Jump to content

Слабо ли е слабото окачване на А4?


Vic

Колко хиляди километра сте навъртяли от:  

122 гласа

  1. 1. ???????? ?? ????? ????? ?? ??????

    • ?? 10
      49
    • ?? 20
      28
    • ?? 30
      11
    • ?? 40
      7
    • ??? 40
      27
  2. 2. ?? ??????? ????? ? ??? ?? ?? ?? ???????

    • ?? 10
      35
    • ?? 20
      23
    • ?? 30
      14
    • ?? 40
      9
    • ??? 40
      22
    • ??????? ?? ????? ???
      19
  3. 3. ?? ??????? ????? ?? ????? ????? ??? ??? ??????

    • ?? 10
      13
    • ?? 20
      9
    • ?? 30
      6
    • ?? 40
      4
    • ??? 40
      12
    • ?? ?? ??????? ????? ???
      76


Recommended Posts

Еми всеки които е сменял да напише колко КМ от неговото купуване на колата са минати преди смяната.Никога неможе да знаещ кой, кога, как ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

A4 1.6 ADP 1995 г. Купена 2006 на 126 000 км. :hilezh: Сменени след 2000 - 3000 км. - всички горни и долните десни носачи. Майстора каза, че е свалил оригиналните и сложи някакви турски (забравих им името). От смяната - 20 000 км., никакви оплаквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса " От първата смяна и още не са разбити" на последната точка "сменяни са втори път" има 1

На въпроса "От първа до втора смяна" има 3 в различните км. :):):)

Искам да си сменя Б4 с А4 и чета за модела но такива анкети ми се струват...........

Чудя се дали накой не си щраква просто квото му падне а после другия :):hilezh::P

Има и друг вариант да не е разбран въпроса, но мисля че хората членуващи тук са над средното интелигентно ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса " От първата смяна и още не са разбити" на последната точка "сменяни са втори път" има 1

На въпроса "От първа до втора смяна" има 3 в различните км. :hilezh::blush::moon:

Искам да си сменя Б4 с А4 и чета за модела но такива анкети ми се струват...........

Чудя се дали накой не си щраква просто квото му падне а после другия :bia::hilezh::hilezh:

Има и друг вариант да не е разбран въпроса, но мисля че хората членуващи тук са над средното интелигентно ниво.

Ми самата тема мисля, че говори достатъчно ... що няма за б4 колко му е слабо окачването :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не просто анкетата е направена малко глуповато...Направете с избор от: Не съм сменял, Сменхих 1 път и Смених 2 пъти, после в темата секи ще пише на колко км е правил манипулацията, който я е правил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не просто анкетата е направена малко глуповато...Направете с избор от: Не съм сменял, Сменхих 1 път и Смених 2 пъти, после в темата секи ще пише на колко км е правил манипулацията, който я е правил...

Така е. Всъщност след като я пуснах разбрах че не може да се гласува само в две от секцийте. Затова добавих тея редове, които мако озадачават.

На въпроса "От първа до втора смяна" има 3 в различните км. :flehan::):) ...

Чудя се дали накой не си щраква просто квото му падне ...

Това стана в началото докато редактирах възможностите вече първите бяха отговорили.

Ми самата тема мисля, че говори достатъчно ... що няма за б4 колко му е слабо окачването ;)

Ами мисля че това е ясно от самото начало. Явно почти всички сменят нещо по окачването. НО за сега нямя много хора стигнали до втора смяна, което вече малко променя популярните схващания... мисля

Редактирано от Vic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гласувам в анкетата. На фона на всичките ми технически проблеми с колата носачите издържаха завидно много - в момента са на около 280хил.км. и 12 години, но са заводските :unsure: В България е карана 2 год. и чукам на дърво носачите не са мръднали досега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да взема,да ви запитам, след фейслифта на модела има ли някакви подобрения по окачването?Че,се чудя и аз да се качвам ли на А4?! То може и да има някъде писано из форума,ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смея да твърдя, че колата ми е на 148000 км.(2000 г.е) и окачването и е оригиналното-заводско. Поне засега впечатленията са ми, че окачването на А4 не е слабо, а само сравнително скъпо. Но определено не е слабо. Колко други марки автомобили могат да се похвалят, че до седмата си годишнина не са правили окачване???
Да взема,да ви запитам, след фейслифта на модела има ли някакви подобрения по окачването?Че,се чудя и аз да се качвам ли на А4?! То може и да има някъде писано из форума,ама...
Не мога да кажа със сигурност. Мойта е след фейслифта и съм приятно впечатлен от пътното държание на тая кола - вози супер стабилно и стегнато. Не знам обаче дали това се дължи на някви подобрения след фейслифта. Единствено с почуда забелязах неочаквано голям брой променени детайли по интериора и екстериора, които човек забелязва само като постави две такива коли една до друга и почне да сравнява.Не се чуди, ами се качвай на А4 е моят съвет! Аз съм свръх доволен от колата. :steinigung:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Колко други марки автомобили могат да се похвалят, че до седмата си годишнина не са правили окачване???
VW Golf2 - 21години с оригиналното си окачване, 15год е карана в България....:steinigung: Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VW Golf2 - 21години с оригиналното си окачване, 15год е карана в България....:unsure:

Колега, въпроса на човека беше за автомобили не за голф 2-ки. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да взема,да ви запитам, след фейслифта на модела има ли някакви подобрения по окачването?Че,се чудя и аз да се качвам ли на А4?! То може и да има някъде писано из форума,ама...

Има подобрения. Биелетките стават с тампони не с шарнири. Единч от четирите носача малко се променя като форма (май беше от горните..). Почти всички варианти на амортисьор/пружина са заменени с по нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Окачването е доста по-слабо в сравнение с Б4 . Заради това съществуват начини за рециклирането му и много хора го ползват. При предходните модели отсъстват алуминиевите втулки на носачите и повечето хора си купуваха нови носачи, но със съзнанието , че следвашата им смяна ще е...може би след като престанат да бъдаът собственици на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е доста по-слабо в сравнение с Б4 . Заради това съществуват начини за рециклирането му и много хора го ползват. При предходните модели отсъстват алуминиевите втулки на носачите и повечето хора си купуваха нови носачи, но със съзнанието , че следвашата им смяна ще е...може би след като престанат да бъдаът собственици на автомобила.

Колко по-слабо незнам!:respekt: Майстора каза правилно - пазиш ли си колата, ядове с носачите няма да имаш. И е прав.

Мин седмица ми хлопаше нещо отпред и се оказаха кормилните накрайници.

Та бях му казал да поразхвърли предницата и което е за смяна да го сменя - и знаеш ли оказа се че всички носачи са в отлично здраве, само на единият леееко е закъсана втулката.

Та това носачи на 11 години, с мен са вече 15 000 км в България......

Та за окачването - доволно здраво си е ако караш колата нормално, друг е въпроса че е скъпо, но скъпо не значи слабо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси! Някой е сменил носачи за 10к пробег!!! :respekt: Да не използва А4ката за лов в пресечена местност!?! :hilezh:

ти например за лов .... на златотърсачки

На колегата ВОВО искам да кажа, да не се занимава с рециклирането на подобни части от ходовата част.

Ако иска да види какво може да предизвика това, направено от некадърници на Ломско шосе, да посети платения паркинг пред нас...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте аз съм с 1.8 125кон.96г а4 купих я на 190 000км смених всички носачи биалетки и накраиниците на рейката излезе ми 750лв някакви BRIKA ,вече съм на 202 000км и нямам проблеми . Но имам някакво тропане един маистор ми каза че може да е от лагерите на амортесйорите или от гумените тампони на щангата отпред.Но по принцип по наще улици и танк да караш ще му тропа нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още нищо счупено по предницата да чукна на дърво (да не ми се разчука нещо по колата) взех колата през средата на Август на 152хил сега е на 163 хил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха и аз да искажа мнение: лично наблюдение на мойто Ауди А4 не тропа, ама шарнирните болтове на предните долни носачите аха и да изпаднат! Така че моят съвет е по-от ранко да се гледа и периодично да се проверява състоянието! За горните първите признаци са: леко потропване на завой, поне при бащата беше така, хоп 4бр.нови и се успа:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял беилетки и двата десни долни носача, ЕДИНИЯТ ДАЖЕ ДВА ПЪТИ- МОЖЕ БИ ЗАЩОТО ПЪРВИЯ ПЪТ СИ ВЗЕХ ОТ "ОРИГИНАЛНИТЕ НОСАЧИ НА ДАСКАЛОВ" :flipoff: незнам отговора го оставям на всеки сам да реши. Сега ми се е разбил и горен десен но незнам кой е от двата утре ще смъквам да видя. Иначе италиански носач долен десен заден е 105лв, а долен десен преден(който държи амортесиора е 90лв.

Редактирано от jokera_x
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!

Да ви кажа моята е на 182 000 км,изминал съм 20 000 км откак я купих преди година.

Освен масла и филтри друго не съм сменял,поне засега.

В сервизната книжка също не пише нищо за окачването(дали има смяна)

Обаче от известно време има един шум отзад,като тръгвам или спирам.Мислех че се търкаля нещо в багажника под кората ама май няма какво да е.

Може ли да има нещо за смяна и мога ли да разбера,ако я погледна на канал?

Благодаря предварително!

Ауди А4-комби-2004год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойто А4 пък е на над 40 000 км и на 1 год. откакто е в мене сменял съм ги точно 1 път.. излезе ми към 350лв с труда и единственото което мога да кажа е евала на господата турци :huh:;)

и незнам от де е тоя мит че е много скъпо! ако бях сменил всички щеше да ми доди към 450-500лв.. и като взема за пример, че имаме 3 Berlingo-та във фирмата то там единия носач 250лв хубав. Е малко математика 8 кокала за ауди 500лв, 2 за Berlingo - пак толкова.. кой е на кирия ? :bia:

Редактирано от kzkoV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че всичко зависи от това КАК караш и КЪДЕ най-вече.

Значи аз съм бивш опел драйвър! Демек, не съм свикнал да пазя дупките! Старите ми вектри, ако не друго, поне дупките не ги плашеха! Можеха гума и джанта да спукат, но това нямаше да се отрази на окачването.

Така, като пробавим към това,че не заобикалям дупките и че живея в Редута (софиянци ще ме разберат какво визирам, като лунен пейзаж), резултата е следния:

Преди 1 година (15000км.) смених 8те предни носача с нови Moog. Сега нещо пак почна да хлопа отред! :stupid: Та ще ходя да видя кво е и ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! карам а4 1.8Т 98г. със спортно окачване H&R което е доста твърдо. навъртях 20000км и смея да твърдя че предницата ми не е мръднала макар и всичките ми кори да лопат вече :bia: ! но това може би се дължи и че аудито ми е доста ниско и не съм нацелвал нито една по-голяма дупка все още :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...