tanas Публикувано 14 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2007 имам тази красавица с 6А мотор 16V и още след като я купих и сложих газ.Вече 1,5г. карам на газ всичко си е ок мн върви на газ почти няма разлика газ-бензин,но има малък проблем.При тръгване или при мн бавно каране например на 1 или 2 с 5,10 км/h трагва ,но като се даде газ първо спира и тогава тръгва,мн е неприятно особено в задръствания или се клати .На празни обороти работи отлично,но при самото тръгване неможе да трагне плавно както е на бензин,има ламбда симулатор поставен.Като се регулира да тресе по малко харчи по 20/100 а иначе е нормално 14,15/100 гратско.Знае ли някой и правил ли е някой газ точно на такъв тип мотор и какво трябва да се направи по въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 14 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2007 И аз съм с този мотор на газ и нямам такива проблеми... Без претенции за каквото и да е - ето две идеи:- Провери вакуум маркуча към изпарителя, да не би да има съвсем малък пропуск - от там забавена реакция при тръгване.- Другото, за което се сещам прекалено дълги магистрали за газта и вакуума пиставени при монтажа.... тогава няма как да го избегнеш. Евентуално за проба можеш да си поиграеш да откачиш изпарителя и да скъсиш колкото може повече (колкото позволява медната тръба на входящата газ) гумените маркучи за вакуума и газта и да видиш как ще се държи колата....- Теоретично може да се получи и от мембраната ако е много твърда, но не ми се вярва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanas Публикувано 14 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2007 мерси колега за бързия отговор.Как може да го видя как е направено при теб.Аз работя в Дружба в Промобил- Рено,дай някакъв тел ако може за връзка да се видим и да видя как е при теб,че така направо се разбиха всички тампониЗабравих да кажа че наистина магистралата е дълга.Испарителя е от лявата страна долу на ботуша ,а дорсела е от другата страна може би 1,1 метра е маркуча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 15 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2007 Много интересно какво ще откриете.Моята направо гасне при рязко подаване на газ.Вакум маркуча е 1,1 метра а маркуча с газта към дросела е 50 см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanas Публикувано 20 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2007 Здр пак .Преди 2 дни направих проба като преместих испарителя на 30 см от дросела обаче за моя изненада нямаше никаква разлика от преди.Как ли не го въртях и ако се настрои да работи добре и да върви и да харчи нормално около 14-15 л/100 газ,пак тръгва с закъснение.Поне няма проблем с гърменето,досега никога не ми е гърмяло както и да го завъртя и не се е опитвало даже да гърми,за това поне се радвам,за вървенето също не се оплаквам даже върви и се набира по бързо от на бензин.Само като се развъртят кранчето на маркуча на газта и отдолу на мембраната и тогава забива по малко но харчи мн вече.Незнам вече 1,5 год я карам така повече градско и сам свикнал ама е трудно когато се паркира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 21 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2007 На мен ми предлага майстора да постави някаква джаджа, която подава ток на моторчето за празен ход, когато колата е на газ.Щяло да е по-добре, ама знам ли, то ми звучи като да караш на смукач (повече въздух)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 Здр пак .Преди 2 дни направих проба като преместих испарителя на 30 см от дросела обаче за моя изненада нямаше никаква разлика от преди.Как ли не го въртях и ако се настрои да работи добре и да върви и да харчи нормално около 14-15 л/100 газ,пак тръгва с закъснение.Поне няма проблем с гърменето,досега никога не ми е гърмяло както и да го завъртя и не се е опитвало даже да гърми,за това поне се радвам,за вървенето също не се оплаквам даже върви и се набира по бързо от на бензин.Само като се развъртят кранчето на маркуча на газта и отдолу на мембраната и тогава забива по малко но харчи мн вече.Незнам вече 1,5 год я карам така повече градско и сам свикнал ама е трудно когато се паркираспоред мен дължината на маркучите не е от значение,само когато минаваш от Бензин на газ ако са по дълги може да има леко забавяне,след като си заработи на газ,вече няма значение от дължината. забиването за което говориш е от настройка. и аз имах подобен проблем в началото но си го оправих с доста проби от тройника и испарителя (когато сложих уредбата) и като навъртях 500км отидох в сервиз да ми я настроят с газанализатор и от тогава нямам проблем... На мен ми предлага майстора да постави някаква джаджа, която подава ток на моторчето за празен ход, когато колата е на газ.Щяло да е по-добре, ама знам ли, то ми звучи като да караш на смукач (повече въздух))Това за което говориш е стабилизатор на празния ход. ако колата ти има стабилни ниски обороти на газ няма нужда от този стабилизатор. той се слага само ако са ти нестабилни ниските. изкуствено поддържа моторчето за празен ход като следи оборотите на двигателя и не позволява да пада под 800 -900- 1000 об. зависимост как е настроен стабилизатора.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
КАЙПО Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 Не знам какъв ти е изпарителя, но ако си с BRC има един шестограм, води се пред-ускорител и служи за коригиране на това "замисляне" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 Не знам какъв ти е изпарителя, но ако си с BRC има един шестограм, води се пред-ускорител и служи за коригиране на това "замисляне" такъв шестограм или болтче и т.н. имат повечето ел. изпарители. Както казва Кайпо пред- ускорител. Т.е. с това болче се пуска едно постоянно количество газ към мотора ,което не се влияе от положението на мембраните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firael Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 Ако си от София закарай автомобила в BRC- жк. Дружба.Преди един месец ми газифицираха автомобила там, който е с мотор 2.0 Е 16V.Първите ми впечатления от работата на газ са положителни и най вече , че колата запази динамиката си като на бензин.Единственият проблем за който се сещам е трудното минаване от газ на бензин / необходима е около минута през която мотора не може да направи повече от 1200 оборота/. Проблема се решава моментално за кратко като извадя минусовият кабел от клемата на акумолатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 Това за което говориш е стабилизатор на празния ход. ако колата ти има стабилни ниски обороти на газ няма нужда от този стабилизатор. той се слага само ако са ти нестабилни ниските. изкуствено поддържа моторчето за празен ход като следи оборотите на двигателя и не позволява да пада под 800 -900- 1000 об. зависимост как е настроен стабилизатора.... Де да беше толкова просто.Колата ми има стабилни обороти на празен ход, обаче ако е включен климатика нямаТоест на климатик падат до 600.Да не говорим че на газ с климатик изобщо не може да потегли, особенно загряла и на лек баир. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 24 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2007 Ми не знам. стабилизатора може и да помогне,но може и да има други проблеми...? по принцип би трябвало да си работи и с климатик. Имам приятел с едно ауди като твойто,и е автоматик даже,и на газ си работи и с климатик и без... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 25 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2007 Ми не знам. стабилизатора може и да помогне,но може и да има други проблеми...? по принцип би трябвало да си работи и с климатик. Имам приятел с едно ауди като твойто,и е автоматик даже,и на газ си работи и с климатик и без... Идеално, и моето е автомат. Може ли да му снимаш как е сложена газовата.Имам чувството че моята е сгрешена нещо или пък плочката не е каквато трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 25 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2007 (Редактирано) [OFFTOPIC] firael: Муцуната на Аудито ти е досущ като на моето. Не се сдържах, sorry. Все едно си ми снимал колата.[/OFFTOPIC] Редактирано 25 Юни 2007 от MadFan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 27 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2007 Идеално, и моето е автомат. Може ли да му снимаш как е сложена газовата.Имам чувството че моята е сгрешена нещо или пък плочката не е каквато трябва.като се вида с него ще го снимам Плочката по принцип не може да се сбърка,но може да има други проблеми. на бензин прави ли го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 27 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2007 като се вида с него ще го снимам Плочката по принцип не може да се сбърка,но може да има други проблеми. на бензин прави ли го?Абе на бензин има леко замисляне при потегляне, но едва едва забележимо.Като загрее обаче започва да претриса на празен ход.Няколко неща може да са ама като няма свестен диагностик. "Нали ти върви колата, я не се занимавай" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanas Публикувано 28 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2007 Де да беше толкова просто.Колата ми има стабилни обороти на празен ход, обаче ако е включен климатика нямаТоест на климатик падат до 600.Да не говорим че на газ с климатик изобщо не може да потегли, особенно загряла и на лек баир.Да колега и при мене е същия проблем,на климатик и особено в града мн трудно се тръгва и се кара,докато се начуди трябва с мн повече газ да и се подава,но на бензин си работи супер тръгва си нормално и почти не се усеща че е включен климатика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanas Публикувано 28 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2007 такъв шестограм или болтче и т.н. имат повечето ел. изпарители. Както казва Кайпо пред- ускорител. Т.е. с това болче се пуска едно постоянно количество газ към мотора ,което не се влияе от положението на мембранитеБлагодаря много наистина от тук се оправя ,но пък започва да тресе колата мн,но ще се опитам да го настроя по добре,на мен ми беше завъртяно до край затворено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 28 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2007 Да колега и при мене е същия проблем,на климатик и особено в града мн трудно се тръгва и се кара,докато се начуди трябва с мн повече газ да и се подава,но на бензин си работи супер тръгва си нормално и почти не се усеща че е включен климатикаЩом на бензин си работи нормално, според мен трябва добра настройка на газовата Абе на бензин има леко замисляне при потегляне, но едва едва забележимо.Като загрее обаче започва да претриса на празен ход.Няколко неща може да са ама като няма свестен диагностик. "Нали ти върви колата, я не се занимавай"пробвай в боша на сточна гара. мотоман се казва сервиза. там не ми се вярва да получиш такъв отговор,само че е със записване една седмица за напред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2007 Не съм чул досега някой да е успял да направи тоя двг. да работи и на газ и на бензин като хората... все нещо му куца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 (Редактирано) Отвиваш шестограмчето доста и завиваш крана на газта към двигатела(поне мойто така го направих и е пушка).А преди точно така праваше на пуснат климатик-нестабилни обороти,опитвасе да загасне и като подам малко газ-гаснеше.Трябваше първо да припомпя газта малко,да вдигне поне 2200-2500 об и тогава да трагна,но при градско с постоянно спри-тръгни си е доста гадно.А и след тази настройка ми даде извън градско 9.5 на 100 със 50%от километрите с климатик при скорост около 110-120км.Градско сега ми дава около 15-15,5 на 100 със постоянно включен климатик. Редактирано 3 Юли 2007 от Ясен Русков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele39 Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Не съм чул досега някой да е успял да направи тоя двг. да работи и на газ и на бензин като хората... все нещо му куца Така е! Аз съм с аналогичната система за VW и имах същите проблеми. (още ги имам, въпреки, че махнах газовата) Равносметката при мен е - пре..ани дебитомер и моторче празен ход! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1cbk Публикувано 4 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2007 Там в този сервиз на Бош съм ходил-добри са, разбират от К-Jetronoc, мога да ти кажа мнението им по въпроса. като чуят за газ на този мотор говорят много нецензурни неша-за теб и за този които слага газта. Според тях това е един много ефикасен начин да унищожиш мотора си.Много са ми говорили по въпроса-аз затова и още не съм се решил на АГУ ...а много ми се ще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2007 що се хабите на тия 16 волтови мотори да слагате газ не знам- вероятно защото искате колата ви да не върви- на първия сфетофар да гасне-на байр като подадеш газ да си мислиш че дърпаш икарус-да си казваш нема страшно като започне да пука-ако пуснеш некъв консуматор_клима- се едно си на ръчна-дюзичките се ебават и на бензин не върви кат хоратаЗа мен резултатът от газова уредба на 16v мотор е вечно да си караш счупена кола със съмнителна икономия преценете си нещата газта не е вариянт- личен опит АСЕ не е лош мотор и си върви добре ако не гониш не харчи прекалено много не си прецаквайте колите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 4 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2007 Няма ли някой да се престраши да сложи газов за механична инжекция на Бигаз, та да се приключи темата с газта на ACE/6A? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване