Jump to content

Потят се стъклата


Milen Petrov

Recommended Posts

Здравейте колеги-абе имам странен проблем и то гозабелезах сега като се застуди,като карам с климата немам никакви проблеми/не се потят стаклата/,ама като сам без звездичката/климата/ почва яко потене,нищо се невиди!Немога разбера постоянно на клима ли треа да карам :unsure: !Ако некой е имал такъв проблем моля ви HELP!!!!.че иде зима!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И при мен е така, но само когато е влажно се налага да пускам климатика за да се оправят, при сухо време не се потят.

При предишната ми кола, Алфа 145, стъклата се оправяха само на вентилатора, не беше нужно да пускам климатик.

Редактирано от roussinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускаш клима и всичко се оправя за 3 секунди. Това е положението.

Климатика изсушава. Така е и при стационарните климатици.

Редактирано от dwd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че без климатик няма какво да изсуши въздуха, но като пусна принудително да духа в стъклото се оправяше. Оправяше се, ама вече не се оправя... При последните дъждове забелязах, че клапата към стъклото не се отваря и вентилатора духа през средната конзола. отворих решетката и се оказа, че от там пръска направо вода.

Отворих под кората отпред и забелязах, че изпарителя и вентилатора плуваха във вода - запушен беше от листа отвора пред който трябва да се оттича. Отпуших го, но клапата не ми се отваря и предполагам, че от водата която е текла вътре се е прецакал двигателя. Интересното е, че сега не се потят стъклата както преди и това го отдавам на липсата на локва отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах точно същият проблем ( дори днес си взех колата от сервиз, където ми оправяха точно това). ОКаза се някаква клапа, която затваря, когато ще въртиш въздуха в купето. В следствие на което, въртиш влажният въздух, който се "лепи" на стъклата. Отвориха я, почистиха клапата ( при мен има някакви моторчета, които я управляват, нали съм с климатроник ). След почистването ги оправя веднага. Мога да те посъветвам да си провериш и филтъра на купето. Може да е влажен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес се реших да видя кво става и останових,че клапата просто не ми отваря и върти въздуха на купето.Като си пусна да варти само ватре/този бутон с количката/затваря,ама като го спра не отваря клапата а само леко я оттделя и то дефакто не влиза въздух от вън!Ако некой знае моля ви кажете какво кара тази клапа да се отвори-вакуум я зятваря-пружинка ли има да се отвори какво ли-пак некой вакум ли я дарпа назад?Сега реших проблема като му спрях вакуума който я дарпа да прибере/затвори/-няма да ползвам клима зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес се реших да видя кво става и останових,че клапата просто не ми отваря и върти въздуха на купето.Като си пусна да варти само ватре/този бутон с количката/затваря,ама като го спра не отваря клапата а само леко я оттделя и то дефакто не влиза въздух от вън!Ако некой знае моля ви кажете какво кара тази клапа да се отвори-вакуум я зятваря-пружинка ли има да се отвори какво ли-пак некой вакум ли я дарпа назад?Сега реших проблема като му спрях вакуума който я дарпа да прибере/затвори/-няма да ползвам клима зимата.

До колкото съм оварял на различни коли такива клапи(само на ауди не :rolleyes:), те са механични с лостова сиситема най вероятно и може да се е разкачила някъде някоя връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте нов съм в форума тъй като имам колата от профила едва от 4 дена.

И аз имам що годе подобен проблем когато е само на парно върши работа но става много бавно и едвам успява предното и по 50% от предни 2 стъкла.

Просто вътре става като бункер,аз го карам само на въздух от купето иначе вкарва вътре некви смрадоляци нз от къде идват.

Немам си на идея защо става така и от къде идва тоя влажен въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш само на въздух от купето е нормално да се потят - въздуха е много влажен. За да не се потят е необходимо парното да взима въздух отвън. Ако и когато отвън взима въздух се потят може или да не ти духа на стъклото (заяла/затворена клапа) или да ти пропуска радиаторчето на парното. Ако си с климатроник на 01с може да видиш какви грешки ти дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте колеги

И аз имам същия проблем но пък намен ми работи клапа за купетно и всепак прозорците се потят до такава степен, че нищо несе вижда.. даже стъклото е супер мокро..

Как мога да разбера дали ми тече радиаторчето на праното.. понеже от всичко прочетено маи маи само това може да е при мен..

И другото което е климатроника ми изкличва когато температурата падна под 2 градуса..

Това нормално ли е ?!?!?!? И ако не на какво може да се дължи ?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стъклата се потят и пуснато парно не ги исошава,най-честия проблем е затворена клапа,която пуска свежия въздух отвън.През цялото време карате на парно,което циркулия вътрешния въздух в купето.Проверете дали ви работи клапата като натискате копчето за циркулация на климатроника.Ако не бачка...знам добър майстор :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата спира да работи щом се счупи пружината която я затваря...вече на три С4 съм виждал този проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата спира да работи щом се счупи пружината която я затваря...вече на три С4 съм виждал този проблем

Ами дай съвет как точно може да се оправи това... и изобщо дали да се захващам сам или да ходя на маистор ?!?!

И съответно препоръчайте маийстор че вече сега е тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата спира да работи щом се счупи пружината която я затваря...вече на три С4 съм виждал този проблем

На С4 е вакум клапан не е пружина, може да се разбере дали работи като се натисне бутона за обдухване на предното стъкло клапата се отваря автоматично ако не се отвори значи има проблем, но по принцип на доста колеги се оплакват от потенето на стъклата и или е мръсен филтър за климатика ако има такъв или има много мръсотия в кутията и задържа влага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също като се чисти снега трябва да няма сняг върху решетките пред челното стъкло защото няма от къде да взима свеж въздух и пак може да се поти. На старата 100-ца С3 парното беше доста по-добро :) . Това някак не духа толкова вряло колкото трябва да бъде. Прави ми впечатление, че от централните въздуховоди въздуха е по-студен по сравнение с този на предното стъкло и горните (на таблото отгоре) въздуховоди и не знам дали и при другите колеги е така :) . Днес за -14.5С (при нас) рано сутринта сравнително добре си топлеше, но мисля че трябва да може и по-добре. На баща ми Б4-ката прави баня вътре, но е само с климатик. Моята е с климатроник и парното не е толкова добро. Не знам на климатроника ли се дължи това, дали защото е внесена от Италия и може би софтуера на климатроника е друг :freude: . При вас колеги как е парното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също като се чисти снега трябва да няма сняг върху решетките пред челното стъкло защото няма от къде да взима свеж въздух и пак може да се поти. На старата 100-ца С3 парното беше доста по-добро :D . Това някак не духа толкова вряло колкото трябва да бъде. Прави ми впечатление, че от централните въздуховоди въздуха е по-студен по сравнение с този на предното стъкло и горните (на таблото отгоре) въздуховоди и не знам дали и при другите колеги е така :) . Днес за -14.5С (при нас) рано сутринта сравнително добре си топлеше, но мисля че трябва да може и по-добре. На баща ми Б4-ката прави баня вътре, но е само с климатик. Моята е с климатроник и парното не е толкова добро. Не знам на климатроника ли се дължи това, дали защото е внесена от Италия и може би софтуера на климатроника е друг :D . При вас колеги как е парното?

Здравей колега

При мен парното е невероятно силно за около 10 мин сутрин стажа сравнително топло в колата, а след 15-тата вече може да седиш вътре по гащи :freude: обаче нещо действително не ми влиза свеж въздух в купето и затова ми се потят прозорците мн лошо :)

Като си отворя съвсем малко един от задните прозорци и нещата се опрявят... доколто може да се каже... понеже задното стъкло направо замръзва но пък предното и страничните на предните врати са добре... всеоще разследвам да видя на какво точно се дължи това, но за момента без никакъв успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може действително да ти е прецакана клапата за рециркулация и да върти въздуха само вътре в купето. То затова и парното много грее :hilezh: , но пък се потят стъклата. Друг вариант е да не ти обдухва самото стъкло и затова да се поти. Виж за всеки случай на 01с от диагностичния режим на климатроника какви грешки дава. Ако имаш 13.хх вероятно проблема ще е от клапата за обдухване на предното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може действително да ти е прецакана клапата за рециркулация и да върти въздуха само вътре в купето. То затова и парното много грее <_< , но пък се потят стъклата. Друг вариант е да не ти обдухва самото стъкло и затова да се поти. Виж за всеки случай на 01с от диагностичния режим на климатроника какви грешки дава. Ако имаш 13.хх вероятно проблема ще е от клапата за обдухване на предното стъкло.

Ами аз никога несъм знаел как точно мога да си изкарам грешките на дислпей... :hilezh:

Ако може малко по-подробно обяснение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата спира да работи щом се счупи пружината която я затваря...вече на три С4 съм виждал този проблем

Вакума само отваря клапата

тоест като се прецака пружината клапата е постоянно отворена и върти въздуха в купето

Редактирано от митьо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...