franseto Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 Колеги, ще съм ви много благодарен, ако някой може да ми кажа откъде се изтака радиатора, за да си сменя антифриза. Става дума за яйцето-Ауди 80 Б3 1991 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 Колеги, ще съм ви много благодарен, ако някой може да ми кажа откъде се изтака радиатора, за да си сменя антифриза. Става дума за яйцето-Ауди 80 Б3 1991 година.не знам с какъв мотор си но не ти препоръчвам да буташ радиатора аз откачих най долният маркуч от мотора и оттам изтече почти всичката течност запалих 30сек помпата да изхвърли каквото е останало и задължително пускаш и парното, за да се отвори и неговия радиатор и после наливаш само концентрат щото не можеш да изкараш всичко аз направих така и налях концентрат на -70 градуса и в момента е нагласен на -40 действай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 задължително пускаш и парното, за да се отвори и неговия радиаторЕ това не го разбрах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 (Редактирано) Аз споделям моя вариант-с Б4 съм обаче.....В долната ,вътрешна част на радиатора има една червена ,плсатмасова тапа.Отвих я и всичката течност изтече.Завих си я,налях течност,обезвъздуших(самообезвъздуших ) и даже парното се появи....Успех. Редактирано 7 Ноември 2008 от kody Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
franseto Публикувано 9 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2008 Двигателя е 1 и 8 бензин, няма тапа, но с маркуча става! Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2008 Двигателя е 1 и 8 бензин, няма тапа, но с маркуча става! Мерси!И аз така с най-ниския маркуч направих смяната на антифриза.Виж темата, може да ти е полезна.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44576&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
franseto Публикувано 12 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 "Хюстън, имаме проблем!" Отвих най-долния маркуч, изтече доста вода, дори запалих двигателя за малко, но неизлезе нищо повече. Завих маркуча, почнах да сиппвам и за моя изненада побра само 3 л.. В крайна сметка, колеги, безпокоя ви с въпроса дали просто е изтекла само 3 л. вода, или пък се е появил огромен въздушен джоб вътре.PS: Колата си пали и върви, парното също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 3 литра е малко, пълния капацитет на системата е около 6.5 - 7 литра. Аз лично махам термостата за да мога да направя процедурата на студен двигател ( иначе ако не е отворил термостата задържа антифриз).Не е необходимо да пускаш парното 80-те нямат вентил за топлата вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 .......изтака радиатора....... Така в София не се говори, така че едва ли някой ще те разбере... Така че, по-добре си напиши действителното място на рождение.По темата.Бих ти препоръчал да източиш антифриза от дебелия маркуч долу вдясно на радиатора, както и от маркуча зад водната помпа, като преди това си отвъртял капачката на разширителния съд. Безапелационно източване на цялата охладителна система обаче не е възможна в домашни условия. В блока и в главата остава съвсем малко, както и в радиаторчето за парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 (Редактирано) Ми да зема и аз да са изокам по въпросО. Изтакането на радиатора и претакането на зейето са сравнително близки процедури. И по тази причина за да стане тази операция сполучлива, трябва да се намери най-ниската точка на водната система. Въпреки желанието ни обаче, конструкцията на повечето двигатели е такава, че винаги остава неизтокано количество течност. Обикновено от блока на двигателя. А и обикновено темостатът е затворен и допълнително задържа количество, което не може да изтече. Редактирано 12 Ноември 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Кой посмя да "оправи" заглавието на темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 12 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2008 Кой посмя да "оправи" заглавието на темата? Язе! Да не мъ каниш либезно на НИМ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
franseto Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Значи, мили хора, искате да кажете, че не е останал въздух, а вода, което е по-добрият вариант, защото ще сипя концентрат антифриз и всичко ще трябва да бъде наред.PS: Колега, от София съм и всички хора, които познавам от София казват "изтакане на радиатора", а не "да източим течността от охладителния радиатор".Благодаря ти за поправката в заглавието, защото наистина между "изтакане" и "източване" има огромна разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 (Редактирано) Мили човече, не че нещо, но и аз съм от София, и не само аз, но почти всички които познавам казват "източвам".... Това като лирично отклонение само..... Иначе, относно радиатора и течността вътре мога да те посъветвам да отидеш да ти премерят плътността /температурата на замръзване/ и ако се налага да сложиш още концентрат. Успех! Редактирано 13 Ноември 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 ....... всички хора, които познавам от София казват "изтакане на радиатора", ........Да ти имам средата и хората, с които се срещаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 ... вискозитета /температурата на замръзване/ ..."Вискозитет" и "температура на замръзване" са различни понятия. Което не е от особено значение за колегата, който се вълнува от "изтакане".Колега, действително, след като долееш концентрат и обезвъздушиш системата, премери някъде каква ще се получи температурата на замръзване. Не че у нас температурите стигат толкова, но се застраховай с едни -30 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 "Вискозитет" и "температура на замръзване" са различни понятия.Я го знам бе Сашеее! Просто джиджавката мери плътност, а не темп. на окостване, затуй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Я го знам бе Сашеее! Просто джиджавката мери плътност, а не темп. на окостване, затуй.Знам, че го знаеш, Влади - поясних принципно, почти на себе си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 А може да се източи на отворен термостат,от най-долното съединение,трябва повече внимание за да не се изгориш,но пък за сметка на тва наливайки новия антифриз,ще са отворени и двата кръга.И няма да се налага да чакаш да ти отвори термостата,което става по-трудно при въздух в системата,все пак е направен да отваря при гореща течност,а не при пара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 А може да се източи на отворен термостат,от най-долното съединение,трябва повече внимание за да не се изгориш,но пък за сметка на тва наливайки новия антифриз,ще са отворени и двата кръга.И няма да се налага да чакаш да ти отвори термостата,което става по-трудно при въздух в системата,все пак е направен да отваря при гореща течност,а не при пара.За източването става,но наливайки новия антифриз,едва ли ще си го загрял,че да остане отворен термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Няма да съм го загрял,но ако се прави експедитивно,едва ли термостата ще се охлади толкова бързо (за 1-2 мин.),че да затвори преди да си налял антифриза,правил съм го в началото на есента това.Сега е по-студено,съответно термостата ще затвори по-бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Няма да съм го загрял,но ако се прави експедитивно,едва ли термостата ще се охлади толкова бързо (за 1-2 мин.),че да затвори преди да си налял антифриза,правил съм го в началото на есента това.Сега е по-студено,съответно термостата ще затвори по-бързо Ако работи,трябва да затвори веднага,щом през него мине студен антифриз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Ще затвори когато падне под работната си температура,което след като е останал на сухо,и температурата в самата система се е покачила от този факт,едва ли би станало с първия литър антифриз,преминал по също така загрятата система,освен ако не го наливаш от фризера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Ще затвори когато падне под работната си температура,което след като е останал на сухо,и температурата в самата система се е покачила от този факт,едва ли би станало с първия литър антифриз,преминал по също така загрятата система,освен ако не го наливаш от фризера Не е точно така,ама не ми се спори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Ще затвори когато падне под работната си температура,което след като е останал на сухо,и температурата в самата система се е покачила от този факт,едва ли би станало с първия литър антифриз,преминал по също така загрятата система,освен ако не го наливаш от фризера Играл съм си с доста термостати ,като дори веднъж съм "варил" 4 наведнъж ,като единия беше от едно пежо с темп. на отваряне 81 гр. ,а останалите за АУДИ . Беше ми просто интересно да видя кой кога ще отвори и при какви условия и с каква скорост ще затвори. Когато всички бяха напълно отворили и водата вече вреше ,започнах един по един да ги вадя във въздуха .Средното време на всички термостати до пълното им затварянебеше 40 - 50 сек. при темп. на въздуха около 25 гр. След това отново ги накарах да отворят напълно в съда с горещата вода и пак един по един навън ,но тозипът в студена вода- тука клапаните и на 4-те термостата буквално се изстрелваха до пълно затваряне за неповече от 8 - 10 сек.Нищо лично ,но твоя начин за мен е просто невъзможен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване