Jump to content

Ускорение на 1.8T и 2.5TDI


Recommended Posts

Иначе много "прятно" прогърголва като му дадеш газ, нема що!!!

Доста добър звук вади наистина. Е отвътре е обезшумено и не се чува, ама извън колата си шумти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като сте се захванали с този шум,да ви кажа,т.е. да цитирам какво пише във един тест за шума на колите.

Давам ви пример за новата Астра 1.7 CDTI vs 1.6i.Разликата е точно никаква или нулева.При постоянна скорост и двете имат 79db,а на празен ход дизела 78 а безна 77db.На пълни обороти бенза даже е и пошумен.

Та стига сте сравнявали дизели от преди 20г.Влезте във 21 век и вижте за какво иде реч,а не в всяка една тема аз еди какво си чух!

Във класацията на най-безшумни коли след S klasata i 7 seria na BMW бензинови ,се нарежда VW Phaeton V6 TDI,A8 3.0TDI,Merceden GL SDI,S klas. SDI и всички дизели до към 30 място във класацията.Чак от там почват да влизат бензинките в табелата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата 2.5 тди ускорява малко по добре от 1.8 турбо

Извън темата 2.5 тди е много по приятен за каране - еласти4ен по безшумен и не на последно място ДОСТА по еконими4ен .

Относно болестите по колата за които вси4ки пишат 4е бил проблемен двигател без да се обосновават какво то4но а само така били 4ули .Там няма какво да добавя освен 4е е пълна измислица.

Единствено си прав че 2.5TDI е по-еластичен и МАЛКО по икономичен, за другото явно си мечтаеш.

И за пореден път ти казвам, това че твоята кола няма проблеми не е достатъчно да убедиш всички, че този двигател е здрав!

Бил е здрав в магазина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A6 1,8T V S Audi A6 2,5 Tdi

Boite de vitesse : manuelle à 5 rapports manuelle à 6 rapports

Puissance : 150 Ch 150 Ch

Couple : 210 Nm 310 Nm

Rapport Poids/Puissance : 9.57 Kg/Ch 10.4 Kg/Ch

Vitesse Maxi : 214 Km/h 215 Km/h

Km DA : 30.6 s. 30.6 s.

80 à 120 en 4 : 10.9 s. 7.3 s. :wub:

80 à 120 en 5 : 14.2 s. 10.6 s. :bia:

80 à 120 sur le dernier rapport : 14.2 s. 13.6 s.

http://www.zeperfs.com

от това сравнение се вижда ясно че нито една от колите няма изявено предимство да не кажа равни

Обаче кво ще кажете за ускорението на 4-та и 5-та на дизела спрямо бензинченцето :bia: направо унищожителна разлика

4-та предавка при дизела с 3.6 сек ;);) по-еластична от 1.8Т ;) същото е и при пета веднага ще кажете еми една надолу и излиташ да ама не щот като отидеш на бензиностанцията и като видиш 17-18л+ :musik: почваш да караш со кротце со благо и да пишеш после колко ти вървела колата :bia:

айде със здраве и да се ориентирате правилно ;) Дизел пък и бил той по-скъп за подръжка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе тия теми много се изопачават.Всеки си говори каквото си иска.Как 17-18л/100 разход...даже и градско немога да го постигна. Как АФН-а върви повече от 1.8Т-то...па то разлика в ускорението до 100 над 3с.

Като се дава за пример 1.8Т на 100 години и не подържано,така може и да се извърти темата и за 2.5тди.

Моята кола не е нова,но поне я имам от както беше на 84к км и знам как върви 1.8Т. А и по принцип като е Quattro по не се усеща ускорението.

Темата е доста безсмислена вече.Човека си е получил отговорите,а и е имал 2.5 тди...знае за какво става дума :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто мнение е че без да са карани и двата и то достатъчно време оценка е трудно да се дава, в смисъл всички четем форуми ама ако ставаше с четене и гледане кучетата щяха да са най-добрите месари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=== ама ако ставаше с четене и гледане кучетата щяха да са най-добрите месари.

мислиш ли в такъв случай че с теб не сме адски компетентни относно 9ff

:blink::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A6 1,8T V S Audi A6 2,5 Tdi ......
Пробвай се да убедиш Тошко :hilezh:
Дъвкано дъвкано и предъвкано.Бензин с малки вноски, но редовно.Дизел стикаш стискаш и накрая като се изпуууснеш.
Това е най-правилното изказване :blink:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто мнение е че без да са карани и двата и то достатъчно време оценка е трудно да се дава, в смисъл всички четем форуми ама ако ставаше с четене и гледане кучетата щяха да са най-добрите месари.

Така си е, затова в темата да пишат само хора които имат и двете и са ги карали поне 10 години. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дъвкано дъвкано и предъвкано.

Бензин с малки вноски, но редовно.

Дизел стикаш стискаш и накрая като се изпуууснеш.

Това с малките вноски е в областа на научната фантастика, една турбина за 1.8т да не е без пари? Или съединителя дет се сменя с маховика? Плащаш като поп и това е, ако искаш йофтионко не трябва изобщо да поглеждаш моделите на ауди на който се слага 1.8т или 2.5тъдъи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с малките вноски е в областа на научната фантастика, една турбина за 1.8т да не е без пари? Или съединителя дет се сменя с маховика?

Стига ве, това с маховика става ако си помислиш че съединителя е вечен. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата във съединитела като цена между моята и на Десо(вуйчето) беше 500лв. и то точно заради маховика.Сменяни при един и същи майстор,почти по едно и също време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете колко струва предницата и колко по често се чупи при нашия лунен пейзаж на по тежкия дизел. Колко струват смяната кайшите на дизела? кажете колко струва един дизел на 200 х.км и един бензин на 200 х.км. Колко е разликата в цената на бензина и на дизела? И като 90% от хората тук въртят о 20 - 30 х.км на година кога дизела ще си "избие парите".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата във съединитела като цена между моята и на Десо(вуйчето) беше 500лв. и то точно заради маховика.Сменяни при един и същи майстор,почти по едно и също време.

Аз пък съм чувал че маховика е над 1000лв. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си чул!Само че там врътката беше друга.Ще говорим когато се видим.

Идеята беше,как на милионерите(дизелите)маховика не се сменя въпреки навъртяните километри,а бензинките на по 50к км. им ги сменяте.Ми те ако успеат! да станат милонери като дизелите,трябва във един животен цикъл да им сменяте 10 маховика :hilezh::hilezh: Та по 1000+лв. си направете сметката. :hilezh::blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си смених маховика, ама аз си бях виновен, при изхабен и частично приплъзващ съединител, реших да катеря Беклемето, ама не по асфалта, а по склона !!!!!

та покарах докато наклона стана толкова стръмен, че на 1-ва и пълна газ, колата изгасна, а бях на 20м от паметника

К'во направих мислите.... :hilezh:

4000 оборота и пуснах съединителя......направо се запали, стана такава бяла мъгла, че все едно БМВ е дрифтило 10 минути.

и маховика замина :blink: ама трябваше да тествам куатрото, а зимата беше далече

Колата ми смърдеше на феродо 1 месец!

Маховик - 1500 лв, само оригинален и с доставка, щото алтернатива няма!

до 99 година маховика е един, след това друг, не са съвместими :hilezh:

Втора употреба - 500-600лв

Аз си намерих от един пасат 2004 1.8Т ;)

Така че, трябва си идиот за да хвърлиш маховика, той не е консуматив. Но предвид, че пружините са на него, може и да стане, ако сте рацери :wub:

Който кара по-ново ауди, да не ми говори, че икономисва от гориво, щото направо е смешно, предвид разходите, само да я имате тази кола, а като включиме и ремонтите (на тия "здрави" коли :hilezh: ) става мазалище :wub:

В този ред на мисли, всички "пестиме" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете колко струва предницата и колко по често се чупи при нашия лунен пейзаж на по тежкия дизел. Колко струват смяната кайшите на дизела? кажете колко струва един дизел на 200 х.км и един бензин на 200 х.км. Колко е разликата в цената на бензина и на дизела? И като 90% от хората тук въртят о 20 - 30 х.км на година кога дизела ще си "избие парите".

Точно за окачването има достатъчно алтернативи, целия комплект качествени предни носачи на мойта е около 600 лева, е кога не съм ги дал, а моита кола е 150-200 кила по-тежка от 1.8т и 1.9тди. И още по окачването не съм пипал нищо, едни предни накладки съм сменил. Вертер го каза, с по-новите коли ако си мислим че пестим от нещо сме за смях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята я карам вече година и половина, на 6-тия месец нещо се разтропа яко отпред и си викам почна се :hilezh:

на всякъде в сервизите ми казват, че докато не сменя всичко, няма да ми спре чукането. Помня и Алеко какво каза по въпроса "Караш докато предницата не стане на салата, след това сменяш с усилено окачване всичко"

Оказа се че тропането го правят тампоните на големия носач (до скоросната кутия) по 40-60лв бройката са!

смених ги и всичко заспа, сега пак се е разтропало нещо отпред и отдясно, ама знам какво е

амортисьора, щото три пъти той има честта да провери колко са дълбоки "най-дълбоките ями по нашите пътища" за което му благодаря, специални благодарности и от гумата която приключи своя земен път и нейната най-добра приятелка - лятата джанта, амин!

Та сега амортисьорчето тече, ама кой му обръща внимание :blink:

За слуховете витаещи по интернет пространството, че дори PVC-то е по здраво от тия носачи, окачването е направо бетон!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно турбото си казва думата макар и за 25 коня.

Разликата далеч не е в едни 25 конски сили максимална мощност, а в динамичната характеристика на двигателя ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...