Jump to content

Ремонт на задни спирачни апарати за VW Group, Опел, Хонда и др. (3 годишна гаранция за ремонт на апарати)


Recommended Posts

  • Отговори 531
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не мога да не се похваля, като доволен пациент на Пепи.

От вчера и аз съм с нови задни спирачни апарати. Казвам нови, защото колегата наистина ги прави такива.

Спирането е повече от перфектно :stupid:  

Ако някой има ядове със спирането това е верния човек!

Ето и няколко снимки след операцията:

o634265484623468750.jpg

o634265484687843750.jpg

o634265484560031250.jpg

o634265484419875000.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да не се похваля, като доволен пациент на Пепи. ..

Точно за това говорех, добре че си се сетил да ги снимаш :bia:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това са задни апарати на Голф 2 стават ли за Б4

Не различни са ,конструктивно са еднакви ,но отворите за сп ,мъркучи са на друго место.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f...95&start=15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не с малко закъснение..., но още един комплект прекрасно рециклирани апарати, които на пръв поглед си бяха заминали и за много хора единственото решение беше замяна с нови. Но Пепи не се отказа, заинати се и приложи невероятния си перфекционизъм и не само (нямаше как да не мине без чука и майката), ги направи по-добре от нови, работят с поглед и не само това. След няколко сеанса с инжекциона вече колата пали само като види ключа и разхода падна доста надолу.

Изключително начетен човек и определено знае какво прави и къде да пипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е извънземен :hilezh:

Днес се справи с доста пипкав проблем по колата за по- малко от 10 минути.

Определено е много технически грамотен, разбира си от работата :hilezh:

Освен всичко е изключително дружелюбно настроен и отзивчив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега ще се възползвам от услугите ти, евентуално януари или февруари. Проблема е следния : от време на време(сравнително рядко) спирачния педал пропада почти до долу и при отпускане и повторно натискане се оправя, та мисълта ми е това спирачна помпа ли е или нещо друго и можеш ли да го оправиш + рециклирането на апаратите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с педала е лошо,помпа,и не я бави много .Виж да нямаш от някъде теч.Каква е колата

100/С 4 Авант 2.0, АСЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните дискове от В4 АВК,дали стават за В4 АСЕ куатро? Мисля да ги взема,защото са нови, но на колата предния капак , задния и тавана са на едно ниво :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да диск главина, но е малко вероятно, единственото сигурно е пробата, възможно е дълбочината на диска да е друга заради задното каре.Само проба .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интегралчо,до колкото си спомням на б3/б4/куатро/предно размерът е 245 мм. с дебелина или 11,или 10 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интегралчо,до колкото си спомням на б3/б4/куатро/предно размерът е 245 мм. с дебелина или 11,или 10 мм.

Мерсинка,ама мен ме интересуваха задните дискове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсинка,ама мен ме интересуваха задните дискове :rolleyes:

Пичове, диаметъра на диска отзад, там където е накладката е еднакъв на Б3-Б4, разликата е в дълбочината на диска, при куатро е по дълбок,ОТ ЧЕЛОТО, където се навиват болтовете до работната част на диска, където стиска накладката, при огледално наслагване на диск до диск , само при свалена гума, веднага се вижда дали става диска.Дебелината е 10 мм,там където се слага накладката, смяна след като размера падне на 8 мм.

По темата, след 28 .12.2010 год, съм на разположение на всички с проблеми по спирането. Механичен инжекцион, мерене налягания и настройки на 4 -5 цилиндрови мотори -3А , 6А, любимия АСЕ . Също така и 6 цилиндровия АБС МОТОР,всакави проблеми с него , включително и вграждане на нов датчик на хол в старата капачка.Някои колеги знаят вече за 2 минутното повдигане на увиснали шоферски врати, по натам и радиаторчета на б3-б4 ще сменям,рекорда ми е 4 часа сам човек. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Свободния човек е факт, на разположение съм на всички които имат проблеми със спирането ,механичен инжекцион ,проблеми с 2.6 мотор и всякави дреболии.

Сега, когато е студено всеки може да разбере как са му спирачките и най-вече ръчната .Докато оправят личните ,пишете тук buzzi68@abv.bg. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Хиляди благодарности на магьосника buzzi, за това че помогна на моята Б5-ца да спира по-добре. Препоръчвам горещо на всеки, които има проблеми със спирането. Човека работи с желание и върши работата докраи без да претупва, както в повечето сервизи.

Поздрави и пак благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите задни апарати искат при тебе да идват, няма проблем с водачите, но ръчната на десния едвам движи и връща само наполовина. Кога работиш, да си правя сметката? И колко ще струва, барбар с ремонтните комплектчета. Колко време отнема със сваляне и качване на апаратите и обезвъздушаване? :bia:

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...