LiuboG Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Е щом може да се оправи тази клапа от вътре (жабката) , става лесен ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaSHiTo Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Здравейте колегиМоля дайте акъл значи при мен стъклата се потят зеврски без климатроника.. Клапата на купето ми се отваря и затваря и пак се потят ?!?!?!? Когато си открехна люка леко и всичко е наред Просто вече незнам какво да направя.. единствения вариант е да ми тече редиаторчето на парното, но искрено се надявам да не е това!!!Единствено несъм лъснал отпред под капака отдето попринцип би-трявало да влиза въздух отвън.... но там изглежда добре...Т ако някой има подозрения или подобен преоблем и съответно решение.... МОЛЯ ДА ПОМАГА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Почистени са ми дренажите даже съм промил легените за конденз като сипя вода изтича веднага, преди имаше много шума и боклуци полепнали по изпаритяля на климатика свалих жабката махнах клапата за рециркулация и почистих всичко и проблема по намаля, но пак го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Почистени са ми дренажите даже съм промил легените за конденз като сипя вода изтича веднага, преди имаше много шума и боклуци полепнали по изпаритяля на климатика свалих жабката махнах клапата за рециркулация и почистих всичко и проблема по намаля, но пак го има.Колеги това дето сте го направили е супер, но направете и една диагностика на климатроника да се види какви грешки дава.Обърнете внимание дали вашата кола няма поленов филтър, ако има и не е сменян скоро проблемите са налице. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 (Редактирано) ...За съжаление остава само радиаторчето май . Антифриз губи ли? Сигурен си, че духа на предното стъкло и нямаш грешка 13.хх на 01с на климатроника? Редактирано 1 Декември 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 (Редактирано) За съжаление остава само радиаторчето май . Антифриз губи ли? Сигурен си, че духа на предното стъкло и нямаш грешка 13.хх на 01с на климатроника?Мойта губи антифриз ма не от радиаторчето защото го сменх скоро и не мога да разбера от къде. Редактирано 1 Декември 2008 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Обикновено от пластмасовите фланци на главата на двигателя (ако имаш на твоя двигател такива). Най-гадното е, че почват да пропускат първо на студен двигател и затова трудно се локализира проблема. После ефекта става "видим" - почва да тече яко от тях . Виж си и радиатора отдолу, като е загрял двигателя не трябва да пуши от никъде. Огледай и водните съединения около скобите, провери си капачката на разширителния съд да не би да пропуска и да се изпарява антифриза оттам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Здравеите колеги,при мен проблема вече е решен,НЯМА ПОТЕНЕ НА СТЪКЛАТА.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ХУБАВАТА ТЕМА КОЯТО МИ РЕШИ ГАДНИЯ ПРОБЛЕМ При мен се беше откачила пружинката която отваря клапата за навлизане на чистия въздух.Когато натиснем бутана за рец. на въздоха,вакума я затваря при повторно натискане на бутона вакумчето я отпуска и прожинката я отваря.Ако трябва да съм точен клапите са две свързани по междуси.На горната и деиства вакума а на долната пружината.За да се достигнат е необходимо да се демонтират жабката и корите под чистачките.http://img254.imageshack.us/img254/182/dsc00903hl1.jpg]http://img353.imageshack.us/img353/2443/dsc00896hn3.jpg]http://img511.imageshack.us/img511/5755/dsc00911uq4.jpg]http://img396.imageshack.us/img396/6205/dsc00900zs5.jpg]http://img148.imageshack.us/img148/30/dsc00902ca9.jpg]http://img293.imageshack.us/img293/8782/dsc00910py4.jpg] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Браво , добре, че си се сетил да направиш и снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 За съжаление остава само радиаторчето май . Антифриз губи ли? Сигурен си, че духа на предното стъкло и нямаш грешка 13.хх на 01с на климатроника?Антифриз не губи дори капка за 8000 км един грам не съм долял грешки на климатроника на 1с дава 00.о духа яко на стъклото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 Няма от къде другаде да е - или не ти отваря добре клапата за рециркулация или радиаторчето на парното изпарява по малко антифриз и затова ги поти. Достатъчно е съвсем малко да изпарява и ефекта е налице - т.е. може да губи незначително количество антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 Добре де да приемем,че радиаторчето му е пробито,значи то си е пътник и е въпрос на време колегата да се набута за ново.Тогава нямали да е най-уместно да си вземе една добавка за спиране на течовете в охладителната с-ма,тогава теча гарантирано ще спре само незнам до колко ще топли парното после.Защото ако радиаторчето се е позатлачило добавката може да ускори процеса на запушване.Затова си мисля,че никак няма да е зле първо една промивка на радиаторчето и после добавката.Промивката е с маркуча от чошмата в единия маркуч към радиаторчето а другия разкачен да изкачат мизериите.За добавка ти препоръчвам тази на Вюрт,досега няма оплаквания,че не е свършила работа или че на някои му е спряло парното.ВСИЧКО ТОВА АКО СИ СИГУРЕН,ЧЕ ТО ТЕЧЕ ИЛИ СЪЛЗИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_D Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 ЗДРАВЕЙТЕ .И при мен се беше скъсала пружинката и много ми се потяха стъклата но го побългарих и вече работи добре само не знам дали пак ще се потят защото сега времето е топло.От там видях че филтъра ми е много зацапан и реших да го сменя.Вапроса ми е: има ли отделен филтър на климатроника и оттелен на купето или е само един и ако има на климата ако може да ми кажете каде се намира и как изглежда.може също и някакви данникато размер.Колата е А6 95г. 2.0 16V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshopov Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 Здравеите колеги,при мен проблема вече е решен,НЯМА ПОТЕНЕ НА СТЪКЛАТА.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ХУБАВАТА ТЕМА КОЯТО МИ РЕШИ ГАДНИЯ ПРОБЛЕМ При мен се беше откачила пружинката която отваря клапата за навлизане на чистия въздух.Когато натиснем бутана за рец. на въздоха,вакума я затваря при повторно натискане на бутона вакумчето я отпуска и прожинката я отваря.Ако трябва да съм точен клапите са две свързани по междуси.На горната и деиства вакума а на долната пружината.За да се достигнат е необходимо да се демонтират жабката и корите под чистачките.http://img254.imageshack.us/img254/182/dsc00903hl1.jpg]http://img353.imageshack.us/img353/2443/dsc00896hn3.jpg]http://img511.imageshack.us/img511/5755/dsc00911uq4.jpg]http://img396.imageshack.us/img396/6205/dsc00900zs5.jpg]http://img148.imageshack.us/img148/30/dsc00902ca9.jpg]http://img293.imageshack.us/img293/8782/dsc00910py4.jpg]КОЛЕГА ПРУЖИНАТА НЕ СЕ ЗАКАЧА ТАМ А ПО НАГОРЕ ПОЧТИ ДО ВАКУМЧЕТО ИМА УХО ЗА ЗАКАЧАНЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Колега сериозно ли говориш ?Аз не можах да видя никакво по удачно място от това,а и разтоянието до вакумчето ми се струва доста голямо за тази пружинка.Ама за всеки случаи ще огледам,БЛАГОДАРЯ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshopov Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Колега сериозно ли говориш ?Аз не можах да видя никакво по удачно място от това,а и разтоянието до вакумчето ми се струва доста голямо за тази пружинка.Ама за всеки случаи ще огледам,БЛАГОДАРЯ .ДА КОЛЕГА НАЙСТИНА НЕ СЕ БАЗИКАМ ОТНЕ МИ 3 ЧАСА ДОКАТО Я ЗАКАЧА НА УХОТО И НАКРАЯ СЕ ОКАЗА ЧЕ ПУКНАТО И КАТО ГО НАПЪНИ ПРУЖИНАТА И СЕ ОТКАЧА В ПЪРВИЯ МОМЕНТ И АЗ КАТО ТЕБ Я БЯХ ЗАКАЧИЛ НО НЕ ЗАТВАРЯШЕ ДОБРЕ КЛАПАТА И СЛЕД КАТО ОСВЕТИХ С ФЕНЕРЧЕТО ПО НАГОРЕ РАЗБРАХ ЧЕ НЕ Я ЗАКАЧАМ НА ПРАВИЛНОТО МЯСТО ЧЕ ПОСЛЕ ПРАВИХ ЕДНИ ИМПРОВИЗАЦИЙ С ТЕЛ ТА ОЩЕ МЕ БОЛИ ВРАТА И ГАРБА ОТ НЕОДОБНАТА ПОЗА КОЯТО Е НУЖНО ДА ЗАЕМЕШ ЗА ДА СТАНЕ РАБОТАТА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 (Редактирано) Колега, пиши с малки букви защото на "форумен" език писането с големи букви означава, че се караш Редактирано 4 Декември 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshopov Публикувано 5 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2008 Колега, пиши с малки букви защото на "форумен" език писането с големи букви означава, че се караш Съжалявам колеги не знаех за това си пишех с големи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 Здравейте,при мен стъклата се потат с чисто ново парно,смених го преди 10 дни,точно преди НГ,духа топло та чак жари,но стъклата се потат,клапата работи отваря и затваря,няма грешки на климатроника,от какво може да е,възможно ли е да просмуква вода понеже имаше снеготопене,и да е влязла и от там да ми прави проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 Когато навънка е минус температурата няма как да не се потят от разликата с тази в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 я се замисли малко над това което си написал,аджеба таз духалка на предния джам за кво е там,нали точно да ти суши и размразява стъклата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 Като се запотят стъклата работи ли ти компресора на климатроника/климатика или си го изключил (т.е. цъкнал си econ)?С пуснат компресор много по-бързо се маха потенето, защото той обира влагата .... На старата ми кола (Ц4-ката) аз го пусках компресора за 3-4 минути докато изсуши и после пак на econ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 (Редактирано) Здравейте,при мен стъклата се потат ...Виж да не ти е скъсана пружинката на клапата за рециркулация и да не затваря добре когато е изключена - това явно е чест проблем защото доста колеги се оплакват от него. Ако не затваря добре ще се потят сериозно. Огледай и решетките отгоре да са свободни защото доста хора като си чистят снега под предното стъкло не ги почистват и като няма от къде да влезе свеж въздух пак се потят. Провери и дренажните отвори да не са запушени и да ти се събира вода около парното. Редактирано 9 Януари 2011 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 ами клапата съм и откачил маркучето защото не иска да се връща,прибира се но след това остава затворена,и сега е постоянно отворена.Май ми е счупена пружината,ама мисля че това не се ремонтира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване