монтиран за седалката. Не мога да разбера защо при новите коли това се избягва. На едно А4 например ако кара жена и си приближи много седалката, подлакътник - шнурец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то на моята седалка ако го монтирам ще стане една работа... тя толкова се клати и поскача, че само един подлакътник и липсва забит в нея. Пък то сиг няма и къде да се захване, толкова прост автомобил.. мен ме интересува дали има вариант въобще да не си пречат с ръчната и със самото ? дърпане, щото по 1 начин я дърпаш като спреш на баира и по съвсем друг, когато те ухапе мишката и ставаш Вин Дизел :hilezh:

Най-добре е, когато колата има заводски подлакътник (това и ще гледам при следващата) и тогава проблеми няма, ама на тая каруца, дето е по-дърта от мене такива екстри липсват.. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтираш го на конзолата между седалките,както е оригиналния вариант,като спазваш заводските разстояния до скоростния лост и до ръчната спирачка/мерил съм от А4/:

006200387.jpg?r=0

006200420.jpg?r=0

006200434.jpg?r=0

Така спокойно си боравиш с ръчната,подпирайки се на него,а ако решиш да се правиш на Вин Дизел,с едно леко движение го качваш в най-горна позиция и вече си все едно без подлакътник.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jordanik

Това е подлакътник от Б5, нали !?

Имаш ли още някоя по-подробна снимка !?

Има ли пречка на задния пепелник !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jordanik

Това е подлакътник от Б5, нали !?

Имаш ли още някоя по-подробна снимка !?

Има ли пречка на задния пепелник !?

Подлакътникът е за Б5,но не е оригиналния,а такъв за допълнително вграждане/почъват ги от Германия/.Снимки имам още,но ако има интерес ще ги кача в темата за монтажа му в Б4,за да не разводнявам тази тема.Иначе,наистина след монтажа му задния пепелник престава да функционира,защото няма как да му се отваря капачето,т.е той си остава на място,но не се отваря.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днеска успях да счупя клуцалката за полакника и провах да го лепя ни6то не става сигорно и аз трава да купя друга не6то на мене не ми отваря линка кви пари струва :hilezh::D:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги, имам проблем с разделянето на носещите елементи (тези дето са на първата снимка)на подлакътник, т.е. не мога да ги разделя, все едно са изляти. Ако някой има идея как да си монтирам подлакътника ще съм му много благодарен.

P.S. Подлакътника е от А4 2000г. facelift но основата изглежда като тази.

Имам същия проблем.... Имам подлакътник с барче, но искам да изрежа моето и да го направя с него, тъй като това барче към подлакътника е много зле като вид. Опитвам се да разделя 2те части на стойката, но не мога, явно като е ползван много и от натиска много са се набили едно в друго. Освен болта с 6тоъгълната глава, друг не виждам (изключваме 3те видии за захващне към пластмасата). Блъсках, трясках с чук, с отвертка и какво ли не - ефект нулев. Идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Здравейте Колеги! Може ли да ми кажете дали това нещо ще стане на А4 96г. седан?
http://olx.bg/prodavam-podlaktnik-a6-i58898878

 

Благодаря за мненията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм с подобен, не ми харесва захвата, не е удобен! Намерих си оригинален за А4-ката от ОЛХ. Мерси все пак. 
П.С. Някой може ли да ми прати снимков материал как да сваля барчето, благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах я колега, но не ми се зареждат снимките. :nixweiss:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре тогава ще ти го обясня без снимки.

 

1. Даваш предните две седалки в крайно задно положение, острани на барчето ще видиш тапа, под която има винт, който се развива с глухо 8 ключе (една в краката на шофьора, една в краката на пасажера.
2. Махаш задния пепелник, там ще видиш една гайка 8мм (за ключ 13) развиваш я. 
3. Дърпаш ръчната нагоре и в долната част на ръкохватката (самата дръжка която хващаш като дърпаш ръчната) в края й има един като щифт, изкарваш го и самата тази ръкохватка я издърпваш напред.
4. Издърпваш цялата конзола назад и после я изкарваш навън и си монтираш подлакътника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих, а е важно!
Преди да вадиш барчето, трябва да откачиш буксата за диагностика. Това става с една плоска отверка, подпъхваш от 2-те страни и излиза.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...