Jump to content

Покупка на нова кола 2


Recommended Posts

То нали напоследък стана модно :respekt: , та и аз вчера се загледах в нещо което ми се стори много прилично. :hilezh:

S60

За около 75-76 хил. лв с почти всички екстри без навигация /+ още около 5000/.

Притеснява ме единствено че форд /мото-пфое/ имат общо в цялата работа, но иначе колата изглежда яко.

Не съм правил тест драйв но на книга поне понавървява доста... турбо петак... много високо ниво на сигурност.

Бих се радвал ако някой има наблюдения да каже нещо. :hilezh:

Аз досега не се бях заглеждал във Волво, но тази ме впечатли, вярно не е ауди но примерно новата А4 която е от този клас стъпва на поне 30-35 хил. отгоре с подобно оборудване.

А и е AWD което вярно не е куатро, но би трябвало да върши работа. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами какво те притеснява мото-пфое и форд? Лично аз нямам нищо против тях.

Иначе съм имал форд и волво служебно, бях доволен и от двете

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май по-правилния избор е S40/S80. Гледам, че само на S60 я няма тази висящата централна конзола (кефи ме безумно), дет я слагат на всички останали. Сигурно ше пускат ново S60.

volvo_s80_interior_09_04_06.jpg

nyas404.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно мога да заявя, че сервиза на Мото-Пфое във Варна е един от най-добрите. Имал съм сложебно Волво и само там съм го обслужвал. Механиците си разбират от работата, познават и новите и старите коли и техните проблеми. Доставят частите възможно най-бързо и веднага ти казват кога ще дойде частта и къде се намира (София, Будапеща, Стокхолм и т.н). За разлика Порше БГ като реших да пробвам дали ще съм доволен, на диагностиката на 100цата ми казаха "има шум в скоростната кутия" след 2 дена отивам и ми казват "карай няма проблеми" е как да няма проблем като има шумове :hilezh: :hilezh: , както и да е един "гаражен" майстор ми реши проблема. На баща ми Jeep-a стоя гаранционен 2 месеца в сервиза на Авангард ДХ (на Мерцедес, Митсубиши, Джийп и тн. представителите за Варна) докато му доставят една част за силовата кутия и при това без да му предоставят автомобил докато е на ремон ноговия (гаранционен), защото нямали свободни коли в момента. Е разните дилърчета там ще карат Крайслери 300С и Бенцове Е350, а за клиентите нямат коли??? :rotcol: Сега карам една Тойота Авенсис 2007 (пак служебна) и на първото ТО смениха масло и маслен филтър без въздушен и горивен. Питах ги аз що не сменят и тях, а ми отговориха на 30к км. Е как на 30к по тези прашни пътища в БГ, еле па готивата.... Насрочиха ми друг час за тези 2 филтъра. За VW сервиза във Варна направо не ми се говори.

Та ако заради обслужването ще се притесняваш на Волво, недей :nixweiss: Пък и са здрави мамка им и коли....

ПП. Моя съвет за двигател на Волво 2.4D 163 коньовия- мн добре върви и е точно на границата за акциза ;) А и е петак :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз па искам С30

Volvo-C30-4-lg.jpg

Дразнят ме малко ръба на стопчетата на S-вете, но на новата S80 ги позагладиха.

1024x768_01%20S80.jpg

Тва ше да е прогноза за новото S60. Прилича на А4 Б6 отзад

VolvoS60_bak_stor.jpg

А тоз интериор на S80 e нечовешки

default3.jpg

И аз съм на това мнение. :nixweiss:

А "Легенда" с квадро е за динамични млади хора ...

П.П. Сори. Не се сдържах :hilezh:

Редактирано от Cherepaha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са хубави, но плащаш Волво, а получаваш Форд.........., някак си не ми се връзва, много от частите вложени в новите волва са фордови. И в заключение всеки сам си решава за себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са хубави, но плащаш Волво, а получаваш Форд.........., някак си не ми се връзва, много от частите вложени в новите волва са фордови. И в заключение всеки сам си решава за себе си.

Плащаш Ауди, а получаваш VW по тази логика! И на мен не ми се връзва, ама е факт;-)

Глас за С60 с 2.4D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много скучна кола на много висока цена,която с напускането на магазина пада с 40%.Клиенти сме на Мото Пфое и съм близък с дилърите на Волво.Имал съм честта да карам абсолютно всички модели включително 8 цилиндровото S80 AWD Executive.Какво да кажа при нито едно от Волвата не се получи ефекта Уау.А сервизирането ако е същото като при Форд,ще останеш доволен и ще имаш достатъчно време да разгледаш всички модели автомобили в салона чакайки 3-4 часа да ти сменят накладки примерно ;)

А и последно от кухнята,внимавай да не ти набутат бито от град защото лятото около 200 форда и волва дадоха фира,но си го пазят в тайна ;)

Реално погледнато за 75 000 ще купиш новата А4 с доста екстри,така че мисли трезво,че и мен като тебе ме минаха с няколко форда,абе въобще омайвачи са :hilezh:

Редактирано от QUATTRO_BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не Пасат ? Стана модно явно да подкарваме нови машини...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много скучна кола на много висока цена,която с напускането на магазина пада с 40%.Клиенти сме на Мото Пфое и съм близък с дилърите на Волво.Имал съм честта да карам абсолютно всички модели включително 8 цилиндровото S80 AWD Executive.Какво да кажа при нито едно от Волвата не се получи ефекта Уау.А сервизирането ако е същото като при Форд,ще останеш доволен и ще имаш достатъчно време да разгледаш всички модели автомобили в салона чакайки 3-4 часа да ти сменят накладки примерно :)

Реално погледнато за 75 000 ще купиш новата А4 с доста екстри,така че мисли трезво,че и мен като тебе ме минаха с няколко форда,абе въобще омайвачи са :flehan:

Е то ефекта Уау го има при Мазерати, а тва е Волво. -_-

Иначе и аз съм чувал кви калмуци са мото-пфое и затова пуснах и темата. А и някой беше споменал че дори при гаранционен проблем може да откараш седмици за да ти доставят частта. -_-

А за А4 не си прав, сравнимо с х-ките на това Волво /2,5Т/ отиваш на 3,2 или 3,0тди. Гледах едно такова в шоурума на Порше, ми с подобни екстри е 115хил. Вярно не мога да кажа че колите имат общо, но 115хил. за кола не мога още да го възприема. Иначе за парите на волвото, А4 2,0тди може би е възможно, ма нещо ми е куцо. :stupid:

Абе май ще го оставим за догодина, тва със смяната на колите ма дано се удържа. :hilezh:

А що не Мондео?
А защо не Пасат ? Стана модно явно да подкарваме нови машини...

Ми щото си мисля /а от днес съм сигурен/ че Волво е доста по кола от Форд и VW, просто седнах в него и чувството е различно. Моята А4 която е на прилични години и всички дребни проблеми по интериора съм ги отстранил /до крак :flehan:/ в сравнение ги превъзхожда с порядък, но в сравнение с волвото е кат детско камионче.

Днес карах едно S60 но D5 и като возия и комфорт е на доста добро ниво. Но с дизела не мога да добия представа за динамиката на бензиновата щот нямат нищо общо. Моята А4-ка върви повече, вярно с чип е. А ако купувам нова кола бих искал да е нещо различно.

Иначе D5-цата като возия, обезшумяване /хем е дизел/, салон, музика /направо смРЪт/ при Волвото е... абе кола си е.

Да ви кажа че никога не съм предполагал че ще се загледам във Волво, но тази кола много силно ме впечатли и в момента пия питие на големи глътки и се опитвам да се убедя да не действам импулсивно. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или АУДИ или нищо !

------------------------------

Уважавайте темата:

"Как и какво Ауди да си купя?"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Volvo аз лично не ги харесвам.Незнам сега каква им е политиката,но преди двг-та купуваха от други производители,като 2.5тди(от ауди),1,8gdi(митсубиши) и камара френски дизели и бнзинки.Волана е отватително грозен и като цяло автомобила не е мои стил.Himika има ново волво и не се изказваше мн ласкаво за него,както и наблюденията на цорци.

Б8-цата изглежда добре и доста я хвалят по тестовете...Всичко е въпрос на вкус и до това дали можеш да си го позволиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и последно от кухнята,внимавай да не ти набутат бито от град защото лятото около 200 форда и волва дадоха фира,но си го пазят в тайна -_-

Май не е тайна, защото на мен ми предложиха и Фиеста и Мондео градушкови с 3-4 хиляди отстъпка за Мондеото и до 5 за Фиеста.

казаха, че сега пристигали доста от тях :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Волана е отватително грозен ...

Б8-цата изглежда добре и доста я хвалят по тестовете...Всичко е въпрос на вкус и до това дали можеш да си го позволиш.

волан

Мисля че не си прав за волана. Но за В8, вкуса и възможностите си напълно прав. -_-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

волан

Мисля че не си прав за волана. Но за В8, вкуса и възможностите си напълно прав. -_-

Този става...визирах този на С80,който до преди няколко години беше на всички модели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не е тайна, защото на мен ми предложиха и Фиеста и Мондео градушкови с 3-4 хиляди отстъпка за Мондеото и до 5 за Фиеста.

казаха, че сега пристигали доста от тях -_-

Да напълно сте в час с положението. Най-интересното е че изобщо не си траят, те се ХВАЛЯТ как са ги оправили. Една колежка ся си купи "Фокус" от тая серия...Аз нова кола с предембрионални ремонти не бих си купил, пък за вас незнам. Още да не съм я карал и да са и "теглили" ламарините....ЗАЕБИ....

Иначе и аз съм на мнение, че Volvo правят доста прилични автомобили напоследък. Първите серии S и V беха доста слабички в почти всички отношения, но последните предполагам са друга бира :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и последно от кухнята,внимавай да не ти набутат бито от град защото лятото около 200 форда и волва дадоха фира,но си го пазят в тайна ;)

Реално погледнато за 75 000 ще купиш новата А4 с доста екстри,така че мисли трезво,че и мен като тебе ме минаха с няколко форда,абе въобще омайвачи са :blackey:

Нека и аз да кажа нещо от "кухнята", ама баш от кухнята (работя в каросериен отдел на Мото Пфое)

1. Градушката удари около 1000 автомобила (967)

2. По-голямата част от тях са Форд (предимно Фиеста и Мондео)

3. Ударена от градушка S60 има 2 броя които вече са продадени

4. Ремотите извършвани по автомобилите се състоят в следното: замяна на преден капак, евентуално и заден ако е много зле, на някои автмобили сменихме по някоя врата, че и калници дори (когато се налага разбира се) замяна на всички счупени части (огледала, челни стъкла, лайстни и т.н.), всичко което се изправя по автомобила се изправя с вакуум въпреки което всеки автомобил е минал и през цялостно пребоядисване

5. Никога за никого не е било тайна, че чвтомобилите за градушкови и за ремонтирани.

6. Отстъпката давана за градушков автомобил е 12-22% в зависимост от модела.

Иначе S60 не е лош вариант, наистина е изключително здрав автомобил, с много комфорт и красота.

ако не бързаш обаче изчакаи да видиш на живо това бебче (което все още няма цена за съжление) :blackey:

http://newcar.bg/Volvo-XC60-sg198.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично много харесвам дизайните на Волво, особено V50, допада ми повече и от А4 ТДИ. Не мога да се изкажа за Мото-Пфое или Волво конкретно като здравина и качество. Усещането е строго персонално и всеки сам решава, кое возило има ефекта УаУ и кое не.

Иначе, ако не се лъжа, S60 е от класа на А6, не на А4. И за 80 хилки можеш да вземеш натокано А4, на година, или осакатено А4 от салона. Лично аз бих предпочел новия автомобил. Вярно е, че А4 3.0 ТДИ с куатро и типтроник си е кола-мечта (покарах такава с С-лайн и навигация, и май почти всичко друго допълнително) обаче и парите си идват почти двойни - около 120 000 лв.

Ако имаш парите - взимай Аудито, ама ако не ти се нариват толкова пари за желязо, не се чуди и грабвай волвото - същата работа, само дето не плащаш чак толкова за марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм особено доволен от S40. Плюсове и минуси на S40 спрямо B6/B7:

+ По-комфортна возия

+ По-стегнато окачване, т.е. по-голяма стабилност и по-приятно усещане (не питайте как така хем е стегнато, хем е по-комфортно - направили са го някак)

+ По-добри спирачки

+ Наистина гори малко, и то не само на книжка както е при Ауди

+ Много висока сигурност - това е единственото нещо, на което Волво продължават да държат

+ Цената на S40 е много добра. За същите екстри и мощност трябва да доплатиш солидно при Ауди

- За 10,000км 2-3 пъти ни остави на път. Е, случи се в града, но за мен това си е на път.

- Въпреки че е модел на 3-4 години, продължават да съществуват съвсем ясно доловими производствени дефекти, заради които ни викаха в Мото-Пфое 2 или 3 пъти за сервизна акция. При Ауди и Мерцедес цикълът на израстване на бебешки болести трае не повече от 2-3 години за модел.

- Чакахме 3 седмици за една част

- Интериорът и цялостният дизайн на автомобила са доста студени, което за някои може и да е плюс

- Качеството на някои детайли е по-ниско спрямо това на Ауди

- След изтичане на гаранцията автомобилът става по-трудно продаваем и обслужването му става скъпо. Може да се окаже, че едно Ауди от същия клас се поддържа по-евтино...

Още малко обективни факти, които не мога да класифицирам като добри или лоши:

S40 е базиран на Ford Focus

Ford обмислят да продават Volvo, тъй като са установили, че покупката им преди време не е била успешна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 000 км. 2-3 пъти да ме остави на път........ :hilezh: те тва няма място в моя гараж,па ако ще да е най-красивото и комфортното :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм особено доволен от S40. Плюсове и минуси на S40 спрямо B6/B7:

+ По-добри спирачки

- За 10,000км 2-3 пъти ни остави на път. Е, случи се в града, но за мен това си е на път.

Мерси за инфото колега. :flehan:

Това с по-добрите спирачки ме изненадва. Казваш че спира по-добре от В6? :) Значи доста добре спира. :hilezh:

Кофтито е че се е случвало да ви остави на път, което е много неприятно. Какви са били проблемите, защото на мен ми изгоря едната бобина на аудито и добре че бях в града, защото на дълъг път ако нямаш резервна става супер гадно, но принципно не е голям проблем. Докато ако е нещо по двигател или електроника си е ужас. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...