The_Machine Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Колегата тук много добре го е написал:http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=118511 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toti Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Да ви кажа колеги, скоро смених старото си виарно AUDI 80B4 2,0E с малко по-ново пак от същия модел, но с двигател 2,6 V6. И естествено го покарах малко на бензин, даваше разход 8-10/100, но реших че без газ нема да се размине работата.Прочетох до тук и ми стана ясно, че лъжеш като дърт циганин. Този мотор харчи към 10 само извън града. То по каталожни данни харчи повече, отколкото на теб ти дава. Да не си мислиш, че караш 2.6, а пък то да е 1.6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 18 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2008 Прочетох до тук и ми стана ясно, че лъжеш като дърт циганин. Този мотор харчи към 10 само извън града. То по каталожни данни харчи повече, отколкото на теб ти дава. Да не си мислиш, че караш 2.6, а пък то да е 1.6?http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/671.htmlето тук и братушките са го написали.... така , че колегата въобще не си измисля..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockton Публикувано 3 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2009 (Редактирано) http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/671.htmlето тук и братушките са го написали.... така , че колегата въобще не си измисля..... Расход топлива в городе 12.3 (13.5) л/100км Расход топлива на шоссе 6.7 (7.3) л/100км Расход топлива Смешанный цикл 8.6 (9.1) л/100км Объем топливного бака 64 л Снаряженная масса автомобиля 1330 кгТоя дет го е писал тва нещо , ми се иска да го "ТЕСТВАМ", да дойде и да вземе едно Ауди(по негов избор) ама да е над 10 годишно,та да видим де ще "пуска по инерция", и кой кум кой сват и кой на булката брат ,Всички тея простотии дет се спрягат са рекламни трикове на фирмите производители отнасящи се за чисто нов автомобил,зависещи изцяло от от тест драйва, и като сложим и 30% лъжа от страна на фирмата, ей го на реалният разход! :lol: Редактирано 3 Януари 2009 от rockton Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 аз не вярвам на тези данни 10/100 бензин,аз не мога да докарам такъв разход а съм с по малък мотор, не искам да те упреквам колега но какъв е смисъла от 6-те цилиндъра ,с моето АСЕ който е с моногазов инжекцион /ами не знам как да го нарека ланди ренцо ми е газовата/вдигам на газ 100 км за под 10 секунди а съм с някакви си мижави 4 цилиндърчета.Съгласен съм със това че не ти трябва по висока скорост от 140 км/ч ама какво правиш в баирите ще влезе повече въздух,сместта става бедна и пуф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnis3 Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 но ако уредбата е настроена кадърно,разхода е почти същия като на бензин! Няма шанс ако всичко е настроено както трябва да гори колкото на бензин. Особедно при ГИто ако няма вграден симолатор на ламбда сонда *защото има такива със симолатор*. Ако някой иска може да поспорим на тази тема но е в загубена клаоза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 ако уредбата е настроена кадърно,разхода е почти същия като на бензин!Аз съм А6 АБК ГИ Фобос 12-13 ГР и 8.5-9.5 ИГзависи какво разбира под ПОЧТИ, може и да са 2-3 или 5 литра газ това все си е почти, нали колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 (Редактирано) Няма шанс ако всичко е настроено както трябва да гори колкото на бензин. Особедно при ГИто ако няма вграден симолатор на ламбда сонда *защото има такива със симолатор*. Ако някой иска може да поспорим на тази тема но е в загубена клаоза. Мисля, че няма ГИ с л-емулатор - от л-сондата взима сигнал ЕКУ-то и за да регулира сместа и подаването на газ в различните режими на двигателя. Просто интерпретира по различен начин показанията на л-сондата, когато си на газ. Затова се казва и Газов инжекцион. Не знам, освен ако има някакъв много стар ГИ, който да не ползва л-сондата, но се съмнявам . Не разбрах какво имаш в предвид с това "клаоза" Редактирано 5 Януари 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Мисля, че няма ГИ с л-емулатор - от л-сондата взима сигнал ЕКУ-то и за да регулира сместа и подаването на газ в различните режими на двигателя. Просто интерпретира по различен начин показанията на л-сондата, когато си на газ. Затова се казва и Газов инжекцион. Не знам, освен ако има някакъв много стар ГИ, който да не ползва л-сондата, но се съмнявам . Не разбрах какво имаш в предвид с това "клаоза" Никой ГИ, освен тези за механичните и моно инжекциони няма ламбда корекция... показанията на ламбдата са само за диагностични цели.Ламбда емулатор има всеки ГИ - просто се връзва по друг начин - до ламбдата идват по два кабела, но масово се връзва само единия и то само се привръзва към сигналния на ламбдата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Колеги,някой няма ли да извади схемата,моля ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Коя схема , че нещо не мога да зацепя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Ами тази на свързването на сензационната иновация....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Е ... тази схема само автора я знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 26 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 (Редактирано) Колеги,някой няма ли да извади схемата,моля ви! Ей ти я схемата. Ама нали е обяснено с 1 млн думи, за какъв чеп ти е тази схема? Ще ме извините, ама аз бактисах да отговарям на малоумни въпроси и да търся липсващата логика в ума на някакви дървени философи, и затова не пиша нищо повече по темата.Направих тази с-ма на още двама пича с АУДИ 2,6 от Варна. Питайте тях дали е хубава. А тези дето карат Ауди-та по 90-101 к.с, първо да узреят за истината и да се снабдят с по едно нормално АУДИ, и тогава да ровят в дълбочините на АУДИЗМА. Редактирано 26 Януари 2009 от PROFESIONALISTA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 (Редактирано) Хубаво колега,не се пали,ще я изпробвам и ще пиша.Ще я пробваме на ДЗ мотор.Само да те питам,тези ключета дето пише вакум какво представляват и от къде се взинат? Редактирано 26 Януари 2009 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Ей ти я схемата. Ама нали е обяснено с 1 млн думи, за какъв чеп ти е тази схема? Ще ме извините, ама аз бактисах да отговарям на малоумни въпроси и да търся липсващата логика в ума на някакви дървени философи, и затова не пиша нищо повече по темата.Направих тази с-ма на още двама пича с АУДИ 2,6 от Варна. Питайте тях дали е хубава. А тези дето карат Ауди-та по 90-101 к.с, първо да узреят за истината и да се снабдят с по едно нормално АУДИ, и тогава да ровят в дълбочините на АУДИЗМА. Аз съм един от2-мата "пичове" с такава система на регулирано подаване на газ според "товара" т.е. тежестта на крака в 3 режима на работа: принудително когато ел. клапана работи постоянно , иконом.когато не работи..е тогава е смисъла на цялата работа в градски условия гори 10-11л/100, и 3-тия е автомат. когато е иконом до момента на рязко натискане на педала , когато "падне вакуума " и се подключат онези 2-те вакуумки ,които се оказаха голям дефицит....та.... карам повече от 8 месеца и няма никакво бум дум и там дет си ги измисляте по баири обедняване на сместта и др., а като се има предвид че на обикновената газова за 630лв. НЕ сложих даже и емулатор....ами тва е то сега при тез ниски цени направо не слизам от нея даже и за хляб ходя с колата.....оффф поувлякох се ......който има намерения да слага газова ...да я слага колкото се може по-рано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 е то хубава работа,ама нищо немога да свърша бею да знам откъде да взема"вакуумките" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 27 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 е то хубава работа,ама нищо немога да свърша бею да знам откъде да взема"вакуумките" Ами оказа се, че няма откъде. Явно аз съм успял да попадна на последните 2 такива вакумчета не само в България, ами и в света. А може би и в Галактиката Но имат що годе равностоен заместител, който може да се направи. Става от един микровключвател от магазин за електронни боклучета, и от една вакум-камерка от карбуратор на ЛАДА, която там служи да издърпа въздушната клапа като запали двигатела, че да не се насмуче много с бензин и да не му стигне въздуха. Мъничка, с 3 винтчета. Слагаш я на една метална планка заедно с микровключчватела, и я настройваш така, че като падне вакума- да задейства включватела. И готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsonic Публикувано 4 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Може да се ползва и вакумен пресостат, нормално затворен, който отваря при някакъв вакум.Иначе в по-старите модели на VW им един такъв вакум ключ, чийто номер по VAG e 035133965, но не знам на каква цена може да се намери нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Какъв е този вакуумен презостат,колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 4 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Може да се ползва и вакумен пресостат, нормално затворен, който отваря при някакъв вакум.Иначе в по-старите модели на VW им един такъв вакум ключ, чийто номер по VAG e 035133965, но не знам на каква цена може да се намери нов.това си струва да се провери дали го има и дали ще върши работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 Като го разгледах в нета ,си е бая цифра,евентуално от морга ако се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 15 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2009 Много добра идея.На моето AUDI има въпросния вакуумен ключ(035133965), но не знам на какво налягане дава контакт, даже не знам за какво точно служи.Иначе мотора е DZ, газифициран е преди 70к километра, пали на газ при минус 25 градуса, върви с 200 по магистралата, разхода е 12л в задръстванията, 8л с 100 и 11л с 160 км/ч след реглаж с газанализатор, разбира се. На бензин работи идеално, като я паля само на газ и я карам само на газ, а на газ върви като на бензин. Въпреки това имам затруднения с настройките. Когато намалявам чуствителноста на мембраната чрез реглажния болт на изпарителя (LOVATO) или затварям болта на дебелия маркуч към плочката, не се ограничава мощноста или оборотите, а при рязко потегляне мотора забива, почва да работи на 500-600 оборота и му трябват няколко секунди да се освести.Които ще да вярва за тези километри не ми е гръмнала нито веднъж. Изпарителя е уравновесен отзад към въздуховода, плочката е в непосредствена близост до дросела.Та въпроса ми е за какво точно служи този вакуумен ключ и как мога да направя втори газов кръг с него, за по добра настроика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 16 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2009 Значи да търсим по моргите дз мотор,а относно налягането ,според мен може отчасти да се корегира с кранче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване