BADJO Публикувано 4 Април 2008 Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 Много лошо, сутрин върти по 5-10 пъти, докато запали, а след това избълва такъв облак, миришещ силно на бензин, че дизелджиите в махалата ми завиждат Миналото лято ми смениха дюзите, та би трябвало да са здрави/минал съм 20-30 000км./От какво може да е този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Април 2008 Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 Замери си температурния датчик на ЕКУ-то. Може да е сдал багажа и да го лъже, че е температурата е по-ниска от действителната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 4 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 По разни сервизи, като обикалях миналата година, доколкото си спомням, май ми казаха, че нямам такъв темп. датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Април 2008 Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 (Редактирано) Не може да нямаш - "син" е на цвят. Ако имаш климатроник даже са 2 еднакви - единия за ЕКУ-то, а другия за климатроника. Затова внимавай да не ги объркаш като мериш Предполагам, че двигателя ти е АСЕ и си с механичен инжекцион? Редактирано 4 Април 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 4 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2008 АСЕ е двигателя, да, но явно съм попадал на "баш-майстори" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 Бадже - почти е сигурно, че е от температурния датчик, който отваря дюзата за палене на студен двигател. Най-добре отиди при юнаците от БОШ под моста Чавдар... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 Бадже, обърни се към Този колега и го попитай дали въпросния датчик не е с номер 034 919 369 С , за който си писахме с него преди месец. Ако е той ще ти го намеря оригинален на доста различна цена от тази на Порше БГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 Мисля , че трябва първо да се види на ВАГ дали ще го изпише като грешка и да се види какви градуси показва когато е студена колата. Знам , че ако този датчик дефектира компа подава богата смес като за много студен мотор и от там сутрин се дави ако температурата на въздуха е над 5-10 гр. (мое мнение). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 6 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2008 Точно нещо такова става, зимата палеше по-добре, и си мислех, че като се вдигнат малко темп. ще се оправи , а то стана обратното, повече почнах да въртя за да запаля!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Април 2008 Доклад Share Публикувано 6 Април 2008 (Редактирано) Не може да нямаш - "син" е на цвят ...............Предполагам, че двигателя ти е АСЕ и си с механичен инжекцион?Всъщност не е точно "син" на цвят по това което видях в ЕТКА-та. Има един "бял" с 2 крачета закачен отзад директно на главата и един с 4-ри крака отпред отдясно на главата м/у 1-ви и 2-ри цилиндър. Имаш и "син", но той е само за показанията на климатроника. Предполагам, че този с 4-те крачета ще е комбиниран - за ЕКУ-то и за показанията на уреда на таблото, но може и да бъркам. Пратил съм ти на мейла схемата с датчиците и каталожните номера на двата. Нека някой колега с Аутодата например да провери кой от двата е за ЕКУ-то.Току-що го намерих - белия с двете крачета е за ЕКУ-то - монтиран е отзад на главата на двигателя. Намерих и сравнителна таблица ома/градуси, така че, ако те интересува мога да ти я пратя и нея Редактирано 6 Април 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 6 Април 2008 Доклад Share Публикувано 6 Април 2008 Пращай му я бате да мериме, че сън не го лови, по нощите обикаля НДК и си мърмори сам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Пратих му я - виж и мен сън не ме лови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 7 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Много благодаря на VBI и Marian990, дадоха ми много ценна информация Нямаше да се справя сам, защото хич ме няма с разните там ЕТКИ и Аутодати Ще пиша, как са се развили нещата и дали от това се дави сутрин колата!Има вариант, въпреки, че дюзите са на 9-10 месеца, да са се сдухали! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Не ми се вярва да е от дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 7 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Значи, днеска Любо/Ауди В6/ се хвана и замери датчика- белия с двете крачета- абсолютно си е в нормата.