Jump to content

Ускорение на 1.8T и 2.5TDI


Recommended Posts

Вертере, защо да е алтернатива?

алтернатива-опростено може да се каже, че алтернатива означава възможността за избор, а понякога се използва и за да назове всяко едно от посочението две възможни решения, мнения, действия.

това има предвид!

Ако приемеме дизела за по-продуктивния двигател заради по-високото си КПД като цяло, по-ниския си разход и по-добрата си еластичност в частност, но в същото време и по скъпия за обслужване и покупка, то 1.8Т е другото правилно решение.

Просто не може да се каже кое е по-добрият избор, всеки има приоритети и избора му се определя от тях.

Особеното в случая, е че Тошко иска да замени 2.5ТДИ-то с двигател, който има неговите плюсове, но няма неговите минуси, което е невъзможно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тошко здр,да знаеш,че си ми адаш<_<

Според мен,ако купуваш А6 до 2001г. по добрия вариант е 1,8Т здрав и надежден мотор, 2,5 150кс. е факт ,че има проблеми.Относно вървенето по сток данни вървят 1:1 дори мисля че 2,5 е мн. по приятен и еластичен за каране,особено на дълго а и звука на 6 цилиндъра е несравним.

Ако взимаш след 2001 ти препоръчвам новия дизел 2,5 163 к.с. с мн.по добри динамични показатели е от 1,8Т и гори по малко.

Аз имам А4 с този двигател и да чукам на дърво съм мн доволен,сложих му и чип и е мн.добре.На Божурище наказах доста бензинки:unsure:

Успех и дано случиш на кола това май е най - важното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

За 16 000лв дали може да си купи 2.5TDI 155 или 163 коня? или 1.9 TDI PD. Според мен твърдо не!

така, че това е избора за А6: 1.9TDI (110), 2.5 TDI (150), 1.8Т (150,180), 2.4 (165) или 2.8 (193), последните три акцизни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както бях писал в друга една тема, нашето А6, 2.0 ТФСИ ускорява по-добре от 2.5ТДИ на Стани.

За харча, също е приличен. Средна скорост 159 км/ч на магистралата и разход около 9-10л/100км.

Друго не мога да кажа.

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както бях писал в друга една тема, нашето А6, 2.0 ТФСИ ускорява по-добре от 2.5ТДИ на Стани.

За харча, също е приличен. Средна скорост 159 км/ч на магистралата и разход около 9-10л/100км.

Друго не мога да кажа.

Баце ама мойто е на 200к км (поне) :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията!

Аз за никъде не бързам, а и няма голям избор от тези коли които търся. Така че може и скоро да не взема кола, но ще гледам къде какво се продава и като намеря нещо добро хвърлям се и това е. Отгоре на всичко имам и голям натиск от към родителите да не давам много пари за кола и може на А4 1.8Т да се спра, но определено А6 ме влече повече.

А 2.5ТДИ много ми харесваше. От към комфорт на каране единственото което ме дразнеше беше, че 2-ра скорост свършваше твърде бързо :hilezh:

Притеснява ме само дали 1.8Т ще има същото ускорение като 2.5ТДИ било то и на по-ниска предавка, защото на 2.5ТДИ-то си беше голям кеф като ме залепваше за седалката. Иначе 1.8Т си е по-разумният избор от където и да се гледа за кола на старо.

Междудругото някой стигал ли е до основен ремонт на 1.8Т? На мен за 2.5ТДИ-то майсторът ми ми каза да си приготвя 6000лв и ще направим ремонта. Все си мисля, че дори 1.8Т да не излезе читаво 2000-3000лв. все ще стигнат за един ремонт ако се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тошко достатъчно добре дърпа 1.8т, а и там също чипа може да окаже полезно влияние ако ти липсва ускорението. Иначе и на мен в дизела ме дразнят късите първа и втора предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако взимаш след 2001 ти препоръчвам новия дизел 2,5 163 к.с. с мн.по добри динамични показатели е от 1,8Т и гори по малко.
Еде чак много по-добри. :D По-скоро по близки до 1,8Т от всички други 2,5тди. ;) Аз е малко вероятно да отида на Божурище, но ако минеш на някоя среща може да проверим каляските. Твоята си е кола :hilezh: :hilezh:
Благодаря на всички за мненията!Аз за никъде не бързам, а и няма голям избор от тези коли които търся. Така че може и скоро да не взема кола, но ще гледам къде какво се продава и като намеря нещо добро хвърлям се и това е. Отгоре на всичко имам и голям натиск от към родителите да не давам много пари за кола и може на А4 1.8Т да се спра, но определено А6 ме влече повече.А 2.5ТДИ много ми харесваше. От към комфорт на каране единственото което ме дразнеше беше, че 2-ра скорост свършваше твърде бързо :hilezh:Притеснява ме само дали 1.8Т ще има същото ускорение като 2.5ТДИ било то и на по-ниска предавка, защото на 2.5ТДИ-то си беше голям кеф като ме залепваше за седалката. Иначе 1.8Т си е по-разумният избор от където и да се гледа за кола на старо.
Ако говорим за читава кола, ускорението на 1,8Т ще е даже по-добро. Не говоря за ускорения 80-120 на пета и т.н. Там дизела ще дръпне сигурно все пак е 2,5. На високи скорости ще вървят почти еднакво. Дизела ще харчи може би малко по-малко.
Междудругото някой стигал ли е до основен ремонт на 1.8Т? На мен за 2.5ТДИ-то майсторът ми ми каза да си приготвя 6000лв и ще направим ремонта. Все си мисля, че дори 1.8Т да не излезе читаво 2000-3000лв. все ще стигнат за един ремонт ако се наложи.
Стига де, ти още не си взел колата, започна за основен ремонт да мислиш. :hilezh: Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де, ти още не си взел колата, започна за основен ремонт да мислиш. :hilezh:

Ми то това е най-страшното :D

Всеки ми вика - ще си купиш такава кола и като се строши какво правиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е Иво, не взимай колата с такава нагласа!

помниш като се похвали с А6-тицата ти, че не я харесах, въпреки, че само на снимка я бях видял. Просто й личеше, че е страдала

Гледай повече коли и ги карай, сравнявай и не се подвеждай, по цвят, джанти и екстри, те колата не карат. Търси нещо без забележки, после вместо пари за ремонт, ще ги даваш по глезотии, ако искаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... но определено А6 ме влече повече...

Тоше, щом ти е на сърце - не вземай друго. вземи си А6-та - няма те е яд после за каквото и да било.

А и за тоя бюджет - трудно ще намериш читав дизел с хубава година.

Рискът при 1,8Т е по-малък според мен.

Късмет :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толова имате против 2,5 TDI мотора? Повечето само се осланят на това какво някой му бил казал. Аз мога спокойно да кажа,че моята А6-ца няма никакви проблеми с двигателя, а колата се кара наистина много! Според мен нещата опират повече до това дали колата е подървана както трябва и дали не е карана от някой мундар който само кара без да "гледа" колата! Затова аз необичам мнения на хора,които само критикуват без да имат опит или основание за това! Така, че моя съвет към теб е вземи си това,което на теб ти харесва а не това което ти казва този или онзи! Успех! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега здравей , исках да те питам ти как я поДЪРВЯШ твойта кола!? :hilezh::bia:

Здравей колега , подърването на колата е дълга и доста обширна тема за разговор.... :D:D:stupid::wall::):wall::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Djak_ благодаря много за съветите. Аз обаче имах 2.5TDI и много ядове имах. За това сега ме е страх.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Djak_ благодаря много за съветите. Аз обаче имах 2.5TDI и много ядове имах. За това сега ме е страх.

Това въпрос на личен избор както ти казах.Не е гаранция на карана кола че и 1.8Т ще е стока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта А6 е с най-простия мотор 1.8 20v без турбо. Мога да кажа , че върви добре но си иска обороти. Отначало малко се разочаровах от този двигател, но пък като и свикнеш на ускорението няма проблеми. Нямах друг избор такъв двигател се падна читав. Иначе и аз търсех 1.8Т. Преди да взема А6 карах един пасат 1.8Т + чип 190 коня мисля , че беше. Верно вървеше, но не беше 4 motion и преплъзваше и файда няма много от мощноста. Та за вървежа, както всички викат 1.8Т мисля, че е добър двигател и никак няма да е малък за купето като сравнявам с моя 125 коня. Явно турбото си казва думата макар и за 25 коня. Ако не те притеснява толкова много вървежа и 1.8 е вариант също. Хем няма да имаш проблем с турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Отново започнах да се оглеждам за някоя A6-ца, но сега дилемата е дали да не си взема 1.8T пък дано имам по-малко ядове или при евентуалент ремонт да ме одрусат по-малко пари.

Самоче напоследък имах наблюдение върху два SEAT-а с по 150 коня бензинов двигател от Golf 3. Двигателите са 2.0 чист бензин. Снощи се дърпахме с единият (аз бях с моето фордче 1.8TDI - 90 коня) и SEAT-а вървеше малко повече от форда (чак на 3-та ме дръпна по-усезаемо, до преди това бях точно зад него).

Ако може някой който е карал 2.5TDI и 1.8T да сподели кое как му се струва, да не се окаже това 1.8T някакъв спънат двигател. Също ме интересува на купе A6 1.8Т има ли достатъчно сила да го мъкне по баирите както 2.5TDI-то (с който почти не се усещаше, че има баири).

здрасти, аз си взех А6, 1.8Т 20V и колата си е супер. двигателя е абсолютно ОК за купето. от разни майстори разбирам, че повечето 6-7 годишни 2.5 ТДИ, които идват за продажба тук са доста амортизирани заради сериозната им употреба и изваждането по тях е доста повече. аз мисля, че за стари коли е по-добре да си е бензин, въпреки разхода. за 20-30 хил км на година няма да усетияш голяма икономия на гориво от дизела, а бензиновия двигател е по-непретенциозен. 1.8Т на Ауди си е екстра мотор. късмет с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа сега вчера какво ми се случи,понеже е по темата

Засекох се с 1 приятел и ми вика ,че си купил А4 97г. 1,8Т куатро авант и си говориме,за тва и онова,викам му чип да слага ,а той пипана е сигурно,мн върви с ниско окачване била... и тн.Вика ела я пробваи.Отиваме карам давам газ,ама гола вода,ама никакво впечатление не ми направи.Мн се изненадах неприятно,на 1 др. познат карах същото 1,9 дизел 110 коня имах чувството ,че върви повече.Викам му качи се при мен да видиш мойта...Направо се фана за главата.Малко ми е кофти са,че му развалих настроението ... та така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т ше върви по малко от 1.9 110 кончета само ако някои от тъпите клапани покраи турбината не е в ред.аз карам 1.8 ТК и да ти кажа и на мен ми се стори 4е на моя приятел 1.9 дизел4ето варви пове4е ама като взех нов Н75 клапан,ела да види6 колко варви дизела.Аиде със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 2.5ТДИ много ми харесваше. От към комфорт на каране единственото което ме дразнеше беше, че 2-ра скорост свършваше твърде бързо :flipoff:

Притеснява ме само дали 1.8Т ще има същото ускорение като 2.5ТДИ било то и на по-ниска предавка, защото на 2.5ТДИ-то си беше голям кеф като ме залепваше за седалката. Иначе 1.8Т си е по-разумният избор от където и да се гледа за кола на старо.

1.8Т има зверски по-добро ускорение на ниска предавка. Но не можеш да го караш само на ниски предавки (освен ако си нямаш някоя рафинерия). При "нормално" каране 2.5 има по-добро ускорение и по-нисък разход.

Това въпрос на личен избор както ти казах.Не е гаранция на карана кола че и 1.8Т ще е стока.

Няма гаранция и нова тойота от магазина като си вземеш, но вероятността да е наред е много по-голяма.

Вероятността да попаднеш на читава 2.5 (да те изкара поне 70-80к кмбез ремонти) е много по-малка.

По-тежкия мотор амортизира повече окачването, амортисьорите, спирачките.

Германците много добре преценяват състоянието на колите си и подаръци не правят. По-ниската цена на 1.8Т като нов е предпоставка за по-ниска цена при продажба на старо, независимо че колата е в добро състояние.

По-високата цена на 2.5 определя и по-висока цена (за здрава кола) "на старо".

Най-общо в една автокъща 2.5 и 1.8Т с еднакви цени говори не добре за дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата 2.5 тди ускорява малко по добре от 1.8 турбо

Извън темата 2.5 тди е много по приятен за каране - еласти4ен по безшумен и не на последно място ДОСТА по еконими4ен .

Относно болестите по колата за които вси4ки пишат 4е бил проблемен двигател без да се обосновават какво то4но а само така били 4ули .Там няма какво да добавя освен 4е е пълна измислица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно болестите по колата за които вси4ки пишат 4е бил проблемен двигател без да се обосновават какво то4но а само така били 4ули .Там няма какво да добавя освен 4е е пълна измислица.

Аз пък съм с впечатлението, че повечето хора които пишат, са видяли някой друг такъв разглобен двигател или помпа. Следващия път като коментирам тоя двигател мога да пратя някоя снимка с изпаднала кобилица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никви кобилици няма да пращаш, ти просто нямаш идея "колко по-безшумен" двигател е това, а най вече е економичен :blackey: :blackey: :hilezh:;):hilezh: :hilezh: :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак полудехте момчета.

Здарвия разум казва: За А6 Ц5 на старо по-добрия вариянт е 1.8Т пред 2.5 ТДИ. Нема кво да се спори.

Виж ако си взимаш ново А6 и си фен на Дизела, това е друго.

Дизел, Безшумност!? Да ако не си си мил ушите скоро...

Иначе много "прятно" прогърголва като му дадеш газ, нема що!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...