Jump to content

Ускорение на 1.8T и 2.5TDI


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Отново започнах да се оглеждам за някоя A6-ца, но сега дилемата е дали да не си взема 1.8T пък дано имам по-малко ядове или при евентуалент ремонт да ме одрусат по-малко пари.

Самоче напоследък имах наблюдение върху два SEAT-а с по 150 коня бензинов двигател от Golf 3. Двигателите са 2.0 чист бензин. Снощи се дърпахме с единият (аз бях с моето фордче 1.8TDI - 90 коня) и SEAT-а вървеше малко повече от форда (чак на 3-та ме дръпна по-усезаемо, до преди това бях точно зад него).

Ако може някой който е карал 2.5TDI и 1.8T да сподели кое как му се струва, да не се окаже това 1.8T някакъв спънат двигател. Също ме интересува на купе A6 1.8Т има ли достатъчно сила да го мъкне по баирите както 2.5TDI-то (с който почти не се усещаше, че има баири).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

клик ето тука описваме надълго и нашироко, даже се дърпаха двама колеги с ц5 1.8 куадро и 2.5 с предно предаване.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиде темата...... ;)

Колега зависи от това дали си печкаджия или си твърдо за безнина има много теми из форума за точно за тея двата мотора, но ако ме питаш мене бих карал 1.8Т то вече нафтата я направиха колкото бензина ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, ако не съм прегледал достатъчно но 1 час се рових по форума и никаде не намерих отговори на моите въпроси и затова пуснах темата.

Иначе съм си печкаджия от всякъде, но с тези скъпи консумативи и после евентуалните ремонти при кола на старо май ще минавам към бензинаджиите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, ако не съм прегледал достатъчно но 1 час се рових по форума и никаде не намерих отговори на моите въпроси и затова пуснах темата.

Иначе съм си печкаджия от всякъде, но с тези скъпи консумативи и после евентуалните ремонти при кола на старо май ще минавам към бензинаджиите ;)

За А4 1.8Т определено е по добре от 2.5ТДИ. За А6 незнам как стоят нещата, според мен няма да има проблем с 1.8Т, сигурно ще харчи малко повече, все пак А6 е по тежко от А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал и двата мотора, по-малко 2.5TDI.

Мощността е еднаква, така се чувства отвътре.

Ако ги сложиш на старт, 1.8Т бие с малко, но не е толкова значително, че да кажеш че е много по-бърз, просто за протокола е по-бърз

Има много разлика в това дали колата е типтроник или с ръчни скорости. Типтроника спъва малко двигателя и го прави по-муден.

Разликата ще е главно в изразходваното гориво и в това, че 1.8Т ще трябва повече да го държиш поне над 2000 оборота за да ти издърпа добре.

Дизела, си е дизел, тегли добре и в ниските обороти.

Разхода по заводски данни е от 1,5 до към 2 литра повече за 1.8Т (според някои колеги разликата е повече,но поне така пишат от ауди)

Основния плюс на 1.8Т е цената на обслужването, която е поне 2 пъти по ниска. Като почнеш от ремъци, ролки, помпи, масло, филтри....

Със сигурност не е слаб двигател, това си го избий от главата!

върви си супер, и не дава ядове

Моята е Quattro, което ми вдига разхода със съответно с 1л извънградско и с 1.2 литра градско. Дава ми от 7.0 до към 8.0 извънграда и 12,5-13 градско.

седан с предно и с ръчни скорости ще смъкне надолу разхода спокойно.

Сигурно знаеш, че и аз исках да си купя дизел и точно 2.5TDI, и ме отказаха хора които са запознати с проблемите по този двигател, до които си стигнал и ти, за съжаление по-най болезнения във финансово отношение начин. И аз бях принуден да купя 1.8Т, защото просто няма какво друго.

Но съм очарован от мотора, не ми ъсздава почти никакви грижи и върви здраво, много хора се убедиха в това.

Успех!

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за ичерпателния отговор. Значи ще се насочвам към 1.8Т ;)

Аз първо се бях засилил за Golf 4 1.8Т, после се навих за А4 1.8Т и сега се замислям за А6 1.8Т, защото А6-цата най-лачена изглежда от 3-те. Сам там цената дето скача доста над другите две, но според мен си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за ичерпателния отговор. Значи ще се насочвам към 1.8Т ;)

Аз първо се бях засилил за Golf 4 1.8Т, после се навих за А4 1.8Т и сега се замислям за А6 1.8Т, защото А6-цата най-лачена изглежда от 3-те. Сам там цената дето скача доста над другите две, но според мен си заслужава.

Ами караш А6, знаеш как е. А пък Голф 4 в сравнение с А6 си е като наказание.

Само на пъргавина и разход ще те бие. Онзи ден се заядох с едно GTI 1.8T, разцепи ме направо, ама така е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа не карам вече и то от доста време. Моето голям боклук излезна и го продадох някъде юли месец. И за да не остана пеша си взех един Ford Escort и чак сега пак мога да се понапъна за някоя по-смислена кола ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подкрепям за А4, вътре е по-модерна, вози добре....

Стани кара 2.5TDI но версията 155 коня, на която са изчистени старите болежки на 2.5 TDI.

а Иво (audi A3 1.8T) кара А4 1.8Т с 163 коня до скоро.

каквото и да вземеш няма да сгрешиш, само да е по-ново

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също ме интересува на купе A6 1.8Т има ли достатъчно сила да го мъкне по баирите както 2.5TDI-то (с който почти не се усещаше, че има баири).

с 1.8Т е малко проблем доускорението на горна предавка и на баир, но бензина държи на обороти - сваляш една предавка и няма 2.5 които да те стигне.

Виждам, че се колебаеш между голфов клас и лимузина. Най добре и двете ;).

А6 сравнена с Голф4 (а3 и т.н.) с еднакви двигатели е доста по-тромава. Като казвам тромава имам предвид не само двигателя, а и поведение на пътя. На едно ГТИ управлението е много по-директно и стой залепено на пътя, а А6 се поклаща (особено комбито). Това води и до по-добър комфорт разбира се. Винаги има вариант да сложиш едно спортно окачване и на А6 (примерно от 4.2).

Може би А4 е някакъв компромис между двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от 2.5TDI-то бях много доволен. Теглеше много яко. До сега не съм се возил на друга кола която да бяга повече, така че ако 1.8Т на А6 купе върви по същия начин ми е напълно достатъчно. Аз няма да се дърпам по сфетофарите с голфове, просто искам като настъпя да мога да изпредварвам лесно и ои нагистралата да си крепя 160км/ч и да си свиркам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 1.8Т ще ти свърши работа.

В неделя на срещата покарах 2.5TDI с ръчни скорости, и си направих експеримент, примерно на 5-та скорост и на 1200 оборота - еми тътрузи се гадта, също като 1.8Т, явно си трябват обороти и на двата мотора.

наистина А4 е компромис между Голф и А6, кеф ти отвсичко.

ама ти говоря за А4 B6 от 2002 нагоре, ако можеш да я купиш, няма да сгрешиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее тези новите А4-ки са много пари иначе и на мен ми харесват.

Аз искам нещо за 16-17 хил. максимум. И този път ще оглеждам повече. Ако изпадне добра кола взимам, ако не - карам си форда и така :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе съм си печкаджия от всякъде, но с тези скъпи консумативи и после евентуалните ремонти при кола на старо май ще минавам към бензинаджиите :hilezh:

Щом си печкаджия, единственият ти вариант да си останеш такъв, ама с А6 е 1.9 ТДИ помпа-дюза 131 к.с. Върви с една маалка идея по-слабо от 1.8Т, но харчи градско 7-8л./100, а на дълго 5-6/100, докато 1.8Т дава 12-13 в града и 7-8 извън. Иначе 1.8Т никак не е слаб за купето на А6, дори си се справя пределно добре. Грешно е да се гледа кубатурата, говориме тук за 150 к.с., които до скоро се вадеха само от 2.6. Така че хич дори не си помисляй, че му е малко силата! Аз обаче бих се спрял на най-първия вариант. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 1.9TDI 130 коня на мен ми се струва много изтискан двигател. При 1.8T е същата работа, но за него поне чета много добри неща. А този 1.9TDI 130 коня дори го няма. Сигурно в mobile.bg няма нито една такава кола или най-много една. А 1.8Т и 2.5TDI се намират доста по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 1.9TDI 130 коня на мен ми се струва много изтискан двигател. При 1.8T е същата работа, но за него поне чета много добри неща. А този 1.9TDI 130 коня дори го няма. Сигурно в mobile.bg няма нито една такава кола или най-много една. А 1.8Т и 2.5TDI се намират доста по-лесно.

ИЗОБЩО дори не е изстискан. Аз съм лют фен на този дизел и се кълна в него. Карал съм го на различни купета и навсякъде се справя перфектно. Има уникални за дизел динамични характеристики. Новите Сеати например се предлагат с мотори 1.9 ТДИ-160 к.с., а те както знаем са на VAG.

Преди няколко дни лично гледах поне 9 такива обяви точно в Мобилето. Вярно е, че са по-редки тези изпълнения, но това не говори, че не са добри. Иди и пробвай един такъв и пак ще говорим! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 130 коне се слага след фейслифта (2001 година ако не се лъжа), тоест паричките са 25к лева минимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги намерих тук едни статистики:

http://www.zeperfs.com/duel593-45.htm

Според тях 2.5TDI троши кокалите на 1.8Т

Дори пробвах A6 2.5TDI vs A4 1.8T и A6-цата пак реже глави:

http://www.zeperfs.com/duel37-593.htm

Това мей не е при цедене, а с нормално каране както го дават примерно от 80 до 120 на 5-та скорост, но това значи, че A6 2.5TDI се кара много по-приятно от 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак тези 100Nm в повече при дизела, трябва и те да правят нещо.

разликата в еластичността е голяма!

1.8Т е алтернатива на 2.5 TDI, нещо за сметка на друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..е алтернатива ....

Вертере, защо да е алтернатива?

Колега,

според мен си е всяко за себе си.

Зависи какво очакваш.

Повечето Нм, компенсират по-ниските обороти, за да постигнеш скорост.

Но правилното твърдение, е че дизелът има по-високо КПД, но за съжаление не е пригодено за високи обороти.

Това за еластичността е малко относително, ако искаш да караш на 6-та предавка с 1000 об, да държиш скорост от 80-90 и да успееш да ускориш достатъчно бързо, тогава си за дизел.

Инак бензин.

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...