buzzi Публикувано 20 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 Хиляди благодарности на магьосника buzzi, за това че помогна на моята Б5-ца да спира по-добре. Препоръчвам горещо на всеки, които има проблеми със спирането. Човека работи с желание и върши работата докраи без да претупва, както в повечето сервизи. Поздрави и пак благодаря!Добре че поне видя на последното колело за какво става въпрос!!!Изчакай да улегнат дисковете тогава ми говори за спиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 (Редактирано) Моите задни апарати искат при тебе да идват, няма проблем с водачите, но ръчната на десния едвам движи и връща само наполовина. Кога работиш, да си правя сметката? И колко ще струва, барбар с ремонтните комплектчета. Колко време отнема със сваляне и качване на апаратите и обезвъздушаване? 'имаш лс Редактирано 20 Януари 2011 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 (Редактирано) Е нема такъв човек, а не е като да не се познаваме от бая време! Но днес направо ме шашна - то и аз се имам се перфекционист на моменти, но Пепи ме разби отвсякъде! Няма такъв кеф да имаш работещи нормално спирачки, ръчна, всичко! Който не е ходил да му оправят дерта - много е загубил!Кеф! Кеф! Кеф!Нямаше и момент на замисляне, всичко се разглоби и сглоби с някаква фантастична за мен скорост и рутина и перфектно почистване, гресиране - слънце работа! Кеф ми беше да гледам!Ся ми е кеф да карам!Бъзи - направи ми деня хубав, човече, да си жив и здрав! Само заради такива хора си струва да седим в тая мизерна държавица!Ей тва трябва да направим скоро и всичко ще е перфектно! Редактирано 25 Януари 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 Отново готови комплекти задни сп. апарати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 (Редактирано) Сега ще кажат "Ей много па го фалите Пепката" , еми много малко средно тва е положението,Пепката си е разбирач и тва си е.За първи път срещам майстор който да мисли докато върши нещо!С какво ми помогна Пепката ли? Ами като за начало ми спести поне едни 500 кинта за сваляне и почистване на турбото ми което беше запекло или по-точно лостчето на АКТУАТОРА (правилно ли го казах Пепка ).Та преди месец някъде колата ми получи така широко известния и даже според мен хроничен проблем,а именно забиването на около 120км при около 3500 оборота.Турбото ми пренадуваше.И понеже знаех че Н75 не ми работи много добре,първо смених него.Колата стана по-пъргава в ниските обороти,но продължи да забива от пренадуване на турбината във високите.И така от нямане на къде щях да ходя да ми свалят турбината да я носят за чистене,па на едното място не се занимавали с чистене а директно я ремонтирали,та било от 350лв на горе ама трябвало да им я занеса свалена щото те не се занимавали.... + 150 сваляне качване ...... И тогава Пепката я излекува за 17 минутки за което му свалям шапка.Най идиотското е че на всякъде са можели да ми я оправят но за некви тънки пари не им се бачка на големците.Еми тяхна си работа.Аз си имам вече Доктор за колата.Да не забравяме че и центровката ми оправи което си е вратня.Абе вече разбрах какво са 110 коня ... Пепка ходих до Вакарел да я пробвам.....малиии,и зех да ги мачкам на светофарите,е не сички де И специални благодарности отново на колегата Nicoldy че ме запозна с Пепката.Хубаво е да можеш да разчиташ на хора в днешно време.Мерси Пепка Редактирано 4 Февруари 2011 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 (Редактирано) С наближаването на пролетта съм решил всички, на които съм правил нещо по спирачката да се видим на по кафенце или бира, абсолютно безплатно да погледнем спирачките ако се наложи тук там да се пипне нещо.Имайте го в предвид,поне 2 седмици ще е времето и когато ви е удобно да се видим.За 5 годишната гаранция която съм дал мисля да е добре един път годишно да се виждаме.Поздрави на всички спиращи и неспиращи. Редактирано 11 Февруари 2011 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Само ако те черпя аз бирИТЕ, иначе не съм съгласен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Само ако те черпя аз бирИТЕ, иначе не съм съгласен Добре ,една малка 0.330 хаинекен от теб.,Каква бира предпочиташ ,за да знам какво да купя аз?Ей ,умирам да имам срещи с теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 (Редактирано) Все едно като ми разглобиш апаратите, да ти кажа че после ще турнем само една накладка.Нали ще ме гониш с винкела ако дам такова предложение Пепо, ще ти правя компания с най-голямо удоволствие на Хайнекенчето Хора - това е човекът, който може да излекува всичко, което от което ви каже че разбира.Такова качество, такава компания, такава цена и знания са направо безценни. С него винаги всичко е изпипано до най-малкия детайл и всичко става и д е а л н о Редактирано 11 Февруари 2011 от Милослав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANDRI Публикувано 14 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2011 Колегата е невероятен. За 4 часа направи така че, замръзващите при минусови температури задни спирачни апарати да работят само с поглед. Работи много бързо,чисто,и най важното качествено. Хиляди благодарности Пепи :bia: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian avramov Публикувано 19 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2011 (Редактирано) Сега ще кажат "Ей много па го фалите Пепката" , еми много малко средно тва е положението,Пепката си е разбирач и тва си е.За първи път срещам майстор който да мисли докато върши нещо!С какво ми помогна Пепката ли? Ами като за начало ми спести поне едни 500 кинта за сваляне и почистване на турбото ми което беше запекло или по-точно лостчето на АКТУАТОРА (правилно ли го казах Пепка ).Та преди месец някъде колата ми получи така широко известния и даже според мен хроничен проблем,а именно забиването на около 120км при около 3500 оборота.Турбото ми пренадуваше.И понеже знаех че Н75 не ми работи много добре,първо смених него.Колата стана по-пъргава в ниските обороти,но продължи да забива от пренадуване на турбината във високите.И така от нямане на къде щях да ходя да ми свалят турбината да я носят за чистене,па на едното място не се занимавали с чистене а директно я ремонтирали,та било от 350лв на горе ама трябвало да им я занеса свалена щото те не се занимавали.... + 150 сваляне качване ...... И тогава Пепката я излекува за 17 минутки за което му свалям шапка.Най идиотското е че на всякъде са можели да ми я оправят но за некви тънки пари не им се бачка на големците.Еми тяхна си работа.Аз си имам вече Доктор за колата.Да не забравяме че и центровката ми оправи което си е вратня.Абе вече разбрах какво са 110 коня ... Пепка ходих до Вакарел да я пробвам.....малиии,и зех да ги мачкам на светофарите,е не сички де И специални благодарности отново на колегата Nicoldy че ме запозна с Пепката.Хубаво е да можеш да разчиташ на хора в днешно време.Мерси Пепка И аз имам подобен проблем. Може ли да споделиш малко повече относно отстраняването му. Зная, че трябва да се чисти турбината, но нищо повече. Редактирано 19 Февруари 2011 от stilian avramov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Колега, ще ми споделиш ли на лично примерна цена за моЙте задни апаратчета ? Спира нормално според мен, но искам да ги профилактираш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2011 Идват почивни дни и мога да направя поне дузина спирачки и не само ,АЦЕ-ТА АБК-та АБС-та и всякакви дреболии,адаптиране на клапите на климатроник,диагностика на Ваг.В краен случай ще си поровя по колата с огромно удоволствие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2011 Ааа, не забравяй и AAD-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2011 Да да,при такъв експерт като теб !!!!Сека жаба да си знае локвата. Ако ще правиш нещо по колите ти ,мога да продухам малко турбината до вас,че трябва да те питам някои неща.Нещо тия газ мас и оцет точно на един ААД ме побърка,не мое да го накараме да работи повече от 30 км както трябва на газ и това е,след 30 тия километър градско ,почва яко клатене на оборотите,реле с потенциометър,реле на спеед сензор,на бензин е огин ,на газ само 30 км .КВа е тая работа...Ама като се видим .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2011 (Редактирано) Ще, ще Редактирано 28 Февруари 2011 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 1 Март 2011 Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 Пепи,здравей.Кажи на човека да свиква ,защото и при мен е така.Откакто я направи на бензин да работи перфектно на газ си клати оборотите,ама хем това там и душата в рая при мех.инжекцион е малко трудно .Поздрави от мен и брато . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Март 2011 Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 (Редактирано) Не един път сме го разисквали, но при мех. инжекцион се наблюдава ефекта на "олекващата" клапа - т.е. след известно време се развалят ниските обороти. Обикновено след около 40-60мин. каране градско или след около 40км. Вариантите да се избегне проблема са няколко:1. KJ-емулатор на ЕРН и помпата да върти непрекъснато дори и на газ2. Схемата на cvetan83 за потенциометъра на дебитомера3. Преправяне на ниските обороти с поставяне на реглажен кран и ел. клапан (ползва се ст. моторче) за повдигането им при климатик или студен двигателМисля, че друг вариант няма. Редактирано 1 Март 2011 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 Нека тук говорим за спирачки, каквото измислим като се видим ще публикуваме на подходящото място .И така ,само един колега е заявил желание за преглед и ако се наложи ремонт на сп. апарати.На тези, които ще пътуват ,лек път и приятна почивка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Извинявай Пепи,но ти си цар и на мех.инжекция и хората трябва да знаят,че разбираш и от нея,а не да дават луди пари на псевдо маистори и пак нищо,защото моят случай беше такъв и ти го разреши ,сега на бензин съм ОК отвсякаде .А на пролет ще дойда за инспекция на задните спирачни апарати. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2011 Яко спирачки тези дни ,само неделя е свободна за сега! До средата на април ,на който съм правил спирачки да заповяда в удобно за него време за безплатен преглед на спирачките,може и наклатки да сменим, е такива работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuckata Публикувано 11 Март 2011 Доклад Share Публикувано 11 Март 2011 Пепи Благодаря ти. Ти си просто спирачен хирург Аудито направо се роди. Преди беше като спънато, защото апаратите задържаха и не спираше много добре, а сега направо излита и най-важното СПИРА. Някой път ако профуча покрай теб не ми се сърди, просто много му се кефя За тези, които още се чудят дали да се обадят на Пепи ще кача две снимки на моите апарати ПРЕДИ и СЛЕД ремонта, а думите са излишни.На снимката ПРЕДИ е сниман десният ми апарат, но повярвайте левия беше много по-зле. Просто толкова ми беше интересно и толкова се кефех да гледам как Пепи прави от нищо нещо, че пропуснах да го снимам като го свали.Евалата Пепи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 11 Март 2011 Доклад Share Публикувано 11 Март 2011 Този е луд човек, това е доказано.Ама готино луд, такъв дето да си раздуваш с него и да ти е гот и накрая - хоп - оправил ти и колата на всичкото отгоре Пепо, неделя може да взема малко Хайнекенченце ако съм си тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2011 Бива, бива,само кажи със сигурност ,с удоволствие ще смрацифръцна една малка бирка, докато гледам спирачките на кораба РАДЕЦКИ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 12 Март 2011 Доклад Share Публикувано 12 Март 2011 Ще призвъня ако се реша Всеки, който драми със спирането и разни други дразнещи неща - Пепи е Човекът! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване