Jump to content

Как се кара TDI?


HELLBOY

Recommended Posts

Добре де ,вчера сутринта я сцепих от юркане.

Като позагря малко ,1ва 50, 2ра 80, 3та 110 на 4 и 5 ускорение никакво.

Направо се едно тея скорости са ми само разтоварващи.

На първа и втора ,мога да я вкарам в 4000 оборота,на 3 повече от 3200 не иска, както и на 4та и 5та.

Също така ми направи впечатление ,че най вероятно има прекъсвач и ако тръгнеш да я юркаш на студено забива нос.

Вечерта си тръгвам от работа и бая въртене падна докато запали????

Пак здраво юркане и като се прибрах я оставих да поработи 10тина минути, щот слезнах за цигари и да мушна едно кафенце.

Качвам се и кат натисна съединителя некво странно колебливо притракване, като на клапани все едно, все едно аха и даизгасне мотора.

Тая сутрин обаче си запалих без проблеми, пак ръчка като позагря.

Довечера, като си тръгна ша видим как ша запали???

ПП. Малко изван темата, ама искам да питам ,как да извадим звук от мотора се едно съм 5кубика,без спортен филтър.

Върти ми се неква идея да си бодна отзад 2 тръби прави да не са завити надоле, дали ще има ефект???

Да зема да отскоча до Крафт, а какво ще кажете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 230
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

имаш проблем клега.не е нормално това,провери си катализатора имали го и дали е запушени диагностика си направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам много познания за TDI и искам да ви питам....

Когато форсирам и я вкарам в обороти над 2500 на 2ра, не чувам никакъв звук от турбото. Не трябва ли да се чува някакво сритене......

Като цяло се усеща тягата, но незная дали работи на MAX капацитет. Мотора е 1.6 мисля, че е около 80 hp.

Също ми е много чудно зашо масленото радиаторче винаги е студено, дори и след пришпорване?

Редактирано от Boiski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ,вчера сутринта я сцепих от юркане.

Като позагря малко ,1ва 50, 2ра 80, 3та 110 на 4 и 5 ускорение никакво.

Направо се едно тея скорости са ми само разтоварващи.

На първа и втора ,мога да я вкарам в 4000 оборота,на 3 повече от 3200 не иска, както и на 4та и 5та.

Също така ми направи впечатление ,че най вероятно има прекъсвач и ако тръгнеш да я юркаш на студено забива нос.

Вечерта си тръгвам от работа и бая въртене падна докато запали????

Пак здраво юркане и като се прибрах я оставих да поработи 10тина минути, щот слезнах за цигари и да мушна едно кафенце.

Качвам се и кат натисна съединителя некво странно колебливо притракване, като на клапани все едно, все едно аха и даизгасне мотора.

Тая сутрин обаче си запалих без проблеми, пак ръчка като позагря.

Довечера, като си тръгна ша видим как ша запали???

ПП. Малко изван темата, ама искам да питам ,как да извадим звук от мотора се едно съм 5кубика,без спортен филтър.

Върти ми се неква идея да си бодна отзад 2 тръби прави да не са завити надоле, дали ще има ефект???

Да зема да отскоча до Крафт, а какво ще кажете?

Явно има някакъв проблем, колега. Мойта си пълни оборотомера на всички скорости, само на 4-та и е малко по-зор. Ходи на диагностика, да видиш дали е записал някакви грешки компа. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го пълните тоя оборотомер на пета, а за шеста не искам и да питам. То на 5-та 4000 оборота сигурно са 180 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го пълните тоя оборотомер на пета, а за шеста не искам и да питам. То на 5-та 4000 оборота сигурно са 180 км/ч

Е пълненето не е проблем, проблема е, че в БГ няма много пътища за това. Иначе мойта на 5-та точно преди да влезе стрелката в червеното е на 210км/ч по скоростомер, което предполагам реална скорост е около 190 и няколко, което си е заводската максимална скорост на А4 AFN, която е написана в книжката. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го пълните тоя оборотомер на пета, а за шеста не искам и да питам. То на 5-та 4000 оборота сигурно са 180 км/ч

Мда, така е. На 4600 съм на 215 и повече не може. Нямам 6-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие сте луди хора. Аз карах малко да пробвам колата със 170-180 и ми се струва страшно, пък за над 200 не знам. Като си помислиш, ако спукаш гума или има камък, или някой със бясната скорост 100 ти излезе на пътя, да не казвам пък някой тир.

Аз се опитвам на магистралата по баира да видя колко ще вдигне и няколко пъти не успявам, че все има някакви бавни, миналата седмица успях и с багаж и 2 човека не искаше повече от 140.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 3 повече от 3200 не иска, както и на 4та и 5та.

Колега...имаш някъф сериозен проблем с колата ше знаеш. Мойта сериозно започва да върви баш на 3-та...и 4000+ оборота въобще не са и проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега...имаш някъф сериозен проблем с колата ше знаеш. Мойта сериозно започва да върви баш на 3-та...и 4000+ оборота въобще не са и проблем.

Колегата е напълно прав. Ето ти едно клипче да видиш моята как ускорява на 3-та. http://vbox7.com/play:b1d333e7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на студен мотор от първа цедиш ли я?

В смисъл чакаш ли да загрее и после ,упсс..........

Защото чувам много противоречиви мнения.

..

