Jump to content

Я сега да видим какво предпочитате


При монтажа на гумите:  

349 гласа

  1. 1. ??? ?? ?? ??????? ??????? ?????

    • ? ????????????/???????/?????? ? ??????????? ????????
      179
    • ? ????????????/???????/?????? ? ???? ?? ????
      66
    • ? ???????? ? ??????????? ????????
      3
    • ??? - ?? ????
      113


Recommended Posts

Така както си говорим сладко, сладко отидох да врътна гумите (летни с зимни).

И какво гледам? ИЗДЪНКА!

:hilezh: Миналият път съм ги сложил да се въртят наобратно. Срам! Резил! :flipoff:

Внимавайте, еей! Не правете като мен. :hilezh:

-----------

Алуминиевите джанти ги бях намазал с бяла грес - този път не бяха залепнали както обикновено за дисковете.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Есен и пролет отивам при механиците ми, за профилактичен преглед на Аудьо и заедно с прегледа ми сменят и гумите (със се джантите, железарки/лети) с пневматичен гайковерт.

Предимиството е, че не губя никакво време в чакане (отивам си точно на часа за който сме се разбрали) и освен това съм сигурен в това как са ми ги сменили.... вече 6 години ходя само при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се майтапя. Представи си колко бях изненадан.

Аз сменям само предните и вероятността да сбъркам е по-висока.

И зимните и летните са ми с посока и така ги хванах. По посоката на зимните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе. Кръстачка не ползвам че много място заема. И защо по ДИН? Не може ли по ГОСТ? :flipoff:

Ползвам този фешън инструмент и много му се радвам. Помага във войната с гайковертите.

post-442-1193950442_thumb.jpg

Тази дрънкулка и аз я дундуркам вече 3-4 месеца в багажника.Много е напориста и май няма болт или

гайка , които да и се опънат. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така за справка.

Този инструмент го купих от ПРАКТИКЕР. Там го раздават срещо 22 лева. Купих го след час размисъл, излязах пред магазина и го пробвах на болтовете. Казаха ТРЯС и се отвиха.

Обаче.

Подобен инструмент в МЕТРО е около 8 лева. Няма надписи като моя но мисля че върши подобна работа. Тичайте да взимате. Горещо препоръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То май колегата не е погледнал, че неговият инструмент е също с TUV... А иначе май наистина не сте обръщали внимание на стандарта, който е изписан на кръстачката...? И защо ли брата немец е измислил и за това стандарт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в маргел - завиват ми ги на ръка сичко под мой контрол

след това кат се прибера си изравнявам идеално 4те гуми налягането и си проверявам болтовете как са завити

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така за справка.

Този инструмент го купих от ПРАКТИКЕР. Там го раздават срещо 22 лева. Купих го след час размисъл, излязах пред магазина и го пробвах на болтовете. Казаха ТРЯС и се отвиха.

Обаче.

Подобен инструмент в МЕТРО е около 8 лева. Няма надписи като моя но мисля че върши подобна работа. Тичайте да взимате. Горещо препоръчвам.

Като гледам картинката ,моя има същия вид и лепенка.Забърсах го от една бензиностанция за 12 точки.Камъка от

едната страна е 17 ,а от другата 19. Наистина е много практично ключето и аз също го препоръчвам.Досега съм

му давал много сериозни напъни за различни ремонти и не е мръднал.Обаче защо са тия немалки разлики

в цените??? :rolleyes::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипам нищо по колата си сам! Никога! В това чиско и гумите!

Плащам си и си пуша цигарата!

Презумцията ми е една!

Ако нещо се преебе, да има кой да гърча!

Защото кой-каквото сам си направи, никой не може да му го направи!

Ако си прееба колата сам, няма да мога нито да си го върна, нито да се сгърча, нито да се пребия!

Най много да се напсувам! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше им пръднеш на чурките, ако ти преебът нещо/дано никога не се случва/ И аз така си пафках и гледах, докат не изревах с разбита джанта и вече действам превантивно, нема ти казвам, че сега червената от два сервиза, два пъти не ми беха затегнали гуми, единия път предна, другия път задна :hilezh: ЧЕПКИ НАЙ-ГОЛЕМИ И НЕКАДЪРНИ, и тва баш с гайковерт пневматичен. Сакън си не строшат ръчичките мързеливи, им изсъхнат дано. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам си монтирам и демонтирам гумите.

то си ми е традиция, изобщо почти всичко което мога сам да си сменя или поправя-участвам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа:

За кръстачките стандарта DIN предвижда при ползване от шофьор с тегло от 60 до 110 килограма да не може да се затегне болта пвече от колкото е нужно, при условие, че се затяга на ръка... За тези ключета, за които се говори те са по-скоро за отвиване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, затягането трябва да става с фабричния ключ на рамо не повече от 20 сантиметра и БЕЗ престараване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа:

За кръстачките стандарта DIN предвижда при ползване от шофьор с тегло от 60 до 110 килограма да не може да се затегне болта пвече от колкото е нужно, при условие, че се затяга на ръка... За тези ключета, за които се говори те са по-скоро за отвиване

Нещо не ми е ясно какво общо имат килограмите на човека със силата му! :nixweiss: Познавам хора по 70кг, които тласкат 130кг от лег и сгъват 70 (собственото си тегло) за бицепс и такива по 100кг, които могат да осучат крик! :hilezh:

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея щанги са ти изпили логиката май. :hilezh: Като затягаш гума натискаш надолу, а не тласкаш ключа нагоре бе. Тъй че колкото и да си як, теглото ти поставено в края на лост с определена дължина, варира в известни граници. Нъл са не сърдиш, а? :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея щанги са ти изпили логиката май. :hilezh: Като затягаш гума натискаш надолу, а не тласкаш ключа нагоре бе. Тъй че колкото и да си як, теглото ти поставено в края на лост с определена дължина, варира в известни граници. Нъл са не сърдиш, а? :blink:

Е, ако извърти ключа от другата страна може и да го тласка нагоре като същевременно затяга! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брунко, аз казвам как е нормално да се извършва упражнението. Той ако ще, може и хидравличен крик да подложи, и да бута ключа нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти си прав.

Аз понеже нямам сила да изтласкам собственото си тегло затова му скачам с двата крака докато започне да квичи. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обръщам внимание на всички стриктно да следите какво правят гумаджиите когато ви сменят гуми.!!!! Претоварени са с работа и са склонни да я претупат, което е за наша сметка! Най- добре е да проверите как са затегнати гайките лично когато се приберете в къщи!!! Аз направих грешката да блея в облаците и да заглеждам минаващите мацки докато ми сменяха гумите в резултат на което вчера се оказа че съм без 3 болта и един от секретните, изпаднали поради недобро затягане!! Сигурно щях да загубя и повече, но се появи силно тропане което ме накара да отида на сервиз!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувах за... В гумаджийница/магазин/сервиз с пневматичен пистолет, иначе като бях сменял гума в едни дъждове, защото съответно я спуках, като ходих в гумаджийницата, оня вика да са ме взимали на работа вместо пистолета, аз да ги затягам... Мн си игра докато я свали :eusa_clap::raucher::hilezh: Ама аз бях мн ядосан като я сменях, че все ми се налага в най - големите порои, та така... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...