Milen Petrov Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 Здравейте колеги-абе имам странен проблем и то гозабелезах сега като се застуди,като карам с климата немам никакви проблеми/не се потят стаклата/,ама като сам без звездичката/климата/ почва яко потене,нищо се невиди!Немога разбера постоянно на клима ли треа да карам !Ако некой е имал такъв проблем моля ви HELP!!!!.че иде зима!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roussinov Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 (Редактирано) И при мен е така, но само когато е влажно се налага да пускам климатика за да се оправят, при сухо време не се потят. При предишната ми кола, Алфа 145, стъклата се оправяха само на вентилатора, не беше нужно да пускам климатик. Редактирано 26 Октомври 2007 от roussinov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 Ами при мен само от вентилацията се оправят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dwd Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 (Редактирано) Пускаш клима и всичко се оправя за 3 секунди. Това е положението.Климатика изсушава. Така е и при стационарните климатици. Редактирано 26 Октомври 2007 от dwd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 Вярно, че без климатик няма какво да изсуши въздуха, но като пусна принудително да духа в стъклото се оправяше. Оправяше се, ама вече не се оправя... При последните дъждове забелязах, че клапата към стъклото не се отваря и вентилатора духа през средната конзола. отворих решетката и се оказа, че от там пръска направо вода. Отворих под кората отпред и забелязах, че изпарителя и вентилатора плуваха във вода - запушен беше от листа отвора пред който трябва да се оттича. Отпуших го, но клапата не ми се отваря и предполагам, че от водата която е текла вътре се е прецакал двигателя. Интересното е, че сега не се потят стъклата както преди и това го отдавам на липсата на локва отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 Имах точно същият проблем ( дори днес си взех колата от сервиз, където ми оправяха точно това). ОКаза се някаква клапа, която затваря, когато ще въртиш въздуха в купето. В следствие на което, въртиш влажният въздух, който се "лепи" на стъклата. Отвориха я, почистиха клапата ( при мен има някакви моторчета, които я управляват, нали съм с климатроник ). След почистването ги оправя веднага. Мога да те посъветвам да си провериш и филтъра на купето. Може да е влажен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Petrov Публикувано 27 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 Колеги днес се реших да видя кво става и останових,че клапата просто не ми отваря и върти въздуха на купето.Като си пусна да варти само ватре/този бутон с количката/затваря,ама като го спра не отваря клапата а само леко я оттделя и то дефакто не влиза въздух от вън!Ако некой знае моля ви кажете какво кара тази клапа да се отвори-вакуум я зятваря-пружинка ли има да се отвори какво ли-пак некой вакум ли я дарпа назад?Сега реших проблема като му спрях вакуума който я дарпа да прибере/затвори/-няма да ползвам клима зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper-666 Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 Колеги днес се реших да видя кво става и останових,че клапата просто не ми отваря и върти въздуха на купето.Като си пусна да варти само ватре/този бутон с количката/затваря,ама като го спра не отваря клапата а само леко я оттделя и то дефакто не влиза въздух от вън!Ако некой знае моля ви кажете какво кара тази клапа да се отвори-вакуум я зятваря-пружинка ли има да се отвори какво ли-пак некой вакум ли я дарпа назад?Сега реших проблема като му спрях вакуума който я дарпа да прибере/затвори/-няма да ползвам клима зимата.До колкото съм оварял на различни коли такива клапи(само на ауди не ), те са механични с лостова сиситема най вероятно и може да се е разкачила някъде някоя връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Petrov Публикувано 27 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 Един авер я погледна каза че била същтата като на сузуки,ако си запознат пиши! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 15 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2007 Здравейте нов съм в форума тъй като имам колата от профила едва от 4 дена.И аз имам що годе подобен проблем когато е само на парно върши работа но става много бавно и едвам успява предното и по 50% от предни 2 стъкла.Просто вътре става като бункер,аз го карам само на въздух от купето иначе вкарва вътре некви смрадоляци нз от къде идват.Немам си на идея защо става така и от къде идва тоя влажен въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 Ако караш само на въздух от купето е нормално да се потят - въздуха е много влажен. За да не се потят е необходимо парното да взима въздух отвън. Ако и когато отвън взима въздух се потят може или да не ти духа на стъклото (заяла/затворена клапа) или да ти пропуска радиаторчето на парното. Ако си с климатроник на 01с може да видиш какви грешки ти дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 16 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 И при мен се потят ,особенно ако каката диша много тежко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaSHiTo Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Здравейте колегиИ аз имам същия проблем но пък намен ми работи клапа за купетно и всепак прозорците се потят до такава степен, че нищо несе вижда.. даже стъклото е супер мокро..Как мога да разбера дали ми тече радиаторчето на праното.. понеже от всичко прочетено маи маи само това може да е при мен..И другото което е климатроника ми изкличва когато температурата падна под 2 градуса.. Това нормално ли е ?!?!?!? И ако не на какво може да се дължи ?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 мисля, че климата не работеше под 3 (или 5?)градуса.т.е. приемаме че е нормално.за другото да кажат колегите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cumalisa Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Ако стъклата се потят и пуснато парно не ги исошава,най-честия проблем е затворена клапа,която пуска свежия въздух отвън.През цялото време карате на парно,което циркулия вътрешния въздух в купето.Проверете дали ви работи клапата като натискате копчето за циркулация на климатроника.Ако не бачка...знам добър майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 21 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2008 Клапата спира да работи щом се счупи пружината която я затваря...вече на три С4 съм виждал този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaSHiTo Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Клапата спира да работи щом се счупи пружината която я затваря...вече на три С4 съм виждал този проблемАми дай съвет как точно може да се оправи това... и изобщо дали да се захващам сам или да ходя на маистор ?!?!И съответно препоръчайте маийстор че вече сега е тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Клапата спира да работи щом се счупи пружината която я затваря...вече на три С4 съм виждал този проблемНа С4 е вакум клапан не е пружина, може да се разбере дали работи като се натисне бутона за обдухване на предното стъкло клапата се отваря автоматично ако не се отвори значи има проблем, но по принцип на доста колеги се оплакват от потенето на стъклата и или е мръсен филтър за климатика ако има такъв или има много мръсотия в кутията и задържа влага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Също като се чисти снега трябва да няма сняг върху решетките пред челното стъкло защото няма от къде да взима свеж въздух и пак може да се поти. На старата 100-ца С3 парното беше доста по-добро . Това някак не духа толкова вряло колкото трябва да бъде. Прави ми впечатление, че от централните въздуховоди въздуха е по-студен по сравнение с този на предното стъкло и горните (на таблото отгоре) въздуховоди и не знам дали и при другите колеги е така . Днес за -14.5С (при нас) рано сутринта сравнително добре си топлеше, но мисля че трябва да може и по-добре. На баща ми Б4-ката прави баня вътре, но е само с климатик. Моята е с климатроник и парното не е толкова добро. Не знам на климатроника ли се дължи това, дали защото е внесена от Италия и може би софтуера на климатроника е друг . При вас колеги как е парното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaSHiTo Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Също като се чисти снега трябва да няма сняг върху решетките пред челното стъкло защото няма от къде да взима свеж въздух и пак може да се поти. На старата 100-ца С3 парното беше доста по-добро . Това някак не духа толкова вряло колкото трябва да бъде. Прави ми впечатление, че от централните въздуховоди въздуха е по-студен по сравнение с този на предното стъкло и горните (на таблото отгоре) въздуховоди и не знам дали и при другите колеги е така . Днес за -14.5С (при нас) рано сутринта сравнително добре си топлеше, но мисля че трябва да може и по-добре. На баща ми Б4-ката прави баня вътре, но е само с климатик. Моята е с климатроник и парното не е толкова добро. Не знам на климатроника ли се дължи това, дали защото е внесена от Италия и може би софтуера на климатроника е друг . При вас колеги как е парното?Здравей колегаПри мен парното е невероятно силно за около 10 мин сутрин стажа сравнително топло в колата, а след 15-тата вече може да седиш вътре по гащи обаче нещо действително не ми влиза свеж въздух в купето и затова ми се потят прозорците мн лошо Като си отворя съвсем малко един от задните прозорци и нещата се опрявят... доколто може да се каже... понеже задното стъкло направо замръзва но пък предното и страничните на предните врати са добре... всеоще разследвам да видя на какво точно се дължи това, но за момента без никакъв успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Може действително да ти е прецакана клапата за рециркулация и да върти въздуха само вътре в купето. То затова и парното много грее , но пък се потят стъклата. Друг вариант е да не ти обдухва самото стъкло и затова да се поти. Виж за всеки случай на 01с от диагностичния режим на климатроника какви грешки дава. Ако имаш 13.хх вероятно проблема ще е от клапата за обдухване на предното стъкло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaSHiTo Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Може действително да ти е прецакана клапата за рециркулация и да върти въздуха само вътре в купето. То затова и парното много грее , но пък се потят стъклата. Друг вариант е да не ти обдухва самото стъкло и затова да се поти. Виж за всеки случай на 01с от диагностичния режим на климатроника какви грешки дава. Ако имаш 13.хх вероятно проблема ще е от клапата за обдухване на предното стъкло.Ами аз никога несъм знаел как точно мога да си изкарам грешките на дислпей... Ако може малко по-подробно обяснение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Виж тук: http://audibg.com/forum/index.php?act=Attach&...st&id=13512 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaSHiTo Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Виж тук: http://audibg.com/forum/index.php?act=Attach&...st&id=13512Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
митьо Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 (Редактирано) Клапата спира да работи щом се счупи пружината която я затваря...вече на три С4 съм виждал този проблемВакума само отваря клапататоест като се прецака пружината клапата е постоянно отворена и върти въздуха в купето Редактирано 24 Ноември 2008 от митьо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване