Jump to content

Ремонт на задни спирачни апарати за VW Group, Опел, Хонда и др. (3 годишна гаранция за ремонт на апарати)


Recommended Posts

Пепи, ако можеш едни апарати да оправиш до понеделник - цена няма да имаш, ама не мога да се свържа с теб по тел :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 531
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пепи, ако можеш едни апарати да оправиш до понеделник - цена няма да имаш, ама не мога да се свържа с теб по тел :blink:

Направени . :hilezh:

Вече и А8 отнася ремонта като бръмбар сламка.Апаратите са доста големи и малко по различни от останалите ,ама и колата е доста по различна от повечето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам конкретно питане.

Сутрин като потегля при първо и второ спиране отзад единия барабан стърже та чак просвирва.

След третото натискане на спирачките изчезва стърженето но остава един неприятен шум като от виене на лагер.

Но не е от лагера почти съм сигурен.

Преди няколко месеца смених челюсти, цилиндърчета, спирачна течност, тръбички, въже и лагери отзад.

Само единия барабан го прави тоя чалъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направени . :blink:

Вече и А8 отнася ремонта като бръмбар сламка.Апаратите са доста големи и малко по различни от останалите ,ама и колата е доста по различна от повечето.

Изобщо не съм се съмнявал - ти си Но 1 по тая част. :hilezh:

:rock:

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца смених челюсти, цилиндърчета, спирачна течност, тръбички, въже и лагери отзад.

Стилияне, май си забравил да смениш комплекта пружинки за автоматично регулиране на задните спирачни механизми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Пепи,

Преди около час се чухме по телефона за да се уговорим кога да ми поправиш спирачките, но забравих да ти спомена всичките си проблеми и терзания по моята колица, но и незнаех, че можеш да оправяш и проблеми по турбините...

Колицата ми е Ауди А6/С4 с 2.5 TDI мотор 116 к.с. ААТ

Та, имам следните проблеми:

1. Педала на спирачката ми пропада, майстора при който съм ходил е обезвъздушавал няколко пъти по различни начини дори и с машина и все продължава шибания педал да пропада. Той отваря системата(така да се каже), щото сменява предни спирачни маркучета, не че и преди това педала не си потъваше, ама налях една торба пари и проблемите си ми останаха. Много лошо спирам. Трябват ми няколко секунди за да сработи системата и евентуално, ако вече ми е останало време и да спра. Сменена е и спирачната помпа и все си продължава. След това майстора ми каза, че ABS-са ми е за смяна... :zustimm: . ABS-са не си го смених. Ужас просто, мъка е да се кара така, а вече 8 месеца карам така :blink:

2. След известно време и ръчната ми блокира и по точно заден ляв апарат. Запалих си накладките, като се има в предвид, че когато си купих колицата смених дискове и накладки...

3. Турбината ми пренадува. Отначало майстора ми каза, че клапан N75 е за смяна. Купих го втора употреба от моргата на Спас, но нищо не се оправи(и тук искам да изкажа благодарност на Спас, че ми предложи варианта, ако не е от това да му го върна. Благодаря ти много Спас :blink: ) След това майстора ми каза, че не е сигурен, че клапана е работил както трябва и каза, че е най добре да го сваля от работеща кола. Така и направих, но уви и тук ударих на "греда". Колата продължаваше да го прави тоя проблем. Само да отбележа, че клапана го свалих от работеща 100-тица. После направихме диагностика в движение с въпросния майсто и установихме, че турбината преднадува, защото ластгейта(незнам дали го казвам правилно) не разтоварва и колата забива муцуната, щото компютъра реже газта... И по тази точка съм откачил, ако тръгна да изпреварвам и изпреварването трае по дълго време, колата забива муцуната и увисвам в насрещното и от там спирачки(който не работят като хората) и се чудя къде да се мушна за да не се ударя челно. Голяма мъка... :(

Мисля, че е крайно време да сменям майстора, щото явно не разбира от Аудита.

Пепи, ти си ми единствената надежда... :help::help::help:

Збравих да спомена, че и шибаната лампичка, която е за индикация, че накладките са свършили или че спирачната течност е намаляла, и тя свети когато си иска. И тук немога да се оправя. Откачах буксата за да елиминарам вариянта датчика в казанчето, въпросния майстор върза на късо кабелите преди датчиците на накладките за да престане да свети, но пак продължава... :help:

Редактирано от Миркоо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам следният проблем - когато си взех Аудито , някой беше сменявал накладките и предни и задни .Когато ходих да я регистрирам в кат стана на проблем това , че неми държи задно дясно колело.Ходи на майстор и той ми каза, че при сменянето на накладки те "майстора" , който го е правил е прецала нещо на апарата свързанос ръчната и трябвало да си купя нов- колата е А3-99г 1.8Т - змаеш ли какво би могло да е това , и може ли да се поправи??

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравей Пепи,

Споко ,дишай и не се коркай каквото мога ще помогна.

Колега имам следният проблем - когато си взех Аудито , някой беше сменявал накладките и предни и задни .Когато ходих да я регистрирам в кат стана на проблем това , че неми държи задно дясно колело.Ходи на майстор и той ми каза, че при сменянето на накладки те "майстора" , който го е правил е прецала нещо на апарата свързанос ръчната и трябвало да си купя нов- колата е А3-99г 1.8Т - змаеш ли какво би могло да е това , и може ли да се поправи??

Поздрави

Всичко се поправя,ама първо да погледна ако може ,не зная какво е съсипано,обади се да се разберем.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с 100 ц4 съм, задно ляво колело грее много,къде и кога можеш да го погледнеш,авентоално ремонираш.?благодаРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Изпратих ти телефон,сега пак,0888 70 87 65 Петър.

Звънни привечер да се разберем. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте и аз да се похваля със спираща А6-ца :P Лееееееле, то било хубаво да имаш спирачки бре и сега осъзнавам, какво значи Ауди и спирачки :lol:

Тук е моментът да изкажа хиляди благодарности на Пепи, човекът, който не само, че ми оправи спирачките а и направи още други неща(рециклира задните спирачни апарати, отстрани проблема с потъващия педал на спирачката и ми направи най-добрата центровка на ГНП-то, която досега ми бе правена, също така ми смени и клемореда на контактния ключ) :lol:

Преди да срещна Пепи се лутах по сервизите като муха без глава. Бях изгубил надежда, че някой може да ми помогне и се примирих с това и 10 месеца си карах колата с потъващ педал на спирачката и неспираща кола в екстремини ситуации. Не можете да си представите какво е да караш със 100 и да се чудиш след завоя дали няма да ти се наложи да спреш внезапно, а пък колата ти да не спре. След като прочетох тази много дълга тема, реших и аз да потърся помоща му и никак не сбърках :P Този човек направи много за мене, не говоря за това, че само ми оправи спирачките, а затова, че прояви ОГРОМНО търпение и се занимава с моята кола 4-дни. Освен това в единия ден се оказа, че са ми сложили неправилната спирачна помпа в предишния сервиз, в който бях ходил и понеже е по лесно да ми сменят помпата, те са я сменили и педала продължи да потъва и колата да не спира и отгоре на това се указа, че въпросната помпа въобще не е била за моята кола и всъщност моята оригинална помпа я изхвърлиха, а най-вероятно тя си е работела, та трябваше да се отиде до кв.Враждебна, където се намира моргата на Спас(отидохме с колата на Пепи, изминахме 60 км. с неговата кола и ми взе 5.00 лв. за гориво, като се има в предвид, че цената на дизела в момента е 2.50 лв.за литър!!!) за да вземем друга оригинална помпа от Ауди и да се постави, за да се разбере дали не е от нея и понеже взимаме втора употреба помпа, Спас ми даде две помпи за всеки случай. И тук идва моментът да благодаря и на Спас затова, че ми предостави помпите и ABS-а за пробите, с опцията да му ги върна и той да ми върне парите, ако неса ми свършили работа.

Благодаря ти Спас :bia:

След това с Пепи се върнахме и пробите продължиха. Единия ден Пепи си пропиля целия ден заради мене, при положение, че има малко детенце във вкъщи и пак нещата не се получиха, при което Пепи веднага ми предложи ден, в който да отида и пробите да продължат. Когато отидох въпросния ден, Пепи установи, че ABS-а "съска" при натискането на педала и ми каза, че проблема е в ABS-а. Отидох отново до Спас за да му върна помпите и да взема ABS. ОТНОВО Пепи намери време за мен, за да сменим ABS-а(това се случи днес) и след смяната на ABS-а нещата се оправиха, но факта, че той единствено разбра, че проблема идва от ABS-а!!! а досега това не се бе случвало....

Колеги, искам да Ви кажа, че Пепи определено разбира от спирачната система на Ауди и не само от спирачната с-ма, тъй като той ми направи няй-добрата центровка на ГНП-то, която досега ми бе правена. Пепи ми показа, какво е да маневрираш без да подаваш газ на колата, а само с лко отпускане на съединитела, колата сама да потегля и ова не е всичо... след неговата центровка, колата ми започни да върви адски много в ниските обороти и пушеците зад мене намаляха на 90%!!!! Преди Пепи да ми направи центровката, ГНП-то "млатеше"(тракаше) адски силно и при всеки студен старт на колата, ако я оставя да поработи на място, отзаде се появяваха едни страшни сини облаци и това не е всичко... ...когато настъпвах колата на макс( т.е. да заваря педала за пода) след мене оставаше една чернилка, която немога да ви опиша с думи, просто този, който караше след мене, можех да го отровя от ганата смрад излизаща от ауспуха ми :lol: Та след неговата центровка, колата ми значително по-добре започна да върви и почти няма пушеци зад мене...

Освен тези неща, които направи Пепи за мене, направи неща, за които аз съм му много благодарен, но тях няма да ги споменавам... ...Пепи, имам предвид за жеста, който ми направи след центровката на ГНП-то, за което аз съм ти адски благодарен, на дали някой друг би го направил това...

Ей хорааа, парите които ми взе Пепи, са нищо като знам колко труд положи за отстраняването на проблемите на колицата ми и само като се сетя колко рани си направи по ръцете и колко нерви е изхабил...

...да не кажа голяма дума, ама Пепи сигурно ми обезвъздуши над 30 пъти спирачната с-ма на колата... Просто аз не познавам друг човек, който би проявил толкова търпения, само и само за да ми оправи колата, ей това ако беше някой друг, да ме е отсвирил 100 пъти до сега...

Докато Пепи работеше през всичките дни по колицата ми, се забавлявах много, защото Пепи е човек с голям хумор и просто времето минаваше неусетно, дори не ми е минавала през ума думичката храна, като се имам в предвид, че единия от дните, Пепи работи цял ден и той също дори и залък не сложи в устата си... :P

Пепи, след като си тръгнах закарах колата си на автомивка. След около час колат ами беше готова. Качих се и си тръгнах. Като наближих първия светофар и се наложи да използвам спирачката, за малко щях да захапа волана :lol: не се бъзикам! Просто още неможех да осъзная, че колата ми може да спира така :P

Пепи, още веднъж, много ти благодаря за всичко което направи за мен :lol:

Колеги, качил съм няколко снимки на рециклираните от Пепи задни спирачни апарати...

post-49308-0-80053800-1301774876_thumb.j

post-49308-0-05109800-1301774886_thumb.j

post-49308-0-74568400-1301774894_thumb.j

Редактирано от Миркоо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и аз съм от щастливците ползвали услугите на Пепи! Както всички и аз останах много доволен от свършената работа и наистина - Пепи ти си КОРИФЕЙ в ремонта и профилактиката на задни спирачни апарати! Горещо препоръчвам на всички , които имат проблеми и съмнения , че не им е наред спирачната уредба отидете при Пепи - той е решението на вашият проблем! Да добавя и друго - единствен той успя да изчете истинските километри на които е колата , въпреки, че джамбазите са се постарали доста добре да покрият нещата!

БЛАГОДАРЯ ТИ ПЕПИ ! :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече се убедих, че Пепи е перфекционист и нечовек, в добрия смисъл, разбира се. Вече съм с перфектни спирачки и отремонтиран за нула време механичен инжекцион.

Благодаря, Пепи!

:huh:

Ако нещо ви тормози - не се колебайте да потърсите Пепи! Хвалбите в тази тема са напълно заслужени! <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Относно спирането за да не се затрие темата.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=100317

за проблема с помпата на А6 Ц5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ,

след един ремонт на заден спирачен апарат на А4-ка , 98-мо лето, (за разлика от теб не разбирам толкова и само го свалих и сложих друг втора употреба , но и ситуацията беше авариина на магистралата и нямаше как) ми остана старият протекъл апарат , ако ти трябва и ще ти свърши работа за рециклиране драсни едно лично да ти го дам , аз съм на бул. Гоце Делчев срещу сладкарницата Лучано , ти доколкото си спомням ми обясни , че бачкаш на Малинова долина някъде , като си тръгваш вечер ако имаш желание може да минеш!

Другата алтернатива е да го хвърля , но може би ако може да се рециклира и да помогне на някой колега ще е по-добре , аз за съжаление не съм с дискове отзад и ми е абсолютно ненужен!

Поздрави

Редактирано от tomi4160
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един доволен клиент на колегата buzzi. :dance: Имам си чисто нов спирачен апарат с работеща ръчна и незадържащ вече. Пепи, благодаря за перфектното обслужване. Ще извиняваш за дребните неточности при стиковането за даване и връщане на апарата. Препоръчвам колегата като мулти-функционален майстор.

P.S. Ако знаеш как пуши вече А6-цата :) Тази сутрин покарах малко зад жената и щях да се удуша. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега buzzi, трябва ми малко помощ.Разглобих задните апарати, почистих, смазах.... но като стигнах до поставяне на новите гумички забелязах, че имат маркировка. Става въпрос за уплътнителните, не за маншона.Също така ми прави впечатление, че гумичките май имат и лек конус /не съм сигурен за това/. Има ли някаква особеност при поставянето им в апаратите?Трябва ли да се спазва някаква посока? Маркироеката е три лентички с различни цветове от външния диаметър на гумичката

П.С Колата е А6 Ц4

Редактирано от carche
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си забелязал за конуса,дебелата част е от долу .Маркировката е код за масло устойчива гума според мен.Ако има нещо друго питай. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, Buzzi:) На 14-ти май как си с времето?

Традиционните проблеми с ръчната :respekt:

Ако ти е удобно, да долитам? :gruebel:

Ц4 - 92 г., 2.0Е, ААД.

Редактирано от BorislavBorisov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Даа, след обилното барбекю при Емо :flehan: ,на пълен стомах реших да предложа нова услуга .

Смяна на радиаторче на парно или климатик в купето.Ако не ви се занимава обадете се,последната кола на която го правих е Б4 купе 2.6 с газ,тоест възможно най- неудобно за работа.Времето е 3-4 часа ,с цялата ми пипкавост и подробност на работа.

Надявам се колегата на който извърших услугата да коментира. :zustimm:

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...