Jump to content

ACE - Не пали, играят оборотите, иска да гасне по светофарите...


koko_plioko

Recommended Posts

Като много от притежателите на ACE, и аз имах посочените в заглавието проблеми. Един приятел, който има сервизче ми препоръча негов приятел, който преди време е работил в Юнитрейд. Отидох при него и се започна...

Първо смениха всички филтри (без поленовия :blackey:) и маслото, което и без това беше за смяна от n-хиляди километра. Поръчахме и кабел за свещ за четвърти цилиндър (с някакъв датчик).

Следващата Събота:

Сложихме новия кабел - никаква видима промяна, но пича каза, че компютъра казва, че двигателя казва, че се чувства по-приятно, като не го удря ток по главата. :P

Свалиха дюзите (инжекторите). Една от тях не разпръскваше добре горивото - смених я. След смяната всички останали започнаха да текат вместо да пръскат - смених и тях. Веднага се усети, че двигателя работи много по-добре, но друга промяна нямаше.

Следващата Събота: (добре, че работят в Събота)

(Много преди тези събития бях ходил в ЮВЕ на Симеоновско шосе (там сега няма ЮВЕ а дупка) и там, след като ми държаха колата 2 дни "за да тестват" ми казаха, че проблема ми е в така наречената "глава на инжекциона" или иначе казано гориворазпределителя.)

И така... Намериха ми (Д)ебитомер с (Г)ориворазпределител, като нови и, като се започна - 6/49 пълно комбиниране нищо не е - Д1+Г2, Д2+Г1, Д2+Г2. Накрая към 21:нещо си тръгнах с Д2+Г2, за да ги тествам през седмицата. Нищо.

През седмицата ходих още веднъж за дорегулиране на сместа, но без особена промяна. Майсторчето каза, че остава да е компютъра. Оставих колата там. След тестове с един друг компютър се оказа, че моя не управлява правилно едно електромагнитно клапанче (прикрепено е на гориворазпределителя и мисля, че точно то се наричаше "регулатор на диференциалното налягане"). Пича вика "Между 4-то и 5-то краче може да има изгоряло някакво транзисторче. Те играят ролята на филтри за да може тока да се променя плавно. Дано да е това, ама аз не мога да ти кажа със сигурност.".

Вземам аз компа и направо при един приятел, който работи в сервиз на "Дейзи" и е доста навътре с електрониката (и който все още не съм почерпил :hilezh: ) Три часа след като го оставих моя човек ми звъни и ми вика "Ми тука на една хибридна платка имаше изгоряло едно транзисторче. Смених го."

..:: КОНЕЦ ::..

НА КРАТКО

Смених:

  1. - масло и всички филтри - 90 лв. май - бяха си за смяна
  2. - кабел на 4-ти цилиндър - 210 лв. май - без видим резултат
  3. - всички дюзи - 280 лв. - подобри се явно работата на двигателя
  4. - дебитомер и гориворазпределител - 90 лв. и моите Д&Г (Долче и Габана) - на моя дебитомер му беше поразместена и леко огъната клапата от детонация на газ, която явно не съм усетил или не се е случила при мен.
  5. - транзисторче - за което още не съм почерпил (неблагодарна работа, ей)

Резултат: (от транзисторчето за няма и 50 стотинки)

  1. - пали от 1/4
  2. - не играят оборотите
  3. - стабилни обороти при включен климатик
  4. - не гасне по светофарите

Дето се вика колата заспа - тихо да не се събуди!

Редактирано от koko_plioko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото е, че след тази одисея проблема е отсранен.

Не се ядосвайр че си налял пари за инжектори. Както сам констатираш, почувствал си осезаема разлика.

И аз ги смених, и аз почуствах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за добрата работа :blackey: . Направил си сериозна профилактика. Къде при теб е монтиран компютъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това колега е защото нашите майстори като не могат да открият нещо ти казват да смениш Двигателя за да се отстрани проблема. На мен искаха да ми правят основен ремонт заради студена споика. Най важното е да намериш точния майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото е, че след тази одисея проблема е отсранен.

Не се ядосвайр че си налял пари за инжектори. Както сам констатираш, почувствал си осезаема разлика.

И аз ги смених, и аз почуствах.

Не се ядосвам. Инжекторите си бяха за смяна, както и да го погледнеш.

Браво за добрата работа. Направил си сериозна профилактика. Къде при теб е монтиран компютъра?

Под мокета, под токчетата на мацката. :hilezh: Не знам как се стига до него по нормален начин - моя мокет е бил рязан някъде в миналото.

Това колега е защото нашите майстори като не могат да открият нещо ти казват да смениш Двигателя за да се отстрани проблема. На мен искаха да ми правят основен ремонт заради студена споика. Най важното е да намериш точния майстор.

Всяко от нещата беше сменено по мое желание и в повечето случаи даже майсторчето казваше, че е тествал и няма нужда. Просто в момента имах пари и реших да си направя "сериозна профилактика", ако мога да цитирам колегата по-горе.

И само да добавя, че този ремонт приключи към средата на Август. Преди да поствам обаче, исках да се уверя, че наистина вече пали лесно и двигателя работи добре.

Не съм казал къде съм я правил, за да не рекламирам, но при първо запитване ще пиша и това.

Ако има нещо питайте!

Редактирано от koko_plioko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз имам подобни проблеми, и при това не ми работи смукача като е студена.Поясни за тоя комп, под краката от дясно ли се намира, отпред или отзад, защото на мойта май е отзад?Тоя твоя мойстор дето е сменил тоя транзистор други подобни ще иска ли да погледне, че от това играене на оборотите ми идва да я продам вече, ама искам да поясна че мойте играят само докато е студена, след това заспива на бензин.За да спи и на газ съм изключил моторчето за празен ход.ако си в час напиши неколко реда за тия проблеми които ти написах, тенкс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз имам подобни проблеми, и при това не ми работи смукача като е студена.Поясни за тоя комп, под краката от дясно ли се намира, отпред или отзад, защото на мойта май е отзад?Тоя твоя мойстор дето е сменил тоя транзистор други подобни ще иска ли да погледне, че от това играене на оборотите ми идва да я продам вече, ама искам да поясна че мойте играят само докато е студена, след това заспива на бензин.За да спи и на газ съм изключил моторчето за празен ход.ако си в час напиши неколко реда за тия проблеми които ти написах, тенкс.

При мен компа е под джабката (баси думата) в краката на пътника под мокета. Полегатата част е пластмасов капак - развиват се няколко болта и под него е компа. Вече не съм сигурен кога играеха при мен, ама и на мен на студено ми играеха май. А за транзисторчето трябва да питам, но първо трябва да почерпя, че така ми е неудобно.

ACE- то не беше ли механична инжекция?

Е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза се казва "ФИНА" и се намира в кв. Овча Купел ТУК (линк към bgmaps.com).

Жълти огради на, които пише "АРЕС" (преди това там е имало сервиз с това име).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с АСЕ. При мен пък има друг проблем с паленето. Когато е студена, колкото и да въртиш пали от 4 5 оборот. Но ако завъртя, мине един обор, после спра и пак завъртя и пали от 1/4 оборот. От какво е това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45 или 4-5 оборота?

Не съм разбирач, ама...

слаб акумулатор - дай на контакт, включи фаровете за 5-10 сек., загаси ги изчакай пак толкова и тогава завърти

пропускаща дюза

"не-пускаща дюза"

кофти помпа

...всъщност съм разбирач. От тия дето всичко разбират :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Имах същия проблем като колегата Koko. Смених ; кабели на свещите, моторче, потенциометър на дроселовата клапа. Подобрение в работата на двигателя имаше, но продължаваше да гасне от време на време. Прочетох статията на Koko_Plioko и реших да пратя компа в Пловдив на диагностика(там били най-големите специалисти). След една седмица чакане беше на линия и дойде дългоочаквания момент. Монтираха го, но колата не искаше да запали. Оказа се че е пипана и е работила на завишени режими, за да не угасва, затова и разходът ми е бил висок. След направената корекция в сервиза всичко е OK. Аз съм от Русе, сервиза в който съм носил колата е Даскалов(на друго място не съм ходил и всички смени и профилактики са правени там), диагностиката на компа е 80 лева. Компа управлява цялата електроника, за това и след смяна на някой част, проблема остава. Съвет - който има такъв проблем, проверка на компа и чак тогава смяна на части. ВЕЧЕ НЕ ГАСНЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здрасти колега , аз имам същия мотор АЦЕ и имам същите проблеми . Можеш ли да ми кажеш къде точно го прати комопа на диагностика в Пловдив.

Благодаря ти предварително за информацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно всички имаме сходни проблеми с АЦЕ! Аз също не съм изключение!

Вече карам колата от година и половина и натискам едновременно и педала на гаста и на спирачката! На ниски обороти колата работи като самовар. Сменил съм много, даже ще изброя: Делко+датчик на Хол, Капачка на едлко, палец на делко, кабели на свещи, свещи, ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛЯ! СМЕНИХ ВСИЧКИ КЛАПАНИ ПО ГЛАВАТА ВЪПРЕКИ ЧЕ МИ КАЗАХА ЧЕ НЯМА НУЖДА! Всичко както си му е реда! В крайна сметка първи и втори цилиндър на ниски обороти не работят (или можеби почти не работят). Като подам газ и подминеме 2000 оборота двигателя започва да работи малко по убедително. Има ряз, но за нищо не света не трябва да си помислям да отпускам гаста (Веднага ми отмъщава за постъпката ми и изгасва). Колата харчи едва 20 на 100! А забравих да спомена че съм сменил и стъпковото моторче!

Е не ми остана какво да сменям, та си викам дали няма и мен да ме ориентирате към някой с поялник и на мен да ми смени някое транзисторче, че си протривам подметките на десния крак неравномерно :rolleyes:

Благодаря предварително!

p.s. Само да отбележа че и аз съм минал по стандартната схема с половината сервизи в София като започнеш от Бошш в Обеля та приключиш при Жоро в Суходол!

P.S.S Само един куриоз: В Бошш ме свързаха към всичките хемодиализи един час диагностика и чевака ми вика: "колата ти е херфектна", аз му викам "добре изкарвай ми я че ви е много тясна вратичката", той тръгва да пали, ма не знае стария номер с подаването на газта! Изгасна му 5 пъти преди да я изкара! Даже ми взе и 60 лева за диагностиката, че на АЦЕ-то била по-скъпа!

Ох, темата е безкрайна, стига толок че знам че Ви мързи да четете :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрабей те Колеги,

Имам проблем с оборотите само като вкл. климатроника, падат за момент и после се стабилизира, но като е в движение колата оборотите играят(аха да угасне)и като спра на някой светофар се оправят и после пак същото като тръгна и колата остане без товар(м/у смяна на скорост се усеща че иска да гасне).Много смених....дебитомер, помпа, дюзи, филтри, моторче празен ход, кабели, свещи.. и вече незнам какво още да сменя.....Чакам за съвет ако е този транзистор ще го сменя не е проблем, но ако на нчкои са му били същите проблеми или сходни и след смяната на тоя транзистор се оправил само да каже.....Предварително БЛАГОДАРЯ!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем след обиколка на всички пишман майстори в софия започнах да сменям на ред дебитомер,кабели,капачка и палец на делко,датчик на хол,бял и син температурен датчик,моторче за празен ход,повдигачи и гумички на клапаните,резонансно гърне вместо катализатора,бензинова помпа,ламда сонда и пак почти никъкъв ефект колегата buzzi- Пепи от форума се потруди доста кото почисти дроселовата клапа , металнаната тръба за маслените пари и цедката, свалихме дюзите и ги занесохме да ги почистят с ултразвук като сменихме и гумените уплатнения около тях кото преди това почистихме един канал в колекторите по който минава въздух към дюзите който въздух спомага на дюзата да разпръсква горивото като мъгла и постигнахме прекрасен ефект колата стабилизира оборотите и намали драстично разхода . Крах и се кефех много на колата но само десетина хил. км сега отново се появи проблема с оборотите но този път като загрее колота оборотите отиват към 1200 ,като я изгася и запаля се стабилизират и след време пак отиват на 1000-1200 и незнам вече какво да правя ???? КЪДЕ МОГАТ ДА МИ ТЕСТВАТ КОМПА ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

Ако някой разполага с схема на компа или поне изводите от куплунга му моля да постне инфото в тази тема <_<

Благодаря!

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

До всички с АСЕ отворете:www.audi-club.ru - форум - ремонт - система впрьiска KE III JETRONIK болячки и ще ви се разяснят много работи. От там си реших проблема с оборотите ( потенциометъра, който според майсторите не се бара,защото нов е 250-300 лв. и трудно се настройва).Желая Ви успех.Ако има нещо може да питате.Чао.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "майсторите" в България в българия мисля че е по правилно да им се вика сменяюи или пробвачи. Също като лекарите.

За АCE-то аз го карам от 2 години и не съм имал такива проблеми. Проблем ми е малко по големичкия му разход и това че заради възраста ми харчи и малко масло.

Предполагам че повечето от колегите си ги поразвалят с тия газови дето си слагат. Аз съм върл противник още навремето тати като сложи газ на жигулката пак аз трябваше да се уча да карам на нея. Всичките ми гаджета от онва време ги научих да бутат кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До всички с АСЕ отворете:www.audi-club.ru - форум - ремонт - система впрьiска KE III JETRONIK болячки и ще ви се разяснят много работи. От там си реших проблема с оборотите ( потенциометъра, който според майсторите не се бара,защото нов е 250-300 лв. и трудно се настройва).Желая Ви успех.Ако има нещо може да питате.Чао.

Колега, това се отнася до всички с познания по руски. До мен, уви, не! Затова си позволявам да Ви запитам - откъде закупихте този нов потенциометър, къде Ви го монтираха и изобщо има ли начин въпросната джаджа да се тества, преди да се платят парите за новата? А това само за KE III JETRONIK ли се отнася? (Защото изглежда аз съм с MOTRONIЦ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това се отнася до всички с познания по руски. До мен, уви, не! Затова си позволявам да Ви запитам - откъде закупихте този нов потенциометър, къде Ви го монтираха и изобщо има ли начин въпросната джаджа да се тества, преди да се платят парите за новата? А това само за KE III JETRONIK ли се отнася? (Защото изглежда аз съм с MOTRONIЦ)

Koйто е написал темата нека каже каде да ида аз Човекът от Силистра да си опрай курника щото миписна 21.8 на сто бензин .... газ 17 за извън градско е добре а .... само че за MClaren а аз карам некво тъпо ауди купе дето трябва да гори 8 каза майстора дето последно ми каза че играенето на оборотите и в Германия не може ли да се опраят толкова бях пиян че го препсувах и запалих гумите на колата и отидох при следващия той каза че я е напрайл така че повече от 9 ако гори абеее няма как да гори повече зареждам бензина до горе след яко обикалянедо 140 км най мн без климатика да е пуснат 21.8 викам еи нестига че 40 лв ми зимаш ами и зареждам толкоз бензин аиде пак едни майни ( горките гуми пак пушиха ) и се прибрах да изтрезнявам ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета имам същия проблем и даже съм пуснал същата тема .

Карам Audi 100 2.0 1993 и имам същия проблем като на КОКО който е пуснал темата,

явно това е много сериозен проблем при тези аудита :rolleyes: .

Както я изключиш от скорост така гасне ако не подаваш гас

и загравя мн бързо а единия датчик ми включва на

99 гр. а втория на 102 гр. предполагам това не е нормално.

Много висок разход на бензин около 22l на 100 (нямам газова ).

Майстора в обеля ми каза като запаля да изключвам щтифта който

отива към главата на инжекциона и няма да гасне но това било временно решение и

трябвало нова глава на инжекциона и ако тогава не се оправи трябвало нов комп

а и Ламбдата трябвало да се смени . Май само това :) Дайте да обменяме опит щото се

отчайвам . До няколко дена ще имам главата и ще ви пиша има ли промяна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят инжекцион е Bosch KE-Motronic, твоят какъв е? Откъде си купуваш главата? На мене едно мазно копеленце Галин във Бош Варна (до Метро) ми каза, че трябвало нов инжекцион да си зема, но пък виждаш ли, вече не ги правели, затова можело само рециклиран 2ра ръка и пак нямало да има гаранция, че ще се оправи... Затова ми е интересно ти откъде си зел тая глава и за колко пари... На мене ми е интересно момчето което е постнало темата да каже къде се намират тия платки и въобще как се сваля компа за тестване... Аз съм с подобен проблем, не ми гасне, но мени обороти на ниските и понякога сама си ги качва. А и държи много високи обороти - около 1000 и разхода си е ебал майката. Едно момче в Автобраво беше споменало, че предишният собственик бил дигнал оборотите за да не гаснела колата... Изчистих си стъпковото моторче с ВД40, излязоха всички болкуци и започна да върти, сипвах добавки за почистване на горивната системата, кво ли не правих, но проблемът си остана...Моят инжекцион е Bosch KE-Motronic, твоят какъв е? Откъде си купуваш главата? На мене едно мазно копеленце Галин във Бош Варна (до Метро) ми каза, че трябвало нов инжекцион да си зема, но пък виждаш ли, вече не ги правели, затова можело само рециклиран 2ра ръка и пак нямало да има гаранция, че ще се оправи... Затова ми е интересно ти откъде си зел тая глава и за колко пари... нека момчето което е постнало темата да каже къде се намират тия платки и въобще как се сваля компа за тестване... Аз съм с подобен проблем, не ми гасне, но мени обороти на ниските и понякога сама си ги качва. А и държи много високи обороти - около 1000 и разхода си е ебал майката. Едно момче в Автобраво беше споменало, че предишният собственик бил дигнал оборотите за да не гаснела колата... Изчистих си стъпковото моторче с ВД40, излязоха всички болкуци и започна да върти, сипвах добавки за почистване на горивната системата, кво ли не правих, но проблемът си остана...

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вече не ги правят тези инжекциони и единствения начин е да си купиш 2ра ръка от моргите или от

частно лице което си продава Audi-то на части . На мен миказаха че не може да се оправи .

Цената му 2ра е от 150 нагоре и никой не ти дава гаранция че ще се сработи в синхрон с компютъра

(затова го взимай с уговорка за връщане :hilezh: !)

Компютъра се намира в краката на пътника - незнам как се стига по нормален начин(реже се мокета под краката на предния

пътник-режеш мокета и после развиваш две пласмасови плоскости които пазят компа от краката )

На мен ми беше рязан мокета ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...