Jump to content

Слабо ли е слабото окачване на А4?


Vic

Колко хиляди километра сте навъртяли от:  

122 гласа

  1. 1. ???????? ?? ????? ????? ?? ??????

    • ?? 10
      49
    • ?? 20
      28
    • ?? 30
      11
    • ?? 40
      7
    • ??? 40
      27
  2. 2. ?? ??????? ????? ? ??? ?? ?? ?? ???????

    • ?? 10
      35
    • ?? 20
      23
    • ?? 30
      14
    • ?? 40
      9
    • ??? 40
      22
    • ??????? ?? ????? ???
      19
  3. 3. ?? ??????? ????? ?? ????? ????? ??? ??? ??????

    • ?? 10
      13
    • ?? 20
      9
    • ?? 30
      6
    • ?? 40
      4
    • ??? 40
      12
    • ?? ?? ??????? ????? ???
      76


Recommended Posts

Не спира да се говори по темата. Обективно никой от нас не е прекарал по неколко коли за да има меродавно мнение а цената на този ремонт е беспорно значима и за всеки, което изкривява дискусиите. Затова ми дойде тая идея да се опитаме да съберем малко статистика.

Щеше ми се да го разделя на горни и долни носачи, щото имам подозрения че не трябва да се скача да се сменят всички задължително.

Редактирано от Vic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не спира да се говори по темата. Обективно никой от нас не е прекарал по неколко коли за да има меродавно мнение а цената на този ремонт е беспорно значима и за всеки, което изкривява дискусиите. Затова ми дойде тая идея да се опитаме да съберем малко статистика.

Щеше ми се да го разделя на горни и долни носачи, щото имам подозрения че не трябва да се скача да се сменят всички задължително.

Напълно си прав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и навъртях на моята откакто съм я купил към 18 000 км. и още не са мръднали, тъй че , като се има пред вид какво се говори за тях, зависи единствено как е карана колата преди да се купи и как човек сам си я кара....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм сменил само долните. Горните съм им направил 40 хиляди от като съм я зел и още са ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я купих на 84к км сега ена 120к км... нищо по окачването не е сменяно и при предишния собственик и при мен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 240 000 км и смених два долни носача защоти им бяха спукани маншоните!

маншони имаш по носачите

брей 4е интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви кажа каква е била историята на мойта кола.Произведена е 96-та година. Всичките и носачи са сменени през 2000г., когато по документи е била на 82 600км.(това за годината го вярвам защото на всичките има набита щампа за производство ) купих я на 162 200км. на близо 164 000 км. започна да се чува тропане имах един разбит шарнир на горен ляв прав носач. смених и двата горни леви носача. Извода е на около 80 000 започва драмата т.е. един по един почват да се чупят. Бившия собственик ги е подменил всичките на един път с оригинални. И явно единственото решение да издържат по толкова километри е да се сменят всичките в комплект. Не съм привържаник на идеятя да се сменят всичките тъй като за оригинални носачи 1000 лв се дават като нищо, но това показва историята на моята кола.

П.С. Всичко което съм написал по-горе е вярно ако и километрита на колата са действителни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са вариантите, които се разискваха за по-малко пари. Рецикле? Някой да хвърли лъч.

Също така ми е интересно, какво влагате в думите "внимателно каране"... да намалям на трамвайните релси или по паветата да карам леко? Или само да не скачаме в трапове? Дайте тука акъл. :blink: Мойта 170к км. да чукам на дърво е с оригиналното окачване още...

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турски носачи Текнорот е един евтин вариант и за парите си си струва. Около 500 лв излизат 8-те броя заедно с биалетките. Може и на по-ниска цена могат да се намерят . Горните са по-евтини и по-често заминават Долните са по-издържливи , но и по-скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам че 500 лева не са кой знае колко пари за подмяна на цялата предница! Под внимателно каране се пази от големи трапове :hilezh: По паваж аз лично избягвам да карам, със спортно окачване съм и ми се разбиват мислите в главата :hilezh:

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21502.jpg

Брей, че не ми е интересно!

Напротив току що стана 20 пъти по интересно. Къде ги маншоните бе колега, да не би да имаш предвид тампони ?

Редактирано от audi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава статистика, ама аз като не собственик на А4 да попитам и да ви подразня.

След кат почти всичките сте с оригиналното окачване не ви ли потропва лекичко :huh:. Знам аз че дълго време може да се кара тъй B)

А за човека с маншоните .... да вземе да се научи че му се викат тампони и принципно мое и само тампоните да си смени а не целия носач B). Поне аз тъй правя и смяната не излиза 300лв а 50 например :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава статистика, ама аз като не собственик на А4 да попитам и да ви подразня.

След кат почти всичките сте с оригиналното окачване не ви ли потропва лекичко B). Знам аз че дълго време може да се кара тъй :huh:

А за човека с маншоните .... да вземе да се научи че му се викат тампони и принципно мое и само тампоните да си смени а не целия носач B). Поне аз тъй правя и смяната не излиза 300лв а 50 например :respekt:

Може и тампоните бе колега ама като се разбие шарнира нали требе и него да смениш. А пущината върви с целия носач B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и тампоните бе колега ама като се разбие шарнира нали требе и него да смениш. А пущината върви с целия носач :respekt:

Е той колегата си каза, че не кара а4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той колегата си каза, че не кара а4

Вол с каруца B)

Човекът спомена, че "маншон" му се е спукал -> аз предположих тампон (щот не сам открил маншоните на носачите) -> смяна на тампон.

А на вас кат не са ви наред шарнирите ... ми цял носач и така x8 :respekt:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава статистика, ама аз като не собственик на А4 да попитам и да ви подразня.

След кат почти всичките сте с оригиналното окачване не ви ли потропва лекичко B)

не

Първият избор е - "От купуване до 10 000 км" Това иска да се каже, че откакто си я купил от магазина до смяна на предница минавате 10к км? Как ги карат тея коли ? На чисто нова кола, едва разработена, да сменяш предница.... :respekt:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Първият избор е - "От купуване до 10 000 км" Това иска да се каже, че откакто си я купил от магазина до смяна на предница минавате 10к км? Как ги карат тея коли ? На чисто нова кола, едва разработена, да сменяш предница.... :respekt:

Пич, става дума, за изминати километри от закупуването на автомобила от търговец, автокъща, друг човек и т.н. - не магазин - все пак повечето караме автомобили втора ръка.

въпроса е колко я е карал колата собственика, който попълва анкетата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив току що стана 20 пъти по интересно. Къде ги маншоните бе колега, да не би да имаш предвид тампони ?

Е бива да сте слепи ама чак пък толкова! Шарнирната връзка на носача да не е без маншон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнирната връзка на носача да не е без маншон?

Прав си колега. Всички шарнирни болтове са покрити с гумени маншони. Тампоните са от другата страна на носача те са от масивна гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, става дума, за изминати километри от закупуването на автомобила от търговец, автокъща, друг човек и т.н. - не магазин - все пак повечето караме автомобили втора ръка.

въпроса е колко я е карал колата собственика, който попълва анкетата .

И аз така предположих, но зададен въпросът по горния начин, дава мисли към друго!!!

А и как знаеш преди теб колата колко КМ е минала, как е карана, какво е сменяно.... тия 10 000км за едни може да са на 120 000км за други коли на 200 000 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...