Jump to content

Recommended Posts

Да ти кажа мисля, че няма почти никаква разлика във възможностите между VCDS-Lite, спрямо 311.2 или 409.1. Особено за твоя автомобил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

може ли да се изкара разхода и остатъка в гориво в резервоара на Ауди А4 Авант 2000 с малкия дисплей и цифров часовник,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет някой може ли да ми каже дали тия стойности са нормални. Интересуваме най-вече МАф сензора защо дава такива големи стойности.

img280320131347581.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не се ориентирам много..

Това на какъв двигател е? АФН? Как е правен лога (предавка, обороти, газ до долу)?

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет някой може ли да ми каже дали тия стойности са нормални. Интересуваме най-вече МАф сензора защо дава такива големи стойности.

най вероятно ЕГР ти е блокирал...или актуатора да ти е заседнал... макар че показанията на МАФа са ти в норма като гледам !

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи мотора е АФН това е снимка на обороти само ЕГР ми показва 59% ама отворен ли затворен ли не го знам, на графиката се вижда как изведнъж пада на 4% като дам леко гас и пак скача на 59%. Проблема или това което си мисля, че е проблем МАФа дава малко по високи стойности от тези които трябва да дава по VAG-COM. На 2 канал трета колонка под нея пише от 240 до 340 при мен е 380.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така съм я взел колата нищо не съм ограничавал нищо понеже не съм много запознат как става това. Колата си върви много добре не пуши дори и като я настъпя рязко пак не се виждат пушаци. Само тоя МАФ дето дава малко по големи стойности. Не съм го свалял да го гледам и да го чистя с нещо ако е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега чети кво съм ти писал ...проблема не ти е в мафа.... ако искаш да провериш маф му откачаш буксата и даваш газ... ако колата върви добре значи е ок мафа

свали го тоя егр и го чисти ...има илядо теми в нета как става!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ЕГР съм го свалял 2 пъти да го гледам и чистя, но явно трябва да се сменя с нов, понеже не уплътнява добре. Благодаря за отговорите :bia:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко въпроси и от мен.

На помпа дюза двигателите какво се гледа, смисъл на кой канал и какви стойности?

На кой канал се гледа налягането на турбината, при бензинови и дизелови един и същ ли е?

Какво трябва да е налягането при сток двигател PD 131к.с. и при 1.8т 150к.с. и при какви обороти?

Редактирано от riseup
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли да ми препоръчате конкретна обява за кабел да си поръчам от E-bay или конкретен продавач. Гледам че има някои които ги водят ELM 327 други VAG KKL и т.н., има и Bluetooth без кабел на подобна цена около 10-тина долара. Имате ли впечатления. Колата е Audi A3 8L 1997 година, двигател AGN.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За аматьорски цели става и без обновяване, работи стабилно, като се смени автомобила с по-нов ще се смени и кабела, или софтуера. За нормален потребител е ок. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В новите версии не само се добавят нови модели.

Оправят се и проблеми със старите модели, обогатява базата с лейбал файлове и т.н.т.

Далеч по-добро предложение е на тази цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следния проблем:

Смених лаптопа.

Кабела ми е VAG K+CAN 1.4 Commander.

Сега на новия комп съм инсталирал - 704.1(стария ми инсталационен диск жената го е запокитила нейде)

Порта си е нагласен и си го разпознава от 1-4 винаги ми казва при теста ПОРТ-ОК, Софтуеъра не е разпознат!

Пробвах да сменям порта, няма резултат.Лампичката на кабела свети зелено.

Прочетох в един друг форум, че би трябвало да проработи кабела с 409 версията?!?Някакви идеи?

От къде да я търся 409 или просто да търся друго решение на проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще трябва да поръчвам нов VCDS кабел+софт.

Идейки от Ибей.де???

Рос Тех много пара искат.

Май ще е от БГ. Предложения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за Ауди А4 98г от прочетеното разбирам, че този вид кабел ще ми свърши работа Интерфейс (кабел) KKL USB за VAG-COM/VCDS-Lite от Склад66. Него ще мога да го ползвам на модели до 2004г. А Интерфейс (кабел) HEX-USB+CAN за VCDS 12.10.3 (VAG-COM) става и за абсолютно всички модели. Понеже съм лаик, има ли съществена разлика между двата интерфейса, съответно и софтуер, или е в поддържаните модели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.diagtools.de/wholesale/vag-com-118-vcds-hex-can-%20usb.html

Ей тоя заръчах.Сайта е надежден.Няколко пъти поръчвах от там.Всичко е ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...