pepsico Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 дали всички са на моето мнение :?: :?: :?: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magnus Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 А защо смяташ така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 e ти сега па....чак па провал.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavcho_7125 Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 дали всички са на моето мнение :?: :?: :?: Човече какви хапчета взимаш?! :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepsico Публикувано 13 Февруари 2005 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 ами може да попитате някой който притежава такова мислиа че той най-доре ще обясни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 Що? Като служебни съм карал поне 3 различни А6 2.5 тди, не съм забелязал да са чак толкова зле.Само с двигателя имат ядове, когато минат 300к километра.Демире, ти си! :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavcho_7125 Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 Е добре де, ти как стигна до този извод? :roll: Аз много пъти съм има съприкосновения с такъв автомобил и мисля, че е най-добрия в класа си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 Мен пък това ми е любимия дизел въобще !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepsico Публикувано 13 Февруари 2005 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 абе хора аз работя в сервиз на AUDI но съм нов в този клуб и не ме познавате още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Coupe Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 Има 5 и 6 цилиндров 2,5 ТДИ5 цилиндровия е легендарно здрав6 цилиндровия става проблемен и скъп за поддръжка като мине 400К Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavcho_7125 Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 абе хора аз работя в сервиз на AUDI но съм нов в този клуб и не ме познавате още. И аз имам опит в сервиз може би много по оборотен от този ти в който работиш Занимвал съм се с много Аудита - А4,А6 и А8 - имат и слаби места ама да каже човек, че са провал - няма нищо такова! :? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longman Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 Има 5 и 6 цилиндров 2' date='5 ТДИ5 цилиндровия е легендарно здрав6 цилиндровия става проблемен и скъп за поддръжка като мине 400К[/quote']А,и аз така съм чувал,че шестака нещо нефела,ама чак провал-много силно,много силно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepsico Публикувано 13 Февруари 2005 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 и все пак не знаеш в колко оборотен сервиз работя ,но почти нямаме ден без проблемното 2.5TDI V6 петака е супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 Аз имам познат с такава кола, който от луд БМВ фен стана маняк на тема Ауди и декларира ( а и го доказва с действия ), че никога няма да смени марката Ауди! И това е, след като кара тая кола като учебна година и нещо Никакви ядове... Прави си изводите какъв провал за марката е!П.С. Nasti също го познава тоя човек и може да потвърди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavcho_7125 Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 и все пак не знаеш в колко оборотен сервиз работя ' date='но почти нямаме ден без проблемното 2.5TDI V6 петака е супер[/quote'] Мисля, че някоя друга марка те ровичка отвътре и затова пишеш тези глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepsico Публикувано 13 Февруари 2005 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 никога аз съм луд фен на AUDI и смятам такъв да си остана 8) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 никога аз съм луд фен на AUDI и смятам такъв да си остана 8)Радвам се че си ми фен , майтап да става! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 и все пак не знаеш в колко оборотен сервиз работя ' date='но почти нямаме ден без проблемното 2.5TDI V6 петака е супер[/quote']добре де кажи го как се казва тоз оборотен сервиз кадето всеки ден правите такива мотори да докарам един 2.5Tdi че нещо не ми харесва как върви напоследак..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko Публикувано 13 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2005 и все пак не знаеш в колко оборотен сервиз работя ' date='но почти нямаме ден без проблемното 2.5TDI V6 петака е супер[/quote']бате дай някакви доводи твой да чуем ,стига с това кой къде работи и на кой сервиза е по-по-най Изказваш някакво становище даваш аргументи и след това ако има някой по-компетентен да ги оборва ,а тук какво става аз това съм чул, не е така и т.н. . . . . . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 14 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2005 Колеги мисля, че темата е достатъчно интересна и предлагам да се ограничим откъм емоции. Айде и аз да подкрепя pepsico, макар че е нов във форума. Да река не провал, но абсолютна крачка назад. Имам 4 познати с такова (става въпрос за С5 - шестака) и до момента здравата си бръкнаха по джобовете. Вътре е по-тясно от моето. За многото алуминий не ми се говори. И най-накрая: Защо след като точно Ауди въведе 5-цилиндровите двигатели (с цел всичко най-добро от 4 и 6 цилиндров) сега се отдръпна рязко от тях. За мен отговорът е следният: рязко увеличаване на печалбите от сервизно обслужване (шестакът изисква много специални инструменти дори за елементарни операции). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilibal Публикувано 14 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2005 Е, това вече на нищо не прилича . Тъкмо се наканя да сменя колата от подписа, която карам вече 3 години и в интерес на истината не ми е създала никакъв проблем и се намери някой да ме разколебае. Откога питам кого ли не , вкл. и в този форум да ми даде подробно и компетентно мнение и сравнение между двата модела - А6(С4) и А6(С5) и никой не се ангажира с това. Е, дано сега най-после това стане... DIDKOTO си купи новият модел и ми подпали чергата, а сега pepsico ме върна назад.....Е, хайде сега - дайте конкретна информация и защитете всеки тезата си с цифри и факти - не с емоции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magnus Публикувано 14 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2005 ...Е' date=' хайде сега - дайте конкретна информация и защитете всеки тезата си с цифри и факти - не с емоции.[/quote']Смятам, че КОКО 100 С4 точно това направи. Аз също успях да го погледна под този ъгъл и, колкото и да съм пристрастен към TDI-тата, съм склонен да се съглася с него, че при това положение, при този модел може да се говори за крачка назад, защото недоволството от здравината и надеждността не е характерно за каращите други Аудита. Колкото и да не ми е кеф. Терминът "провал" обаче за любимата марка не мога и няма да употребя! Плюс това, явно зависи от кого се кара и как се поддържа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoto Публикувано 14 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2005 Аз обаче така и не разбрах какво иска да каже с ГОЛЯМ ПРОВАЛ!!!!Аз честно казано малко съм карал моята все още (около 300 км), но като разход, пъргавина и даже шум съм много доволен!!! Не знам какво разбирате под ПРОВАЛ! Ако е това, че след 300 000 км двигателят давал големи проблеми, то едва ли има такъв, който да не ги дава!!! А и честно казано си е на късмет! Това е машина, а две еднакви машини няма! Един има проблеми на 10 000 км и после само по сервизите дреме, а друг си кара безпроблемно и 200 000км, така че аз лично не бих се ангажирал с такива крайни мнения!Даже напротив, мога да намеря още поне 10 майстори от много оборотни сервизи, които ще потвърдят точно обратното!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoto Публикувано 14 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2005 ...Е' date=' хайде сега - дайте конкретна информация и защитете всеки тезата си с цифри и факти - не с емоции.[/quote']...Плюс това' date=' явно зависи от кого се кара и как се поддържа... [/quote']Ето точно това е най-важното!!!!! КОЙ И КАК Е ПОДДЪРЖАЛ КОЛАТА!Ако всичко е ОК, двигателят е вечен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoto Публикувано 14 Февруари 2005 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2005 Айде и още едно за последно!Много хора, които се занимават предимно с Ауди, казваха точно това - Ако Audi A6 2,5 TDI V6 си е поддържанo както трябва, имам предвид, че и е сменяно маслото и филтрите, когато трябва, ангренажния ремък и всички останали неща с определен ресурс, то двигателят бил страшно здрав! Това чух от доста места! С мое мнение не искам още да се обвързвам, защото нямам кой знае какво наблюдения още!!!Това е...А и много се надявам да е така, щото не ми се ходи по сервизи, а? Разбираемо е нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts