Jump to content

Audi Q7, обсъждане на качества, проблеми


Деян

Recommended Posts

Да, доволен съм. Единствено ме нервира ултра скъпата поддръжка в Ауди. Сега вече като ми изтече гаранцията може да излиза малко по-евтинко, защото от сервиза товарят доста надценка на продуктите.

Иначе по-нагоре съм писал какви проблеми съм имал. Като цяло нищо съществено. На 58.000 километра съм, имам няколко доста дълги пътувания из Европа - едно до Франкфурт, едно до Амстердам и разни по-кратки, през които съм се чувствал много релаксиран. Ако можех да се върна във времето, пак бих избрал същата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналният ми Bridgestone 18 цола изкара точно 30.000 километра, като зимата не е каран.

Зимните ми Yokohama 18 цола дотук са на 16.500 километра и като гледам едва ли ще изкарат повече от 25.000.

Мисля, че доста бързо ги износва. За сравнение Корветът в момента ми е на 19.000 километра и гумите му са почти нови. Good Year, 18 цола отпред, 19 отзад. Не знам дали марката има някакво значение, по-скоро колата.

Редактирано от V I P E R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора с Q7-ци :blink: искам да ви попитам следното:

Понеже доста съм изчел но съм нямал възможност да карам такава машина - каква е системата за 4х4. Т.е. обикновено куатро ли е? Има ли ръчен блокаж (т.е. с копче или подобно, но не автоматичен). С EDL/EDS ли е системата, също с торсен ли е? Има ли бавни бързи предавки? Ще се радвам някой, по-наясно да пообясни. Спорехме в друга тема, но не съм карал за да съм сигурен. А в Ауди сайта инфото е прекалено оскъдно.

Също ако е с торсен и EDL/EDS какво е съотношението предни:задни. Също някакви допълнителни системи има ли. Чел съм че системата била направена от Borg Warner.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С торсен е, като всяко по-голямо Ауди. Разпределението е 60% отзад, 40% отпред по подразбиране и естествено постоянно се мени, ако има нужда.

Няма никакъв блокаж, освен автоматичния, който го имат всички Аудита с торсен. Няма и бързи/бавни.

EDL/EDS не знам какво е. Допълнителни системи освен ЕСП не знам какви има. Сигурно има някакви, но не са свързани с офроуда. Даже система за спускане по наклон няма. Макар че ръчно избиране на първа предавка върши добра работа.

Аз мойто съм го ровил в доволно дълбок сняг и се държи изненадващо добре. Пускам активното окачване на "лифт" и газя :blackey: Досега не съм имал проблем из дълбок сняг никъде, като се има предвид, че съм сноубордист и обичам да спирам из преспите около пистата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи правилно съм разбрал. Бързо се износват гумите. Е предполагам че има значение марката. Се пак затова са различни цени, различно качество. Но като цяло крайния резултат вероятно пак е бързо износване.Един вид на година година и половина - макс 2 трябва си нови гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0ТДИ - макс. въртящ момент 550НМ

4.2ТДИ - 760НМ

6.0ТДИ - 1000НМ

Ето къде е причината за пробези около 20000 км. Каквато и да е марката на автомобила и гумите :respekt:

До неотдавна такива въртящи моменти се използваха единственно при влекачите, верижните и селскостопанските машини... Просто не сме свикнали още :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа втората кола (джип) която имах беше с 5.4 бензинов двигател и около 500 Нм. Карах я за период от около 2 години, навъртял съм й около 80.000 километра от които над 60.000 със всесезонни BFGoodrich и даже като ми я конфискува родителското тяло още си ставаха за каране преспокойно. Максимална маса - 3.6 тона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ х5 има един проблем.Като се натиска много в завойте(най-вече по магистрала) износва гумите.На приятелката ми Мл-а на татко и също прави тоя номер.Да не би и при Кю7 да е така.Все пак е джип,а не лимузина :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С торсен е, като всяко по-голямо Ауди. Разпределението е 60% отзад, 40% отпред по подразбиране и естествено постоянно се мени, ако има нужда.

Няма никакъв блокаж, освен автоматичния, който го имат всички Аудита с торсен. Няма и бързи/бавни.

EDL/EDS не знам какво е. Допълнителни системи освен ЕСП не знам какви има. Сигурно има някакви, но не са свързани с офроуда. Даже система за спускане по наклон няма. Макар че ръчно избиране на първа предавка върши добра работа.

Аз мойто съм го ровил в доволно дълбок сняг и се държи изненадващо добре. Пускам активното окачване на "лифт" и газя :hilezh: Досега не съм имал проблем из дълбок сняг никъде, като се има предвид, че съм сноубордист и обичам да спирам из преспите около пистата.

EDL/EDS e т.н. автоматичен блокаж - когато примерно лява задна гума забуксува, EDL-a чрез ABS датчиците го засича, натиска му спирачката само на него, след което поради нормалния/отворен заден диференциал движението отива към отсрещното колело - задно дясно. Всъщност сам се досещаш че това не е точно блокаж, още повече EDL-а никога не натиска спирачката до край, което също е слабост от една страна, съответно няма пълен "блокаж". Също така EDL-a не работи след определени километри - при някои беше 40км/ч, други 80км/ч., не знам как е точно при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа втората кола (джип) която имах беше с 5.4 бензинов двигател и около 500 Нм. Карах я за период от около 2 години, навъртял съм й около 80.000 километра от които над 60.000 със всесезонни BFGoodrich и даже като ми я конфискува родителското тяло още си ставаха за каране преспокойно. Максимална маса - 3.6 тона.
При дизелаците максималния въртящ момент е на разположение между 2000 и 2500 оборота. Тоест при всяко потегляне натоварваш колелата с максималния момент. При бензиновите двигатели както знаеш максималнят въртящ момент е налице едва при по-високи обороти, така че доста по-рядко натоварваш гумите с него.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се обсъжда въпроса с накладките за Q7 и вчера питах моите приятели каква е цената при тях и бях приятно изненадан, че комплекта е около 230-240 заедно с датчиците за износване, които доскоро били адски скъпи.

Разбира са за обикновен автомобил цифрата е яка, но тук става въпрос за Q7.

Може ли да споделите колко Ви струваха накладките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се обсъжда въпроса с накладките за Q7 и вчера питах моите приятели каква е цената при тях и бях приятно изненадан, че комплекта е около 230-240 заедно с датчиците за износване, които доскоро били адски скъпи.

Разбира са за обикновен автомобил цифрата е яка, но тук става въпрос за Q7.

Може ли да споделите колко Ви струваха накладките?

КОКО колегата VIPER е казал по-напред в темата - 610 кинта :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОКО колегата VIPER е казал по-напред в темата - 610 кинта :hilezh:

Е, не съм успял всичко да попрочета и да знае, че вече има доста по-различни цени. Накладките при моите хора са с качество "първоначално вграждане". :flipoff:

Говоря само за предните, защото задните май са 2-3 вида.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип "при твойте хора" вероятно не е сервиза на АУДИ и май се губи гаранцията.

ей тия не се наядоха от тия гаранций.Вместо да е евтинко и да ти е кеф да ходиш,те се омазват с тия 600% гаранционни надценки.На кое отпада по-точно гаранцията като си смениш наклдаките извън оторизирания сервиз?Питал съм тия от тойота аз,понеже имах проблеми с тях и то не малко.За всичко искат яките цифри обаче да не ти се налага гаранция да ползваш-все си виновен.До колкото съм разбрал от тази гаранция-май само срещу корозия я има (не съм сигурен напълно-ако ръждяса някъде сигурно пак аз ще съм виновен че я карам зимата и я мия)

Редактирано от batpepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...