Jump to content

Предупреждение - не слагайте газова.


Recommended Posts

За 20 дена експлоатация на газова уредба мнението ти е прекалено категорично. Моят опит с газовите уредби започна през 2001 г, и то на различни двигатели - моноинжекцион и карбуратор. И според мен слагането на газова без емулатор на моноижекцион е неправилно - най-малкото защото ламбда-сондата дава непрекъснато данни за много бедна или много ботата смес, което се отразява и на компютъра. А за да не скапва двигателя и за да работи по-добре е необходим октан-коректор, който да регулира аванса на запалването в необходимите за октановото число на газта параметри.

Карбураторните двигатели и газовите уредби си пасват най-добре, това е ясно на всички. Който иска да се вози евтино това е най-добрия вариант.

Поставянето на обикновена газова уредба на двигател пълен инжекцион не е удачно според мен - тъй като системата за подаване на гориво и регулиране на аванса на запалването при различни обороти е много прецизна. Като се постави обикновена газова това представлява крачка назад - връщане към вакуумното регулиране на подаването на гориво, както при карбураторния двигател. И по този начин инжекционната система за подаване на гориво, с всички датчици и компютъра става напълно излишна. Рисковете тук се свеждат до повреди в дебитомера, ламбда-сондата и в крайна сметка компютъра. И двигателя престава да работи на бензин. Има майстори и колеги, които са наясно и успяват понякога да предовратят тези рискове. Но ми се струва, че в по-голямата си част в сервизите не правят всичко необходимо да ги предовратят тези проблеми, газовата уредба наистина си работи, поне на първо време, но в дългосрочен план рисковете си остават.

За мене нещата съм ги решил така - на двигател моно- или пълен инжекцион газова уредба, особено ако работи добре на бензин, да не слагам в никакъв случай. Не си струва риска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За мене нещата съм ги решил така - на двигател моно- или пълен инжекцион газова уредба, особено ако работи добре на бензин, да не слагам в никакъв случай. Не си струва риска.

Коега чете ли моята тема за специалната ми система в обикновената АГУ? И аз карам В4 2,6 авант и те уверявам- върви си много добре на газ, с обикновената газова и моето подобрение. Един наш колега от форума вече идва при мен, повозих го и остана доволен. Просто когато нещата се направят кадърно и внимателно, ефект винаги има. А че се губят достойнства, губят се. Но ще ти дам един прост пример. Предната ми кола беше 2,0 Е, взех я за 5500 и я карах две години. През това време и навих 50 000км на газ. За това време избих газовата уредба и по мои сметки съм някъде 4500лв напред само от разликата в цената газ-бензин. Абсолютно нищо не ми се наложи да сменя по този мотор докато продадох колата пак за същата сума! И така с парите си купих по-новата и мощна Б4 със 2,6 двигатела. Ако бях карал на бензин, паричките щяха да се изнижат през аспуха просто и нямаше да имам да понадя и да си купя по-добра кола.

Смятам че ВЪОБЩЕ НЕ СТОИ ВЪПРОСА ДА КАРАМЕ ИЛИ НЕ НА ГАЗ, а само- ДА СИ КУПИМ КОЛА В ЧИТАВО СЪСТОЯНИЕ и да намерим КАДЪРЕН СЕРВИЗ В КОЙТО ДА СИ СЛОЖИМ АГУ!!!

А на колегите, които могат да си позволят да дават пачки за бензин, мога само да им изкажа съболезнованията си. Никой не може да ме убеди, че кола по-стара от 10 години, си струва "да бъде пазена" като се кара на бензин, незнайно от какво и за кога.... Е, при новите е друго, дано някой ден и ние караме такива! :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тази тема отдавна загуби смисъл и задра плочата. Повтаряме си едно и също до втръсване, а реална полза няма. В подфорума се понатрупа достатъчно информация, която да послужи на колебаещите се да вземат решение. Така че, дайте да решаваме реалните проблеми, а спора има ли такова животно или няма, да го оставим вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тази тема отдавна загуби смисъл и задра плочата. Повтаряме си едно и също до втръсване, а реална полза няма. В подфорума се понатрупа достатъчно информация, която да послужи на колебаещите се да вземат решение. Така че, дайте да решаваме реалните проблеми, а спора има ли такова животно или няма, да го оставим вече.

Абсолютно вярно колега. Ама на някои пичове им прави кеф само когато някой отговори точно на техния въпрос и ги мързи да ровичкат в старите теми.... И се налага отново и отново да откриваме колелото....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се плаши.просто отиваш при маистори които имат ГАЗ АНАЛИЗАТОР и казваш какъв е проблема и нали знаеш всичко е грешка проба или обратното проба грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ви кажа сложих си газов инжекцион на предната кола т.е. още си я имам де, НО определено на сегашната няма да си сложа !!! Не съм доволен от начина му на работа, защото докато ми загрее колата и тръгне на газ вече съм в работата и се получава много тъпа системка вместо да харча по 20лв за 100км давам 10-12лв за бензин и 5лв за газ, което според мен си е доста тъпо !? Отделно колата стана по-куца и като кача някой освен мен се усеща доста. Като цяло идеята за газта ми допада, но на карбуратор или моно инжекция да си сложа ОБИКНОВЕНА. Това с тия компютри, датчици и т.н. на газовия инжекцион вече не му се връзвам. Иначе мнението ми е, че ако можеш да си сложиш газ и ти допадат неудобствата СЛАГАЙ. Разликата в парите за гориво е сериозна. Даже мисля на служебната, че е карбуратор да и прасна газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже мисля на служебната, че е карбуратор да и прасна газова.

Мдааа....

Карбуратора и газта като че ли най-много се обичат.

Няма гърмежи ,дебитомери ,стъпкови моторчета да ги мислиш.

Прасваш една най обикновена система и си караш кат пич.

Даже разхода на газ е равен при този на бензин /по каталог/

и колата си дърпа и върви много прилично. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не мога да се съглася че при еднакво вървене разхода ще е еднакъв на бензин и газ! Дори и умишлено да я скопиш на газ, ако искаш да си я караш нормално разхода ще е по -голям!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не мога да се съглася че при еднакво вървене разхода ще е еднакъв на бензин и газ! Дори и умишлено да я скопиш на газ, ако искаш да си я караш нормално разхода ще е по -голям!

При последното ми зареждане с 20 литра газ съм изминал 188 км само градско.

При това отделно пред блока правих профилактика и реглаж на термо- пневмоклапана

който автоматично управлява потока топъл/студен въздух към въздушния филтър при

което на място мотора е работил към 30 - 40мин.

На извън градско с 4 човека съм вдигал малко над 176 км/ч ,макар че можеше и още

малко ,но аз не съм фен на големите скорости. /говоря за равен участък - магистрала /.

Имам оригинална книжка в която съдейки по таблиците за моя мотор - градско 9,3 ,

макс. скорост - 182 км/ч.

При това тези тестове навремето са правени на нови коли и не на последно място - с техен бензин.

Иначе напълно съм съгласен с колегата slav4o ,че умишлено скопяване с цел икономии не води до

реално по нисък разход.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...