Jump to content

Слабо ли е слабото окачване на А4?


Vic

Колко хиляди километра сте навъртяли от:  

122 гласа

  1. 1. ???????? ?? ????? ????? ?? ??????

    • ?? 10
      49
    • ?? 20
      28
    • ?? 30
      11
    • ?? 40
      7
    • ??? 40
      27
  2. 2. ?? ??????? ????? ? ??? ?? ?? ?? ???????

    • ?? 10
      35
    • ?? 20
      23
    • ?? 30
      14
    • ?? 40
      9
    • ??? 40
      22
    • ??????? ?? ????? ???
      19
  3. 3. ?? ??????? ????? ?? ????? ????? ??? ??? ??????

    • ?? 10
      13
    • ?? 20
      9
    • ?? 30
      6
    • ?? 40
      4
    • ??? 40
      12
    • ?? ?? ??????? ????? ???
      76


Recommended Posts

Аз имам малко по-различно питане - съжалявам ако ви се стори оффтопик - При мен малко похлопва - ходих в сервиз (При Мимо - Тези от варна ще ме разберат къде) и ми казаха че двата долни предни прави носача са за смяна - празпитах тук там - всеки ми каза да ги сменя само с немски такива - Лемфьрдер или некви други - не помня каква беше марката.

Та въпроса ми е - има ли наистина толкова голяма разлика в това какво производство носачи ще сложи човек - има ли някой която си е "патил" от турски или италиянски носачи?

Ще се радвам ако подкрепите мненията си с примери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе слабичко си е окачването на А4...Рано или късно ще смените всичко, едно по едно, бавно и методично или може и наведнъж, ако ви го позволяват финансите. Много добра стабилност на пътя дава, слагат все още същото като идея окачване и в най-новите Аудита, но не е правено за българските условия. Правено е да настъпиш газта и да побегне колата по немската магистрала... А едно време с Вектрата, още като млад шофьор, се забих в един бордюр със сигурно 60км/ч. Резултата беше квадратна джанта :) и изкривена кормилна щанга...Но носачът не беше мръднал, а колата без малко да се обърне :D ...Е при Вектрата за сметка на това всяка пролет беше време за кърпене на ламарини...

Редактирано от Бате Весо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе слабичко си е окачването на А4...

Щом това окачване ви се вижда слабо за А4 какво трябва да разправяте за А6 която е с поне 150-250кг отгоре и със същото окачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Абе слабичко си е окачването на А4...Рано или късно ще смените всичко, едно по едно, бавно и методично или може и наведнъж, ако ви го позволяват финансите. Много добра стабилност на пътя дава, слагат все още същото като идея окачване и в най-новите Аудита, но не е правено за българските условия. Правено е да настъпиш газта и да побегне колата по немската магистрала... А едно време с Вектрата, още като млад шофьор, се забих в един бордюр със сигурно 60км/ч. Резултата беше квадратна джанта :unsure: и изкривена кормилна щанга...Но носачът не беше мръднал, а колата без малко да се обърне :hilezh: ...Е при Вектрата за сметка на това всяка пролет беше време за кърпене на ламарини...

комшията от другия вход беше паднал със седалката барабар на земята от Кадетчето си :hilezh: ,добре поне че било при паркиране :hilezh:

И е слабо и не е прословутото окачване,мнооого относителна работа е да се каже.Аз като съм с нов комплект(че и от Ония дето са скъпичките) и пак си ми потраква.......,кормилна рейкаааааа.....,а честито :) .Ако не си като колегата по-горе с постОпелен афинитет към окопите по пътищата,окачването си изтрайва доволно дълго.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз незнам кога ще стане тва пътищатата да бъдат така както трябва да са.

А може и депотатите да имат фирми за авточасти и просто да им е гот щотото с хубави пътища, няма да се купуват толкоз авточасти.

Незнам какво да си мисля вече в тая държава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз незнам кога ще стане тва пътищатата да бъдат така както трябва да са.

А може и депотатите да имат фирми за авточасти и просто да им е гот щотото с хубави пътища, няма да се купуват толкоз авточасти.

Незнам какво да си мисля вече в тая държава.

аз искам да си зема А3 1.9 тди и на тях ли е слабо окачването?Всеки казва не си зимаи таква кола много друсала и често се сменят носачите примерно на 1 година....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната глупост.Не се чупят носачите.Взимай я.АКо баче очакваш возия като на А8 няма да стане.Вози точно като Голф 4!!!

Редактирано от Батстанчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя. Купих си А4-ката юни месец 2007-ма. Беше на 120 000 км (толкова показваше де :hilezh: ) За 8 месеца минах 35 000 КМ и окачването още не се е обаждало. По-принцип гледам да карам внимателно , но е взела бая дупки (включително днес в село Горно Александрово например тези големите дето сега са се отворили ги обрах всичките :flipoff: ) Ако изкара зимата , ще я призная за най-здравата кола. Ама до края на март тва са си още поне 5-10К Км и не ми се вярва.

Редактирано от Jenkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги аз мойта А4 е 98 г и я взех май 2007, ноември 2007 вече и бях минал 12-14 хил. км. и счупих носач. Абе чувам аз, че нещо ми скърца от дясно отивам при един майстор и той гледа, чуди се и се мае и неможе да разбере какво скърца, пръсна там с WD 40 и каза, че трябва да се смени носача, но след като го напръска спря да скърца и вика карай докато не почне пак да скърца. И един хубава ден благодаря на господ :steinigung: , си карам покрай поделението близо до резиденция Враня и спирам да се огледам и да пресека "Цариградско шосе" и да тръгна по него и както си седях на едно место и чаках да минат колите и колата пропадна на една страна. Не ми се мисли ако бях стъпил на 'Цариградско" и с 120-130 км/ч ако ми се беше счупил носача щях и аз и колата да станем на сол, а и майками беше смен. Така, че нещо разкърцали се или се разтропа бързо при майстора и сменяйте, а не чакайте и не се доверявайте абе карай още малко да, ама не. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, споделете какви са симптомите за строшени шарнири за скорошни собственици на А4 като мен..

При мен има едно скърцане, което се чува при по-рязко преминаване по неравност, с двете предни колела, не само с едното. При влизане в дупки не се чува. Не се чува и когато времето е топло, но се чува сутрин на студа. Според мен се дължи на удървили се тампони от студа, ама знам ли.. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, споделете какви са симптомите за строшени шарнири за скорошни собственици на А4 като мен..

При мен има едно скърцане, което се чува при по-рязко преминаване по неравност, с двете предни колела, не само с едното. При влизане в дупки не се чува. Не се чува и когато времето е топло, но се чува сутрин на студа. Според мен се дължи на удървили се тампони от студа, ама знам ли.. :hilezh:

Колега, най-добре мини през някой сервиз за ремонт на ходова част и си прегледай окачването. Едва ли за един преглед ще ти вземат много пари. Трудно е да се гадае от какво точно ти скърца колата. Много е вероятно да имаш някой тръгнал носач...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз не знам да има кола с толкова здраво окачване въпреки вечния мит за А4 В5 и А6 С5 понеже за това поведение на пътя, което го осигуряват тези автомобили, няма, а и когато се съобразяваме с "качественото" състояние на пътя окачването показва почти отлични характеристики... Та такива митове за слабо окачване ги развенчава всеки един горд собственик на споменатите вече модели. :hilezh::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

интересувам се от въпросното окачване, и въпреки това ми е трудно да отсея глупостите от серизните мнения.

Макар да познавам повечето от юзерите писали по темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След направен преглед по ходовата част.Имам един разбит носач, гоерн, десен.Момчето, което гледа колата каза: "Какво искаш за кола на 12 години, на която нищо досега не е сменяно"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Носачите са МООГ, смениха ми ги в ХЕЕД91, два долни по 188 лева и един горен 96 лева.Останалото са работа и реглаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...