И аз съм чел противоречиви мнение, но повечето клонят, към моментално тръгване след запалването. Специално за АФН мотора.

Иначе, ако я чакам да загрее, значи от Редута до Сточна гара да се влача..хмм... верно не я юркам до 4ервеното преди да е загряла, но определено не я жаля.

В продължение на Corso:

Помпа-дюзата е малко по-пъргав двигател,със сравнително висок въртящ момент(310 Nm в моя случай)което го прави много приятен за каране.В всеки един момент,на какви и обороти да си ускорява прилично.

..

Така е. В сравнение със стоков АФН. Виж, ако сложиш чип на АФНчето, то нито 1,9 130 ПД, нито 2.0 ПД са "мач фор хим" :hilezh:

Вече няколко пъти си правим драгове със служебните пасати 2.0 ТДИ и е проверено :bia:

:(:o;) Е-й-й-й отдавна не съм се смял така, а този другия смехурко с 1Z -а ме довърши. :hilezh: :hilezh: ;)

Адаш, къде виде смешното бе? Или тва е нервен смях? :o

Нещо да не си се изнервил покрай подаръците тая година?

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ,факт си е ,че след здраво юркане трудна пали после.

Довечера като си тръгвам ша зема а се снимам а видите за кво иде реч.

Деаа.а и голфу ,неам вече нерви и пари а се занимавам с него.

Ша се опитам да го счупя.

Ако е корав наистина ша устои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблеми с турбото миналия месец, беше се зацапало нещо и се изключваше на 3та над 3500 (на 1-ва и 2-ра не??).... Та четох по въпроса и хората казват, че тди на студен мотор предавките трябва да се сменят на поне 2000 оборота,а на загрял 2500. Аз по принцип все ми идва да ги сменям рано, то от 1500 почва да дърпа и да свирва турбото, ма сега се превъзпитавам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти май верно искаш да го уМориш туй Ауди....то вярно че двигателите им са сравнително здрави, ама зорлем да му правиш Стрес със студено масло не знам какво ще постигнеш....едва ли ще започне да върви повече.... проблема ти е другаде. Някъде бях чел, че всеки студен старт на двигателя го износва толкова, все едно че сте карали 1000км....до колко е вярно не знам, но със сигурност когато маслото е студено и гъсто не смазва така чарколяка, както при достигане на работна температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авее ,да ви каем чесно, ся малко съм поодпийнал и таа вечер експерименти не ша си фана некои да ме довози.

ПП. няма нищо вечно.

Всички сме гости на таа планета и рано или късно си отиваме.

Посллепис на послеписа:

Таа вечер нещо ме е ударило на романтика, след вчера шния банкет.

Днеска съм на, Бобан Здравкович, заедно с Камилия - Не искам да повярвам

Кака Ивана - седем дни

Кали - Любов без време

Иначе съм добре, ич не ги жалете тия печки.

Ана всички бензинджии моем само а им кажем мноо здраве и повече парички за бендзин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я като сме на празнична вълна да ви кажа един виц от днес....един образ мноо се закани да скъса шортите на всякво TDI 110 коня..."с чип или без чип няма значение" с познайте кво:huh:

1.6 бензинка Сеат 105 коня....бил некъф много вървежен и зъл :rotcol:. Толкоз смешно ми стана, че даже не спорих по въпроса. Поне да беше 1.8 20-клапановия двигател, че да има няква интрига....а то 1.6....смех голям :(

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм сигурен ,направо си е як смех.

Да ви кажем , некво клпче направих, тази вечер.

Чакам аз, некой т моя рейс ,дет е в мойта посока ,да ме метне с мойта кола....

ебати цирка, всичко пияници и пустияци.............един читав немаше...............а немат пари

ПП. Та сам са довозих , доколкото беше възможно с внимание.

ПП. Ена Б3 ка ми напълни душата ,немах шанс.

Утре се надявам да постна и клипчето у vboxО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм сигурен ,направо си е як смех.

Да ви кажем , некво клпче направих, тази вечер.

Чакам аз, некой т моя рейс ,дет е в мойта посока ,да ме метне с мойта кола....

ебати цирка, всичко пияници и пустияци.............един читав немаше...............а немат пари

ПП. Та сам са довозих , доколкото беше възможно с внимание.

ПП. Ена Б3 ка ми напълни душата ,немах шанс.

Утре се надявам да постна и клипчето у vboxО.

Бате, ти мнения ли целиш или аз не схващам за какво си в този форум???

Нищо лично...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе конкретно към въпроса ти,карам винаги околу пика на въртящия момент,или 1800-2500об./мин. без значение на коя предавка съм.Тогава двигатела е най-еластичен и в същото време най-икономичен.Много редко ми се налага да го юркам в червеното,обаче когато продължително съм го настъпвал,преди да загаса го оставам да поработи малко на място.

И аз точна като колегата я поркам само в този диапазон на оборотите и там върви най-много.Не виждам смисъл тди-то да се цепи до червеното,защото то във високите обороти нее така силно както в ниските :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бако дани 94, твая дизел сервиз не ме интересувяа ,ама грам.

Щом не те кефи нещо ,не се обаждай.

В други теми беше нещо недоволин и сподели, че щом вредиш нема да се обаждаш повече.

Точно твойто мение ,най-мъничко ма интередруса.

ПП. По доре да си сменим колата отколкото да одим до Монтана, разираш ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...