Не е датчик, от нещо друго се дави колата!Той спомена, някакъв регулатор за налягането на горивото, който нищо не ми говори за жалост Отделно, че дюзите може да са "сдали багажа", но това, в някой сервиз ще се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Дюзите според мен не са - за 10 месеца не могат да се износят. Другото е ел. регулатора на налягане да подава повече гориво. Той обаче се управлява от ЕКУ-то, което от своя страна взима сигнал от л-сондата. Щом като температурния датчик е в ред според мен е по-вероятно да не ти е добре л-сондата. Отиди на VAG-COM да видят какви грешки ти дава ЕКУ-то. Не бързай с дюзите. Още повече ако са запушени могат да се почистят с добавка в горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 8 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 (Редактирано) Ще я преслушаме с един лаптор и пак ще пиша Ламбда, откакто е при мен колата/вече 6г./, не е сменяна, като км. са около 100 000, ама половината ги навъртях последните 2г. набързо За дюзите, определено няма да бързам! Редактирано 8 Април 2008 от BADJO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 (Редактирано) А кое е регулатора на налягането на бензина? Има 2 куротресини, които са близо до въздушния филтър. Едното е с 3 метални тръби и вакуумче към филтъра, но няма букси, и едно с 2 тръби и някаква букса. Има ли начин да се замери това с буксата?ПП: Колата се дави и на загрят двигател, отзад смърди на бензин та се не трае. Чак пуши... Опитах да врътна кранчето с шестограма за реглаж на инжекцията, ама нещо не се получи.Едит: Имам ламбда от AAN двигател, 2.2 бензин. Резбата дали е същата като на ACE-то? Редактирано 8 Април 2008 от Audi V6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 пипай пипайнали не е по твоята кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 Нема мое, нема твое. Навсекъде барам. Те барнем и теб? Тия 1.8 Тръц много ги владея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 (Редактирано) С реглажния болт на дебитомера не можеш да коригираш сместа защото ел. регулатор на налягане се управлява от ЕКУ-то (а то взима сигнал от л-сондата) и колкото и да го въртиш ако л-сондата казва, че сместа е бедна, регулатора автоматично я обогатява (компенсира). Затова нека първо да я закачи на VAG-COM да се видят грешките и да се изчистят. Принципно ел. регулатора на налягането за който питаш е закачен отдясно на главата на инжекциона и има куплунг с 2 кабела (да не го сбъркаш с потенциометъра отляво - той е с куплунг с 3 кабела ). Щом "чади" толкова и мирише на бензин вероятно проблема е в л-сондата или ЕКУ-то е в някакъв авариен режим. По принцип може да се нагласи сместа и без л-сондата, но за целта трябва първо да се откачи куплунга на ел. регулатор на налягането и чак тогава да се върти реглажния болт на дебитомера. Но за да се нагласи прецизно пак трябва стенд да се замерят газовете. Другото неприятно нещо при откачането на ел. регулатора на налягането е, че той играе и роля на смукач докато е студен двигателя и реално откачи ли се - смукача ще изчезне и сутрин няма да има мощност. Затова по-добре не бързайте да откачате и връткате разни работи, а я закачете на VAG-COM да видим какво пише Катализатора в ред ли е (ако не е махнат вече)? Ако има и е запушен - проблема може и да е в него Редактирано 8 Април 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 Нема мое, нема твое. Навсекъде барам. Те барнем и теб? Тия 1.8 Тръц много ги владея.буста ми пулсиратреа се намесиш ми се чини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 9 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2008 Няма катализатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 9 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2008 Баси, VAG COM-а не позна комп-а на колата, успя да разпознае само АВС-а и климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 9 Април 2008 Доклад Share Публикувано 9 Април 2008 Само предположение:Ако колата се дави, само когато е студена и белия датчик е наред,дали проблема не е в дюзата за студен старт? Дали пък тая стартовата не "пикае"?Предполагам, че си сменял 4-те дюзи към цилиндрите. Не знам обаче как да я провериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване