Jump to content

Разбит демпферен маховик


Paho

Recommended Posts

Е колеги след много предположения и съмнения се оказа че маховикът е бил в окаяно състояние.

За всички които все още се чудят,при мен симптомите бяха - тресене на целият двигател и странно ръмжене при форсиране,не съм имал проблеми със полусъединител и придърпване при тръгване.

А след късната диагноза на всички майстори които съм ходил се е износил много неравномерно целият съединител(иначе запазен все още) и от вибрациите се чупи една вилка и педалът ми омекна и спря да отделя съединителят :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съжалявам да го чуя, но в една тема мноооого отдавна ти беше препоръчано да отидеш веднага в сервиз за съединителя за да не станата по-големи белите ама .... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съжалявам да го чуя, но в една тема мноооого отдавна ти беше препоръчано да отидеш веднага в сервиз за съединителя за да не станата по-големи белите ама .... :flipoff:

Силно се надявах да не е точно той :bia: , понеже доста добри суми се споменаваха навсякъде и не бях подготвен за тази операция. ....... докато колата не ме остави на пътя и беше неизбежно :lol:

Като взема колата от сервиза ще разкажа повече, понеже ще е интерестно на доста хора какъв точно маховик и съединител съм сложил и как е поведението :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да питам нещо ?

Един приятел ми каза че когато му се разбил маховика дори много трудно палил колата и често въртял по много време ?

Понеже и аз имах подобен проблем,дали ще се оправи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм за маховник но нямам 1200 лева за оригинален или 900 за не орг. ... сега сменям само съединител (комплект). При мен явно не е толкова окаяно състоянието не ми тресе при тръгване (все още)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... не ми тресе при тръгване (все още)

Колега на мен изобщо не ми е притрисало при тръгване, освен в последните 5км преди да откаже съединителят :)

Те майсторите като го свалят ще му видят състоянието, но ако е тръгнал няма смисал да сменяш само съединител,защото после пак ще го смениш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има едно яко подскачане на полусъединител. Дали е заминал маховика? Иначе съединителя е твърдичък и отделя много отгоре. Чакаме да разправяш и да споделиш колко ще ми струва :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има едно яко подскачане на полусъединител. Дали е заминал маховика? Иначе съединителя е твърдичък и отделя много отгоре. Чакаме да разправяш и да споделиш колко ще ми струва :unsure:

Колега всичко ми струва с трудът около 850лв :hilezh: с комплект на Валео с обикновен маховик. Впечатления ще дам по-късно понеже съм на 400км от колата :lol:

и утре ще имам възможност да я прибера най-сетне :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите ми впечатления бяха ,че никога до сега моторът не е работил толкожа тихо и равномерно :flipoff:

След вече 600 км не мога още да се нарадвам на съединителят :hilezh: Педалът е супер мек и зацепва много леко и плавно .

За сега съм много доволен от операцията :hilezh:

Редактирано от Paho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам маховик и съединител от А4 1.8Т 96 г., в отлично състояние, ако върши работа пишете ми на ЛС

Аз съм с 1.8 АДР , дали съм с този демпферен маховик? Намерих вариант на WEST комплект съединител с маховик за 500 лв., да го вземам ли? Добра марка ли е? Някой може ли да качи снимки на този демферен маховик да го видим какво представлява? И как се разбира дали е заминал???

Благодаря!

А на колегата честито!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Аз съм с 1.8 АДР , дали съм с този демпферен маховик? Намерих вариант на WEST комплект съединител с маховик за 500 лв., да го вземам ли? Добра марка ли е? Някой може ли да качи снимки на този демферен маховик да го видим какво представлява? И как се разбира дали е заминал???

Благодаря!

А на колегата честито!!!

Колега какво стана оправи ли проблема че и аз съм със същите симптоми?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега от Стара Загора спомена че след май 1996 година слагат демпферни маховици - преди тази дата са с обикновенни. Трябва да се провери все пак. Това е от мен :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото разбрах, колегата Paho казва, че е сложил комплект с обикновен маховик:

Колега всичко ми струва с трудът около 850лв :bia: с комплект на Валео с обикновен маховик.

Това сигурно значи, че е махнал демпферния и сложил обикновен. Най-вероятно и за това цената е толкова ниска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм го и на А3 и на Г4,смяната на демпферния с обикновен.Не се притеснявай изобщо в тази връзка,няма да имаш проблем.Освен това и повече няма да ти се наложи смяна на маховика и можеш спокойно следващия път да си турнеш един Sachs!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото разбрах, колегата Paho казва, че е сложил комплект с обикновен маховик:

Това сигурно значи, че е махнал демпферния и сложил обикновен. Най-вероятно и за това цената е толкова ниска.

Точно така :lol:

До колкото знам вече има на доста фирми такива комплекти за подмяна на демпферният маховик с обикновен :D

Без да си погледна записките не се сещам колко км съм изминал вече , но за сега нямам никакви оплаквания :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а на тоя демпферен маховик не могат ли да му се сменят демпферните пруцини само? Накой може ли да качи снимки на такъв демпферен маховик да го видим как изглежда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той не е с пружини, а с нещо като много здрава гума. Тя с времето започва да се прокъсва и така.

М/у другото на много коли има демпферен маховик+демпферен феродов диск. Демек двойна работа. Включително и на мойта е така. Аз моя го взех от Порше по тяхната ЕТКА и феродовия, който ми дадоха беше с демпферни пружини. От колата пак извадихме феродов с демпферни пружини, но и маховика беше демпферен, което много ме учуди. Но в сервиза (Марио-ауто) ми казаха, че повечето като ги отворят са си така оригинално. Така, че спокойно можех, ако имах при смяната един обикновен маховик, да го монтирам на местото на другия и нещата приключват. Поне така казват всички, включително и ти, че сега колата я чувстваш добре, независимо, че е без демпферен маховик. Не че сега и има нещо, но се плаша, като чета колко хора се оплакват.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де той въпроса си остава, не могат ли да се сменят само тея гуми?

Бе не могат бре момче! Те просто са запресовани.

Колегата The^Maniac си намери отличен маховик втора ръка, а аз му взех комплекта съединител и работата заспа. Колата е Голф 3 с двигател AFN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си задавам друг въпрос, защо изобщо е тоя демпферен маховик на коли с демпферен феродов диск. Още повече, че колегите, които са го елиминирали казват, че са доволни. Колата потегля добре, без вибрации, без тресене изобщо работи добре. Какво са имали предвид, та да я направят двойна тая работа и то не на всички коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си задавам друг въпрос, защо изобщо е тоя демпферен маховик на коли с демпферен феродов диск. Още повече, че колегите, които са го елиминирали казват, че са доволни. Колата потегля добре, без вибрации, без тресене изобщо работи добре. Какво са имали предвид, та да я направят двойна тая работа и то не на всички коли.

За парички :hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...