martin_deyanov Публикувано 30 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2007 Здравейте колеги, Първо да кажа че рових доста по темата, но не намерих нищо затова пускам нова тема. Проблема: Колата ми гори адски много - стига до 20/100 градско, ако и давам малко (подчертавам "малко") повече газ. Под 16/100 посмъртно не мога да я сваля. Освен това от време на време се размирисва на развалени яйца (пръднато) в колата.Стигнах до извода, че катализатора е заминал, отидох в един сервиз (Даскалов) и ми обясниха че понеже катализатора е в двигателния отсек, не можело да се сложи гърне, нямало място, пък и дори да се сложело, щяло да изгори за половин година. Освен това ламбдата била на катализатора и трябвало някви фланци да се правят на стругар... незнам си какво, да не съм го махал. Отделно меката връзка на ауспуха била закъсана и от там ми миришело.Та молбата ми е, тези от вас които имат 1.8Т и са си махнали катализатора да споделят мнения, разсъждения и съвети по върпоса. А също и къде другаде да ида за второ мнение.Третия вариант за който се сещам - има в EBAY катализатори за 1.8Т по около 160 евро - естествено не са оригинални, но формата е същата. Дали пък да не си купя един такъв, да сменя моя и да си карам нормално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 30 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2007 Реално живота на катализатора е около 100 до 150 хил. км. Щом се е размирисал на яйца (пръднато) значи се е скапал.Имаш няколко варианта:-Крафт на Околовръстното-да ти изработи някой по поръчка. Аз направих така и срещу 150 лв. без свалянето и качването имам красива неръждавейка-да си купиш от и-бей катализатор или гърнеП.С. меката връзка се къса доста рядко и най-вече ако я няма планката, която държи ауспуха към скоростите. В Крафт могат да ти сменят и нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 Ако нямаш намерение в близките 2-3 години да сменяш колата ,най- добре е да си купиш нов катализатор! Чувал съм също че оригиналния може да се отвори ,да се изтърбуши и после да се затвори отново! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3x Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 Та молбата ми е, тези от вас които имат 1.8Т и са си махнали катализатора да споделят мнения, разсъждения и съвети по върпоса. А също и къде другаде да ида за второ мнение.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=32302 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sherif4eto Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 Колега,и аз съм решил да го махам моя катализатор.Причината при мен е друга. Като двигател е 1.8 без турбина. Значи,като разход ми е добре обаче карах няколко други А4 и мойта е леко спъната,закачваха е на елкон,проверяваха и компа и всичко е наред, и сам стигнах до извода че може катализатора да е запушен,мойта е на 250000 км. Обаче сега като чета мнения,че имало датчици закачени на катализатора малко и аз се замислям дали да го махам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gyus Публикувано 1 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2008 [az si q kupih sus svalen i na mqstoto na nego sa slojili truba i nqma nikakuv problem Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 1 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2008 аз карам такава кола и и истърбуших катализатора,но мисля че малко прибързах защото не усетих промяна във вървенето което ме навява на мисалта че катализаторчето си е било добре.И нещо друго сега чувам някакво леко дрънчене или стържене при подаване на газ,и се замислям за едно гарне или нещо от сорта защото ме дразни този шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auri RS4 Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 караи направо в м-комплект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenrsd Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 То хубаво да го изтърбушиш,ама като се отиде на преглед не мерят ли изгорелите газове Питам защото не съм минавал скоро в БГ на преглед и не знам как е сега.Преди 6/7 години ходех само с талона и шише уиски,и без колата Тука в Испания три пъти ме връщат за газове докато не дадох 700 евро за нов катализатор.Бати скотовете са тук,па и за подкуп и молитви не искат и да чуят.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 То хубаво да го изтърбушиш,ама като се отиде на преглед не мерят ли изгорелите газове Питам защото не съм минавал скоро в БГ на преглед и не знам как е сега.Преди 6/7 години ходех само с талона и шише уиски,и без колата Тука в Испания три пъти ме връщат за газове докато не дадох 700 евро за нов катализатор.Бати скотовете са тук,па и за подкуп и молитви не искат и да чуят....Тук е така както си го спомняш!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2008 Та молбата ми е, тези от вас които имат 1.8Т и са си махнали катализатора да споделят мнения, разсъждения и съвети по върпоса. А също и къде другаде да ида за второ мнение.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=32302Махай го без да му мислиш,моята я закарах на ауспухджия(баси думата ) и ето какво бе направено:режи се фланеца към колекторната тръба(на него е монтирата ламбда сондата)(СЛЕД ламбдата),към него се заварява искрогасител(на вид е гърне с почти същите дименсии като катализатора)(като при заваряването ламбдата се развива ЗАДЪЛЖИТЕЛНО),подкача се към генерацията и готово,няма шум,няма миризми...и има маааалко повечко ряз двигателчето.Имах и имам все още мои си забележки към процедурата,но това беше най-удачното като изпълнение,резултат и разход за момента и за конкретната кола.След интервенцията колата определено върви по-добре,за жалост не може да се каже същото за излизащото отзад.......,дано не въведат задължителни стойности на емисиите......(ама пък от друга страна да ги въведат,че онзи ден на един светофар в центъра щях да пукясам от смога....,а става все по-зле) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sherif4eto Публикувано 4 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2008 колега къде ти направиха тази интервенция със смяната на катализатора. Дай някакви координати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iurimil Публикувано 4 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2008 (Редактирано) Колега не карам AUDI , a VW - с този разход не мисля,че проблема е в катализатора ти.Лятото правих разни тестове и бях разкачил лабда сондата естествено забравих да я закача обратно.Резултата: сутрин отивайки на работа (по хладното) 16-18литра,вечер прибирайки се(в жегата) 20-23 - направо настръхнах.Поогледах и видях разкачения куплонг - чистене с VAG и ефекта бе МИГНОВЕН.Та провери тази сонда при някой дето е наясно и тогава махай катализатора,че да не стане после и нея да правиш.Мисля че ако я разкачиш и не се смени разхода става от ясно по-ясно.Погледни си свещи,въздушен филтър.Успех дано съм помогнал. Редактирано 4 Януари 2008 от iurimil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2008 (Редактирано) колега къде ти направиха тази интервенция със смяната на катализатора. Дай някакви координатиНе смяна ,а замяна.А това е във Варна,едно от гаражчетата срещу В и К управлението.(най-горното)Но съвета ми е да не се оставя колата там,а да се присъства на процедурата(при мен отне почти цял ден).,никак не му допада на майстора,но такъв е живота Редактирано 4 Януари 2008 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 2 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 Аз ще пробвам първо с права тръба. Някой знае ли диаметъра на търбата след ламда сондата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 2 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 от всичко най притеснителното е да не загубиш тишината ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 2 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 от всичко най притеснителното е да не загубиш тишината ...ще запазя катализатора, ако не ми хареса ще го сложа пак или ще сложа резонаторно гърне. Никой ли не знае колко ММ е диаметъра на тая тръба??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 2 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 Никой ли не знае? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 2 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 Аз ще пробвам първо с права тръба. Някой знае ли диаметъра на търбата след ламда сондата?Кой ще ти го прави тука в Русе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 2 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 С права тръба не става работата.Аз бях така и влизаше в резонанс между 2000-2600 оборота... Извъм тоя диапазон си беше безшумна.Сложих си едно гърненце при Лазаров и забравих за дрънченето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Колеги как стой въпроса с шума при изтърбушване на катализатора? По скоро ме интересува дали има дрънчащ звук, отколкото дали генерално ще стане по шумна колата? Казаха ми че нямало място за резонатор а ако се сложи по-назад дали няма да върши работа? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Сложи си тръба! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Колко мм тръба ми трябва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Колкото е диаметъра на генерацията. И по възможност по дебелостенна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Да де аз питам колко мм е Генерацията за да знам каква тръба да купяSent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване