Jump to content

Audi Q7, обсъждане на качества, проблеми


Деян

Recommended Posts

Имам ги всичките оферти на Порше, тази с 21 джантите наистина звучи най-интересно, ама мене лично тоя стъклен покрив и нископрофилните гуми ме притесняват за употреба в България. Освен това кожения и салон е някакъв за 11к лева, което е прекалено. Тия пари бих ги дал за по-голям мотор по принцип. Има и една 4.2 тди преди фейслифта, но нещо не ме кефи тя.

Аз съм харесал една кафява, която пак е добре оборудвана, но няма стъклен покрив и бязключово палене и е с по-евтина кожа и джанти 20".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъкления таван не е екстра. При неравности скърца и много хора се дразнят. Освен това клеясва третото стъкло и ако го отвориш не може го затвориш. Засега се практикува смяна на рамката на тавана за 1600 лв. без труда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъкления таван не е екстра. При неравности скърца и много хора се дразнят. Освен това клеясва третото стъкло и ако го отвориш не може го затвориш. Засега се практикува смяна на рамката на тавана за 1600 лв. без труда

но гледката към звездното небе си струва да имаш такъв таван

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си струва, ама много мразя да ми скърца нещо в колата :hilezh:

Освен това си мисля, че така се намалява якостта на каросерията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доста обикаляне по дилъри и четене по форуми, ми остана да избирам между 2 съвсем различни коли - Q7 и ЛендКрузър 200.

Главния критерий е колата да е голяма. Oсновния + на Аудито за мене е доста по-ниската цена, като има едно интересно ново 3.0 тди.

Я кажете за препоръчителни екстри за Q7? Стъкления покрив раздрънква ли се по нашите пътища? Какво трябва да имам предвид като я поръчвам? За супер-скъпото обслужване в Порше знам вече.

Според мен по добре избери според това за какво ще го ползваш - ако е за гъзареене и само за града -q7, ако смяташ да слизаш от асфалта - ленд крузър-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че Q7 кога пак стана гъзарска кола? Из пътищата са хиляди.

Аз бих казал, че аудито е по-подходящо за дълъг път. По-бързо е, по-малко гори, по-безшумно, качеството на интериора няма да го коментирам. Цената му е по-ниска, оттам и каското. Остатъчната стойност също. Не те съветвам за 21 инча джанти, нито за стъклен покрив. Печката също не върши никаква работа, пари на вятъра. Аз лично много се радвам на автоматичното отваряне/затваряне на багажника, сензора за налягане в гумите, адаптивното окачване, MMI, най-добрата възможна кожа (струва си). Завиващите фарове са ясни, както и другите задължителни екстри като ел.седалки и т.н.

Всъщност единствените плюсове, за който се сещам на Тойотата, е офроуд проходимостта и евентуално малко по-евтината поддръжка, която едва ли е чак толкова по-евтина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току-що се връщам от по-обстоен тестдрайв.

Колата като цяло ми хареса, с изключение на 2 неща - обзора от мястото на шофьора е пълна трагедия ; и лично аз мисля, че е малко тясно за 5-метрова кола, особено от багажника има какво да се желае.

Иначе мотора дърпа добре за 240 коня, возията е екстра за джип(но все пак си подрусва), седалките са удобни, интериора е ергономичен. Есктри има предостатъчно, а и цената е доста добра като се има предвид, че фейслифта е съвсем пресен.

От МЛ, Х5, Туарег и Q7 Аудито най-ми харесва. ГЛ-а го слагам на едно ниво със Q7, но цената е някаква лудница там.

А това за обзора е проблем и при МЛ/ГЛ на Мерцедес. Заради по-хубавия външен вид прецакват едно от най-големите предимства на джиповете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и евентуално малко по-евтината поддръжка, която едва ли е чак толкова по-евтина.

Не е по-евтина , повярвай ми :tear:

И м/у другото , фен съм на ленд крузър-а ама като седнеш в Кю-то и после Тойотата ти се вижда като тамагочи ......

Аудито е с ужасяваща преднина в този аспект.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата като цяло ми хареса, с изключение на 2 неща - обзора от мястото на шофьора е пълна трагедия ; и лично аз мисля, че е малко тясно за 5-метрова кола, особено от багажника има какво да се желае.

Иначе мотора дърпа добре за 240 коня, возията е екстра за джип(но все пак си подрусва), седалките са удобни, интериора е ергономичен. Есктри има предостатъчно, а и цената е доста добра като се има предвид, че фейслифта е съвсем пресен.

От МЛ, Х5, Туарег и Q7 Аудито най-ми харесва. ГЛ-а го слагам на едно ниво със Q7, но цената е някаква лудница там.

Обзорът наистина е малко кофти. За тясното, аз съм 186 см, около 95 кг и не ми се вижда тясно, като имаш предвид, че предишния джип ми е Линкълн Навигатор. Багажникът досега само един път съм го използвал на 100% - двуседмична екскурзия с още 4 човека из Европа.

Малко подрусва наистина, дори мойто, което е с адаптивно окачване и 18-ки. Примерно майка ми има ГЛ с 19-ки и вози много, много по-меко. Но и в завоите е по-зле. Интериора на ГЛ-а също е по-зле, дори и сравнявам Кю7 2006-та с ГЛ 2008-ма. И ГЛ-а действително беше около 10-15 хиляди отгоре при същите екстри, хем май 4% отстъпка направиха. Не си струва според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен така се получи, че след ходене по различните вносители, всички други 7-местни джипки отпаднаха и затова избора ми е между 2 толкова различни коли. Иначе дискусия q7 vs Ленд Крузър според мен няма как да се получи, защото едното е кросоувър, а другото е джип на рама и цял заден мост.

За мен основния недостатък на Аудито е, че заради дизайна са жертвали част от практичността на автомобила. Тойотата пък е неоправдано скъпа и с лееко дървен интериор.

Обзорът наистина е малко кофти. За тясното, аз съм 186 см, около 95 кг и не ми се вижда тясно, като имаш предвид, че предишния джип ми е Линкълн Навигатор.

Изглежда имам такова усещане заради малките прозорци. А багажника може заради по-ниския таван да ми се струва малък, иначе гледам го дават 775литра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля ще останеш изключително доволен от качеството на колата. Колата е бърза, динамична, комфортна. Освен стъкления таван други сериозни минуси не знам. Няма още сменени възглавници, скоростни кутии. Ходовата част е много здрава. Мотора на дизелите няма грам забележка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично единствения пряк конкурент на Кю7 е Х5. Другите 7-местни просто не са в този клас. Х5 доколкото знам поддръжката му е през 25к км, вместо през 15к, което си е голям плюс от гледна точка на ангажимент и на разходи. Дори има вариант да се сменят маслата при индикация на борд компютъра според стила на шофиране, като максимума е до 30к км. Също гори към литър нафта по-малко, ако сравняваме 3.0 дизелите. Освен това върви малко повече и пътното му поведение е по-добро, поне така разправят по списанията, не съм карал.

А мислел ли си да изчакаш фейслифта на Х5 с 3.0 дизел с 306 коня?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 7-местните коли номера е, че след нова година променят закона за ДДС-то и вече няма да има данъчен кредит. Тоест ДДС кредит ще има, ама за коли над 9 места.

Х5 съм карал за малко от първите дето излязоха, 3.0д 235 коня дизел. Общо взето е хубава лека кола, обаче много друса и много пластмасово изглеждаше, а и още от ново му скърцаше нещо. Ако пътищата ни бяха нормални, става. Ама с тия дупки возията му е дразнеща. Човека го продаде това Х5 набързо (тогава още нямаше "криза", а и беше много актуален модел) и си взе 530хд, което не мисли да сменя.

А за поддръжката на БМВ-то - те имат някакъв номер, че първите Х години/километра всички смени на масла и т.н. са включени в цената на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих казал, че аудито е по-подходящо за дълъг път. По-бързо е, по-малко гори, по-безшумно, качеството на интериора няма да го коментирам. Цената му е по-ниска, оттам и каското.

Каското по принцип никак не е маловажно перо за такава покупка, но при добро желание на клиента за еднократно плащане, бих могъл да уредя тарифно число 3.97%., което ще поспести немалка сума. На стойност от 150 000 лв.(примерно) за плащане са едни 5955 лв.. Не е малко, но нормално би било 7500 лв. и то ако се направи в Порше или някой доста благосклонен брокер. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 7-местните коли номера е, че след нова година променят закона за ДДС-то и вече няма да има данъчен кредит. Тоест ДДС кредит ще има, ама за коли над 9 места.

Това за ДДС-то къде си го чел?! Това ако е вярно ще е поредния шамар по българския бизнес. Как може примерно в Германия почти всяка кола да минава за разход, а тук ако това се въведе, на практика нито една кола няма да ползва данъчен кредит. Ето откъде ще запълнят дупката от акцизите... и не само ще я запълнят, а направо ще образуват планина отгоре! Бахти гадната държава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така в Германия - там под лупа следят за разходите на фирмите - особенно фирмаджия да си купува автомобили и после да търси различни данъчни облекчения за това.

Просто го разкатават компетентните органи.

Не е като в България, да има "вратички" в закона - направени от различни лобита на разни, тъй наречени "бизнесмени". :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така в Германия - там под лупа следят за разходите на фирмите - особенно фирмаджия да си купува автомобили и после да търси различни данъчни облекчения за това.

Просто го разкатават компетентните органи.

Не е като в България, да има "вратички" в закона - направени от различни лобита на разни, тъй наречени "бизнесмени". :flipoff:

Глупости пълни са това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ДДС-то къде си го чел?! Това ако е вярно ще е поредния шамар по българския бизнес.

За съжаление е така. Не стига че ни принудиха да купуваме (по-големи) коли от които нямаме нужда, ами сега и ни го и до втъркват.

Интересно че малко от хората са разбрали. На който казвам е изненадан. Абсурдно е леките коли да не им се признава ддс, при положение че се върши фирмена работа с тях. А това да облагат с "представителни" когато шефа ходи да търси клиенти и да сключва сделки - не абсурд ми не знам какво.

Тази промяна силно ме разочарова от новите, които се оправдават че я правят защото много ДДС се изтачало заради джиповете. Ми да сложат таван при покупка 50000 лв да речем за седем местните, и после за консумативите да доказват че ти не си ползваш колата във фирмата, ако така смятат. Т.е. да докажат ако смятат че скътаваш данъци, а не да те изкарват виновен до доказване на противното.

Шибана държава - питам се за пореден път какво правя тук.

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се приемат такива малоумни закони, ще ви кажа какъв е изхода.

Отивам в Германия, купувам си кола и вместо да я внеса в БГ, я пиша на мой приятел на фирмата там и си я карам на немски табели.

Там всяка кола купена на фирма се признава за разход и съответно си получавам ДДС-то.

По този начин нашата държава на получава нищо, докато се научат как да задържат инвестициите в България.

20 % от стойността на една скъпа кола са доста голяма сума, за да я подарявам на държавата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До миналата година и в Румъния ти признаваха всякакво МПС за разход.

От Матиз сме си взимали ДДС -то.

Ама като няма пари в хазната и на обувките се чудят как да вземат данък.

До тази година джипове от догодина автобуси :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за ДДС-то го има в новия законопроект и ще го приемат 99%. Не се шуми много поради обясними причини, тезата на правителството е, че не вдигат данъците(ама друг път).

Обясняват го с това, че се купували луксозни джипове за лично ползване, което си е така. Но е факт и че много фирми имат нужда от служебна кола, и точно те ще горнат, понеже вече няма да теглят ддс кредит и за разходите по тия коли.

За немските номера, подочувам, че има фирми които предлагат услугата срещу заплащане, какви са условията, рисковете, неудобствата и т.н?

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Условията са въпрос на договорка според това какви отношения имаш с фирмата. Рисковете са според това как ще оформите документацията. Неудобства не мога да се сетя, само плюсове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Условията са въпрос на договорка според това какви отношения имаш с фирмата. Рисковете са според това как ще оформите документацията. Неудобства не мога да се сетя, само плюсове.

:hilezh: :hilezh: А ДДС-то плаща ли се? Мен лично ме притеснява малко тази работа, при условие че няма да има акциз вече и немската фирма не е моя...

Иначе карах всичките "големи" джипки на пазара(без х5 и туарег - те са ми малки) и според моята субективна класация, единственото по-добро от Кю-седмицата е ГЛ ама требва да е минимум 420 цди. А тия дизели 3.0 стават за придвижване, но до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...