Jump to content

Ускорение на 1.8T и 2.5TDI


Recommended Posts

  • Отговори 155
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моля ви се престанете, на нищо не прилича вашето вече, целия под оляхте с бира....

Както каза Sag, тия 25 коня не са главната причина за разликата. Въртящия момент я определя.

1.8 20 V - 168 Нютона едва при 3500 оборота

1.8 20V Turbo - 210 Нм всичките под ръка от 1750 до 4600 оборота.

Едно приятелче има Бора с 1.8 20 V и 4x4, колата му е по-лека от моята с поне 200кг, а разликата във вървенето е огромна в полза на турбото.

...но, за непретенциозни хора и твърдо неспортисти, атмосферката е перфектна!

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За А6 незнам обаче в събота на Божурище се засекох с 1 момче с А4 2006г. 1,8Т куатро 163 к.с. на 18 000км. Колата мн.ми хареса даде ми да я покарам.Значи на 1 и 2 скорост създава мн.приятно усещане и дърпа мн.здраво,невърти гуми и се изтрелва супер,после обаче не ми хареса особено.На 3 и 4 дизела върви мн.по добре.Съответно се и пуснахме.На 1 малко ме дръпна,на 2 се изравнихме на 3 и 4 вече ми беше в огледалото за задно виждане. Колата ми е на 117 000 х.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като те гледам с кви коли си, защо не предложиш на момчето да си сложи и той един чип тунинг и тогава да се пуснете пак а?

Или пък с някой бензинджия напонпан като теб!?

А най-добре за да ги дърпаш по-убедително бензинките се дърпай примерно с Голф 2 1.3, ще го дръпнеш доста по-добре на 1 и 2-ра. :birthday:

Нищо лично!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си смених маховика, ама аз си бях виновен, при изхабен и частично приплъзващ съединител, реших да катеря Беклемето, ама не по асфалта, а по склона !!!!!

та покарах докато наклона стана толкова стръмен, че на 1-ва и пълна газ, колата изгасна, а бях на 20м от паметника

К'во направих мислите.... :multi:

4000 оборота и пуснах съединителя......направо се запали, стана такава бяла мъгла, че все едно БМВ е дрифтило 10 минути.

и маховика замина :P ама трябваше да тествам куатрото, а зимата беше далече

Колата ми смърдеше на феродо 1 месец!

Колега това да не беше малко след като е купи колата.

Помня един вълнуващ пост как си се изкатерил по поляната с 5 човека за ужас на туристите. :birthday:

Тогава обаче явно си ни спестил подробността, че това ти е струвало маховика :meeting:

Май май рекламата със ски шанцата ти е замаяла главата а .... :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като те гледам с кви коли си, защо не предложиш на момчето да си сложи и той един чип тунинг и тогава да се пуснете пак а?

Или пък с някой бензинджия напонпан като теб!?

А най-добре за да ги дърпаш по-убедително бензинките се дърпай примерно с Голф 2 1.3, ще го дръпнеш доста по-добре на 1 и 2-ра. :D

Нищо лично!

Поздрави!

Ахахахаах ти май се шегуваш нещо Голф 2 1,3 Там се пусках с голф 3 2,0 GTI 16V+чип , Toyota Selica 2,0 GT 16V, Mercedes C 230 kompresor и мн.други от сорта ... резултата се досещаш какъв е :flehan:

Относно аудито мисля че куатрото му дова огромно предимство,а 163к.с. турбо бензин малко ли ти се струват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ама ти си с чип. Немислиш ли?

И трябва да се пускаш с чипосани коли. Някак си по-коректно ми се струва.

Иначе то е ясно кой ще е пръв на светофара... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ама ти си с чип. Немислиш ли?

И трябва да се пускаш с чипосани коли. Някак си по-коректно ми се струва.

Иначе то е ясно кой ще е пръв на светофара... :hilezh:

При положение че този дизел е около 150 кила по-тежък от 1.8т чипа само компенсира тази разлика. А после въртящия момент си казва своето :flehan::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че този дизел е около 150 кила по-тежък от 1.8т чипа само компенсира тази разлика. А после въртящия момент си казва своето :flehan::D

Интересното е ,че разлика в кг няма почти никаква м/у двете коли мойта е 1480кг. 1,8Т 05" куатро е 1470 кг. Така че колегите които развиваха философийте ,че била 200кг. по тешка 2,5 и затова била слаба предницата са пълни глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е ,че разлика в кг няма почти никаква м/у двете коли мойта е 1480кг. 1,8Т 05" куатро е 1470 кг.

Няма разлика защото Т-то е куатро. Предницата ти се разбива по бързо защото ДВГ-то ти е по тежко не колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това да не беше малко след като е купи колата.

Помня един вълнуващ пост как си се изкатерил по поляната с 5 човека за ужас на туристите. :rolleyes:

Тогава обаче явно си ни спестил подробността, че това ти е струвало маховика :P

Май май рекламата със ски шанцата ти е замаяла главата а .... :hilezh:

:hilezh:

Не е същата случка, това за което разправях беше за Белмекен - тогава просто се качих, ама ми хареса и един месец след това реших да се пробвам и на Беклемето от южната част. Там прекалих :flehan:

повече няма обещавам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава просто се качих, ама ми хареса и един месец след това реших да се пробвам и на Беклемето от южната част. Там прекалих :rolleyes:

Ясно ... следващата гледай да е allroad 2.7Т ... с нея може и каравана да теглиш нагоре :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че този дизел е около 150 кила по-тежък от 1.8т чипа само компенсира тази разлика. А после въртящия момент си казва своето :P:rolleyes:

Ма пак си приказваш ей така. Ще престана да ти Фала каляската. :hilezh:

Сега сериозно, човека ти описва точно какво се е случило и ако наистина 1,8Т е било без чип с чип ще бие дизела прилично на такава дисциплина.

Аз съм си говорил на лични с колегата tarikata_cs :bia: и имаме някаква принципна уговорка да пуснем колите ма нещо не можем да се засечем.

На мен би ми било интересно щот колите са с еднакви коне сток, еднакви изминати километри, чип от една и съща фирма и даже май като година са еднакви.

А дори дизела да е по-тежък, все пак нека да отчетем че е 2,5 и че въртящият му момент в сток версия е по-голям от на 1,8Т с чип. Така че Станко, да престане да търси причини за оправдания, а да Фане да си смени гумите. :hilezh::flehan:

п.п. Между другото чест прави на колегата tarikata_cs че е обективен :hilezh: , а не като някои други черни рацери. :P

Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е ,че разлика в кг няма почти никаква м/у двете коли мойта е 1480кг. 1,8Т 05" куатро е 1470 кг. Така че колегите които развиваха философийте ,че била 200кг. по тешка 2,5 и затова била слаба предницата са пълни глупости.

Мда видях че е около 60 кила разликата, мислех че е по-голяма клик

Няма разлика защото Т-то е куатро. Предницата ти се разбива по бързо защото ДВГ-то ти е по тежко не колата.

Ти нещо си му проверявал предницата ли че знаеш че му се разбива много бързо? Или си чувал? :rolleyes:

Ма пак си приказваш ей така. Ще престана да ти Фала каляската. :hilezh:

Сега сериозно, човека ти описва точно какво се е случило и ако наистина 1,8Т е било без чип с чип ще бие дизела прилично на такава дисциплина.

Аз съм си говорил на лични с колегата tarikata_cs :bia: и имаме някаква принципна уговорка да пуснем колите ма нещо не можем да се засечем.

На мен би ми било интересно щот колите са с еднакви коне сток, еднакви изминати километри, чип от една и съща фирма и даже май като година са еднакви.

А дори дизела да е по-тежък, все пак нека да отчетем че е 2,5 и че въртящият му момент в сток версия е по-голям от на 1,8Т с чип. Така че Станко, да престане да търси причини за оправдания, а да Фане да си смени гумите. :hilezh::flehan:

п.п. Между другото чест прави на колегата tarikata_cs че е обективен :hilezh: , а не като някои други черни рацери. :P

Което си е истина си е истина, ама все пак бенза е куатро, това на първите 15 метра си важи :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз едно не мога да разбера. Трябва ли задължително единият от двигателите да е по-добър от другия? Не може ли и двата да са арни, най-малкото щото са на Ауди, примерно?

Толкова е просто: качва се човек, ръчка ги яко и двата и после си избира тоя, който го кефи повече. После една диагностика и ако всичко е ок, скача.

И нищо ново не казвате в тези теми, според мен отдавна се изчерпахме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз едно не мога да разбера. Трябва ли задължително единият от двигателите да е по-добър от другия? Не може ли и двата да са арни, най-малкото щото са на Ауди, примерно?

Толкова е просто: качва се човек, ръчка ги яко и двата и после си избира тоя, който го кефи повече. После една диагностика и ако всичко е ок, скача.

И нищо ново не казвате в тези теми, според мен отдавна се изчерпахме.

Хубаво го каза, само не ти се връзва с подписа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма пак си приказваш ей така. Ще престана да ти Фала каляската. :o

Сега сериозно, човека ти описва точно какво се е случило и ако наистина 1,8Т е било без чип с чип ще бие дизела прилично на такава дисциплина.

Аз съм си говорил на лични с колегата tarikata_cs :bia: и имаме някаква принципна уговорка да пуснем колите ма нещо не можем да се засечем.

На мен би ми било интересно щот колите са с еднакви коне сток, еднакви изминати километри, чип от една и съща фирма и даже май като година са еднакви.

А дори дизела да е по-тежък, все пак нека да отчетем че е 2,5 и че въртящият му момент в сток версия е по-голям от на 1,8Т с чип. Така че Станко, да престане да търси причини за оправдания, а да Фане да си смени гумите. :o:hilezh:

п.п. Между другото чест прави на колегата tarikata_cs че е обективен :hilezh: , а не като някои други черни рацери. :hilezh:

Благодаря и от моя страна за коментара ти. Всяка седмица когато е отворена пистата на Божурище съм там и ще ми е мн.приятно да се срещнем,тел.ми е: 0898 58 30 41 въпреки ,че до колкото си спомням ти ми заяви,че не би дошъл на Божурище

Ако е куатро с чип съм съгласен,че ще ме бие,но ако и в твоя случай нямаш куатро силно се съмнявам,че ще ме биеш.

Ето и статистиката мойта е 198 к.с. 403 NM 0-100 7,9 сек. твойта 200к.с. 281 NM 0-100 7,8 сек.,като се има в предвит горепосочените данни за еластичност над 100км.ч. не е трудно да се направи логично предполужение. Чакам да звъннеш! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти нещо си му проверявал предницата ли че знаеш че му се разбива много бързо? Или си чувал? :o

При равни условия, ако ти метна една торба цимент на гърба и ако ти метна торба и половина в кой случай ще се умориш по бързо?

Нека разбирачите да кажат колко тежи ДВГ- то на 2,5 тди и на 1,8 т. за да видим каква е разликата.

П.С. Говоря за коли на един и същ пробег и години и амортизация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и от моя страна за коментара ти. Всяка седмица когато е отворена пистата на Божурище съм там и ще ми е мн.приятно да се срещнем,тел.ми е: 0898 58 30 41 въпреки ,че до колкото си спомням ти ми заяви,че не би дошъл на Божурище

Ако е куатро с чип съм съгласен,че ще ме бие,но ако и в твоя случай нямаш куатро силно се съмнявам,че ще ме биеш.

Ето и статистиката мойта е 198 к.с. 403 NM 0-100 7,9 сек. твойта 200к.с. 281 NM 0-100 7,8 сек.,като се има в предвит горепосочените данни за еластичност над 100км.ч. не е трудно да се направи логично предполужение. Чакам да звъннеш! :o

Абе тези данни са относителни според мен, говорихме си за моя първоначален проблем, а аз и тогава мислех че съм ги постигнал, а се оказа че не съм. :o Аз не твърдя че ще те бия, а и това няма голямо значение. Хубавото е че двете коли са със почти сходни х-ки и на практика ще проверим статистиките. Въпреки че на мен ми се наложи да я премера на дино и дава 290 Н.м. на колелата. :hilezh:

Защо мислиш че куатрото върви повече от само с предно. За самия старт съм съгласен, но поне при този модел после не е така. Лично съм проверил. Но какъвто и да е резултата си мисля че можем да си направим кеф, някой път пък дали 7,8 или 8,1 не е толкова важно. :hilezh:

п.п. Говориш за еластичност, но аз разбрах че от място сте се дърпали? Какво имаш предвид?

Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тези данни са относителни според мен, говорихме си за моя първоначален проблем, а аз и тогава мислех че съм ги постигнал, а се оказа че не съм. ;) Аз не твърдя че ще те бия, а и това няма голямо значение. Хубавото е че двете коли са със почти сходни х-ки и на практика ще проверим статистиките. Въпреки че на мен ми се наложи да я премера на дино и дава 290 Н.м. на колелата. :hilezh:

Защо мислиш че куатрото върви повече от само с предно. За самия старт съм съгласен, но поне при този модел после не е така. Лично съм проверил. Но какъвто и да е резултата си мисля че можем да си направим кеф, някой път пък дали 7,8 или 8,1 не е толкова важно. ;)

п.п. Говориш за еластичност, но аз разбрах че от място сте се дърпали? Какво имаш предвид?

Напълно съм съгласен с теб,говорим за приятелска среща без значение от резултата :hilezh: Безпорно имам голям :flehan: и уважение към 1,8Т

Дали е 281 или 290 няма голяма разлика...

За еластичност говоря понеже състезанието е от място до 402 метра и колата ги минава на 4 предавка именно тук е и разликата м/у двете коли 281 срещу 403 !

Куатрото има предимство понеже печели около 0,5сек на старт понеже не върти гуми .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с теб,говорим за приятелска среща без значение от резултата :hilezh: Безпорно имам голям ;) и уважение към 1,8Т

Дали е 281 или 290 няма голяма разлика...

За еластичност говоря понеже състезанието е от място до 402 метра и колата ги минава на 4 предавка именно тук е и разликата м/у двете коли 281 срещу 403 !

Куатрото има предимство понеже печели около 0,5сек на старт понеже не върти гуми .

Мани ги стойностите които са измерени. Мисълта ми беше че се различават от тези на ДТ. /Става въпрос за мощност и върт. момент на колелата/. Затова казвам че е много условно.

А за куатро-то съм съгласен с това, но после губи. Просто не са ни толкова мощни колите. :flehan: На колко километра в час пресичаш 402 метра. :hilezh: Питам защото според мен се подвеждаш от предавките на дизела. 1,8Т до към 160 ги прави на трета.;)

Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...