kkrater Публикувано 19 Август 2008 Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 Здравейте купих си А4 преди 2г. две зими карам с много слабо парно даите савет вазможно ли е казанчето на парното да е запушено колата си заграява нормално но топло се усеща на 90градуса и то слабо.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico22bg Публикувано 19 Август 2008 Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 Термостат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 19 Август 2008 Доклад Share Публикувано 19 Август 2008 Термостат?Едва ли... човека каза, че колата си загрява нормално, нещо друго ще е ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangar Публикувано 20 Август 2008 Доклад Share Публикувано 20 Август 2008 Аз мисля че е термостат, по два начина може да заседне (отворен или затворен). В случая би трябвало да ти работи само големия кръг! Патил съм си от него и симнптомите са точно такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkrater Публикувано 21 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 Вазможно е наистина да имам проблеми и с термостата но проблема според мен е друг ,дори и при достигане на температура 90 градуса парното не духа горещо а леко топло .Забравих да пиша че автомобила е климатроник незнам дали е вазможно проблема да е от електрониката според мен няма логика да е това.Молия ако някой има идея за какво става въпрос да пише.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 21 Август 2008 Доклад Share Публикувано 21 Август 2008 Колега имам същия проблем и ме зарадваха с радиатора за парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 (Редактирано) Моето пък взе да ми вади тази грешка:08.5Клапа за регулиране на температурата – постоянно блокирала, *08.5 виж бележките към таблицата*08.5 – Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокиранетоКойто може да помогне ще съм му благодарен.Лесно ли се раздвижва(сменя) и къде се намира Редактирано 16 Октомври 2008 от T.Todorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dymbo Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=2970...%E8%F1%EB%EE%EB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkowin Публикувано 17 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 Пичове радиатори мадиатори ако сте от София елате Младост 2 има един пич дето когато имах и на двете си Аудита -4-ки същия проблем ми взе по 80 кинта на парче за да го оправи като по късно разбрах че е измил въпросното радяторче но не е свалял таблото идея нямам как не ме и интересува направи го повече от перфектно! Тъпото е че не му знам точния адрес нито му взех телефона, но ако дойдете в Младост 2 блок 260 има магазин на ЖарКомпютърс с/у сервиз Д и Н ще ви заведа на 2 минути ми е иначе той е зад РУМ Младост 2 - бая хора го знаят прави и климатици! Идеята е че то се запушвало и на сезон прави по 50 такива! Новия радиатор каза че е към 400 кинта със смяната но мисля че това е доста скъп варянт! Друго, друго - няма друго това е дава и мисля че гаранция 6 месеца ако пак се запуши (има варянт ако е било мого мръсно) той ще си я отпуши! сменя се и по-голяма част от течноста най-добре си я купете вие! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 17 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 За какъв термостат говотите изобщо... Радиаторчето на парното се е запушило и си е за смяна... Сваля се таблото купуваш си ново и имаш парно.Така се решава проблема ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 22 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 (Редактирано) Моето пък взе да ми вади тази грешка:08.5Клапа за регулиране на температурата – постоянно блокирала, *08.5 виж бележките към таблицата*08.7 – Мотора е в циклично състояние, софтуера се опитва да елиминира блокиранетоКойто може да помогне ще съм му благодарен.Лесно ли се раздвижва(сменя) и къде се намираНякой знае ли къде по точно се намира тая клапа...под жабката...до филтъра? Редактирано 22 Октомври 2008 от T.Todorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chicki Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 и аз имам са6тия проблем ,и 6те ви кажа как да си оправите проблема.сваляте маркучите от радиаторчето праскате сас меглио поне половин 6и6е и след това вкарвате пароструика в траби4ката на парното и сте готови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vicky Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Здравейте купих си А4 преди 2г. две зими карам с много слабо парно даите савет вазможно ли е казанчето на парното да е запушено колата си заграява нормално но топло се усеща на 90градуса и то слабо.Благодаря предварително. Колега и аз имах същия проблем. Миналата зима ми чистиха радиатора на парното, имаше някакъв ефект ама слаб. Тази година си купих нов радиатор за 39 лв. от АУТОХИТ(http://www.autohit.bg/) радиатора е NISSENS масторите казаха, че е от най-добрите в БГ. смениха ми го за 100 лв. и парното заработи перфектно. А и при смяната ми провериха и клапите което е един голям + , така че ти решаваш УСПЕХ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Колега и аз имах същия проблем. Миналата зима ми чистиха радиатора на парното, имаше някакъв ефект ама слаб. Тази година си купих нов радиатор за 39 лв. от АУТОХИТ(http://www.autohit.bg/) радиатора е NISSENS масторите казаха, че е от най-добрите в БГ. смениха ми го за 100 лв. и парното заработи перфектно. А и при смяната ми провериха и клапите което е един голям + , така че ти решаваш УСПЕХ.След като става с чистене защо да се купува ново?Предлагам някой който го е чистил да обясни нагледно къде точно се намира и каква е последователността на чистене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeterG Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Колеги,Преди да отидете на "майстор" проверете дали е обезвъздушена системата за отопление.Левият маркуч (шланг) който отива към радиатора на отоплението има специален отвор за обезвъздушаване. За целта разхлабвате скобата, издърпвате шланга не на цяло, а само дотолкова че отвора да остане извън щуцера. Наливате антифриз в казанчето докато започне да излиза от овора на шланга. Също може да се помогне с неколкократно свиване и отпускане на дебелия шланг към радиатора. След като се убедите че няма повече въздух вкарвате шланга обратно да края и затягате скобата.Това е най-вероятната причина.Ако не помогне може да извадите двата шланга и да подадете вода с маркуч от чешмата така че да промиете радиатора ако има утайки.Ако и това не помогне чак тогава мислете за майстори.Надявам се да съм бил полезен. При мене се налага всяка година в началото на зимния сезон да обезвъздушавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 След като става с чистене защо да се купува ново?Предлагам някой който го е чистил да обясни нагледно къде точно се намира и каква е последователността на чистене Защото с чистене проблема се решава временно.Във самото радиаторче има едни серпентини около които се натрупват какви ли не лайна и говна.Като го надуеш с пароструйката незнаеш какво ще се случи с тези серпентини и дали няма да запушат цялостно смотаното радиаторче.Само за сведение миналата година от запушено до незнам каква степен радиаторче ми отвориха мотора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Само за сведение миналата година от запушено до незнам каква степен радиаторче ми отвориха мотора...Това пък защо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 18 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2008 Това пък защо ?Защото до толкова се беше задръстило, че не въртеше антифриз през него и колата прегряваше.Оттам при ужким големия майстор Жоро, където смених термостат, водна помпа, не помня какво още и накрая експерта заключи, че съм за гарнитура на главата... Няма да ти казвам как се почувствах, като след шлайфане на главата колата пак прегряваше и след бай-пас на парното градусите си заспаха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 18 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2008 Защото до толкова се беше задръстило, че не въртеше антифриз през него и колата прегряваше.Оттам при ужким големия майстор Жоро, където смених термостат, водна помпа, не помня какво още и накрая експерта заключи, че съм за гарнитура на главата... Няма да ти казвам как се почувствах, като след шлайфане на главата колата пак прегряваше и след бай-пас на парното градусите си заспаха... Баси м...та е как така решиха гарнитора бе , малееееее ебати майсторите то си има един куб белези ако е гарнитура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 18 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2008 Баси м...та е как така решиха гарнитора бе , малееееее ебати майсторите то си има един куб белези ако е гарнитура Да бе, а преди това ги питах да не е гарнитурата ама те твърдо отхвърлиха моето предложение Като им казах и 5 пъти, че е радиаторчето на парното да беха ме послушали поне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 11 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2008 Да бе, а преди това ги питах да не е гарнитурата ама те твърдо отхвърлиха моето предложение Като им казах и 5 пъти, че е радиаторчето на парното да беха ме послушали поне...А възможно ли е заради грешка 6.1 "Температурен датчик на охлаждащата течност на двигателя – постоянно отворен, "Температурата на охладителната течност на двигателя се калкулира по подразбиране ако датчика е дефектирал или липсва; диагностиката отчита само около 0ºС" да нямам хубаво парно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kqrd Публикувано 13 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 Здрасти колега, едва вчера разреших на моята А4 същия проблем /аз също карам моята 2 год./. Наложи се да сменя целия блок на климатроника /електрониката в таблото/+ нова вата на клапа, защото се оказа, че стария блок не управлява клапата. Беше блокирала в такова положение, че смесваше външния въздух с топлия, не сработваха бутоните във влажно време и т.н. Имах същият проблем като теб - студ .Удоволствието струва: 300 лв. второ употреба блок + 300 лв. работа! Кофти, ама.... Надявям се, при теб да е един от по горе изброените, по леки проблеми. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 13 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2008 Здрасти колега, едва вчера разреших на моята А4 същия проблем /аз също карам моята 2 год./. Наложи се да сменя целия блок на климатроника /електрониката в таблото/+ нова вата на клапа, защото се оказа, че стария блок не управлява клапата. Беше блокирала в такова положение, че смесваше външния въздух с топлия, не сработваха бутоните във влажно време и т.н. Имах същият проблем като теб - студ .Удоволствието струва: 300 лв. второ употреба блок + 300 лв. работа! Кофти, ама.... Надявям се, при теб да е един от по горе изброените, по леки проблеми. Успех!При мен се получава следното: като включа на HI първата струч която излиза е топла и после започва да духа хладно ,ако вентилатора го намаля под средното положение си духа топличко но не достатъчно,ако обаче го надуя на макс почва да духа хладно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkrater Публикувано 17 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 и при мен в началото беше така сега вече дори на първата чертичка на климатроника духа почти студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 11 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2009 моето е чистено ама термостата се е*е схтото не ми загрява най мн 75с сас хартии отпред 1 пут ми загря на 90 и аз са опаших ся ще има смяна на термостат 30 леве струва ама се янма време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване