BIRIMBAUA Публикувано 21 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 Много е вероятно да пада разхода и под 11, но за съжаление при мен се случва много рядко, при мен разход средно около 13. Миналият резервоар ми беше разходът 10,7 , но това ми се случва за първи път от както имам колата. Просто карах на дълги растояния, не съм вдигал повече от 140, като съм ускорявал плавно. Според мен това е причината за нисък разход, да няма педала постоянно до долу, инъче може и с 90 да се кара но само ластици и спирачки и тогава и 16 може да стигне. Това е мое мнение, не мога да се аргументирам, като колегата "VIPER" защото не съм си водил такива сметки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Някой знае ли дали диодите от фейслифта пасват точно на мястото на мигачите на пре-фейслифта? Намерих няколко из мрежата на добра цена, чудя се дали да не ги сменя. Говоря за тънката дълга ивица на около 30см под фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kupe Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 VIPER карам Q7 ot 2006. Карал съм още 4 Q7 ци. Отделно сега имам Q7 от 2009та. Всичките 3.0 D. Най-ниският разход който съм имал за градско е 14. Средният за София е не по-малко от 16-19 зимата. Незнам каква е тази статистика. Само за справка с печка зимата ми дига до 28 на къси разстояния. Относно диодите. Да пасват прекрасно, НО! не стават. 1. Няма да светнат, защото компа ще ги пише, че са изгорели и няма да подава ток. 2. Дори да свържеш залъгалка за габаритите и да светят, няма да имаш мигачи. Диодите сменят цвета си при промяна на напреженито на тока, а в твоята го няма модула. Има вариант да си ги направиш ти сам " по български ". Поне аз така съм направил с диодна лента и работи и мигач и габарит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Другият вариант е да си смени модула с такъв с буква К накрая и да не прави цигании с побългарявания! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Много ми харесва оригиналния офроуд пакета който си е сложил вайпър-а, ама нещо цената от 5к лв не ми харесва Някой срещал ли е по евтина алтернатива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kupe Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Другият вариант е да си смени модула с такъв с буква К накрая и да не прави цигании с побългарявания!Защо пък реши, че е цигания. То по тази логика е цигания и новия фейс лифт , тип коледен камион на кока кола. Толкова ли е сложно да се вгради диодна лента.. и ако мислиш, че крайния ефект е много различен от оригинала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Щом ти харесва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деян Публикувано 25 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Оригиналният фейслифт не е никак лош, но аз лично не бих пипиал нищо по външността на колата. Всяка една промянта, колкото и дискретна да е тя, винаги ми се е набивала в очите и то не с приятно усещане. То затова и много малко от тунерите придобиват статут на официални такива за дадена марка. За мен лично муцуната на базовия офроуд пакет на Q7 (този без пластмасите по калниците и праговете под вратите) е възможно най-добрият вариант на оригинална визия. Колкото до диодите, тук принципа на мечо Пух - колкото повече, толкова по-добре - не важи за мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Аз не мога да преценя дали офроуд или S-line пакета ми харесва повече. И двата си имат своя чар, но ако Q7-цата е с вътрешен S-line, тогава трябва да е и с външен, мое мнение.Бабо, модулът един и същ ли е като този, който аз смених, евентуално да му намерим приложение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деян Публикувано 25 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Честно казано, не виждам какво общо има вътрешния S-Line с външния пакет. Външно S-Line вървеше с различна предна броня и кора под нея, лъскави кръгли накрайници на ауспусите и други разни подобрения. Вътре включва волан, скоростен лост, седалки и т.н. Офроуд пакета върви по-скоро като алтернатива или дори надграден външен S-Line (говоря за този без пластмасите и праговете). Аз като я поръчвах, сложих S-Line + Offroad. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 VIPER карам Q7 ot 2006. Карал съм още 4 Q7 ци. Отделно сега имам Q7 от 2009та. Всичките 3.0 D. Най-ниският разход който съм имал за градско е 14. Средният за София е не по-малко от 16-19 зимата. Незнам каква е тази статистика. Само за справка с печка зимата ми дига до 28 на къси разстояния. Относно диодите. Да пасват прекрасно, НО! не стават. 1. Няма да светнат, защото компа ще ги пише, че са изгорели и няма да подава ток. 2. Дори да свържеш залъгалка за габаритите и да светят, няма да имаш мигачи. Диодите сменят цвета си при промяна на напреженито на тока, а в твоята го няма модула. Има вариант да си ги направиш ти сам " по български ". Поне аз така съм направил с диодна лента и работи и мигач и габарит.Значи да приемем, че карам малко по-плавно и моят разход в София никога не е достигал 16 в София. В Пловдив е стигал 14, но над това не се е качвал. Или поне откакто се разработи колата.Мерси за инфото за диодите. Ще търся още инфо за този модул. Или пък да я карам без мигачи, нали има на огледалата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kupe Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 (Редактирано) Може да прекараш отделно мигач във фара. Един приятел така направи на неговата. Редактирано 27 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Ето това намерих, някой мнение?http://www.ebay.com/itm/Genuine-New-Original-Led-Turn-Signal-AUDI-Q7-4L0953042D-4L0953041D-Facelift-/110970363003 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kupe Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 http://tuning-sport.com/bg/products/view/2232.html?gID= Ако ще даваш толкова пари, то по-добре от тук го вземи да си сигурен, че работи! А и има опция да ги спазариш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Да прав си, мерси за линка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taf Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 От доста време след като изгася колата и изляза чувам някакво бучене като на вентилатор+горелка под шофьорската седалка, а вчера се наведох и видях, че дори излиза пушек(пара) с мирис на изгоряла нафта от една тръбичка/като мини ауспух/ под колата /под шоф. седалка/. Това не го прави винаги, а от време на време като засега не мога да установя някаква зависимост. Та се чудех що за нещо е това и за какво служи? Колата няма печка. Поне не тази за която се плаща. Колата съм я купувал това лято нова - Q7 3.0TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Явно има печка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Колега, как си си купил нова кола, а даже не знаеш с какви екстри е :steinigung:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деян Публикувано 5 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Колата ти има печка наистина. В настройките можеш да откриеш една опция за автоматично включване на печката при студено време да стопли по-бързо колата. Според мен има смисъл само при много ниски температури. По-добре да я махнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Ако има печка и е купувал колата от официален представител, трябва има и дистанционно. При мен поне беше така. Иначе печката пуска пушек действително, но само докато работи. Аз поне в MMI нямам функция да се включва при студеното, само при настройка на определен час. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Не е задължително да има дистанционно. То се поръчва отделно. Поне при А6-те е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Да, сигурно е по-вероятно Q7 да прилича на A6 по оборудване, отколкото на друго Q7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Печка от Q7 3.0тди става на А6 3.0тди и обратно, както и разни модули, босе, дсп, радио тунет, тв тунер, волани ... и разни други Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Добре, значи моето Q7, поръчвано 2006-та година с печка, си върви с дистанционно. Модел от някоя от следващите години, на което собственикът не е поръчвал печка, са му подарили бонус печка, но без дистанционно. Seems legit. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taf Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Печка нямам със сигурност, колата си я купих от Порше. Беше налична, но въпреки това имам пълна разпечатка на всички екстри към нея, а там няма печка. Няма и никакви настройки за такава в ММИ, нито дистанционно. Та остава да е нещо към ДПФ филтъра, но защо пък ще му правят допълнително аспухче и то точно под шоф. място. Като ходя за смяна на масло в Поршето ще трябва да ги питам, каква е тази бръмчалка/духалка под колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване