Jump to content

Сензационна иновация в АГУ


Recommended Posts

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Да ви кажа колеги, скоро смених старото си виарно AUDI 80B4 2,0E с малко по-ново пак от същия модел, но с двигател 2,6 V6. И естествено го покарах малко на бензин, даваше разход 8-10/100, но реших че без газ нема да се размине работата.

Прочетох до тук и ми стана ясно, че лъжеш като дърт циганин. Този мотор харчи към 10 само извън града. То по каталожни данни харчи повече, отколкото на теб ти дава. Да не си мислиш, че караш 2.6, а пък то да е 1.6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Прочетох до тук и ми стана ясно, че лъжеш като дърт циганин. Този мотор харчи към 10 само извън града. То по каталожни данни харчи повече, отколкото на теб ти дава. Да не си мислиш, че караш 2.6, а пък то да е 1.6?

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/671.html

ето тук и братушките са го написали.... така , че колегата въобще не си измисля.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/671.html

ето тук и братушките са го написали.... така , че колегата въобще не си измисля.....

Расход топлива в городе 12.3 (13.5) л/100км

Расход топлива на шоссе 6.7 (7.3) л/100км

Расход топлива Смешанный цикл 8.6 (9.1) л/100км

Объем топливного бака 64 л

Снаряженная масса автомобиля 1330 кг

Тоя дет го е писал тва нещо , ми се иска да го "ТЕСТВАМ", да дойде и да вземе едно Ауди(по негов избор) ама да е над 10 годишно,

та да видим де ще "пуска по инерция", и кой кум кой сват и кой на булката брат :steinigung: ,

Всички тея простотии дет се спрягат са рекламни трикове на фирмите производители отнасящи се за чисто нов автомобил,

зависещи изцяло от от тест драйва, и като сложим и 30% лъжа от страна на фирмата, ей го на реалният разход!

:lol: :lol: :hilezh:

Редактирано от rockton
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не вярвам на тези данни 10/100 бензин,аз не мога да докарам такъв разход а съм с по малък мотор, не искам да те упреквам колега но какъв е смисъла от 6-те цилиндъра ,с моето АСЕ който е с моногазов инжекцион :hilezh: /ами не знам как да го нарека ланди ренцо ми е газовата/вдигам на газ 100 км за под 10 секунди а съм с някакви си мижави 4 цилиндърчета.Съгласен съм със това че не ти трябва по висока скорост от 140 км/ч ама какво правиш в баирите ще влезе повече въздух,сместта става бедна и пуф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но ако уредбата е настроена кадърно,разхода е почти същия като на бензин!

Няма шанс ако всичко е настроено както трябва да гори колкото на бензин. :steinigung: Особедно при ГИто ако няма вграден симолатор на ламбда сонда *защото има такива със симолатор*. Ако някой иска може да поспорим на тази тема но е в загубена клаоза. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако уредбата е настроена кадърно,разхода е почти същия като на бензин!Аз съм А6 АБК ГИ Фобос 12-13 ГР и 8.5-9.5 ИГ

зависи какво разбира под ПОЧТИ, може и да са 2-3 или 5 литра газ това все си е почти, нали колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма шанс ако всичко е настроено както трябва да гори колкото на бензин. :) Особедно при ГИто ако няма вграден симолатор на ламбда сонда *защото има такива със симолатор*. Ако някой иска може да поспорим на тази тема но е в загубена клаоза. :D

Мисля, че няма ГИ с л-емулатор - от л-сондата взима сигнал ЕКУ-то и за да регулира сместа и подаването на газ в различните режими на двигателя. Просто интерпретира по различен начин показанията на л-сондата, когато си на газ. Затова се казва и Газов инжекцион. Не знам, освен ако има някакъв много стар ГИ, който да не ползва л-сондата, но се съмнявам :hilezh: . Не разбрах какво имаш в предвид с това "клаоза" :lol:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма ГИ с л-емулатор - от л-сондата взима сигнал ЕКУ-то и за да регулира сместа и подаването на газ в различните режими на двигателя. Просто интерпретира по различен начин показанията на л-сондата, когато си на газ. Затова се казва и Газов инжекцион. Не знам, освен ако има някакъв много стар ГИ, който да не ползва л-сондата, но се съмнявам :gruebel: . Не разбрах какво имаш в предвид с това "клаоза" :)

Никой ГИ, освен тези за механичните и моно инжекциони няма ламбда корекция... показанията на ламбдата са само за диагностични цели.

Ламбда емулатор има всеки ГИ - просто се връзва по друг начин - до ламбдата идват по два кабела, но масово се връзва само единия и то само се привръзва към сигналния на ламбдата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Колеги,някой няма ли да извади схемата,моля ви!

Ей ти я схемата. Ама нали е обяснено с 1 млн думи, за какъв чеп ти е тази схема? Ще ме извините, ама аз бактисах да отговарям на малоумни въпроси и да търся липсващата логика в ума на някакви дървени философи, и затова не пиша нищо повече по темата.Направих тази с-ма на още двама пича с АУДИ 2,6 от Варна. Питайте тях дали е хубава. А тези дето карат Ауди-та по 90-101 к.с, първо да узреят за истината и да се снабдят с по едно нормално АУДИ, и тогава да ровят в дълбочините на АУДИЗМА.

post-7584-1232980905_thumb.jpg

Редактирано от PROFESIONALISTA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво колега,не се пали,ще я изпробвам и ще пиша.

Ще я пробваме на ДЗ мотор.

Само да те питам,тези ключета дето пише вакум какво представляват и от къде се взинат?

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ти я схемата. Ама нали е обяснено с 1 млн думи, за какъв чеп ти е тази схема? Ще ме извините, ама аз бактисах да отговарям на малоумни въпроси и да търся липсващата логика в ума на някакви дървени философи, и затова не пиша нищо повече по темата.Направих тази с-ма на още двама пича с АУДИ 2,6 от Варна. Питайте тях дали е хубава. А тези дето карат Ауди-та по 90-101 к.с, първо да узреят за истината и да се снабдят с по едно нормално АУДИ, и тогава да ровят в дълбочините на АУДИЗМА.

Аз съм един от2-мата "пичове" с такава система на регулирано подаване на газ според "товара" т.е. тежестта на крака в 3 режима на работа: принудително когато ел. клапана работи постоянно , иконом.когато не работи..е тогава е смисъла на цялата работа в градски условия гори 10-11л/100, и 3-тия е автомат. когато е иконом до момента на рязко натискане на педала , когато "падне вакуума " и се подключат онези 2-те вакуумки ,които се оказаха голям дефицит....

та.... карам повече от 8 месеца и няма никакво бум дум и там дет си ги измисляте по баири обедняване на сместта и др., а като се има предвид че на обикновената газова за 630лв. НЕ сложих даже и емулатор....ами тва е то сега при тез ниски цени направо не слизам от нея даже и за хляб ходя с колата.....оффф поувлякох се ......който има намерения да слага газова ...да я слага колкото се може по-рано :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то хубава работа,ама нищо немога да свърша бею да знам откъде да взема"вакуумките"

Ами оказа се, че няма откъде. Явно аз съм успял да попадна на последните 2 такива вакумчета не само в България, ами и в света. А може би и в Галактиката :respekt::D Но имат що годе равностоен заместител, който може да се направи. Става от един микровключвател от магазин за електронни боклучета, и от една вакум-камерка от карбуратор на ЛАДА, която там служи да издърпа въздушната клапа като запали двигатела, че да не се насмуче много с бензин и да не му стигне въздуха. Мъничка, с 3 винтчета. Слагаш я на една метална планка заедно с микровключчватела, и я настройваш така, че като падне вакума- да задейства включватела. И готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Може да се ползва и вакумен пресостат, нормално затворен, който отваря при някакъв вакум.

Иначе в по-старите модели на VW им един такъв вакум ключ, чийто номер по VAG e 035133965, но не знам на каква цена може да се намери нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се ползва и вакумен пресостат, нормално затворен, който отваря при някакъв вакум.

Иначе в по-старите модели на VW им един такъв вакум ключ, чийто номер по VAG e 035133965, но не знам на каква цена може да се намери нов.

това си струва да се провери дали го има и дали ще върши работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Много добра идея.На моето AUDI има въпросния вакуумен ключ(035133965), но не знам на какво налягане дава контакт, даже не знам за какво точно служи.Иначе мотора е DZ, газифициран е преди 70к километра, пали на газ при минус 25 градуса, върви с 200 по магистралата, разхода е 12л в задръстванията, 8л с 100 и 11л с 160 км/ч след реглаж с газанализатор, разбира се. На бензин работи идеално, като я паля само на газ и я карам само на газ, а на газ върви като на бензин. Въпреки това имам затруднения с настройките. Когато намалявам чуствителноста на мембраната чрез реглажния болт на изпарителя (LOVATO) или затварям болта на дебелия маркуч към плочката, не се ограничава мощноста или оборотите, а при рязко потегляне мотора забива, почва да работи на 500-600 оборота и му трябват няколко секунди да се освести.Които ще да вярва за тези километри не ми е гръмнала нито веднъж. Изпарителя е уравновесен отзад към въздуховода, плочката е в непосредствена близост до дросела.Та въпроса ми е за какво точно служи този вакуумен ключ и как мога да направя втори газов кръг с него, за по добра настроика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...