Jump to content

Audi Q7, обсъждане на качества, проблеми


Деян

Recommended Posts

Колко е ориентировъчната цена на нов филтър? 2000лв? Че на Кю-то много ще му стане за този месец -  и ДПФ, и изпускателни колектори. Не съм сигурен дали си струва да рискувам с премахването, понеже не знам наоколо да има добри майстори в тази област(става въпрос за около Сараево) Ако нещо ще се наложи да докарам Кю-то в България при някой свестен монтьор за тази процедура, но пък със задръстен филтър да карам 600км ми се струва невъзможно, най-много да се повреди още нещо.

И моя случай стана един...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един трик - с оригинален софт се задава на ЕКУ-то, че ДПФ-а е сменен, т.е. нов, нулиран.

Вариантът ти е да сложиш преди това една добавка в резервоара за почистване на ДПФ и газ по магистралата до Бг.

Така със сигурност ще се изчисти доста.

 

Но начинът ти на ползване на возилото предполага и за в бъдеще подобни случки, затова просто трябва да го отстраниш софтуеърно и механично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с 10 пъти :biggthumpup:    Колега хубаво е да имаш филтър това е повече от ясно.... но при положение че ще се ползва колата основно градско няма особен смисъл да инвестираш в нов... Живота му в градски условия е далеч по-малък и като цяло на ауди дпф правят мизерии\ не че на бмв са по-добри но с много малко\... За 400-500 лв макс маха софтуерно и забравяш при изправна кола даже няма и пушек както и малко с поотпушва  Но основното е че не го мислиш и нямаш драми с техниката

Ти знаеш ли колко струва ДПФ за Q7?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1500лв струва да си махнеш ДПФ при проверен човек. Онези дето ти ги дрънкат че за 500лв ...... и нямаш проблеми ги забрави в форума вече има опарили се!

Оптимист като не знаеш не се обаждай!

Така е шпек ..... кофти е тая работа с тоя филтър ама ко да се прави ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1500лв струва да си махнеш ДПФ при проверен човек. Онези дето ти ги дрънкат че за 500лв ...... и нямаш проблеми ги забрави в форума вече има опарили се!

Оптимист като не знаеш не се обаждай!

Така е шпек ..... кофти е тая работа с тоя филтър ама ко да се прави ......

Ти ако искаш 5 х дай  при проверения човек .... нещо големи баровци станахте с тия 4фки бъкани с проблеми :biggthumpup:

АЗ знам и мога за 500кинта ти като не можеш и не знаеш по-добре се ориентирай преди да си позволяваш подобен тон :tach:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе младеж ходи си карай колата и не препоръчвай услуги за резултатите на който сме чели!

Кажи сега кой по колко пари взимат за премахване на филтъра в твоя край!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младежа най-вероятно е по-дърт от теб :biggthumpup:

Мисълта ми е ,че понякога преекспонирате с разни велики мислители и майстори...Примерно със тази цена 1500 лв за премахване на ДПФ и то на ауди..Разбирам да е няква японска чикия примерно лексус и т.н.... В тоя или оня край ти казвам че може съвсем успешно и безболезнно да се направи тва за 3 пъти по-малко пари... Са вече ако ти се дават няма кои да те спре нали знаеш оная поговорка, че не е луд тоя които яде баницата

Бъди здрав

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ви, за едното нищо се скарахте.

Иначе цената за нов филтър е меко-казано абсурдна. Аз сега като сменя и него, и 2-та изпускателни колектора ще ми струва 1/4 от актуалната пазарна цена на Кю-то. Даже се замислям дали да не го сменя за употребявано А4 Allroad или Q5 2.0TFSi?

Някой пробвал ли е отварите на Liqui Moly за почистване на DPF филтъри? Дават пълно прочистване на 80% запушен филтър.

Убедих се напълно, че дизел за градско каране не е никак подходящ или поне капризен такъв с голям пробег не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има подобна на Bardahl, Particulate filter cleaner – DPF някой казват че върши работа  , около 100 лв мисля беше... НО като цяло няма да реши в дългосрочен план проблема с дпф

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък за махането на ДПФ ще подкрепя baba.

Това е доста по - сложна процедура от написването на нов софт.

 

Ставал съм свидетел на много премахнати такива от "разбирачи", и после се почва ходене по мъките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших че ще поръчвам нов филтър, просто не ми се рискува с премахването на стария. След смяната обаче, няма да се кара само градско, за да не се получават такива неприятни емоции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната с нов си е чиста загуба на средства ... но ти си знаеш

 

Все пак има заводски такива мотори с Евро 4 и без ДПФ - не правиш някакви огромни промени по мотора с премахването на тая недомислица

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В крайна сметка не смених филтъра. Казаха ми за местния гуру на дизеловите автомобили, който имал голям опит с премахването на DPF. Не излезе 500лв, но пак се оказа много по-евтино от купуване на нов.

 

Забелязах че една сутрин преди 4-5 дена, Q-то беше леко клекнало отпред в ляво, но от тогава насам не се е получавало така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Карам с Кастрол 5W-30 long life - не знам дали е най-подходящото, но не го гори. Въпреки че е до 30 000км, най-късно на 15-18 000км го сменям. Сменянето при по-малки интервали е излишна загуба на средства според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...